• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Využití zbytkové energie

Líbí se vám tento návrh?


  • Celkový počet hlasujících
    11
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Zdravím všechny hráče i hráčky westu a rád bych Vám představil svůj návrh :

Nedávno jsem přežil jednu bitvu o pevnost a proto se s chutí vydal na další, jenže ouha, zbylo mi jen nějakých 200 Hp z 1200. A energie jsem měl skoro 80 bodů. Proto jsem dostal tento nápad :

Jedná se o využítí energie na doplnění HP nebo zkrácení cestování :

Doplnění HP :
Šlo by o doplnění života, ale ne nijak v závratném množství, maximálně 30% při 100 bodech energie. Pro lepší pochopení přidávám výpočty v praxi :

základ ....2000 HP

100 energie .... 30% = 600 HP
50 energie .... 15% = 300 HP
10 energie ..... 3% = 60 HP

základ ....5000 HP

100 energie ... 30% = 1500 HP
50 energie ... 15% = 750 HP
10 energie .... 3 % = 150 HP

Doplnění by probíhalo kliknutím na tlačítko po levé straně stupnice energie (ten žlutý čtvereček na přiloženém obrázku)

http://prntscr.com/1x1bao

(Přeci jen, když mám energii jsem vitální tak proč to nedat do zdraví - mně to přijde logické )

Zkrácení doby cestování :
Jednalo by se o zkrácení doby cestování maximálně však o 30% na 100 bodů energie. Pro lepší pochopení znovu výpočty v praxi :

základ .... 45 min

100 energie ... 30% = 13 min 30 sec
50 energie .... 15% = 6 min 45 sec
10 energie .... 3% = 1 min. 21 sec

2hod = 120 min

100 energie .. 30% = 36 min
50 enegie ... 15% = 18 min
10 enegie ... 3% = 3min.36 sec

Zkrácení by probíhalo kliknutím na tlačítko před dobou cesty. ( zelený čtvereček na přiloženém obrázku)
http://prntscr.com/1x1b7l

Pokud jsem vitální, odpočatý, mám energii, tak proč bych se nemohl pohybovat rychleji - zase mi to přijde logické


Shrnutí:
Vím, že můžete namítat, máme tady UP shop a tam věci na zkrácení doby a doplnění Hp jsou, či použij nugety.
Jde spíše o to, že každému nějaká energie zbyde a nabízí se možnost buď doplnit trochu HP nebo se někam dost dříve - nejedná se o nějaká závratná čísla, která by dávala výhody nad jinými. ( ruku na srdce - ona i těch pár Hp nebo pár sekund při přesunech na bitvy dokáže potěšit :) )


Konečné shrnutí :

+ využití nevyužitého
+ dostupnost pro všechny
+ nic co by INNO zruinovalo ( bonusy nejsou tak velké aby se hromadně přestaly kupovat věci ze shopů, či by přestalo nugetění)
+ v mém návrhu odlišení ikonek na spuštění od ikonek nugetových ( nelze se tak ukliknout a doplnit tak třeba energii za nugety, či zkrátit za nugety )

- už existují věci na doplnění a zkrácení
- někomu to může přijít jako zbytečná ptákovina co mu skoro nic nepřidá

Každopádně děkuji za přečtení a těším se na Vaše ohlasy a názory.
Kar Vastor
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
IGHAS, zdá se mi, že jsi to nečetl celé, nebo nechápeš co navrhuji. Zkus to pročíst znovu a třeba se vyjádřit k tématu a ne mimo mísu. ;)
 
se tu můžu vyjadřovat k čemu chci (v rámci tématu), i když se ti to nelíbí ... tak ještě jednou 100 energie je necelých 15 min práce, tolik k tvému označení je energie je nevyužitelná
 

DeletedUser4876

Guest
To ja bych chtěl si energii zvednout jak jde hp, že bych mohl mit třeba 500energie
 

DeletedUser

Guest
napadlo tě někdy využít svoji energii na práci ?

Z návrhu je dle mě jasně patrné jak je to s tou přebytečnou energií myšleno a vybíjení energie u práce tu dle mého momentálně nepatří.

Kolikrát se stane, že člověk se zapomněl v hotelu a nestihl zrušit spánek, aby se přesunul k pevnosti a zrovna nemá žádné serepetičky na zkrácení cestování či zvýšení rychlosti. To je přesně případ využití tohoto systému. Nebo jak je psáno, při více bitvách na eventuelní doplnění HP.

Sám jsem zažil nesčetně takových případů a proto bych tento návrh ve hře uvítal. Co se týče realizace, je možné že to narazí a to právě díky zkracování cesty pomocí nuget či doplňování HP pomocí věcí ze SHOPU. Ale myslím si, že návrh je to povedený.

Za mě bych se možná nebál i zvýšit ten převodní poměr na 100 energie = 50%.

Ale jak říkám, nápad dobrý, zpracování se dá. Za mě to hlas dostne :)
 
návrh chápu a svým způsobem pro něj mám pochopení (asi bych ho taky občas i využil), nicméně označení energie jako nevyužitelné položky mě opravdu zdvíhá ze židle (zejména v době 15s prací). Za mě celý ten návrh to laboruje na tenké hraně mezi ulehčením (asi desátá obezlička na toto téma) a něčím co bych nazval kompenzací za herní drzost, resp. hloupost. Líbí se mi i to, že ty navržená procenta nejsou nijak přepálená (btw. jsou lidi co mají i 150 energie, ty pak dostanou kolik ?). Co se mi nelíbí je to, že prostě mě pak ve hře nemusí spousta věcí zajímat, protože mám ještě energii a nějak se to pořeší, typicky např to, že člověku bude stačit dospat cca 3h na plné zdraví (a INNU se nebude líbit, že to obchazí věci, které jsou řešit velmi snadno za pomocí nugget).
 

DeletedUser

Guest
Díky za názory, rozhodně bych procenta nezvětšoval, protože nemá jít o žádný velký bonus. Spíš takové malé příjemné přilepšení.

Pro IGHASE, pro lidi co mají 150 bodů energie bude 100%... 150 energie. Však na to by byl vzorec, jak by se to počítalo, to už je záležitost automatu.
No však ono si řekněme, kolik lidí má neustále plnou energii ? No skoro nikdo... kdo má plnou energii je i většinou dospaný a má full HP. Když budeš mít nějakou polovinu energie (což už je vcelku reálný) , tak ti to přidá zhruba 300 HP ze základu 2000 či nebo 750 HP při 5000HP což nejsou žádný astronomický hodnoty. Zase tolik to věci neobchází kdo potřebuje doplnit hodně doplní ze SHOPU, komu chybí jen nějaké procento (méně než 25%) může zkusit toto. NAvíc přijde o energii a když bitvu přežije a bude chtít pracovat, tak bude mít smůlu, protože už ji vyplácal .... tzv. buď pracovat nebude, nebo za nugety doplní... rozhodně to neni na úkor INNU, či SHOPU ;)
 
návrh chápu a svým způsobem pro něj mám pochopení (asi bych ho taky občas i využil), nicméně označení energie jako nevyužitelné položky mě opravdu zdvíhá ze židle (zejména v době 15s prací). Za mě celý ten návrh to laboruje na tenké hraně mezi ulehčením (asi desátá obezlička na toto téma) a něčím co bych nazval kompenzací za herní drzost, resp. hloupost. Líbí se mi i to, že ty navržená procenta nejsou nijak přepálená (btw. jsou lidi co mají i 150 energie, ty pak dostanou kolik ?). Co se mi nelíbí je to, že prostě mě pak ve hře nemusí spousta věcí zajímat, protože mám ještě energii a nějak se to pořeší, typicky např to, že člověku bude stačit dospat cca 3h na plné zdraví (a INNU se nebude líbit, že to obchazí věci, které jsou řešit velmi snadno za pomocí nugget).

Souhlasím s tebou, to že energie přebývá je problém hráče. Navíc si myslím že je to tak dobře, lépeřečeno at se každý snaží aby se svojí energií vyšel. Ve hře je vše čím dál tím snažší, věřím že při současných pracech si hráči mohou dovolit méně pracovat při stejném zisku a pak jim něco nadbývá. Ale tato ibriční položka by měla zůstat na standartní využití. Tohle je akorát vytřískání dalšího zisku z úroků. Hráče pak velice mrzí, že hra jde strašně rychle, postavy se vyvíjí rychle, ale pak využijí všechno a ještě jim je málo.

Já jsem pro hru kde se musí něco překonat, ne pro úlevy a přídavky...
 
Pro IGHASE, pro lidi co mají 150 bodů energie bude 100%... 150 energie.

bezva, procenta máš za jedna, tročlenku jste ještě nebrali, nebo otázka kolik zdraví dostanu za 150 energie je nad tvé síly ? Obezné plky, že lidi normálně nemaj energii si strč někam, protože v tom případě ja vlastně celý tenhle nápad zbytečný - když ji nemaj, to tohle vlastní potřeba ... a pokud neuvažujej v rámci návrhu jeho krajní hodnoty, tak radši nic ... to sem sem psát nedá
 

DeletedUser

Guest
bezva, procenta máš za jedna, tročlenku jste ještě nebrali, nebo otázka kolik zdraví dostanu za 150 energie je nad tvé síly ? Obezné plky, že lidi normálně nemaj energii si strč někam, protože v tom případě ja vlastně celý tenhle nápad zbytečný - když ji nemaj, to tohle vlastní potřeba ... a pokud neuvažujej v rámci návrhu jeho krajní hodnoty, tak radši nic ... to sem sem psát nedá


IGHAS nechápu o co ti jde, pokud si honíš tričko tady v diskuzích tím, že na každého jenom pliveš a každému vše haníš tak proč ne. Mě žádný puberťák se svými provokativními názory nenaštve, na to už mám nějaké roky odžité. Návrh je zpracován a pokud nechápeš, že se to zvýší tak to je tvoje věc. A jestli potřebuješ abych ti to dopočítal, protože to sám nezvládneš, tak to je ještě smutnější.
 

DeletedUser17076

Guest
Chápu to správně, že hráči, kteří mají maximum energie 150, dostanou za svých 150 energie stejných 30% jako ostatní hráči za 100 energie?
Já osobně jsem toho názoru, že má-li tento návrh tvůrce zajímat, měl by v této situaci platící hráče, tedy v tomto případě hráče s prémiem na více energie, stále jistým způsobem zvýhodňovat.
 

DeletedUser

Guest
Samozřejmě že budou zvýhodněni, ze svých 150 bodů dostanou 30%.. procenta se ale zvyšovat nebudou
 
já si těch +45 procent spočítat umím, ale ty si tady pak taháš z kloubouku uplně jiná čísla, než odpovídají tvému návrhu. A když tě někdo upozorní na určitou nedotaženost,tak tady vískáš jak dítě, kterému rozšlápli babovičku, namísto aby jsi mi normálně odpověděl ...
 

DeletedUser

Guest
IGHAS tvoje příspěvky jsou čistě provokativního charakteru a proto nemá cenu na ně odpovídat.
 

DeletedUser17076

Guest
Podle původního návrhu dostanou hráči za 100 energie 30%, teď píšeš, že hráči za 150 energie dostanou také 30% a že procenta se zvyšovat nebudou. Potom tam nevidím žádné zvýhodnění takových hráčů. Mohl bys mi vysvětlit, jakým způsobem budou zvýhodněni?
 

DeletedUser

Guest
Fono kdo má alespoň představivost chrousta, tak mu vyjde že 30% ze 150 je více než 30% ze 100. Toť ta výhoda.
 
Fono kdo má alespoň představivost chrousta, tak mu vyjde že 30% ze 150 je více než 30% ze 100. Toť ta výhoda.

To není žádná výhoda, to je základ, za to už si ti hráči platí!

Každopádně jestli hráč nevyužívá energii, tak je to jeho věc. Ale má možnost, tak ať se snaží. Pokud se mu stane, že zapomene zrušit spánek a neodejde kam má, je to jeho chyba - ať za to nese následky. Ať každý nakládá se zdravím i energií dle svého, nevyčerpal/ztratil, hraj s tím co máš. Jdeš do bitvy s plným zdravím a energií, příjdeš o jedno i o druhé, anebo budeš mít něčeho málo, tak stejně budeš muset dospat a né že pomyškuješ a za půl hoďky budeš fit...
 

DeletedUser17076

Guest
Uznávám, že 30% ze 150 je více než 30% ze 100, ale nevidím souvislost mezi množstvím energie a 30% zdraví či 30% z doby cestování. Možná nemám ani představivost chrousta, ale ty popisuješ za 100 energie 30% zdraví. Byl bys tak hodný a vysvětlil mi, jak potom funguje stejných 30% zdraví za 150 energie? Přestože mám více energie, mám velmi pravděpodobně pořád stejně zdraví a pohyb na stejnou vzdálenost mi trvá pořád stejně dlouho.
Jen jsem tě žádal, abys to vysvětlil jednoznačně a abys přesně definoval veškeré bonusy ve svém návrhu, byl bych rád, kdybys na mne hned neútočil.
IGHAS sice v úvodu diskuse zaměnil pojem energie nevyužité a nevyužitelné, což zásadním způsobem poznamenalo pozdější debatu, následně s ním ale musím souhlasit, že by bylo zřejmě vhodné, popsat podrobněji konkrétní případy, jejichž rozbor během diskuse mohl být poněkud zavádějící.
Naopak tvé jednání se postupně proměnilo v útok na každého, kdo se pokusí vyjádřit, což se mi nelíbí. Považoval bych za vhodnější, kdyby ses více věnoval svému návrhu nežli povahovým rysům a schopnostem ostatních. Děkuji
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru