DeletedUser
Guest
p.s. až to zkontroluje někdo zodpovědný, přesuňte do příslušné sekce
Bonusy a postihy v bitvě o pevnost
Na základě informací z vývojářského blogu, z nápovědy a z informací o bonusech v updatu 1.28 jsem se pokusila udělat nějaký souhrn toho, jak fungují bonusy v bitvách. Jestli jsem se někde spletla, ať už v předpokladu nebo ve výpočtu, předem se omlouvám. Pokud to můžete někdo zkontrolovat, bude to fajn.
A) Základní bonus postavy
V bitvě se uplatňují následující schopnosti: vést (vždy), vytrvalost (pouze v útoku), skrývání (pouze v obraně), přesnost (pouze při výstřelu), uhýbání (pouze při úhybu).
Útočník
Bojová hodnota pro výstřel = Přesnost, vytrvalost, vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, vytrvalost, vést
Obránce
Bojová hodnota pro výstřel = Přesnost, skrývání, vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, skrývání, vést
Váš základní bonus pro výstřel a úhyb se počítá z hodnoty jednotlivých schopností (počítá se z aktuální hodnoty, tj. včetně vybavení):
+1 bonus - bod 1
+2 bonus - body 3
+3 bonus - body 10
+4 bonus - body 23
+5 bonus - body 43
+6 bonus - body 71
+7 bonus - body 108
+8 bonus - body 155
+9 bonus - body 211
Např. dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) podle této tabulky má tyto základní bonusy (příklad je hypotetický… po zavedení bonusů na sektory se zřejmě dělníci budou specializovat spíše na obranu):
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19
Pozn. tabulka pro výpočet bonusů je jen orientační
podle http://devblog.the-west.net/ to vypadá, že skutečná hodnota bonusu se počítá jako hodnota vlastnosti umocněná koeficientem 0,4, tudíž:
Obrana – výstřel: 5,50 (vést 71) + 3,51 (skrývat 23) + 4,50 (přesnost 43) = 13,51
Obrana – uhýb: 5,50 (vést 71) + 3,51 (skrývat 23) + 5,50 (uhýbání 71) = 14,51
Útok – výstřel: 5,50 (vést 71) + 6,51 (vytrvalost 108) + 4,50 (přesnost 43) = 16,51
Útok – úhyb: 5,50 (vést 71) + 6,51 (vytrvalost 108) +5,50 (uhýbání 71) = 17,51
Ve výše zmíněné tabulce z nápovědy jsou tedy uvedeny hraniční hodnoty pro zaokrouhlení na celá čísla. Od dalších výpočtů níže je tedy třeba odečíst ještě přibližně 1,5 bodu.
B) Minimální bonus
Minimální bonus se v bitvě připočítává k základnímu bonusu, pro výstřel činí 25, pro úhyb 10 (pro útočníky i obránce).
Takže náš hypotetický dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) dostává celkem tyto hodnoty pro výstřel a uhýbání:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29
C) Bonusy/postihy sektorů:
Speciální sektory jsou věže, hradby, budovy, okolí vlajky a vlajka. Nezáleží, zda jste obráncem nebo útočníkem, bonus za sektor dostanete vždy. Sektory vám mohou zvýšit/snížit hodnoty pro výstřel a úhyb. Věže, hradby a budovy bonusy zvyšují, vlajka a její okolí naopak snižují. U věží a hradeb se bonusy zvyšují s každým vystaveným levelem. Hodnota bonusů/postihů se vám objeví po najetí kurzoru myši na daný sektor – symbol zkřížených sekyrek značí bonus/postih pro výstřel, symbol štítu bonus/postih pro úhyb (v současnosti – update 1.28 – jsou hodnoty zobrazené opačně, tj. hodnota pro výstřel ukazuje hodnotu pro úhyb a naopak, ale výpočty fungují dle správného nastavení – chyba zobrazování bude opravena v některém z dalších updatů).
Náš dělník bude stát třeba na věži vojáků, ve střední pevnosti má věž na levelu 4 bonusy 25 na výstřel a 18 na úhyb. Tudíž onen dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) stojící na této věži dostane tyto bonusy:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47
D) Charakterové bonusy na věžích
Charakterový bonus z věže dostanete pouze tehdy, když stojíte na věži určené pro svůj charakter. Věže jsou umístěny takto: vlevo dole věž vojáků, vlevo nahoře věž dobrodruhů, vpravo nahoře věž duelantů, vpravo dole věž dělníků. Hodnotu bonusu zjistíte opět po najetí kurzoru myši na danou věž – je to číslo uvedené za symbolem charakteru. Bonus se přičítá k hodnotě výstřelu/úhybu.
Pokud tedy onoho dělníka přesunu na dělnickou věž, v této střední pevnosti s věží na 4. levelu je charakterový bonus 18. Náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) tak dostává další bonusy:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65
E) Bonusy charakterů v bitvě (update 1.28)
Bonusy vojáků se nemění (zdůvodněné tím, že vojáci mají dostatečný bonus ve zdraví).
Dobrodruh - Po druhém zásahu v bitevním kole má 25% (s prémiem 50%) šanci nebýt vícekrát zasažen. Tzn., že pokud dostanete v jednom kole 2 zásahy, snižuje se šance, že v tom samém kole budete znovu zasaženi, což se hodí zejména v případě, kdy na vás střílí víc postav.
Duelant - Má 10% (s prémiem 20%) šanci udělat kritický zásah. Kritický zásah ubere základní počet životů +10% z maximálních životů.
Dělník - Bonus sektorů v pevnosti je zvýšen o 40% (s prémiem 80%).
Takže náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) na 4. levelu dělnické věže střední pevnosti dostane další bonusy (není mi jasné, zda se v současné verzi 1.28 do tohoto bonusu započítávají i charakterové bonusy věže, pokud si myslíte, že ano, přičtěte ke každé hodnotě navíc 7,2, resp. 15,4 – každopádně v navržené verzi je jasně řečeno, že bonus se nevztahuje na charakterový bonus věží, tudíž pokud v současnosti bonus dělníka znásobuje i charakterový bonus věže, v budoucnu to tak nebude):
1) bez prémia (40%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 10 (40% bonus na výstřel věže) = 93
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 7,2 (40% bonus na úhyb věže) = 69,2
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 10 (40% bonus na výstřel věže) = 96
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 7,2 (40% bonus na úhyb věže) = 72,2
2) s prémiem (80%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 20 (80% bonus na výstřel věže) = 103
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 15,4 (80% bonus na úhyb věže) = 77,4
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 20 (80% bonus na výstřel věže) = 106
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 15,4 (80% bonus na úhyb věže) = 80,4
F) Plánované změny (update 1.29, 1.30?)
Snížení bonusu sektorů pro dělníky na 30% (resp. 60% s prémiem), bonus se týká pouze základních hodnot věže, nevztahuje se na charakterový bonus. Takže náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) na 4. levelu dělnické věže střední pevnosti dostane tyto bonusy:
1) bez prémia (30%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 7,5 (30% bonus na výstřel věže) = 90,5
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 5,4 (30% bonus na úhyb věže) = 67,4
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 7,5 (30% bonus na výstřel věže) = 93,5
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 5,4 (30% bonus na úhyb věže) = 70,4
2) s prémiem (60%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 15 (60% bonus na výstřel věže) = 98
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 10,8 (60% bonus na úhyb věže) = 72,8
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 15 (60% bonus na výstřel věže) = 101
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 10,8 (60% bonus na úhyb věže) = 75,8
Voják má dostat bonus 25% (s prémiem 50%) na vést plus navíc stejný bonus poskytne 4 hráčům stojícím ve stejném sektoru pevnosti. Tzn., že voják bez prémia násobí své body vedení koeficientem 1,25 (s prémiem 1,5) jen díky svému vlastnímu bonusu. Pokud je obklopen dalšími vojáky, může být tento koeficient až 2,25 bez prémia (3,5 s prémiem... ovšem prémium na charakter musí mít zapnuto všech 5 vojáků).
voják s vést 40 má v současnosti bonus 4,37 k výstřelu i k úhybu
po zavedení tohoto bonusu může být tedy jeho bonus:
1) bez prémia 4,78 (vést 50, pokud ho neovlivňují další bonusy dalších vojáků v sektoru) až 6,05 (vést 90, jeho bonus + bonusy od dalších 4 vojáků v sektoru)
2) s prémiem 5,14 (vést 60) až 7,22 (vést 140)
bonus vojáků zvyšující vést sousedů ve stejném sektoru zřejmě platí i na ostatní charaktery
uff, už nemůžu, pokud můžete někdo údaje upřesnit, doplnit nebo opravit, pusťte se do toho
Bonusy a postihy v bitvě o pevnost
Na základě informací z vývojářského blogu, z nápovědy a z informací o bonusech v updatu 1.28 jsem se pokusila udělat nějaký souhrn toho, jak fungují bonusy v bitvách. Jestli jsem se někde spletla, ať už v předpokladu nebo ve výpočtu, předem se omlouvám. Pokud to můžete někdo zkontrolovat, bude to fajn.
A) Základní bonus postavy
V bitvě se uplatňují následující schopnosti: vést (vždy), vytrvalost (pouze v útoku), skrývání (pouze v obraně), přesnost (pouze při výstřelu), uhýbání (pouze při úhybu).
Útočník
Bojová hodnota pro výstřel = Přesnost, vytrvalost, vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, vytrvalost, vést
Obránce
Bojová hodnota pro výstřel = Přesnost, skrývání, vést
Bojová hodnota pro úhyb = Uhýbání, skrývání, vést
Váš základní bonus pro výstřel a úhyb se počítá z hodnoty jednotlivých schopností (počítá se z aktuální hodnoty, tj. včetně vybavení):
+1 bonus - bod 1
+2 bonus - body 3
+3 bonus - body 10
+4 bonus - body 23
+5 bonus - body 43
+6 bonus - body 71
+7 bonus - body 108
+8 bonus - body 155
+9 bonus - body 211
Např. dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) podle této tabulky má tyto základní bonusy (příklad je hypotetický… po zavedení bonusů na sektory se zřejmě dělníci budou specializovat spíše na obranu):
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19
Pozn. tabulka pro výpočet bonusů je jen orientační
podle http://devblog.the-west.net/ to vypadá, že skutečná hodnota bonusu se počítá jako hodnota vlastnosti umocněná koeficientem 0,4, tudíž:
Obrana – výstřel: 5,50 (vést 71) + 3,51 (skrývat 23) + 4,50 (přesnost 43) = 13,51
Obrana – uhýb: 5,50 (vést 71) + 3,51 (skrývat 23) + 5,50 (uhýbání 71) = 14,51
Útok – výstřel: 5,50 (vést 71) + 6,51 (vytrvalost 108) + 4,50 (přesnost 43) = 16,51
Útok – úhyb: 5,50 (vést 71) + 6,51 (vytrvalost 108) +5,50 (uhýbání 71) = 17,51
Ve výše zmíněné tabulce z nápovědy jsou tedy uvedeny hraniční hodnoty pro zaokrouhlení na celá čísla. Od dalších výpočtů níže je tedy třeba odečíst ještě přibližně 1,5 bodu.
B) Minimální bonus
Minimální bonus se v bitvě připočítává k základnímu bonusu, pro výstřel činí 25, pro úhyb 10 (pro útočníky i obránce).
Takže náš hypotetický dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) dostává celkem tyto hodnoty pro výstřel a uhýbání:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29
C) Bonusy/postihy sektorů:
Speciální sektory jsou věže, hradby, budovy, okolí vlajky a vlajka. Nezáleží, zda jste obráncem nebo útočníkem, bonus za sektor dostanete vždy. Sektory vám mohou zvýšit/snížit hodnoty pro výstřel a úhyb. Věže, hradby a budovy bonusy zvyšují, vlajka a její okolí naopak snižují. U věží a hradeb se bonusy zvyšují s každým vystaveným levelem. Hodnota bonusů/postihů se vám objeví po najetí kurzoru myši na daný sektor – symbol zkřížených sekyrek značí bonus/postih pro výstřel, symbol štítu bonus/postih pro úhyb (v současnosti – update 1.28 – jsou hodnoty zobrazené opačně, tj. hodnota pro výstřel ukazuje hodnotu pro úhyb a naopak, ale výpočty fungují dle správného nastavení – chyba zobrazování bude opravena v některém z dalších updatů).
Náš dělník bude stát třeba na věži vojáků, ve střední pevnosti má věž na levelu 4 bonusy 25 na výstřel a 18 na úhyb. Tudíž onen dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) stojící na této věži dostane tyto bonusy:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47
D) Charakterové bonusy na věžích
Charakterový bonus z věže dostanete pouze tehdy, když stojíte na věži určené pro svůj charakter. Věže jsou umístěny takto: vlevo dole věž vojáků, vlevo nahoře věž dobrodruhů, vpravo nahoře věž duelantů, vpravo dole věž dělníků. Hodnotu bonusu zjistíte opět po najetí kurzoru myši na danou věž – je to číslo uvedené za symbolem charakteru. Bonus se přičítá k hodnotě výstřelu/úhybu.
Pokud tedy onoho dělníka přesunu na dělnickou věž, v této střední pevnosti s věží na 4. levelu je charakterový bonus 18. Náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) tak dostává další bonusy:
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65
E) Bonusy charakterů v bitvě (update 1.28)
Bonusy vojáků se nemění (zdůvodněné tím, že vojáci mají dostatečný bonus ve zdraví).
Dobrodruh - Po druhém zásahu v bitevním kole má 25% (s prémiem 50%) šanci nebýt vícekrát zasažen. Tzn., že pokud dostanete v jednom kole 2 zásahy, snižuje se šance, že v tom samém kole budete znovu zasaženi, což se hodí zejména v případě, kdy na vás střílí víc postav.
Duelant - Má 10% (s prémiem 20%) šanci udělat kritický zásah. Kritický zásah ubere základní počet životů +10% z maximálních životů.
Dělník - Bonus sektorů v pevnosti je zvýšen o 40% (s prémiem 80%).
Takže náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) na 4. levelu dělnické věže střední pevnosti dostane další bonusy (není mi jasné, zda se v současné verzi 1.28 do tohoto bonusu započítávají i charakterové bonusy věže, pokud si myslíte, že ano, přičtěte ke každé hodnotě navíc 7,2, resp. 15,4 – každopádně v navržené verzi je jasně řečeno, že bonus se nevztahuje na charakterový bonus věží, tudíž pokud v současnosti bonus dělníka znásobuje i charakterový bonus věže, v budoucnu to tak nebude):
1) bez prémia (40%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 10 (40% bonus na výstřel věže) = 93
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 7,2 (40% bonus na úhyb věže) = 69,2
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 10 (40% bonus na výstřel věže) = 96
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 7,2 (40% bonus na úhyb věže) = 72,2
2) s prémiem (80%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 20 (80% bonus na výstřel věže) = 103
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 15,4 (80% bonus na úhyb věže) = 77,4
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 20 (80% bonus na výstřel věže) = 106
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 15,4 (80% bonus na úhyb věže) = 80,4
F) Plánované změny (update 1.29, 1.30?)
Snížení bonusu sektorů pro dělníky na 30% (resp. 60% s prémiem), bonus se týká pouze základních hodnot věže, nevztahuje se na charakterový bonus. Takže náš dělník (vést 71, vytrvalost 108, skrývání 23, přesnost 43, uhýbání 71) na 4. levelu dělnické věže střední pevnosti dostane tyto bonusy:
1) bez prémia (30%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 7,5 (30% bonus na výstřel věže) = 90,5
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 5,4 (30% bonus na úhyb věže) = 67,4
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 7,5 (30% bonus na výstřel věže) = 93,5
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 5,4 (30% bonus na úhyb věže) = 70,4
2) s prémiem (60%)
Obrana – výstřel: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 5 (přesnost 43) = 15 + 25 (minimální bonus) = 40 + 25 (bonus věže) = 65 + 18 (charakterový bonus věže) = 83 + 15 (60% bonus na výstřel věže) = 98
Obrana – uhýb: 6 (vést 71) + 4 (skrývat 23) + 6 (uhýbání 71) = 16 + 10 (minimální bonus) = 26 + 18 (bonus věže) = 44 + 18 (charakterový bonus věže) = 62 + 10,8 (60% bonus na úhyb věže) = 72,8
Útok – výstřel: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) + 5 (přesnost 43) = 18 + 25 (minimální bonus) = 43 + 25 (bonus věže) = 68 + 18 (charakterový bonus věže) = 86 + 15 (60% bonus na výstřel věže) = 101
Útok – úhyb: 6 (vést 71) + 7 (vytrvalost 108) +6 (uhýbání 71) = 19 + 10 (minimální bonus) = 29 + 18 (bonus věže) = 47 + 18 (charakterový bonus věže) = 65 + 10,8 (60% bonus na úhyb věže) = 75,8
Voják má dostat bonus 25% (s prémiem 50%) na vést plus navíc stejný bonus poskytne 4 hráčům stojícím ve stejném sektoru pevnosti. Tzn., že voják bez prémia násobí své body vedení koeficientem 1,25 (s prémiem 1,5) jen díky svému vlastnímu bonusu. Pokud je obklopen dalšími vojáky, může být tento koeficient až 2,25 bez prémia (3,5 s prémiem... ovšem prémium na charakter musí mít zapnuto všech 5 vojáků).
voják s vést 40 má v současnosti bonus 4,37 k výstřelu i k úhybu
po zavedení tohoto bonusu může být tedy jeho bonus:
1) bez prémia 4,78 (vést 50, pokud ho neovlivňují další bonusy dalších vojáků v sektoru) až 6,05 (vést 90, jeho bonus + bonusy od dalších 4 vojáků v sektoru)
2) s prémiem 5,14 (vést 60) až 7,22 (vést 140)
bonus vojáků zvyšující vést sousedů ve stejném sektoru zřejmě platí i na ostatní charaktery
uff, už nemůžu, pokud můžete někdo údaje upřesnit, doplnit nebo opravit, pusťte se do toho
Naposledy upraveno moderátorem: