• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Nový vzorec pro bitvy

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno

DeletedUser9350

Guest
Jako duelant pak budu řvát, že chci s premiem 20% poškození a přesnosti navíc...
 

DeletedUser10955

Guest
Děkuji za úpravu té chyby o které jsem psal, ale ještě by bylo dobré to upravit i v tom grafu a taky není schopnost míření jak je v textu, ale přesnost. Sice to většině lidí dojde, ale bohužel ne každému... :-(
 

DeletedUser9945

Guest
Jestli to dobře chápu, tak nemá cenu se dále zajímat o známou řadu:
...-16-32-56-88-131-... že ano? Protože v ní nevidím smysl, když se to počítá po jednotlivých bodech.
Díky za odpověď
pol.vio
 

DeletedUser

Guest
Jestli to dobře chápu, tak nemá cenu se dále zajímat o známou řadu:
...-16-32-56-88-131-... že ano? Protože v ní nevidím smysl, když se to počítá po jednotlivých bodech.
Díky za odpověď
pol.vio
Jestli jsem to dobře chápal dřív já, tak ani předtím nemělo smysl držet se známé řady.. ta řada je (byla) jenom vymezení celých bonusů... takže když jsi měl 70 vést.. nepočítalo ti to bonus 3 (jako u 56) ale bonus 3,5 ... :-)

Ale klidně mě opravte..
 

DeletedUser7889

Guest
ohledně změn, největším dárkem by pro nás bylo, kdyby se konečně opravily všechny bugy v bitvách...
...pořád se taky nemůžu zbavit dojmu, že by bitvám prospělo, kdyby se zrušil bonus HP pro vojáky a dal se jim místo toho se jim dal jiný bonus... mimochodem, na fóru bety už křičí několik vojáků, že díky novému systému dostávají vyšší poškození a že by jim to měli kompenzovat třeba vyšším bonusem na vedení, takže změny možná ještě nejsou u konce... ale mohli by začít řvát taky nějací dělníci, že mají bonusy dost k ničemu...

Ja tu rvem jak d3m3nt uz x rokov. a nehovoriac o jazzovi. Keby bola moznost zmenit si profesiu tak ostane 20 delnikov co su multiucty a 10 co koncia z hrou. Vojaci maju 2nasobny bonus na pevnosti nic im netreba davat, v case ked mali stavbari 40% a 80% z premiom vsetci boli pokakany ze su stavbari nesmrtelny. na 2 milimetroch stvorcovych svojej veze ano. v trave spravia absolutne nic su to len chodiace mrtvoly. Nehovoriac o ich skvelom bonuse ked mozu robit vinikajuce stavby typu Katedrála Sagrada Familia, ale otom potom.

Dany bonus je smiesny z hladiska ze tanky sa nikdy nezameriavali nato davat dmg, ale vydrzat dmg. Udaj typu za vest dostanes brutalny bonus +19 k dmg zbrane, ale vydrzis 2 kola lebo tank ta aj tak trafi za 250 dmg je smiesny.
Inak dufam ze to bude niekde relevantne vysvetlene lebo niak tomu silno nerozumiem este.
 

DeletedUser11063

Guest
a už se konečně ví co to ten odpor je? :-) k čemu v bitvě slouží? kromě toho že ho mění
 
Pokud to dobře chápu, tak pokud postava nemá v danných schopnostech stovky bodů, tak se jedná modifikaci poškození v řádu jednotek bodů (možná pár desítek), která se navíc typicky vzájemně pokrátí téměř na nulu ? Tj. výsledek je šul-nul s teoretickým zvýhodněním pro útok (vše v červené ...).
 

DeletedUser

Guest
Pokud to dobře chápu, tak pokud postava nemá v danných schopnostech stovky bodů, tak se jedná modifikaci poškození v řádu jednotek bodů (možná pár desítek), která se navíc typicky vzájemně pokrátí téměř na nulu ? Tj. výsledek je šul-nul s teoretickým zvýhodněním pro útok (vše v červené ...).

Ano, chápeš to dobře. Zatím se nezdá, že by změna měla nějaký zásadní význam. Teoreticky se jedná o mírné (chtělo by se říct až nepodstatné) zvýhodnění útoku a hráčů nespecializovaných na pevnosti.
 
Hlavní je, kolik máš hp.... mám na betě postavu, kde mám odpor asi 140 v obraně (288 skrývat se, 620 hp) a i se zlatou puškou jsem dostal poškození jen 120, takže odpor funguje, ale stejně mě zabijou na 4 rány, takže je to k ničemu...
 

DeletedUser11063

Guest
takže ve zkratce je celý slavný update na dvě věci a je dělaný jen aby se neřeklo že nic nedělaj:-D
 
podle mě vědí, co +- chtějí ve výsledku, ale nechtějí úplně zničit stávající stav - tj.momentálně jen globálně testují na malých číslech, které mohou (ale nemusí) později klidně pomalu zvyšovat ... Otázkou, je zda by nebylo lepší se věnovat jiným úpravám bitev (viz příspěvek OC cca 10 příspěvků zpět), nicméně tyhle úpravy, jsou za mě úpravy správným směrem a třeba se někdy dočkáme i něčeho zajímavějšího.
 

DeletedUser11063

Guest
jakákoliv úprava bitvy co omezuje HP je krok správným směrem - i když já byhc to udělal mnohem radikálněji :-)
když se celý west mohl obléknout do nového kabátu, tak proč ne rovnou i bitvy
 

DeletedUser

Guest
jakákoliv úprava bitvy co omezuje HP je krok správným směrem -...
Proč? Každý má možnost investovat body do zdraví. Kór dnes, kdy už jsou práce podle levelu... A jestli má soupeř víc HP .. ? No tak se musí máknout a podle toho se zařídit. Jestli teda chcete nějakou pevnost v držení..

Já bych byl teda pro, aby se omezily duelové schopnosti. Taky chci vyhrávat duely.. ale nechci do nich investovat schopnosti..
 

DeletedUser11063

Guest
a proč by ne? Proč mají být bitvy jen o počtu HP? to se rovnou můžou zkrátit na simulaci
obrana 130 000 HP, útok 200 000 HP = útok vyhrál.
obrana 160 000 HP, útok 130 000 HP = obrana vyhrála
a je to nic víc není potřeba - na co oblečení, zbraně, schopnosti? když nic z toho nerozhoduje.

Když chtějí mít lidé velké HP prosím ale proč tedy INNO nezačne uvažovat o tom, že i ostatní schopnosti měli v bitvách svoji funkci a tu teď opravdu nemají. Na co jsou jednotlivé char. postav, když bez HP jsou na *****?
Já se na to koukám logicky jak by to mělo být dle rozložení schopností:
- hráč co má vše v HP může mít sice velký život, ale správně by neměl uhnout žádné ráně a skoro nic netrefit (oblečení by ho moc zachraňovat nemělo)
- hráč co má vše v obraně by se naopak měl vyhnout skoro všem kulkám - díky čemuž by jeho menší HP nevadilo, ale zase by málo zasahoval.
- hráč co by vše narval do přesnosti by správně neměl skoro nikdy minout

K tomu doháje přece ty schopnosti mají být - schopnosti tvé postavy mají určovat to jak budeš dobrý v duelu, při práci či při pevnostech. Nikdo přece nemůže být skvělý na všechno. Takto ta hra byla na začátku dle všeho myšlena a směřována. Bohužel tento směr se postupem času vytratil a hra se až nechutně zjednodušuje a zjednodušuje - to už dnešní nový hráči jsou s prominutím tak blbý??
 

DeletedUser

Guest
.. hra se až nechutně zjednodušuje a zjednodušuje - to už dnešní nový hráči jsou s prominutím tak blbý??
Ano, to je bohužel trend dnešní doby (pozoruji v práci).. mladí lidi nejsou zas až tak hloupí, jenom jsou líní a pohodlní cokoliv hledat a nad čímkoliv přemýšlet.. Mají nejraději, když se jim to servíruje přímo pod nos a oni nemusí hnout ani prstem. A když se nedejbože mají zamyslet tak to raději vzdají... a na to INNo sází.. udělá postupně klikačku pro mateřskou školku jenom kvůli výdělku (který bude chvilkový než se jim na to všichni .......) Proto jsou pořád nové sady a kraviny ohledně cirkusu, loterie .. aby nugetky tekly..

Ale teď k bitvám. Máš pravdu že je hodně zvýhodněné HP. Ale kvůli tomu se dal duelantům bonus kritické rány.. 6 duelantů pošle tanka na hrotu velmi rychle na střídačku..

Tento nový vzorec by to měl "vylepšit" .. Bohužel nikdo pořádně neví, jak to funguje. Stále údajně ve fázi testování.

+ bych přidal návrh Dona Camila (http://forum.the-west.cz/showpost.php?p=259860&postcount=16) ...

Uvidíme časem. Pokud nám do té doby nepadnou bitvy úplně..
 

DeletedUser11063

Guest
návrh Dona Camila znám - však pro něco podobného jsem už hodně dlouho. Když mohli obléci celý west do nového kabátu, tak nechápu proč jsou pořád tak líny říci u pevností STOP a hezky od začátku je předělat - mapy, bonusy, zbraně - prostě všechno. Od znovu bych je asi nestavěl - to by už hráči nepřekousli, ale min změnit mapy a odstranit klasické herní chyby by mohli udělat - alespoň ty zatracené chyby o kterých ví ale které ignorují. Ale to je pořád ta samá písnička - museli by mít zájem o to co hráči chtějí a naslouchat jim - což nemají a poslední updaty tohle přímo dokazují - i když někdo tvrdí opak :-)

Add bitvy a schopnosti - tohle je část která je celkově naprd :-D a i když se to někomu nelíbí tak nejhůře z toho vycházejí dělníci, kteří mají velké prd - samotný bonus na své věži je sice pěkná věc, ale je ve výsledku na nic - bitvy nejsou statické obrany že stojí jen na jednom místě. Všechny char. si své výhody nosí sebou. jen dělník ji nechává doma na věži :-D (o útoku ani nemluvím). A toto se nějak nehodí k současnému trendu westu vše zjednodušovat.
 
Včera na bětě vyměnili manuální zručnost za vytravalost.

http://forum.beta.the-west.net/showthread.php?p=24011#post24011

From community feedback, we are trialling a new change on World Alamogordo:

Stamina will be replaced as a fort skill by fine motor skills. It will be no more or less powerful than before, just the skill used is changed.

Like last time, there will be a quest available to release all skill points in stamina. Thanks in advance to everyone who helps out testing!

Note: some items will change from stamina to fine motor skills. So far, this list includes the tombola reward sets for forts.
 
Nahoru