DeletedUser
Guest
Zdravím, nesleduji pravidelně toto forum, a i co se hry týče, měl jsem pár několika měsíčních pauz, tak netuším, kolikrát se o tom mluvilo atd, tudíž pokud to bylo řešeno, omlouvám se za spam.
"Změna charakteru"
[SPOIL]Stručné shrnutí:
V mém pojetí by byl do shopu přidán nový lektvar - pro jednoduchost budu nazývat "Lektvar změny charakteru" (dále jen LZC) - cena tohoto lektvaru by byla 3000 nugget/UPD (spoléhajíc se , že limit UPD bude navýšen) , vzhled by byl stejný jako u lektvarů na schopky, jen jiná barva, dal by se použít jen jednou za rok, a po jeho užití by se hráč ocitl opět ve stavu "Greenhorn" s možností volby 4 charakterů.
Proč a výhody:
Už na dvou světech jsem se dostal do fáze, kdy mě hra za na začátku vybraný charakter nevyhovuje, jasně, můžu začít na dalším světě, ale to by obnášelo další várku expení, obtížné shánění sad, nehledě na to, že by to neuspokojenost z charakteru na hlavním světě nevyřešilo. Změnou charakteru bych mohl hru sám pro sebe oživit, napravit původní omyl a částečně i reagovat na herní vývoj světa, kdy pro nějaký charakter bude větší využití.
Nevýhoda:
Nevýhoda LZC spočívá v tom, že by ho šlo použít jen jednou za 365 dní, tedy pokud by hráč zvolil charakter, o kterém zjistí, že mu vyhovuje ještě méně než původní, by měl smůlu a musel by to rok vydržet.
Děkuji za přečtení, názory atd [/SPOIL]
Editace:
Asi už nebude napsáno nic převratného, tak jsem si dovolil nahradit původní návrh v detailech 2mi hlavními variantami, které z diskuze vyplynuly.
Varianta A:
Počet použití (jak často): neomezeně (jednou za rok)
Cena: neměnná (tedy od začátku vysoká, 5-10k nugget) / rostoucí (3k+, s každým zakoupeným o 1k dražší)
Otevřen charakterový úkol: ano (zisk několika schopek navíc jako "odměna")
Varianta B:
Počet použití: 1krát na svět
Cena: od začátku vysoká, 5-10k nugget
Otevřený charakterový úkol: ne (sice opět možnost "odměny", ale zároveň - nutit hráče, kteří chtějí mít co nejvíc schopek ke změně charakteru, když jsou se svým spokojeni a když by se zpátky nemohli vrátit?)
..
Do toho samozřejmě další podmožnosti, jako např. další situace přidání lektvaru do hry:
zdarma:
- jako odměna v úkolové řadě dostupná od lvl 140 nebo vyšším
- jako odměna za 4 roky hraní na daném světě
komerčně:
- jednou za rok v shopu při výročí spuštění světa (v tomto případě by mohl být nápoj používán i vícekrát než 1 za rok, cena zachována)
- při změně bonusů charakterových skupin, aby největší nespokojenci měli možnost změnit svoji skupinu, v shopu neomezeně dlouho, každý hráč by mohl zakoupit jen 1krát
- nebo na začátku uvedeným v shopu vždy (dále postup dle varianty A nebo B)
"Změna charakteru"
[SPOIL]Stručné shrnutí:
V mém pojetí by byl do shopu přidán nový lektvar - pro jednoduchost budu nazývat "Lektvar změny charakteru" (dále jen LZC) - cena tohoto lektvaru by byla 3000 nugget/UPD (spoléhajíc se , že limit UPD bude navýšen) , vzhled by byl stejný jako u lektvarů na schopky, jen jiná barva, dal by se použít jen jednou za rok, a po jeho užití by se hráč ocitl opět ve stavu "Greenhorn" s možností volby 4 charakterů.
Proč a výhody:
Už na dvou světech jsem se dostal do fáze, kdy mě hra za na začátku vybraný charakter nevyhovuje, jasně, můžu začít na dalším světě, ale to by obnášelo další várku expení, obtížné shánění sad, nehledě na to, že by to neuspokojenost z charakteru na hlavním světě nevyřešilo. Změnou charakteru bych mohl hru sám pro sebe oživit, napravit původní omyl a částečně i reagovat na herní vývoj světa, kdy pro nějaký charakter bude větší využití.
Nevýhoda:
Nevýhoda LZC spočívá v tom, že by ho šlo použít jen jednou za 365 dní, tedy pokud by hráč zvolil charakter, o kterém zjistí, že mu vyhovuje ještě méně než původní, by měl smůlu a musel by to rok vydržet.
Děkuji za přečtení, názory atd [/SPOIL]
Editace:
Asi už nebude napsáno nic převratného, tak jsem si dovolil nahradit původní návrh v detailech 2mi hlavními variantami, které z diskuze vyplynuly.
Varianta A:
Počet použití (jak často): neomezeně (jednou za rok)
Cena: neměnná (tedy od začátku vysoká, 5-10k nugget) / rostoucí (3k+, s každým zakoupeným o 1k dražší)
Otevřen charakterový úkol: ano (zisk několika schopek navíc jako "odměna")
Varianta B:
Počet použití: 1krát na svět
Cena: od začátku vysoká, 5-10k nugget
Otevřený charakterový úkol: ne (sice opět možnost "odměny", ale zároveň - nutit hráče, kteří chtějí mít co nejvíc schopek ke změně charakteru, když jsou se svým spokojeni a když by se zpátky nemohli vrátit?)
..
Do toho samozřejmě další podmožnosti, jako např. další situace přidání lektvaru do hry:
zdarma:
- jako odměna v úkolové řadě dostupná od lvl 140 nebo vyšším
- jako odměna za 4 roky hraní na daném světě
komerčně:
- jednou za rok v shopu při výročí spuštění světa (v tomto případě by mohl být nápoj používán i vícekrát než 1 za rok, cena zachována)
- při změně bonusů charakterových skupin, aby největší nespokojenci měli možnost změnit svoji skupinu, v shopu neomezeně dlouho, každý hráč by mohl zakoupit jen 1krát
- nebo na začátku uvedeným v shopu vždy (dále postup dle varianty A nebo B)
Naposledy upraveno moderátorem: