Cirkus byl také zmíněn zde - u
Dotazů na Maďarského CM, které překládal EREWAN, což podtrhuje fakt že o stavu cirkusu zkrátka ví.
Nesouhlasím. Když to vezmu obecně - cirkus se skládá ze 2 částí:
a) sběr surovin a stavba - o problémech tohoto bodu se tady bavíme, těžko bychom hledali něco, co je na současném stavu vlastně dobře a nemyslím si, že to, co píše
@IGHAS o pronásobení potřebných itemů bude fungovat. Na Indianě bych u většiny věcí neměl problém limit naplnit i víc než 5-10x. Tam jsou problémy debilní začátek, nedostupnost pro všechny hráče (protože je cirkus ráno hotov) a nejasné diskriminující odměny (alespoň mrtvák vs. živý svět). Tady to prostě chce nějaké zamyšlení a kompletní remake, který je podle mě náročnější než improve starých itemů.
b) vybírání odměn - nesmíme zapomínat, že i tohle je blbě - vlastně to nejsou ani minihry, ale vyzvedávání itemů na stanovištích. Tiery jsou nastavené špatně - vlastně nejcennější věci (medaile na prémka, dluhopisy, čaje) jsou v šedém a zeleném tieru; hlavní kostru tvoří různé Posilovací xxx na PB na nestředové práce (doplň libovolný produkt). Když budu hodně optimistický - před rokem a půl INNO dospělo k názoru, že jsou neužitečné a je potřeba je změnit (reálně si myslím, že to na ně nějak randomně vybaflo
). Jednoznačně souhlasím - vzhledem k síle současného gieru na full zlaté krumpáče člověk nedosáhne na zlomku většinou středových prací v závislosti na aktuálním reskillu, jediný jejich herní přínos je v načítání countu do jednoho z ačívmentů.
Řešení bylo následující:
Z toho dedukuji, že tihle lidé možná z hejtu ve feedbacku tuší, že je cirkus jako celek špatně - rozhodně však nemají páru, ani zájem zjistit, co je na něm špatně, protože tenhle "update" by člověka se znalostí problematiky hry a vlivu posilujících nesmyslů na ní nemohl nikdy napadnout.
Troufám si tvrdit, že dostávat něco užitečného (= úprava na 1 update v náhradě současných itemů jinými již existujícími s logickým uspořádáním v tierech, vyházení tohoto +
x dalších muzejních skvostů do zapomnění) by do nějaké míry obrousila u hráčské základny animozitu z toho, že bod a) bude ještě nějakou dobu na prd a probudila naději, že devs skutečně vědí, co je na cirkusu špatně.