DeletedUser9350
Guest
Jako duelant pak budu řvát, že chci s premiem 20% poškození a přesnosti navíc...
Jestli jsem to dobře chápal dřív já, tak ani předtím nemělo smysl držet se známé řady.. ta řada je (byla) jenom vymezení celých bonusů... takže když jsi měl 70 vést.. nepočítalo ti to bonus 3 (jako u 56) ale bonus 3,5 ... :-)Jestli to dobře chápu, tak nemá cenu se dále zajímat o známou řadu:
...-16-32-56-88-131-... že ano? Protože v ní nevidím smysl, když se to počítá po jednotlivých bodech.
Díky za odpověď
pol.vio
ohledně změn, největším dárkem by pro nás bylo, kdyby se konečně opravily všechny bugy v bitvách...
...pořád se taky nemůžu zbavit dojmu, že by bitvám prospělo, kdyby se zrušil bonus HP pro vojáky a dal se jim místo toho se jim dal jiný bonus... mimochodem, na fóru bety už křičí několik vojáků, že díky novému systému dostávají vyšší poškození a že by jim to měli kompenzovat třeba vyšším bonusem na vedení, takže změny možná ještě nejsou u konce... ale mohli by začít řvát taky nějací dělníci, že mají bonusy dost k ničemu...
odpor v bitvách byl před pár dny trochu změněn
http://forum.beta.the-west.net/showthread.php?p=23643#post23643
Resistance = 300 * (Stamina OR Hiding) / MaxHP
teď by to mělo být takhle, tak prosím o opravu v oznámení
Pokud to dobře chápu, tak pokud postava nemá v danných schopnostech stovky bodů, tak se jedná modifikaci poškození v řádu jednotek bodů (možná pár desítek), která se navíc typicky vzájemně pokrátí téměř na nulu ? Tj. výsledek je šul-nul s teoretickým zvýhodněním pro útok (vše v červené ...).
Proč? Každý má možnost investovat body do zdraví. Kór dnes, kdy už jsou práce podle levelu... A jestli má soupeř víc HP .. ? No tak se musí máknout a podle toho se zařídit. Jestli teda chcete nějakou pevnost v držení..jakákoliv úprava bitvy co omezuje HP je krok správným směrem -...
Ano, to je bohužel trend dnešní doby (pozoruji v práci).. mladí lidi nejsou zas až tak hloupí, jenom jsou líní a pohodlní cokoliv hledat a nad čímkoliv přemýšlet.. Mají nejraději, když se jim to servíruje přímo pod nos a oni nemusí hnout ani prstem. A když se nedejbože mají zamyslet tak to raději vzdají... a na to INNo sází.. udělá postupně klikačku pro mateřskou školku jenom kvůli výdělku (který bude chvilkový než se jim na to všichni .......) Proto jsou pořád nové sady a kraviny ohledně cirkusu, loterie .. aby nugetky tekly.... hra se až nechutně zjednodušuje a zjednodušuje - to už dnešní nový hráči jsou s prominutím tak blbý??
From community feedback, we are trialling a new change on World Alamogordo:
Stamina will be replaced as a fort skill by fine motor skills. It will be no more or less powerful than before, just the skill used is changed.
Like last time, there will be a quest available to release all skill points in stamina. Thanks in advance to everyone who helps out testing!
Note: some items will change from stamina to fine motor skills. So far, this list includes the tombola reward sets for forts.