• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Schopnosti na pevnost

DeletedUser

Guest
Žádná maximální hodnota neexistuje :-)
Počítá se to vzorcem x^0.4 a počítá se to na setiny. Pouze od určité hodnoty je přírůstek přílíš malý, takže se nevyplatí ukládat do dovednosti body.
 

DeletedUser

Guest
Jasný zase si tu ty hodnoty cucam s prstu a machruju....
behanky: Nejsem si jistej jestli to byla reakce na mne. Pokud byla, tak laskavě líp čti. Nevytýkal jsem ti vypočtenou hodnotu, ale to že jsi ji naprosto nesmyslně označil jako procentuální šanci na zásah.

SamSCARF0: Není třeba tak moc na body ve vlastnostech žehrat. Někdy se daří, někdy bohužel ne. Ze čtyř, nebo šesti bitev se seriózní statistika udělat nedá. Ono bez náhody by ta bitvy byly daleko horší, opadlo by očekávání, protože by bylo vcelku jasný kdo na koho platí a slabší hráči by se mohli jít schovat ještě před bitvou.

Prostě si udělej pár výpočtů a vlastní názor. Musíš si vybrat, jestli je pro tebe výhodnější vydržet díky velkýmu HP, nebo díky o něco větší šanci na úhyby - obojí má svoje zastánce.
 

DeletedUser

Guest
Jednoznacne suhlasim so SamSCARF0, ze je sklamany z priebehu a nasledne vysledku bitky o pevnost. Tie body, o ktorych vravi, ze ich ma rozhodene hlavne na boj o pevnost, su vypeckovane a skutocne by sa mu malo v bitke darit!!!!!! Nie je mozne, aby niekomu s takymi vlastnostami nevychadzali tak casto zasahy. Ok, nahoda alebo stastie je fajn vec, ale raz ked niekto vie strielat a ma dobru musku (plati to aj v realnom svete), tak sa uz neda hovorit len o stasti. Taky clovek jednoducho trafi a to CASTOKRAT! Nieco bude vo vypoctoch zle. Nieco urcite nefunguje ako ma. Jasne, vzdialenost moze hrat velku ulohu, ale hraci, ktori maju v klucovych vlastnostiach par bodikov, by potom nemali trafit na velku vzdialenost skoro nic. Ale tak to akosi nie je. Ak si niekto mysli, ze je to takto dobre a nahoda by tam mala zohravat takuto velku ulohu, tak nevie, co vravi. Poviem to takto: ak presuniem skoro vsetky body do klucovych atributov na bitku o pevnost, tak som v ukoloch aj v beznych dueloch naopak celkom slaby, resp. zranitelny. Preto ockavam, ze v bitkach o pevnost budem zat slavu za slavou. To je spravodlive. Stanem sa specialistom v jednom a uboziacikom v ostatnom. SamSCARF0, na tvojom mieste by som bol opravnene velmi nasr.ty na cely system. Ale dik za tvoju skusenost, aspon viem, ze tam body sypat nebudem.
Na zaver: Ako spominal hrac Hanovecek niekde v strede diskusie, je lepsie mat body rozdelene rovnomerne a nie pchat vsetko len do jednej vlastnosti!!! To je zaklad uspechu specialistu na bitky o pevnosti. Vzorec jednoducho nepusti.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser10447

Guest
Kecy v klecy...
Neexistují bitevní schopnosti...
Všechno je to jenom jeden velky podvod.
Cely system bitev je o nahodnem cisle.
0 netrefis
1 trefis
0 neuhnes
1 uhnes

Tot vse......
 

DeletedUser

Guest
Já osobně mám rád zdraví 50%, 30% uhýbání, 20% přesnost.
pak si budeš dávat i duely
 

DeletedUser

Guest
Zdravím,
jak hodnotíte nové rozdělení schopností pro boje o pevnosti? Všiml jsem si, že nám vytrvalost nahradila schopnost nástraha pastí. Co je na tom pravdy a vidíte v tom nějakou výhodu či změnu nebo se pojede i nadále 50/50 Full HP nebo Full vést a nikdo to nebudete nijak zásadně řešit?
Předem děkuji za slušné odpovědi.
Přeji pohodovou hru
 

Komora95

Člen týmu
Vytrvalost byla nahrazena schopností Skrývání; Skrývání pak bylo nahrazeno schopností Nástraha pastí. Výhoda či nevýhoda je to, že kdo byl tank (dejme tomu jen síla + zdraví), tak měl při útoku výhodu v tom, že měl ze síly velký bonus ve vytrvalosti, a tím pádem byl zvýhodněný útok.
 
Vytrvalost byla nahrazena schopností Skrývání; Skrývání pak bylo nahrazeno schopností Nástraha pastí. Výhoda či nevýhoda je to, že kdo byl tank (dejme tomu jen síla + zdraví), tak měl při útoku výhodu v tom, že měl ze síly velký bonus ve vytrvalosti, a tím pádem byl zvýhodněný útok.
Presne tak :) Teraz je celkom výhodné hrať na pohyblivosť (uhýbanie + skrývanie). A už iba schopnosti prerozdeliť medzi nástrahu pascí, vodcovstvo a body zdravia. :) Do nástrahy dať toľko aby bola na rovnako so skrývaním. Zvyšok rozdeliť tak, že ak chcem HP dám viac do zdravia, ak chcem väčšie bonusy dať do vodcovstva. Ale odporúčam si najskôr spraviť bojový set a až potom rozkladať schopnosti. Kto sa chce trochu pohrať s číslami, môže využiť túto kalkulačku: http://tw-calc.net/?page=battle-calc
Ale taký jednoduchý build pre tanky je teraz - všetko do pohyblivosti a všetko do zdravia - uhýbanie zaručí dobrú šancu na úhyb, skrývanie zdvihne šancu na zásah aj úhyb ale len v útoku, kto si nechce lámať hlavu vzorcami môže skúsiť toto :D
 
Nahoru