DeletedUser7239
Guest
Já osobně bych vyřešil boje v dobrodružství takto:
Každý by začínal od 1. levelu a dostal by specifickou zbraň pro dobrodružství (nasazení před začátkem hry). Veteránské body, které by hráč získával by sloužili nejen k nákupu nových itemů (ve hře by mohli být využity nejen Pušky pro Dobrodružství, ale například i zvířata a předměty) pro dobrodružství, ale taky k zvyšování úrovně pro dobrodružství.
+ hra by se stala zajímavější pokud se v nich využijí i jiné předměty než pušky (například Laso)
+ rozdíly mezi levely by nebyli moc vysoké a všichni by začínali s jednotnou hodnotou (další hodnoty by se zvedali podle toho jak hráč Dobrodružství často hraje a jak je v něm úspěšný)
- stejně by se nezabránilo boji s hráči, kteří jsou slabší a poškozují tím svůj tým
Každý by začínal od 1. levelu a dostal by specifickou zbraň pro dobrodružství (nasazení před začátkem hry). Veteránské body, které by hráč získával by sloužili nejen k nákupu nových itemů (ve hře by mohli být využity nejen Pušky pro Dobrodružství, ale například i zvířata a předměty) pro dobrodružství, ale taky k zvyšování úrovně pro dobrodružství.
+ hra by se stala zajímavější pokud se v nich využijí i jiné předměty než pušky (například Laso)
+ rozdíly mezi levely by nebyli moc vysoké a všichni by začínali s jednotnou hodnotou (další hodnoty by se zvedali podle toho jak hráč Dobrodružství často hraje a jak je v něm úspěšný)
- stejně by se nezabránilo boji s hráči, kteří jsou slabší a poškozují tím svůj tým