DeletedUser
Guest
Jak mnoho z vás jitě ví ve hře je práce stavět ranč, když sem to poprvé viděl myslel sem jo postavím si ranč a ono nic.Tak se mi do hlavy vtiskla myšlenka, na každý sektor na mapě by přibyl jeden speciální bod Ranč-něc ve smyslu pevnosti stavěl by se za produkty ale jeho výstavba by byla těžší a složitější něž u pevností např:Ranč by bylo možné postavit až s městem co má maximální výstavbu a min 35 obyvatel.
Budovy:
Hlavní budova(panský dům):zadávání výstavby,kupování zvířat,úkoly ranče,centrální přehled ranče
Sípka:Sklad vypěstovaný rostlin na poli(více pole)
Stodola:Sklad živočišných produktů(více ohrada)
Ubikace:Pro pracovníky BEZ MĚSTA, kteří se mužou najímat od zakladatelů vlastnícího města
Pole:Zde bude možné využít produkty z prácí(rostliny např:brambory,dýně,borůvky....)
Ohrada:Zde se dají umítit zvířata za splněné tzv Rančové úkoly (můj nápad po 10 úkolech 1.zvíře
Rančer(zprávce):dle volby města,město se může jakkoliv domluvit koho do této funkce dosadí a zakladtel města mu pak v ranči dá tento post,rančer bude moci prodat či rozdělit mezi členy města a pomocníky předměty
Výpomoc:v hlavní budově si může rančer najmout pomocníky bez města.Tito hráči budou moci dělat práce jako by byli členové daného města(členové mohou pracovat bez omezení)pomocník se s rančerem domluví kolik toho týdně udělá ten to uvede do složky která mu nabídne na jak dlouho ho zaměstnat a co dělat v případě nesplnění daných údajů př:Rančer se předem dohodne s hráčem na jak dlouho ho zaměstná a kolik toho za tu dobu udělá. hráč to nesplní tím pádem ho to po určené době vyhodí ,ale on dostane jen poloviční plat než měl dostat.
Přebírání Ranče: Město které nevlastní ani ranč se může rozhodnout ho od někoho přebrat v tomto případě nastavá situace bitvy s tím rozdílem že mapa vypadá jinak a jsou jiné bonusy sektoru např:žádné věže atd..
Úkoly:-zde si hráč bude moci vybrat úkol a pomoci tak ranč obohatit zvířaty a plodinamy
Pěstování a chov zvířat: Na ranči se bude ze začátku pouze pěstovat pšenice a tabák z těchto plodin se budou moci udětat produkty které již ve hře jsou např:doutníky ,ale budou se moci použít to by mohlo dát dvě situace 1)město bude chtít získat peníze, takže tytosuroviny prodá a do statku se přidají peníze které se po proskenování historie pěstování rozdělí poctivě mezi hráče(hráč který pěstoval 1 hodinu nedostane stejnou odměnu jako hráč který tu samou práci dělal 3 hodiny
2)město nebude chtít tyto předměty prodat, může si je rozdělit mezi sebou a tak ostatní ochudit, když se to ostatním nebude líbi můžou tento ranč přepadnou a přebrat ho, rozdíl mezi bitvou o pevnost a přepadnutím ranče je ten že se na ranči bojuje obránce-35 max útočník 45 max.bitva bude tajná tzn. že hráči z jiných měst o ní nebudou vědět do bitvy můžou jen daná města tzn.Vlastnící a Útočné. Hráčům příjde ihned po vyhlášení oznámení o chystaném útoku
jak by to mělo fungovat?Toto jsem si také řekl ale napadlo mě to až při reakci uživatelů, je to v celku jednoduché pro pěstování plodin kliknete na pole a tam se vám otevře seznam prací znáích ze hry tyto práce nebudou možny plnit jako obyčejný úkol.Po splnění práce se přidá bod farmaření rozšiřovat pole se bude moci po dosažení určitého počtu bodů.To samé bude i u chování zvířat ale zde budou potřeba i předměty např:laso,
cejchovačka.....tavět se opět bude za body, ale možnost vybudovat oradu vyžaduje pole na úrovni 5
Prodej:časem by v omezeném skladišti bylo moc věci a tak by se mohly dát prodat to by zapříčinilo to že b přibylo pár užitečných věcí jak např:Kravské mléko,pšeničný chléb
Plusy a mínusy :
+větší podoba k skutečnému divokému západu
+větší možnosti hry
+zdravá konkurence mezi majiteli
-obtížné vložení do hry
To je asi vše více mě nenapadá jestli ještě na něco příjdu vložím to o komentářů děkuji za váš drahocený čas.:pianista:
PS:za gramatiku se moc omlouvám a doufám že teď sem splnil tvé rady ,kdyžtak mi napište co bych měl dát prič a co naopak přidat
Budovy:
Hlavní budova(panský dům):zadávání výstavby,kupování zvířat,úkoly ranče,centrální přehled ranče
Sípka:Sklad vypěstovaný rostlin na poli(více pole)
Stodola:Sklad živočišných produktů(více ohrada)
Ubikace:Pro pracovníky BEZ MĚSTA, kteří se mužou najímat od zakladatelů vlastnícího města
Pole:Zde bude možné využít produkty z prácí(rostliny např:brambory,dýně,borůvky....)
Ohrada:Zde se dají umítit zvířata za splněné tzv Rančové úkoly (můj nápad po 10 úkolech 1.zvíře
Rančer(zprávce):dle volby města,město se může jakkoliv domluvit koho do této funkce dosadí a zakladtel města mu pak v ranči dá tento post,rančer bude moci prodat či rozdělit mezi členy města a pomocníky předměty
Výpomoc:v hlavní budově si může rančer najmout pomocníky bez města.Tito hráči budou moci dělat práce jako by byli členové daného města(členové mohou pracovat bez omezení)pomocník se s rančerem domluví kolik toho týdně udělá ten to uvede do složky která mu nabídne na jak dlouho ho zaměstnat a co dělat v případě nesplnění daných údajů př:Rančer se předem dohodne s hráčem na jak dlouho ho zaměstná a kolik toho za tu dobu udělá. hráč to nesplní tím pádem ho to po určené době vyhodí ,ale on dostane jen poloviční plat než měl dostat.
Přebírání Ranče: Město které nevlastní ani ranč se může rozhodnout ho od někoho přebrat v tomto případě nastavá situace bitvy s tím rozdílem že mapa vypadá jinak a jsou jiné bonusy sektoru např:žádné věže atd..
Úkoly:-zde si hráč bude moci vybrat úkol a pomoci tak ranč obohatit zvířaty a plodinamy
Pěstování a chov zvířat: Na ranči se bude ze začátku pouze pěstovat pšenice a tabák z těchto plodin se budou moci udětat produkty které již ve hře jsou např:doutníky ,ale budou se moci použít to by mohlo dát dvě situace 1)město bude chtít získat peníze, takže tytosuroviny prodá a do statku se přidají peníze které se po proskenování historie pěstování rozdělí poctivě mezi hráče(hráč který pěstoval 1 hodinu nedostane stejnou odměnu jako hráč který tu samou práci dělal 3 hodiny
2)město nebude chtít tyto předměty prodat, může si je rozdělit mezi sebou a tak ostatní ochudit, když se to ostatním nebude líbi můžou tento ranč přepadnou a přebrat ho, rozdíl mezi bitvou o pevnost a přepadnutím ranče je ten že se na ranči bojuje obránce-35 max útočník 45 max.bitva bude tajná tzn. že hráči z jiných měst o ní nebudou vědět do bitvy můžou jen daná města tzn.Vlastnící a Útočné. Hráčům příjde ihned po vyhlášení oznámení o chystaném útoku
jak by to mělo fungovat?Toto jsem si také řekl ale napadlo mě to až při reakci uživatelů, je to v celku jednoduché pro pěstování plodin kliknete na pole a tam se vám otevře seznam prací znáích ze hry tyto práce nebudou možny plnit jako obyčejný úkol.Po splnění práce se přidá bod farmaření rozšiřovat pole se bude moci po dosažení určitého počtu bodů.To samé bude i u chování zvířat ale zde budou potřeba i předměty např:laso,
cejchovačka.....tavět se opět bude za body, ale možnost vybudovat oradu vyžaduje pole na úrovni 5
Prodej:časem by v omezeném skladišti bylo moc věci a tak by se mohly dát prodat to by zapříčinilo to že b přibylo pár užitečných věcí jak např:Kravské mléko,pšeničný chléb
Plusy a mínusy :
+větší podoba k skutečnému divokému západu
+větší možnosti hry
+zdravá konkurence mezi majiteli
-obtížné vložení do hry
To je asi vše více mě nenapadá jestli ještě na něco příjdu vložím to o komentářů děkuji za váš drahocený čas.:pianista:
PS:za gramatiku se moc omlouvám a doufám že teď sem splnil tvé rady ,kdyžtak mi napište co bych měl dát prič a co naopak přidat
Naposledy upraveno moderátorem: