• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Update 2.04 - diskuze

  • Zakladatel vlákna DeletedUser3338
  • Vytvořeno

Líbí se Vám navrhovaná úprava pracovního systému?


  • Celkový počet hlasujících
    243
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
tak koukám, že pracovní systém na betě včera zase překopali a dali hodinovky místo dvouhodinovek a mnohonásobně navýšili předchozí pravděpodobnosti nálezu... tak jsem zvědavá, která verze se nakonec dostane do oběhu
 

DeletedUser1318

Guest
To skoro vypadá, jako by chtěli k nelibosti 20% spokojených přikyvovačů dosáhnout alespoň podobného stavu, jako byl před zlomovým updatem 2.0.
A rýpalové je za to asi zase nepochválí, poněvadž je v plné nahotě vidět, že ty úžasné změny měly opravdu opačný efekt než měly přinést.
 

DeletedUser7239

Guest
A rýpalové je za to asi zase nepochválí, poněvadž je v plné nahotě vidět, že ty úžasné změny měly opravdu opačný efekt než měly přinést.

Je to podobné jako s vírou. I kdyby byl svět sebelepší stejně se najdou nespokojenci, kteří s tím nebudou spokojeni. :P
 

Deleted User - 31870

Guest
Czyrile, každý hráč má právo se vyjádřit na fóru hry, kterou hraje. A je úplně fuk, jestli za to někdo platí horentní sumy, nebo to hraje pouze jako oddychovku a nic si nekupuje za prémium.
 

DeletedUser1318

Guest
Czyrile, každý hráč má právo se vyjádřit na fóru hry, kterou hraje. A je úplně fuk, jestli za to někdo platí horentní sumy, nebo to hraje pouze jako oddychovku a nic si nekupuje za prémium.
V principu máš pravdu, co se týká fóra.
Mně osobně se taky celkem dotýká, když mne někdo nepřímo označí za pitomce, co pořád jenom nadává.
Mně může teoreticky být celý west ukradený, protože je to fakt "jenom" hra. Hra, která mne kdysi zaujala, a která se postupem doby mění, či ještě přesněji je měněna.
Pro Inno, je tahle hra "jenom" prostředek k vytváření zisku.
Kdysi tu padl dotaz, jaký je vývoj příjmů ze hry. Odpovědí bylo, že je tointerní záležitost. Lze to dešifrovat z "ekonomštiny" i tak, že je to finanční propadák. Pokud by šly zisky nahoru, předpokládám, že by procenta nárůstu byly veřejné.
On tak ani není problém v tom, jestli někdo platí nebo ne, problém je v tom, že ti platící by rádi za své peníze rádi profitovali na fungující hře, kde budou práce, úkoly a spoluhráči a která je baví.
Jestli někomu připadám jako prudič - smůla, jde mi pouze o to aby bylo co hrát.
Až budu podnikat a nepůjdou mi kšefty, budou mi celkem ku prdu patolízalové, co mi budou tvrdit, jak jsem dobrý. Bez spokojených zákazníků skončím u ledu.
Asi budu muset otevřít uši i těm nespokojeným a zkusit přemýšlet, co dělám blbě.
Názor těch, co platí, bych asi bral v potaz o něco víc.
Prndat si tu mohou všichni stejně, v tom problém není, jen by bylo úhlednější některé osobní invektivy nahradit věcnými poznámkami. Já se o to alespoň snažím.
 

DeletedUser7239

Guest
Naprostý souhlas.
Já jen nemohu pochopit, proč někdo nespokojený měl tak nutkavou potřebu celkem zaběhnutou hru, za kterou bylo plno relativně spokojených lidí ochotných platit, revolučně přetvářet.

Ale to je právě u všech úspěšných her, že bývají ještě více vylepšovány a updatovány. Bývá to i u úspěšných filmů, že se točí další díly. Kdyby ten The West 1 neměl takový úspěch tak by nikdo nic dalšího nevylepšil. Problém je v tom, že hráči v tom vidí spíše zhoršení té hry až na některé výjimky. Ale koneckonců si za to můžete paradoxně sami, že jste si kupovali nugety a tím dali prostor pro tvoření dalších updatů. :P Co mně se týče až budu mít peníze na kreditu rád si koupím taky nugety o to mi vůbec nejde. Hlavní je pro mně to, aby bylo vůbec co hrát. lol
 

DeletedUser1318

Guest
Ale to je právě u všech úspěšných her, že bývají ještě více vylepšovány a updatovány. Bývá to i u úspěšných filmů, že se točí další díly. Kdyby ten The West 1 neměl takový úspěch tak by nikdo nic dalšího nevylepšil. Problém je v tom, že hráči v tom vidí spíše zhoršení té hry až na některé výjimky. Ale koneckonců si za to můžete paradoxně sami, že jste si kupovali nugety a tím dali prostor pro tvoření dalších updatů. :P Co mně se týče až budu mít peníze na kreditu rád si koupím taky nugety o to mi vůbec nejde. Hlavní je pro mně to, aby bylo vůbec co hrát. lol
Já to vezmu od konce.
Já to vidím tak, že kdyby se nenašli lidé ochotní platit za nugety, tak si nezahraje nikdo. Provozovat online hru bez nákladů nejde. Pokud se mýlím, tak mne někdo, kdo má otom lepší povědomí opravte.
West 1 byl bezesporu úspěšný, přilákal spoustu hráčů a vznikla kolem něj jistá komunita hráčů. Někteří exoti, jako například já, ji hrajeme už několikátý rok. Každá hra potřebuje updaty, to ti nijak nerozporuji, zásadní otázka je, jestli ty updaty tu hru opravdu posunují dopředu, jestli reagují na dřívější chyby, případně nezapříčiní nové.
Mluvíš tu o dalších dílech například filmů. Ve většině případů panuje názor, že až na světlé vyjímky dvojky, trojky a další, bývají slabým odvarem originálu.
U her to nemusí být pravda. Mně například jedna hra od českých vývojářů nadchla v obou verzích. Co je zajímavé, tak ta základní "mapa" příběhu neprošla žádnou zásadní změnou a zůstala prakticky stejně "nemoderní" jak ta jednička. Jezdím pořád po městě a plním prakticky obdobné úkoly jako v jedničce. Jestli ze mne bude chtít někdo vyrazit další platbu za datadisk, musí mi nabídnout nějaký zajímavý posun.
West 1 jakž takž fungoval, ne všechny updaty hráči přijali a nějakým způsobem logicky ubývali hráči. Pak někdo přišel, namaloval novou mapu, rozbil v mnoha směrech fungující systém, nasliboval hory doly, bez ohledu na to stádečko hrajících a platících oveček a dopadá to tak, jak to dopadá.
Já netrvám na tom, že se mně někdo měl ptát, jak to chci udělat.
Třeba by bylo opravdu řešením nechat souběžně běžet netknutou jedničku (já ty český hry taky můžu pařit obě - tu jedničku jsem nemusel odinstalovat) případně udělat těch dvojek několik návrhů a vybrat anketou tu s víc hlasy.
Možná měli jinak kompenzovat ztráty vzniklé emigrací, možná měli spoustu věcí dělat jinak a možná, že oni sami, na rozdíl od tebe to vědí.
Já mám aktuálně obavu, že pokud zůstane hrát ta hrstka momentálně spokojených, nebude to stačit finančně na pokrytí nákladů a hrát přestaneme všichni.
A jestli někdo má dojem, že mi vadí všechno, co Inno udělá?
Je to možné, protože nic co v poslední době není bez chyb ani po technické stránce.
Je snad chyba na mé straně?
 
kluge, ale zrovna tobe se nelibi vsechno. jak te znam z fora: nelibi se ti updaty a inno, nelibi se ti politika a politici (ani ten zeman, kdyz si ho volil - jestli si spravne pamatuju), jidlo v supermarketech, hokej. Ja se ti divim, ze na tomto svete stale zijes a ze ses nekde nezhoupnul na sibenici, kdyz to tak vsechno negativne prozivas:)

Asi jsem ti pane kolego musel stoupnout na kuří oko,soudě dle počtu tvých příspěvků na tomto foru.Zřejmě si forum pilně pročítáš,ale nemáš zapotřebí nějak reagovat,tak je pro mě skoro čest,že jsi se taky vyjádřil.
Ale na druhou stranu by bylo vhodný z tvojí strany pochválit tvůrce hry(třeba jim virtuálně zaplatit dovolenku na Seychelách :pianista::hoj::D )a nechat kritiky ,,rejpat,,bez toho aby jsi jim radil kdy a jakým způsobem se zasebezavraždit.

Předpokládám,že pod tvým nickem nikdy nebudu číst žádnej negativní příspěvek,protože jsi absolutně se vším spokojen.:radní:

jinak i nadále se podepisuju pod 95% příspěvků od tat
 

DeletedUser6213

Guest
Ne všechny změny jsou k horšímu. Po updatu 2.0 jsme přišli o pevnosti a sehnat suroviny na stavbu je dost šílené. (pokud vás tedy nechcete klikat po 2 minutách na práci obchodovat). Plakali jsme pro zrušení výběru času a nyní to máme zpět. Navíc procentuální nalezení produktů se zvedlo a ovlivňuje je i množství pracovních bodů.

Co je zarážející, je množství zkušeností z 15s prací. (Pokud se vám bude chtít klikat a používat vylepšováky uděláte klidně 20.000 expů za 1h a to je docela dost). Zvýší se tím propast mezi lidmi, co používají nugetky a ostatními.

Nové ocenění denní aktivity je také fajn. Kdo si nechce kupovat nugety, dostane se k nim, i když v malém množství, ale čas od času může využít výhod. (např. týden na hledání 3. klíče je dostatečné)

Možnost dělat všechny práce, proč ne. Můžeme duelovat, bitvit o pevnosti i dělat úkoly. Kdo chce sbírat suroviny a prodávat je na řemesla, přidá pracovní body a bude nacházet suroviny ve větším množství.

Za mne je update posunem k lepšímu, jen doufám, že šance na nalezení produktů, množství zkušeností z prací a budování pevností, bude nastaveno rozumnou měrou.
 

DeletedUser1318

Guest
Za mne je update posunem k lepšímu, jen doufám, že šance na nalezení produktů, množství zkušeností z prací a budování pevností, bude nastaveno rozumnou měrou.
Jen pro upřesnění, myslíš tu verzi 2.04, tak jak je nastavená teď aktuálně na betě?
Ono je jaksi složité hlasovat o něčem, co se prakticky pořád mění.
Možná jsem divný, ale v kontextu dnešního zmiňovaného nastavení mi připadá čím dál tím víc nepochopitelné to celkové rozdrbání hry updatem na 2.0.

Ono by to asi chtělo nějakou další průvodní informaci, o čem diskutovat a hlasovat.
Sem vede odkaz z oznámení ze 4.3. kdy jsme měli diskutovat o Plánovaných změnách pracovního systému, zpětná vazba měla být odeslaná do půlky března.

Předpokládám správně, že už je tu jen prostor k debatě o tom, jak je nastavena 2.4 na betě, a na základě našich připomínek už je to vlastně neměnné.
 
Víceméně každá hra po čase jde do kytek, updaty mohou tento stav nějakým způsobem ovlivnit. Problém 2.00 byl ten, že už defakto nešlo o update, ale o přechod na jinou hru s jinými herními prvky, navíc neuvěřitelně odflinklou. Naši západní soudruzi evidentně neznají přísloví o vstupovaní do téže řeky, takže tu nyní máme takové malé déjà vu s 2.04, což bude to samé v bledě modrým ...
 

DeletedUser1318

Guest
Mně jaksi přestává být jasné, co vlastně je smyslem updatu2.4.
Jasně, upravit pracovní systém.
Ale jak a pro koho?
Vrátit jej blíž k podobě jedničky? Proč? Pro ty, co už odešli? Jako že se vrátí a začnou od nuly znovu?
Nebojí se toho, že otráví hráče jako Gringo nebo Kubik? :)
To už tu budou naštvaní snad všichni.
 
Pořád mě nejdě do hlavy, proč změnili časy prác ikdyž s tim většina lidí nesouhlasila a teď chtějí najednou zase dát volitelné časy?
 

DeletedUser6213

Guest
Jen pro upřesnění, myslíš tu verzi 2.04, tak jak je nastavená teď aktuálně na betě?
Ono je jaksi složité hlasovat o něčem, co se prakticky pořád mění.
Možná jsem divný, ale v kontextu dnešního zmiňovaného nastavení mi připadá čím dál tím víc nepochopitelné to celkové rozdrbání hry updatem na 2.0.

Ono by to asi chtělo nějakou další průvodní informaci, o čem diskutovat a hlasovat.
Sem vede odkaz z oznámení ze 4.3. kdy jsme měli diskutovat o Plánovaných změnách pracovního systému, zpětná vazba měla být odeslaná do půlky března.

Předpokládám správně, že už je tu jen prostor k debatě o tom, jak je nastavena 2.4 na betě, a na základě našich připomínek už je to vlastně neměnné.

Ano myslím verzi, která je teď na betě, jinou jsem zatím neviděl.
 
Tomes: To máš jednoduchý, INNO se snaží hru co nejvíce zrychlit, protože čím víc energie denně protočíš, tím spíše použiješ nějaké premium (zejména, když optimimální odehrání bude nyní znamenat patnáctiminutovou onanii na 1/4 minutových pracích). Resp. se snaží dostat West do stavu, že pokud přijdeš a chceš si na chvíli užít hru, tak budeš mít možnost se realně se na nějaký čas naplno zabavit (rozumněj pilně klikat, koupit si novou energii a zase chvíli pilně klikat). Osobně bych tento systém i bral - pokud by se na něj přišlo rovou z verze 1.xx, takle mi přijde ze z nás jen dělaj strýce od krávy ...
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru