• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Změna charakteru

Změna charakteru


  • Celkový počet hlasujících
    27
  • Anketa uzavřena .

DeletedUser

Guest
Zdravím, nesleduji pravidelně toto forum, a i co se hry týče, měl jsem pár několika měsíčních pauz, tak netuším, kolikrát se o tom mluvilo atd, tudíž pokud to bylo řešeno, omlouvám se za spam.

"Změna charakteru"

[SPOIL]Stručné shrnutí:
V mém pojetí by byl do shopu přidán nový lektvar - pro jednoduchost budu nazývat "Lektvar změny charakteru" (dále jen LZC) - cena tohoto lektvaru by byla 3000 nugget/UPD (spoléhajíc se , že limit UPD bude navýšen) , vzhled by byl stejný jako u lektvarů na schopky, jen jiná barva, dal by se použít jen jednou za rok, a po jeho užití by se hráč ocitl opět ve stavu "Greenhorn" s možností volby 4 charakterů.

Proč a výhody:
Už na dvou světech jsem se dostal do fáze, kdy mě hra za na začátku vybraný charakter nevyhovuje, jasně, můžu začít na dalším světě, ale to by obnášelo další várku expení, obtížné shánění sad, nehledě na to, že by to neuspokojenost z charakteru na hlavním světě nevyřešilo. Změnou charakteru bych mohl hru sám pro sebe oživit, napravit původní omyl a částečně i reagovat na herní vývoj světa, kdy pro nějaký charakter bude větší využití.

Nevýhoda:
Nevýhoda LZC spočívá v tom, že by ho šlo použít jen jednou za 365 dní, tedy pokud by hráč zvolil charakter, o kterém zjistí, že mu vyhovuje ještě méně než původní, by měl smůlu a musel by to rok vydržet.

Děkuji za přečtení, názory atd :)[/SPOIL]
Editace:

Asi už nebude napsáno nic převratného, tak jsem si dovolil nahradit původní návrh v detailech 2mi hlavními variantami, které z diskuze vyplynuly.

Varianta A:
Počet použití (jak často): neomezeně (jednou za rok)
Cena: neměnná (tedy od začátku vysoká, 5-10k nugget) / rostoucí (3k+, s každým zakoupeným o 1k dražší)
Otevřen charakterový úkol: ano (zisk několika schopek navíc jako "odměna")

Varianta B:
Počet použití: 1krát na svět
Cena: od začátku vysoká, 5-10k nugget
Otevřený charakterový úkol: ne (sice opět možnost "odměny", ale zároveň - nutit hráče, kteří chtějí mít co nejvíc schopek ke změně charakteru, když jsou se svým spokojeni a když by se zpátky nemohli vrátit?)

..

Do toho samozřejmě další podmožnosti, jako např. další situace přidání lektvaru do hry:
zdarma:
- jako odměna v úkolové řadě dostupná od lvl 140 nebo vyšším
- jako odměna za 4 roky hraní na daném světě
komerčně:
- jednou za rok v shopu při výročí spuštění světa (v tomto případě by mohl být nápoj používán i vícekrát než 1 za rok, cena zachována)
- při změně bonusů charakterových skupin, aby největší nespokojenci měli možnost změnit svoji skupinu, v shopu neomezeně dlouho, každý hráč by mohl zakoupit jen 1krát
- nebo na začátku uvedeným v shopu vždy (dále postup dle varianty A nebo B)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Jen můj osobní názor z pohledu laika programátora. Nevidím v tomhle nápadu budoucnost, i když určitě skoro každého z nás napadlo chtít vyměnit stávající charakter za jiný. Třeba nás tvůrci hry někdy mile překvapí...
...už jen kolik úkolů je spojeno s charakterem, výhody které hráč díky speciálnímu úkolu pro určitý charakter dostal ať už věc, schopnost, expy apod.
Spousta dat by se musela ve hře přeprogramovat a to asi v nuggetech nejde ani vyčíslit, aby odměna odpovídala odvedené práci.
 

DeletedUser

Guest
Hraju West jen na jednom světě a ještě ani ne celý rok, ale nápad se mi líbí - možnost projít během čtyř let všemi charaktery a splnit všechny úkolové řady vázané na charakter...
Jistě by takový lektvar nebyl levný a jistě bych pak také investoval do nápoje nového začátku na úpravu vlastností, ale myslím, že bych do toho šel.
 

DeletedUser

Guest
Pro Hancock:
Pravda, o těchto "detailech" jsem do hloubky zatím nepřemýšlel, nejsem ani "laik programátor" , takže pravděpodobně budu, v další diskuzi, stále víc a víc mimo mísu :D

Úkoly:
Jasně, je tu charakterový úkol, kde se rozdávají schopnosti, předměty pro charakter atd, opět jako neprogramátor, ale obyč hráč říkám, že po změně charakteru by se otevřel úkol pro charakter nově vybraný, s tím, že by předměty a schopnosti získané z úkolu pro předchozí charakter zůstaly (už tak mohu mít v inv. jako muž předměty pro ženu, které taky nemůžu použít, stejný princip).
Pak samo jsou úkoly, nemám přehled přesně kolik, min. na morousův šátek, kde jsou dle charakteru jiné způsoby dokončení. Nevím do jaké míry by pomohla podmínka, že před použitím lektvaru by musely být všechny přijaté úkoly dokončené, nebo jestli by bylo před změnou charakteru nutno dokončit celou úkolovou řadu - jinak by ji hráč musel začít plnit od znova. Nemohu proveditelnost posoudit.

XP:
Myšlen asi hlavně bonus pro dělníka. Samozřejmě počet xp by zůstal, a prostě by bylo na hráči samotném, jakým směrem se vydá. Jestli na začátku světa vybere dělníka, a časem až nebude chtít využívat bonusu na xp, se přehodí na jiný charakter, hlavní je, že se hráč nebude muset bát zvolit jakýkoliv charakter, když nebude vyhovovat, hold sice bude muset šetřit, ale nebude s ním muset vydržet "navždy" ..

Ale opravdu nevím, až do jaké míry je vše provázáno, základem je , jestli by byl ze strany hráčů o takový lektvar zájem, dále nastavit cenu, aby bylo stále nejjednodušší koupit za nuggety, ale aby zároveň byla šance našetřit i UPD atd ..

EDIT:
A pokud má INNO v plánu nějak zasahovat do bonusů charakterů, nebo do bitevních a dalších vzorců, které s bonusy jednotlivých charakterů trochu zacloumají apod, tak by ani pro ně nemuselo být špatné mít pro případné nespokojence předpřipravené řešení - když se ti to nelíbí, tak našetři, kup a změň.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Teď mě napadá ještě jedna věc, když se kouknu na jiné web hry, kde si hráč volí charakter/postavu, taky nemá možnost změny v průběhu hry. Podle mě se v tomto případě jedná o dost velký zásah přímo v naprogramované hře.
 

DeletedUser

Guest
Nevím, když o tom tak mluvíš, napadla mě jedna hra:
Na začátku si hráč vybere jednu ze 3 tříd, na každou třídu jsou vázány jiné zbraně a výzbroj, také jiná hlavní schopka, takže dle třídy hráč investuje do jiných rozestavení. V takové hře by byla změna charakteru nepředstavitelná.

A teď nevím, jak je na tom west - většina vybavení není vázána na charakter, taktéž je možnost vrátit schopnosti a rozestavit jinak atd. Proveditelné mi to přijde.
 

DeletedUser

Guest
Jen můj osobní názor z pohledu laika programátora. Nevidím v tomhle nápadu budoucnost, i když určitě skoro každého z nás napadlo chtít vyměnit stávající charakter za jiný. Třeba nás tvůrci hry někdy mile překvapí...
...už jen kolik úkolů je spojeno s charakterem, výhody které hráč díky speciálnímu úkolu pro určitý charakter dostal ať už věc, schopnost, expy apod.
Spousta dat by se musela ve hře přeprogramovat a to asi v nuggetech nejde ani vyčíslit, aby odměna odpovídala odvedené práci.


Pěkně řečeno, mám úplně stejný názor na věc. Dle mého to prostě nehrozí a o nějakých změnách charakteru si můžeme nechat jenom zdát. Proto mi nápady na změnu charakteru příjdou zbytečné, místo toho bych se třeba zaměřil na vymýšlení nových či úpravu starých bonusů, tak aby se dané charaktery třeba opět více zatraktivnily :radní:
 

DeletedUser

Guest
Změna bonusů jednotlivých charakterů mi přijde ještě jako razantnější krok než povolení změny charakteru, tedy né dle programovatelnosti, to by mělo být asi jednodušší, ale co do hratelnosti určitě.

Takto mohu proklínat sám sebe, že jsem si vybral špatnou skupinu, pokud se zasáhne do stávajícího, a nedej bože, aby mi nové bonusy vyhovovaly ještě méně, tak proklínat budu INNO, což spíše povede k mému konci.
A řešení stylem, že změna bonusů, ale jen na nově spuštěných světech, aby to staré nezasáhlo, zas nevyřeší můj problém se světem starším. Tam mám lvl, výbavy, peníze na to, abych si mohl s postavou hrát, na novém nebudu mít nic.

Mno, původní naivita se vytrácí .. , jdu raděj ven, tak v tomhle příspěvku víc nenapíšu :)
 

DeletedUser

Guest
Tak já nemyslel úpnou změnu, ale úpravu - třeba u dělníka, jelikož ten je takový asi nejhorší - aspoň teda z mého pohledu :-D
 
Na Quarteho návrhu vidím jako dobrý nápad časové omezení na použití lektvaru. V případě, že by se INNO z nějakého důvodu rozhodlo na této věci pracovat by to mohlo být inspirativní. Nicméně cena 3000 upd/nuget je dle mého příliš nízko posazená. V tomto případě bych se ani nebránil např. číslu 15000 nuget, s tím, že kdo nezaplatí, má smůlu(já sám patřím mezi neplatiče).

Nicméně abych vyjádřil svůj postoj ke změně charakterů, musím říci, že každý charakter je svým způsobem dobrý, jen za něj člověk musí umět hrát a dobře ho využít. Jen díky tomu, že každý charakter nabízí jiné možnosti je jasné, že hráč musí vědět, co může od svého charakteru očekávat a podle toho se zařídit.
Je nesmysl se zlobit, že člověk jako dobrodruh s 2000hp nic neublokuje a vůbec mu nepadá bonus v bitvě i když má prémko. Aneb když si člověk koupí traktor, tak nemůže čekat, že všem ujede na dálnici, ale po nákupu Ferrari si zase neodveze dřevo z lesa.

Další věcí je, že neměnnost charakterů je jedna z mála věcí, které se od začátku westu nezměnily a byla by škoda zrušit jednu z posledních původních rysů hry.
 

DeletedUser

Guest
15000 mi přijde jako příliš mnoho, nejen protože by odpadlo zdání, že i neplatící hráč při troše trpělivosti může na změnu našetřit, navíc z obchodního hlediska , za 3K (nebo možno o malinko víc) si lektvar koupí pravděpodobně víc lidí než za 15k, takže celkově by pravděpodobně zisk při 3k byl větší než při 15k. Nebo taky ne, jen INNO může posoudit, kolik lidí platí, kolik platí atd ..

To že každý charakter je svým způsobem dobrý , a je třeba ho dobře využívat , je samo pravda. Ale jak běží čas, mění se i hráč, jeho postoje, co od hry očekává atd.

EDIT:
Dovedu si představit i jiné situace, při kterých by byl LZC k dispozici:
zdarma:
- jako odměna v úkolové řadě dostupná od lvl 140 nebo vyšším
- jako odměna za 4 roky hraní na daném světě
komerčně:
- jednou za rok v shopu při výročí spuštění světa (v tomto případě by mohl být nápoj používán i vícekrát než 1 za rok, cena zachována)
- při změně bonusů charakterových skupin, aby největší nespokojenci měli možnost změnit svoji skupinu, v shopu neomezeně dlouho, každý hráč by mohl zakoupit jen 1krát
- nebo na začátku uvedeným v shopu vždy, možnost zakoupení vícenásobně, použití 1krát do roka

A samo jsou určitě další .. Důležité je dle mě připomínat, že o tohle je zájem , že je pro to využití - pro případ, že by na tom náhodou nezačali ještě pracovat, nebo že by "dočasně" uložili tento nápad do ústraní, by se mohli věnovat jiným ..
 
Naposledy upraveno moderátorem:
- při otevření nové charakterového úkolu, by spousta lidí měnila charakter jen proto, že 'body zadarmo' - např. mě se tohle nelíbí, ale chápu, že např. INNO by to mohl vidět jinak :-)
- když stopnu pracovní frontu, tak se charakter čekuje kde ? Jen v některých úkolech - tj. ve chvíli kdy při transformaci charakteru, bude podmínka nemít otevřený žádný úkol (resp. třeba budou zavřeny sami), tak je problém vyřešen a INNO bežně zavádí novinky jsou jsou evidetně řádově jinak programátorsky náročné ...
- i když je to tu takový evergreen, tak stále nevidím důvod proč tohle chtít zavést (asi možná proto, že nikde nehraji za dělníka :-) ) ...
 
Já už jsem to psal několikrát; udělat výběr vlastností postavy a to hned při lognutí na svět. U hrajících postav samozřejmě s příchodem této přeměny. Zkrátka by si hráč sám vybral z přednastavených možností. Byli by podobné s těmi co už jsou. Vše by se vyřešilo a taky by si hráči sami napříště určili, co by se jim hodilo za posílení postavy.
 

DeletedUser9990

Guest
Možnost změny charakteru ve hře se mi nelíbí a to hlavně kvůli bodům schopností,které se získávájí za plnění charakterové úkolové řady.
Čili jsem proti.
(i když je to v podstatě jedno,co si tady píšeme)
 
Změnu charatkteru bych uvítál. Ale bez chartakterových úkolů, protože by to bylo zbytečně komplikovaná. Jednoduše by byl v shope napoj, třeba za těch 3000 upd/nugg, koupil by se a změnila by se postava.

V programování se nevyznám, ale myslim, že takhle by to šlo.
 

DeletedUser16057

Guest
Co jsem se tady do toho začetl, tak se mi to jako nápad částečně líbí.

Pouze bych nedal změnu charakteru co 1 rok, ale použití lektvaru POUZE 1x/svět!!. Něco na způsob migrace z jiného světa na jiný. Taky tam nemůžeme cestovat co rok, ale museli jsme si velmi dobře vybrat, kam případně jít.

Cenu toho lektvaru bych navýšil a to na 6k-10000 Nugget! Proč dluhopisy ne? Důvod je jednoduchý. Bude to stejné jako u "Kompletní sady beze jména" Ta stojí v shopu 2100 Nugget (bedna) a vzhledem k tomu, že Dluhopisy jsou pouze do 2000, tak se nedá za ně koupit.
Cena tak vysoká, aby si to nemohl dovolit každý, ale jen ten co je ochotný vrážet tisíce korun do hry, tak aby se mu to navíc vyplatilo. Navíc bych podotkl, že někteří hráči dost šetří s obálkami s UPD, takže pro ně by to bylo velmi jednoduché.

V programování se až tak nevyznám, ale tohle mi přijde rozhodně jednodušší na výpočty, než aby si to mohli dovolit "všichni" co rok.
 

DeletedUser7239

Guest
Co jsem se tady do toho začetl, tak se mi to jako nápad částečně líbí.

Pouze bych nedal změnu charakteru co 1 rok, ale použití lektvaru POUZE 1x/svět!!. Něco na způsob migrace z jiného světa na jiný. Taky tam nemůžeme cestovat co rok, ale museli jsme si velmi dobře vybrat, kam případně jít.

Já bych ještě udělal nějaké bonusy. Charaktery (charakterová úkolová řada by se musela splnit) by potom mohli být zvlášť:
-dělník/voják
-dělník/duelant
-dělník/dobrodruh
-voják/duelant
-voják/dobrodruh
-duelant/dobrodruh

Nejsilnější v boji by byly jasně vojáci/duelanti a nejslabší tedy dělník/dobrodruh.
Já si myslím, že to je teď špatně nastavené, když se charakterová skupina dá získat už před splněním úkolové řady. Hráč by si měl podle mně vybrat čím by chtěl být, ale měl by zůstat zelenáčem dokud neukončí charakterovou úkolovou řadu (třeba já osobně nijak nespěchám, abych to splnil, protože tady jde jen o nějaké předměty, které stejně netvoří set a úspěch... kdybych získal charakter až po splnění tak bych s tím pospíchal) :)
 

DeletedUser

Guest
Shrnul jsem tedy v prvním příspěvku návrh do 2 hlavních variant, které pro mě z diskuze vyplynuly .. snad jsem pochopil správně, případně správně interpretoval :)
 
Nahoru