• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Dopis za hráče české komunity pro Inno

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

Upozornění: Příspěvky neobsahující žádný důležitý komentář budou odmazány.


  • Celkový počet hlasujících
    439

Deleted User - 31870

Guest
Vážení hráči,

dostala se k nám verze dopisu, který koluje po Westu a zřejmě se jej chystá jazzrabbit z řad hráčů poslat do Inna. Jsme zvědavi na Váš názor a jestli s tvrzením dopisu skutečně souhlasíte.


Dobrý den, píšu za skupinu lidí hrající the west na českých serverech a rád bych se zeptal, zda je nějaká možnost jak vrátit vzhled inventáře a trhu na verzi před updatem 1.35, protože tento update je naprosto tragický.
Chápu, že chcete měnit grafiku hry, ale ta se mění k lepšímu aby přilákala "nové platící zákazníky" a ne aby odradila již stávající hráče.Tím to stylem budete muset za chvíli spojit všechny světy dohromady aby na nich bylo alespoň několik set lidí a i za to budete rádi. Nový vzhled trhu je strašný a nedá se v něm vyznat. Na co je, že můžu prodat najednou několik kusů věcí, když se dají po té koupit pouze všechny a nebo žádná? Proč z hromadné nabídky nejde koupit pouze část věcí? Tento princip je naprosto špatný. Proč trh v sekci koupě zobrazuje i produkty co na trhu nejsou? Hromadný nákup, prodej a výběr řešil již jeden script, který byl lepší než tohle.
Jaký smysl má stavět kostel stále dokola, když není známý jeho bonus a může se v něm modlit naprosto kdokoliv bez omezení? Proč bych ho jako dělník ve svém městě stavěl, když není určen jen pro město či ali, ale pro kohokoliv - i pro nepřítele
Inventář je něco podobného. Celé to vypadá jako by se to navrhovalo rychle a celé udělalo na koleni. Chápu, že tento vzhled inventáře má podpořit rychlejší načítání, ale proč jste to proboha neimplementovali do staré verze inventáře (do starého vzhledu)? Proč jste ho rozdělovali do dvou oken - když chci zavřít inventář tak má stačit jedno kliknutí - protože jde o jednu položku a ne několik. Hromadné zavření je tady na nic, protože to zavírá všechna otevřená okna.Nešlo by tedy přidat tlačítko, které by zavíralo inventář jako celek? Nemluvě o tom že samo o sobě to hru neurychlí. Stále více a více lidí totiž kvůli úspěchům a nejistotě co bude dál hromadí vše co najde. Vznikl tak začarovaný kruh. Největší škoda ale je že tak přestal fungovat script TW pro, který počítal nejlepší věci na práci. Vám to tak možná nepřijde ale tento script používají skoro všichni kdo hrají west - na všech světech ve všech zemích. Proč neimplementujete tento script do základní hry?

Cesta kterou se jako vývojáři hry ubíráte vám nové zákazníky nepřivede. Spíše naopak - co jsem viděl reakce tak vám je tato změna odebere.
Zdá se že nechápete základní pravidlo - spokojený zákazník = platící zákazník. Když se bude lidem hra líbit tak si spíše budou kupovat nugety. Prosím vývojáře a programátory the-west, aby přestali poslouchat neschopné ekonomy kterým jde jenom o rychlý zisk a zamysleli se co hra skutečně potřebuje. Update od updatu je hra stále méně a méně atraktivní a hratelná. Lidi přestává bavit pozorovat změny, které oslavuje jako bůh ví jaký zázrak a přitom se nezajímáte o to co je podstatné a na co lidé skutečně čekají. či na co nadávají.
Proč v první řade neodstraníte sekání hry samotné, chatu a bitev? Když se vám bitva o pevnost 3x resetuje a pokaždé čekáte 5 minut tak to o vás moc dobrého neříká.
Proč konečně něco neuděláte s charakterem dělníka? Staré světy jsou již postaveny a nové většinou také. Dělník tak již nemá žádné uplatnění ve hře. V bitvě o pevnosti má nějaké ty výhody pouze obraně. V útoky žádné nemá - na rozdíl od ostatních charakterů. Hodně lidí s povoláním dělníka toho má dost. Již dávno se z nich staly tanky na pevnost, duelanti a nebo radši odešli. Přitom již dlouho se mluví o celkové úpravě měst ale stále nic.
Proč se z bitev pevnosti za každou cenu snažíte udělat frašky kde vyhrává větší počet HP a nugetů za které nakoupili bonusy? V současné době je v bitvách důležité pouze vysoké HP nic jiného. Postava stavěná na obranu je i přes vysoký počet bodů ve schopnosti úhyb, skrývat se a vést na nic, protože má malé HP. Celý west tak v současné době ovládají 3 věci, která musí každá postava mít jinak nemá šanci se ničeho účastnit. Vysoké zdraví, přesnost a úhyb. Všechny ostatní schopnosti a atributy přestali hrát roli a stávají se zbytečnými - tohle skutečně chcete?
Proč do hry zavádíte věci který nemají s divokým západem nic společného? Kde jste prosím vás viděli na divokém západě Zlatého oslíka, pštrosa, pušku na slony a podobné věci. Divoký západ byl V Severní Americe (USA) a ne někde v Africe. Přitom existuje tolik věcí, které by jste mohli dát místo toho a hodili by se tam víc než mnou dříve zmiňované. Více než to by se tam hodily třeba koně či zbraně z knih Karla Maye - stříbrná puška“, medvědobijka, henryovka, či koně Ilčí a Hatátitla.

The west má přitom sám o sobě obrovský potenciál jak by se mohl rozšiřovat - stačí se jen zamyslet.
například:

INFORMACE:
Toto zrovna nepatří mezi rozšíření či vylepšení, ale je to základ všeho - informace - zprávy od vás jako od vývojářů. zprávy o tom na čem pracujete, jak jste s tím daleko, jaké chyby jste opravili. Vím že existuje dew-blog, a že na něm se dají informace nalézt, ale ne všechny a popravdě ne takové jaké hráči očekávají. Je pěkné že jsou tam rozepsány podrobněji různé věci, ale to není to co je potřeba. něco podobného jsou vysvětlení a info na beta fórech, které se mezi hráče na běžných serverech nedostanou. Mnohem více by prospělo, když by jste na onen deblog, nebo někam přímo do hry doplnili jen v bodech na čem pracujete a na kolik procent je to hotovo. Hned vedle toho by pak stálo za to úvést případné chyby na jejichž odstranění pracujete a jaké se vám již podařilo odstranit. Toto by stačilo aby lidé neztráceli motivaci ke hraní. každý z hráčů na nějakou tu vámi slibovanou změnu čeká a když budou vidět jak ta procenta rostou, tak to nevzdají a neodejdou ale řeknou si ještě vydržím. A každý hráč, který zůstane ve hře je potencionální kupce výhod za nugety.

TRH:
změna trhu na podle mého funkční podobu. trh by nezobrazoval nabídku produktů, které ke koupi nejsou.
Prodávající: vybere si co chce prodat a kolik kusů daného produktu chce prodat (například dřevo). Jemu při okamžitém prodeji stačí že chce prodat 10 kusů dřeva a cenu za kus dát 10 dolarů. systém by po té spočítal, že prodej celého balíku 10 kusů dřeva by stál 100 dolarů. Pak by jen určil typ trhu a počet dnů. Při aukci 10 kusů dřeva by pouze zadal počáteční cenu, trh a dny.
Nakupující: půjde na trh a bude hledat co chce koupit. Pro tento příklad dřevo. zde uvidí že nějaký hráč nabízí 10 kusů dřeva za 10 dolarů. Nebylo by to na 10 řádcích ale pouze na jednom. Onen řádek by vypadal skoro stejně jako nyní - produkt, počet kůsu, cena za kus, cena za všechny kusy, cena dražby, počet dnů, vzdálenost, kdo to prodává a tlačítko na koupi.
trh už neumožňuje navýšení ceny kupujícím (že za dřevo o ceně 10 dolarů zaplatí 1000), takže by bylo předěláno nákupní okno. to by říkalo kolik cenu okamžitého nákupu za kus. Hráč by pouze dopsal kolik toho chce koupit. Systém by potom sám spočítal celkovou cenu okamžitého nákupu. v případě dražby by tam stále bylo okno pro vyplnění sumy a počet dnů do konce. Pak by jen hráč určil zda chce platit hotově či z banky nebo stornovat.

Náhodné události při cestování:
Při pohybu na mapě se vám během cesty mohou přihodit různé věci. Můžete nalézt dolary, XP, produkty z prací, ale také přijít o část hotovosti či zdraví. divoký západ bylo území plné nebezpečí tak proč to nezohlednit i tady? Čím delší cesta tím větší pravděpodobnost, že by se nějaká taková náhodná událost stala. Informaci o události, kdyby se nějaká stala - by se po každé cestě objevovala v oznámení. Vím že je vše o případném nastavení ale jako příklad by náhoda mohla být podle počtu čtverců, přes které cestují. ve hře je 40 čtverců - to znamená že v rámci jednoho čtverce (třeba A1) je šance na náhodu při cestování pouhé 2,5 %. Při cestě mezi čtverci by se to pak počítalo pomocí násobku, s tím, že cesta z A1 do A10 by byla 100% šance.
Příklad události: Nachomýtl jsi se k přepadení dostavníku a okradli tě také - ztrácíš 50% finanční hotovosti (co máš u sebe - mimo banku. Cestou jsi spadl z koně a ztrácíš 50 HP. Cestou jsi narazil na transport zlata a posbíral zlato, které jim spadlo z vozu - získáváš 2x zlatý prach. Podobných událostí můžou být stovky a samotný hráči by vám určitě pomohli vymýšlet nové a nové. S tím by se upravil i šerif, který by zvěšoval šanci na bezpečnou dopravu - šance na kladnou náhodu vyšší, na špatnou nižší.

Města:
Úpravu měst slibujete již dlouho, jenže tomu již lidi přestávají věřit že se něčeho takové dočkají a až se tak stane nebudou ve hře již dělníci co by z toho měli radost.
Protože nikdo neví jak je možná někdyv budoucnu chcete předělat, tak ve zkratce - upravené budovy, vlastní dům, prostřední, stáje, poškozování budov livem času, duelů, náhodných akcí a podobně.
Možnost vykrást městskou banku jiným městem. Kde by obtížnost takové krádeže ovlivňovali obyvatelé města - a úroveň šerifa, který by banku chránil, s tím že úspěšné vykradení banky by znamenalo porazit obyvatele v duelu. Přineslo by to, že by se lidé více shlukovali do měst a opět mezi sebou spolupracovali.
úprava šerifa: více levelů, chránil by banku - čím větší level šerifa tím těžší by bylo banku vykrást, poskytoval by nějaký malý bonus při duely - když by byl napadený ve městě (šerif by hlídal záda takže bonus na úhyb), poskytoval možnost bezpečné výhodnější dopravy - třeba pomocí dostavníku, kolony a pdobně - za dluhopisy, dolary či nugety.
městské obchody: měnitelný sortiment zboží v městských obchodech - každý obchodník přeci svoji nabídku časem mění - celou nebo její část. nákupní cena by byla pro všechny stejná a prodejní by se trochu zvyšila tak aby se hřáči nebáli případně předměty prodávat (místo 1/2 ceny zvyšit třeba na 3/4 ceny). Sortiment zboží v obchodech by pak mohli ti co chtějí měnit na za nugety (stejně jako obchodník v inventáři)
železniční stanice: možnost rychlejší a "bezpečnější" cesty pouze mezi městy, které mají onu železniční stanici. Čím větší level stanice, tím rychlejší lokomotiva a kratší cesta. Ovlivnitelné náhodnou událostí. jízda vlakem by byla za UP dluhopisy. zde by se třeba mohli vyskytovat i "pomocné úkoly" s různým zaměřením, tak aby pokrývali vše kolem železnice - stavbu a rozvoj, hledaní předmětů, ochrana, vyjednávání,...
Kostel: stavba kostelu je neomezená, jenže není známý bonus co modlení přináší. Proto zde padá otázka - pokud modlení vylepší šance v duely a při pevnostech, tak přeci nechci umožnot aby stejnou výhodu z modlení měl i nepřítel. Čili kostel by měl být omezen - buď pro modlení promodlení a plnou výhodu pouze pro obyvatele města, nebo alince a pro nepřítele (ostatní) nepřístupný a nebo přístupný i pro nepřítele (ostatní) za poplatek (příspěvek církvy) či za poloviční bonus z modlení.

Pevnosti
Bitvy o pevnost jsou kapitolou sama pro sebe. Dle mého osobního názoru by potřebovali předělat komplet - ale to tu nebudu rozepisovat do podrobna pokud by jste to sami nechtěli (úprava vnějších polí, zbraně, hodnosti, rekruit).
Dnešní bitvy jsou postaveny jen na HP a kdo je online - strana co má více obou těchto věcí má větší šanci vyhrát. Bitvy jsou přitom na denním pořádku - někdy i vícero bitev, ale pevnosti jsou přesto bez poskvrnky jako by se nic nestalo?
Proč se nepoškozují pevnosti vlivem bitev - v reakci na to z jaké strany útočník jde?
Poškozování - poškozování pevnosti vlivem bojů, stárnutí, ale i náhodných událostí.
Schopnosti Hlavní roly hraje velikost zdraví a ostatní schopnosti dle všeho takovou roli nemají. neměl mi mít ale dle logiky špíše výhodu vyhnout se více kulkám ten kdo má pouze 2000 HP, ale postavu zaměřenou na šanci na úhyb než ten kdo má 12k HP bez úhybu? Hp by mělo hrát menší roli při boji než jakou roli hraje nyní.
náhodné události v pevnosti - bonusy a poškození pevnosti vlivem náhodných událostí. bitvy o pevnosti v realitě vždy kromě kvality útočníků a obránců rozhodoval i vliv náhodných událostí - počasí a další věci. Tak proč to nezavést i zde? ony bonusy nejsou nějak extra zvláštní - jsou podobné jako v shopu, akorát že by platili pro všechny a produkty ze shopu a řemesly by se dali více navyšovat či upravovat - ale to už by dělal každý sám.
například: Jela kolem kolona kavaleristů a pomohla vám s obranou = obrana pevnosti +3; k útočníkům se přidal kmen Apačů na válečné stezce = bonus útoku +3; na pevnost zaútočili indiáni a poškodili ti hradby o 15%; věž dělníků napadla útočná skupina bobrů a poničila jí základy - věž se zhroutila o 1 level. Podobných událostí může být spousta - a lidé by vám je opět rádi pomohli vymýšlet. Navíc by to opět přineslo aktivitu do měst. Lidé by opět pracovali společné a sháněli suroviny pro pevnost a dělníci by měli práci.
trh v pevnosti -proč nepřidat do pevnosti i možnost trhu stejně jako ve městě, když právě před bitvou se uskutečňuje obchodů nejvíce.

Chyby
Nechci vás urazit a je pěkné že pracujete na novinkách, ale nemoli by jste zkusit přednostně opravit, nebo omezit chyby, které west trápí mnohem více? lidem vadí spíše sekání chatu a pevností. Občasné vynechání pohybu při pevnosti, resetováni bitvy a opětovné čekání 5 minut. Věřte, že když se vám bitva 3x resetuje a pokaždé čekáte 5 minut tak odstranění této chyby zajímá mnohem více než jak bude vypadat okno se schopnostmi či mapa. pokud má změna designu pomoci nějak odstranit či snížit četnost chyb, tak by jste o tom mohli dát hráčům vědět.

Koně
Přidat koně který by měli omezený počet použití a nebo by byly použitelné na vzdálenost - po té by zmizeli. Tyto koně by mohli ovlivňovat náhodné události při cestování. Běžný kone by nezmizeli, pouze tito by byli navíc. Příklad: závnodní plnokrevník s rychlostí 300% na jedno použití - za dolary či dluhopisy.

POKER:
S velkou slávou byl zaveden poker, který se bude hrát o dolary. Jenže od té doby uběhlo již hodně východů a západů slunce a stále nic. mohli by jste lidem říci jak vypadá buoucnost ohledně pokeru?

Duely: sám se moc duelům nevěnuji takže k tomu se nemohu pořádně vyjadřovat bez názoru ostatních

Mobilní telefon - opět se k tomu vyjádřit nemůžu, protože jsme se přes mobil nikdy nepřipojoval.

Změna charakterů:
Předchozí návrhy řešily tento bod, tak aby nemusel vůbec přijít na řadu, protože jejich zavedením by tento návrh mohl vypadnou. Ale pokud se s městy, pevnostmi a char. do budoucna nic nestane pak není jiná možnost než ho uvést také, ale se mohli hráči přizpůsobit.
Nešlo by zavést za dolary, dluhopisy či nugety možnost změny charakteru. Hodně lidi není se svým charakterem spokojeno a ráda by ho změnila. Nejedná se o nespokojenost vlivem špatné volby na začátku, ale jako reakci na směr kam se světy ubírají. hlavně staré světy jsou ve fázi, kdy je charakter dělníka pouze zbytečná přítěž. Příliš často je vidět, že jeden charakter dělá věci, které jsou určené pro charakter druhý. změna char by přitom mohla být omezena časově - třeba pouze jen jednou a dost (něco jako reset schopnosti co se nabízí v shopu a nebo omezeno na jednou za rok

Na závěr: nechci Vás touto zprávou jakkoliv urazit, vaší práce si vážíme, ale připadá nám, že vás nezajímá co lidé skutečně chtějí. Možnost zasílání nápadů a připomínek upravené pouze přes betu na tom nepřidá. Podle všeho jste se tak odstřihli od různých zajímavých nápadů a připomínek ze všech světů a nasloucháte pouze "vyvolené" skupině na betě. Lidé říkají, že psát tuto zprávu je zbytečné, neboť si ji ani nepřečtete nebo na ni ani nezareagujete. Jenže náš již nebaví pouze tiše sedět a koukat jak tato hra upadá a jak ji opouštějí stávající hráči a nový nepřicházejí.

Děkujeme za Vaši jakoukoliv odpověď


shrnutí změn:
- přidány informace
- upraveny náhodné události při cestování
- upraveny města
- přidány chyby
- přidány duely
- přidána verze přes mobil
nformace:
- snažil jsem se to upravit a trošku vysvětlit i podle připomínek. jedna věc je dopis napsat druhá věc pak kritizovat a upravovat dle kritiky aby se líbil. To je defakto nemožné. upravit dopis tak aby se líbil všem nejde. Kritiku umí poslat každý, ale kritiku s návrhem řešení už ne.
- Na inventář jsem zatím nesahal a nechal stejný, protože dle mého by bylo lepší aby šla koupit i část hromadné nabídky co leží na trhu a ne pouze celá. A o tom že by základní verze hry umožnovala koupit pouze část hromadného prodeje nevím. pokud tato možnost v základní verzy je tak se omlouvám za neznalost.
- skupina lidí zůstala, protože ony návrhy nejsou jenom z mé hlavy ale od různých lidí. Pokud se vám i přesto nelíbí že tam zůstala skupina lidí tak se omluvám ale máte smůlu, protože tam zůstane
Upozornění: Text v citaci není výsledkem práce členů Teamu TW.​
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Odstavec o HP v bitvách záleží na situaci, v jaké se právě nachází aliance ve které hráč. Pokud se vyhrává, dá se to překousnout, pokud se prohrává, pak je všechno špatně...

Líbí se mi všechno co bylo psáno o práci pro dělníky, náhodné události, možnost napadání měst, nové funkce šerifa stejně tak jako možnost modlit se ve všech kostelech bez omezení. K poslednímu si dovolím malý dodatek. Bylo by například možné využívat zdarma nebo za výrazně menší poplatek alianční kostely a cizí kostely jen za značný poplatek nebo vůbec, jako tomu je u pevností...
Za toto dávám jednoznačně palec nahoru a pod tento dopis se podepíšu.
 

DeletedUser11464

Guest
Souhlasím, ale hlavně s tou druhou částí. No, vlastně i s tou první. Ono všechno jde se vším. Je pravda, že INNO asi bude takové, jak je psáno. Ale bojím se, aby si tohoto dopisu všimli. A měli by a nyli by se nad sebou opravdu zamyslet.
 

DeletedUser

Guest
Jsem rozhodně proti, zajímalo by mě, kde vzal tu ,,skupinu lidí hrající the west na českých serverech,,
 

DeletedUser

Guest
Ja ti poviem, ze je to iba strata casu kedze vacsina veci sa jedna bud o zmenu v hre alebo opravu chyb a to nie je priorita alebo financne ziskove. Ak si vsimnete posledne updaty a porovnate s updatmi predtym, tak uvidite kolkokrat bolo za posledne mesiace pridane rozne premium a v akom pocte boli pridane premia predtym, proste teraz je update bez premia velka vzacnost a kazdy update nejake nove premium obsahoval a urcite sa to nezmeni.
 

DeletedUser753

Guest
Na jedné straně píše, o tom, že inno chce tržbu a lidi aby platili. Na straně druhé podporuje změnu charakteru za nugety. Což si protiřečí.
Některé věci se mi nelíbí co jsou ve hře. Hlavně nugety. Ale např. již zmiňovaná změna charakteru taky ne. Navíc je spousta chyb v tom dopise. Psal to nějaký snad ani ne středoškolák. Bez urážky.
 

DeletedUser

Guest
Nesouhlasím sice se vším, to vůbec, ale jistě by to chtělo přinejmenším nějaké změny, nutit Inno, aby něco nového vymýšlelo a tvořilo nechci, jenom pár změn k lepšímu by to chtělo... Musím říci, že dřív, před těmi nesmyslnými updaty se mi West líbil víc a to nebylo třeba zlatých koltů a pušek. K volbě změny charaktery - ano, hrát svět 3 roky se stále stejným chyrakterem je trochu nuda, proto by se mi líbilo, kdyby šel např. po roce změnit za našetřené peníze (ve formě nuggetů by to byla pro někoho až příliš vysoká částka, jak by se dalo čekat..) , dříve zase ne, to už by nebylo o ničem - každý měsíc být jiným charakterem. Více se k tomu vyjadřovat nebudu, jen dodám, že ani ten nový design není lepší. Vždyť za každou cenu nemusí být stále nové nesmyslé updaty, bojím se, že už moc hratelných světů nebude, hráčů, co odcházejí je až příliš :-(
 

DeletedUser9727

Guest
Ohledně trhu nesouhlasím, po novém updatu je to vše přehlednější a díky menším úpravám i snazší obchodování.

Změna charakterů je blbost, protože by lítalo po světech 95% vojáků , nehledě na to, že by hráči co nemají nugety opět víc prskali a opět by to udělalo větší rozdíly mezi platiči a neplatiči ...

Ohledně bitev naprosto souhlasím a právě i díky bitvám, je na světech nejvíce vojáků! Bohužel je to trošku nešikovně udělané, určitě by se musely změnit celé vzorce + bonusy a to se vývojářům nechce ...

Poškození pevností nekomentuji, to mělo být hned při zavedení pevností....

Jinak koně a ty náhodné události by stály za vyzkoušení ...

Jinak k tomu proč odchází více lidí bch řekl asi toto: Ze začátku jste si za nugety koupily premium, dalo vám to určitou výhodu, která ale byla snesitelná, bohužel na nové světy zavedli kupování schopností a věřte, že kdyby to zavedli na všechny světy, tak tam zlstane opravdu jen pár jedinců -> tím chci říct, že čím víc věcí a vylepšení a zlepšení se dá koupit za nugety, tím víc budou nenugetoví hráči odcházet, protože když bude mít někdo zbran s poškozením 200-250, tak nenugetový hráč si může jít pískat :))
 

DeletedUser2814

Guest
Ano, gramatika by mohla být lepší, ale jinak s tím naprosto, až na pár vyjímek souhlasím. U těchto věcí je potřeba, aby si jich lidé všimli a toto je ideální typ vyjádření nespokojenosti.
Ať to vyjde, držím palce!
 

DeletedUser

Guest
Nesúhlasím s obmedzením HP. Podľa mňa, je to úplne zbytočné. Keď niektorá ali. má hráčov s vysokým hp a druhá môže spraviť to isté. Je to predsa na každom aké hp bude mať. Tento návrh vznikol na základe toho, že jedná aliancia mala hráčov s väčším hp a druhá s menším. Ale ta druhá už nevedela vyhrať proti vysokým Hp-čka tak ich chcela obmedziť. Ak by ste si pozreli Colorado, tak tam má aliancia Jelita viac tankov ako druhá ali, ale dá sa nad nimi v pohode vyhrať.
 

DeletedUser10955

Guest
autora znám a uvádět ho nebudu, u nás v alianci máme tento dopis už delší dobu a už se pod tento dopis podepsalo dost hráčů, téměř každý kdo přispěl do fóra byl pro....

já osobně jsem také pro, je tam sice i pár drobností které se mi extra nelíbí, ale stejnak mi tento návrh přijde milionkrát lepší jak změny, které děla INNO a tak s dopisem jako celkem souhlasím ;)
 

DeletedUser12817

Guest
s dopisem víceméně souhlasím, ovládání je po updatu horší, předevčím okno trhu a inventáře
také byl dost posílen vliv nugetů, na druhou stranu jej částečné oslabují dluhopisy
úprava charakterů, ve smyslu vyváženosti po celou dobu serveru by také neškodila
celkově mám dojem, že inno provádí změny bez zpětné vazby, o názory hrářů se moc nezajímá, ale možná to tak němečtí uživatelé chtějí ;-)
 

DeletedUser

Guest
Ja se pod toto klidne podepisi !! Naprosto souhlasim i se zmenou charakteru ... v dobe kdy jsem zacinal hrat byla uplne jina doba nez ted ... nebyli bonusy na pevnosti ... byli ve hre jine veci ,zbrane,nebyli posileni,UP,trh,zlate pusky a jejich ziskani a moznosti ukolu ... Vybiral bych v dnesni dobe uplne jinak !! A po nekolika mesicich ci rokach hrani nehodlam na tomtez svete zacinat znovu ... parkrat jsem i nugety koupil a nechci svou investici do hrani smazat a zacit znovu !!!

I ja patrim mezi hrace co planuji ukonceni hrani a vsech svetech na kterych jsem registrovan :( Hra uz nema to kouzlo :(
 

DeletedUser14966

Guest
Krásně napsané a s většinou z uvedeného dopisu souhlasím. Velké díky za tuto snahu konečně to trochu rozepsat a nebát se to poslat dál :kobylka:
 

DeletedUser

Guest
Souhlasím s tím dopisem až na některé drobnosti ohledně trhu.
 

DeletedUser10955

Guest
Jinak k tomu proč odchází více lidí bch řekl asi toto: Ze začátku jste si za nugety koupily premium, dalo vám to určitou výhodu, která ale byla snesitelná, bohužel na nové světy zavedli kupování schopností a věřte, že kdyby to zavedli na všechny světy, tak tam zlstane opravdu jen pár jedinců -> tím chci říct, že čím víc věcí a vylepšení a zlepšení se dá koupit za nugety, tím víc budou nenugetoví hráči odcházet, protože když bude mít někdo zbran s poškozením 200-250, tak nenugetový hráč si může jít pískat :))

naprostý souhlas a jen bych dodal jednu věc, to si myslím INNO neuvědomuje, neodchází jen hráči co vůbec nekupují nugety, ale i ti co si je kupují v menší míře a vzhledem k celkovému úbytku hráčů to jen spěje k tomu, že nakonec tu bude tak málo hráčů, že už to nebude bavit ani ty, kteří si kupují nugety ve velkém a tak začnou končit i ti, co platí ve velkém....
aneb lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše :lovec:
 

DeletedUser15959

Guest
Naprosto souhlasím a jestli si myslíte, že nás takových bude jen pár, tak se hodně pletete.
Dobře formulováno a je to ze hry.
 

DeletedUser14030

Guest
Jagguar, asi jsi neporozumel vete, ze se dopis ma prekladat do anglickeho ci nemeckeho jazyka, kde teprv dopis dostane spravnou gramatickou podobu. Nebo alespon, tak to chapu ja...

Ja s navrhy v dopise naprosto souhlasim. Ac s novym vzhledem inventare nemam problem, vyjma skutecne zbytecneho rozdeleni na dve okna. A v pripade trhu bych uvital obycejne tlacitko, ktere by vyzvedlo z trziste ve meste, ve kterem se nachazim, naraz vsechny produkty, ktere jsem vydrazil.

Jinak je dopis plny zajimavych navrhu, ktere se mi opravdu libi a pod dopis se milerad podepisu.

Jaggy, chapu te, take se mi nugetovy system nelibi, ale je to hlavni (mozna jediny) prijem penez pro Inno. Ktere z neceho musi platit lidi, ktere zamestnava, reklamu, vydaje na provoz serveru atd. Neprijde mi, ze by si autor protirecil, jelikoz tuto skutecnost bere na vedomi, navrhuje i nekolik alternativ. Zadat zruseni nugetu, by bylo zbytecne.
 

DeletedUser14797

Guest
Nemám rád anonymy a pokud se někdo bojí podepsat pod takový dopis, nemá ho psát. Snižuje to věrohodnost a kvalitu obsahu.

Přesto jednu poznámku. Jednotlivé body nechci pitvat, jelikož co jedinec to jiný názor. Za vlastní osobu pouze říkám, že když jsem dříve byl ochoten si nuggety občas koupit, dnes už mne to neláká. Updaty ubírající se tímto směrem spolehlivě odsunou TW mezi průměrné a postupem zapomenuté hry.
:radní:
 

DeletedUser10955

Guest
Nesúhlasím s obmedzením HP. Podľa mňa, je to úplne zbytočné. Keď niektorá ali. má hráčov s vysokým hp a druhá môže spraviť to isté. Je to predsa na každom aké hp bude mať. Tento návrh vznikol na základe toho, že jedná aliancia mala hráčov s väčším hp a druhá s menším. Ale ta druhá už nevedela vyhrať proti vysokým Hp-čka tak ich chcela obmedziť. Ak by ste si pozreli Colorado, tak tam má aliancia Jelita viac tankov ako druhá ali, ale dá sa nad nimi v pohode vyhrať.

Myslim ze asi moc nevis o cem je rec....

ja osobne myslim ze jsem jednim z nejvetsich tanku na westu celkove (13950 HP bez vylepsovaku) a naprosto souhlasim s tim ze vliv HP v bitvach je totalni nesmysl....
 
Nahoru