• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Migrační pásmo

Jáké preferujete migrační pásmo?

  • Arizona <- Dakota + Eldorádo + Florida + Georgia + Hudson

  • Arizona <- Dakota + Eldorádo

  • Dakota <- Eldorádo + Florida

  • Georgia <- Hudson

  • Florida <- Georgia + Hudson

  • S1 <- S9


Výsledky se zobrazí až po hlasování.

DeletedUser14895

Guest
Kluďne to môžete posielať do salónov atď. na jednotlivých svetoch - nech sa čo najviac hráčov vyjadrí + to aspoň trochu zvýši tu aktivitu na fóre...
 

DeletedUser9350

Guest
Arizona <- Dakota + Eldorádo + Florida + Georgia + Hudson
totální blbost bez slučování inventářů, navíc inno přijde o prachy za nugetky a to neprojde.
 

DeletedUser16407

Guest
Já jsem toho názoru že by se migrovat mělo ! Čím víse světů se spojí dodhromady tím dle mého názoru lépe.Divoký západ byl vždy plný dobrodružství a o touze se o něco porvat .... no a nyní je zde pusto a nuda .Kdo chce nudu a neprožívat dobrodružství ,ať si tedy smaže učet nebo opustí město a s nikým nekomunikuje,nechodí do bitev,duelů atd.
 
Ahoj,
žádné migrační pásmo, pokud jejím cílem bude Arizona (či podobně bitevně nevyrovnaný svět). Poslední migraci ohledně bitev jen zneužili "silní", aby byli ještě silnější, takže nakonec pár jedinců od těch "silných" muselo přejít k těm, co tam už roky nemaj na to kvalitativně/kvantitativně dobýt velkou pevnost, aby se nemuselo říkat, že ta migrace byla nesmyslná fraška, která se naprosto minula s původním úsilím o oživení světa. Aspoň ohledně bitev. Zbývá jen šaškárna, kde si jedno město "A" honí ego na protivnících z aliance "B", které do bitev motivuje pár velitelů, kteří do aliance "B" přešli z města "A", když demotivovaní hráči z aliance "B" přestali vyhlašovat bitvy úplně, takže najednou nemělo město "A", kde honit ego. A to je jen ve zkratce,-)
______________
Mohu pár dotazů k anketě na hiva?
1) Je tato anketa nějak relevantní? Pevně daná či je i prostor pro jiná pásma? Co se udělá s výstupy z ní (vzhledem k cz komunitě, INNO)?
2) Co by bylo hlavním cílem oné migrace? Co by měla oživit?

Pokud má migrace oživit především bitvy pak dávám tuto otázku:
3) HIV, existuje nějaká možnost, že by se otevřel nový cílový svět, kam by mohlo zmigrovat většina světů nebo ne? Toto mi v možnostech chybí, pokud to tedy je " v možnostech/schopnostech INNO"? Popř. alespoň možnost migrovat z Arizony jinam.
Proč?
a) Poslední migrace na Arizonu ukázala nesmyslnost migrace na "starý svět se všemi jeho pořádky a pořádníky."
b) Na počet pevností je to jasně daný svět dlouhá léta. Jedna aliance/město tu ovládá už roky většinu pevností. Proč tedy migrovat na tento svět? (i s ohledem na poslední migrační zkušenost) Chybí mi tu motivační prvek celého snažení.
c) INNO rádo otevírá nové světy ne, tak proč neotevřít tentokrát nový svět, kam budou moct jen "protřelí hráči ze starých světů". Nějaký nadsvět kam by šlo jen migrovat, ne se registrovat třeba ... Klidně by tam mohla být nějaká migrační inovace (či podmínka jako lv 150 dokončené řemeslo atd.), jako restart duelovky, charakteru, řemesla, nepřenášení úspěchů, prostě jen přenos hráče s jeho majetkem, aby pro případnou migraci narostla motivace na zmigrovaném světě něco dokázat znova, ale to by už bylo na domluvě chytřejších, co přenést a co ne.

(klidně mi stačí případná zpráva)
___________
Ps. Vy, co tu hlasujete pro Arizonu coby cílový svět a neznáte tamější poměry ohledně bitev, se poptejte pravdomiluvných kamarádů, co tam hrají, ať se nenapálíte,-) Jaké to bylo pevnostně/bitevně před migrací z COL/BUFF, co migrace změnila či ne atd.
Jinak samozřejmě pokud cílem migrace není oživení bitev, pak je migrace na Arizonu správnou volbou.
1) Na normální duelovce je soupeřů dost a občas Vám i ten duel vrátí.
2) Trh je luxusní za normální ceny, díky dostatečné základně prodejců.
3) Což ruku v ruce s tím, že když se přidáte na správnou stranu, znamená i spánek v téměř všech pevnostech na mapě.
 
Naposledy upraveno:

Pawn

Člen týmu
Mohu se jen tak ze zvědavosti zeptat, z jakého důvodu jste kompletně proti migraci a na jakých serverech hrajete, případně, jaký server je váš hlavní ? :)
Hlavní považuji stále Floridu ačkoli mám účet i právě na Arizoně,Georgii,Hudsonu a migraci nechci z jedinýho důvodu, to co na alespoň Floridě a z toho co vídam na Georgii z toho co tam zbylo s prominutím za odpad ( z většiny), pokud by cílový svět byla Arizona.. tak to snad raději fakt ne, nemyslím že tam jsou zapotřebí další rádoby "myslitelé", již poslední migrace tam spíš udělala bordel jak přínos, ovšem to je o lidech jako takových a je to můj názor. Arizonu by jsem nechal již od migrace stranou pokud něco. Pokud jde o nějaké spojení Dakoty,Elda,Floridy,Georgie dohromady.. tak nevím jak na tom D,E světy jsou co se aktivity týče.. ale pokud jako Flo/Geo co kde vidím je to úplně mrtvé tak spojení nepřinese také vůbec nic prakticky. Proto mi celá migrace přijde již zbytečná, chápu že ti co mají jediný účet na právě jednom z těhle mrtvých světů.. je to špatné i když na druhou stranu o jak velké % se jedná protože já každého co znám hraje více jak 1 svět. Tak z mého pohledu krom založení nového začátku na Arizoně.. starší účty ani po sloučení ostatních světů již nic moc nečeká. Bohužel.

Na druhou stranu stím jak je Florida/Georgie z mého pohledu prázdná a pokud jsou na tom obdobně zbylé 2 tak proč to nehodit spolu s Dak/Eldem k sobě alespoň za účelem redukce světů a mít mrtvý 1 namísto 4 :) Ale nevidím tam zkrátka přínos. Tak zkrátka proto jsem proti.
 
Naposledy upraveno:
Asi je teď trochu obtížné to sledovat, takže dovysvětlím. Před dvěma lety (až na pár dní skoro přesně) jsem zakládal podobnou anketu, která byla mnohem více konkrétní a zakládal jsem ji tehdy coby člen týmu, tedy s nějakým výhledem zlepšeného lobby za prosazení odhlasovaného. Nyní jsem to sem hodil jen proto, že do jednoho z vláken o migraci začalo přibývat irelevantních příspěvků a tak aby se aspoň trochu uspořádaly názory, když už se hlavní administrátorka zeptala, kdo kam chce migrovat (což samozřejmě vůbec nemusí znamenat, že nějaká migrace nakonec bude).

Klidně si může kdokoliv založit úplně jinou anketu, kde si dá svoje možnosti migrace. Já jsem tady uvedl ty, které byly v posledních dnech často vzývány nebo ty, u kterých si myslím, že mají šanci nakonec reálně uspět a být uvedeny do života.

Co se týče následků migrace, ta je vždycky o lidech a kdo zažil první migraci, tak si určitě pamatuje, že to na s1 a s9, kam se nejvíc migrovalo, taky nadělalo na nějaký čas paseku a pak byl jen rozdíl mezi s1, kde se to uklidnilo (asi po půl roce) a začalo se na pevnostech normálně bojovat, zatímco na s9 byla prvního půl roku velká divočina a potom se pro změnu nebojovalo vůbec (nebo alespoň ne tak, aby to byly opravdové bitvy, které by za něco stály). Takže je přirozené, že při migraci na arizonu z buffala a colorada to taky udělalo na nějakou dobu bordel.

Ano, taky jsem si kdysi přál jediný nový svět, kam by se dalo (nebo spíš muselo) migrovat ze všech světů, ale teď už mě to holt tolik nepálí, protože stejně hraju jen natolik, že občas na s1 pustím dobrodružtví a celá tahle moje aktivita tady je jen z nostalgie a soucitu s lidmi, kteří tou hrou ještě žijí.
 

DeletedUser307

Guest
..., ale teď už mě to holt tolik nepálí, protože stejně hraju jen natolik, že občas na s1 pustím dobrodružtví a celá tahle moje aktivita tady je jen z nostalgie a soucitu s lidmi, kteří tou hrou ještě žijí.


Čili opět tvůj klasický spam. Dobrodružství je napříč světy... sám jsi migrant, co bude dál je ti jedno, ale budeš to hájit dál a navážet se do názorů druhých (zdravím superapla, Misha, s vámi asi nesoucítí)...neptám se proč, odpověď by byla tvůj 1500 spam na tomto fóru (blahopřát ti nebudu, to jistě chápeš).

Máš ID 165276 - takže jsi byl na S1, nejspíš pak i na S2, nakonec ses "chytl" na S3 a teď tě máme zpět na S1 z S3 - přesně takoví opouštěči přinutili zakládat Innogames nové světy...


.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Přesně tuhle reakci jsem čekal. Už přes dva roky se zabývám touhle problematikou a to, že nyní už na tom nemám já sám extra velký osobní zájem přeci nic nemění. Ne každý se musí chovat stylem "po nás ať přijde potopa".

Jen na okraj, postava co mám teď na s1 byla moje první postava se kterou jsem začínal na s3. Dokud byl starý west, měl jsem ještě další 3 postavy (od každého charakteru). Takže teď jsi ty tím, který jen uráží, spamuje a přitom víš akorát kulový;)
 

DeletedUser17126

Guest
Tak tedy uvažujme reálně. Asi by bylo dobré se na něčem trošku dohodnout, než se jen tady hašteřit ať si miko může udělat obrázek o tom, co by komunita chtěla. Migrace by hlavně měla zredukovat světy, neříkám, že všechny, vynechám teď z toho ty, co se nejvíc drží. Mimo Arizonu jsou na tom všechny světy od S9 až po Georgii špatně, co se týče aktivity, takže bych nečekal, že by jim migrace bitevně (nebo i jinak) uškodila.

Proto bych rád podpořil návrh od Finna:
S1+S9 / Eldo+Dako+Flo+Geo / Colo+Buff+Ari / Hudson a Indiana tak jak jsou

A hlavně bych pak rád řešil migraci Eldo+Dako+Flo+Geo, nějaký hráčský potenciál by ze 4 světů už být mohl. Zároveň tuhle variantu nevidím tak nereálnou než třeba narvat všechny světy do jednoho. Tahle migrace by nemusela nikomu vadit, pokud vím denně se na žádném z těch světů nebitvaří, takže by to žádné zavedené politické systémy nemělo rozhodit. Akorát se posílí trh, počet potenciálních duelantů atd., o tom jestli se tamní vůdci domluví na nějakých bitvách nebo nedomluví nebude to rozdíl od toho jak je to teď.

Jediné mínus na téhle variantě, je takové, že mi to nevyřeší počet světů na kterých bych mohl hrát nebo hraji. V podstatě mi to přidá další herní svět kam bych musel chodit :D . Ale to už si musím vyřešit já, ono to nejde podporovat pořád nové a nové světy.
 
O poměrech na Arizoně před migrací, jakožto přivandrovalec z Colorada mluvit nemůžu, poněvadž je neznám. Zároveň neznám poměry S1, jakožto jednoho z těch ještě aktivnějších světů, ale myslím, že co se týče bitev, tak patří Arizona jednoznačně mezi špičku.

Na bitvy tu běžně chodí i přes 150 lidí, což je podle mého pěkné číslo. To, že má jedna ze dvou hlavních aliancí na vrch je sice pravda, na druhou stranu za to nemůže migrace. Není pravda, že se desítky až stovky migrantů přidaly jen k jedné alianci. Nebudu tedy mluvit o jednotlivcích, ale například z Buffala patří mezi nejvýraznější města Valhalla a ta se hned přidala k té (raplem uváděné) jako "slabší alianci". Hlavní proud z Colorada si založil vlastní alianci, se kterou jsme po určité době absolvovali i několik vlastních bojů.

Ani jedné z původních dvou alianci se nelíbilo, že porušujeme bitevní řád, který tam mají. O nějaké snaze se domluvit a přizpůsobit tu dohodu i nám, nemůže být z jejich strany ani řeč (hlavně proti nám jela ta slabší, která mohla nabídnout spolupráci, ale ne.) Dopadlo to bitevní dohodou s tou (dneska silnější aliancí), která teď ovládá většinu pevností. Nakonec se to u nás rozpadlo, protože spousta hráčů chtěla nezávislou, novou alianci, a tak jednotlivá města přešla k současným aliancím - většina tedy asi k té silnější, se kterou jsme chodili na bitvy již předtím.

Proto si myslím, že kdyby přišlo pár desítek až stovek hráčů, tu hru by to mohlo pěkně oživit. Alespoň, co se bitev týče. Potenciál na té Arizoně je, takže ho jen využít.

A pro rýpaly, jedná se pouze o můj názor, jak jsem to viděl, jakožto jeden ze členů vedení aliance. Je možné, že kdybyste se zeptali naopak někoho z Fénixu či AP, nějaké věci by třeba popsal jinak, kdo ví.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser307

Guest
O poměrech na Arizoně před migrací, jakožto přivandrovalec z Colorada mluvit nemůžu, poněvadž je neznám. Zároveň neznám poměry S1, jakožto jednoho z těch ještě aktivnějších světů, ale myslím, že co se týče bitev, tak patří Arizona jednoznačně mezi špičku.

Na bitvy tu běžně chodí i přes 150 lidí, což je podle mého pěkné číslo. To, že má jedna ze dvou hlavních aliancí na vrch je sice pravda, na druhou stranu za to nemůže migrace. Není pravda, že se desítky až stovky migrantů přidaly jen k jedné alianci. Nebudu tedy mluvit o jednotlivcích, ale například z Buffala patří mezi nejvýraznější města Valhalla a ta se hned přidala k té (raplem uváděné) jako "slabší alianci". Hlavní proud z Colorada si založil vlastní alianci, se kterou jsme po určité době absolvovali i několik vlastních bojů.

Ani jedné z původních dvou alianci se nelíbilo, že porušujeme bitevní řád, který tam mají. O nějaké snaze se domluvit a přizpůsobit tu dohodu i nám, nemůže být z jejich strany ani řeč (hlavně proti nám jela ta slabší, která mohla nabídnout spolupráci, ale ne.) Dopadlo to bitevní dohodou s tou (dneska silnější aliancí), která teď ovládá většinu pevností. Nakonec se to u nás rozpadlo, protože spousta hráčů chtěla nezávislou, novou alianci, a tak jednotlivá města přešla k současným aliancím - většina tedy asi k té silnější, se kterou jsme chodili na bitvy již předtím.

Proto si myslím, že kdyby přišlo pár desítek až stovek hráčů, tu hru by to mohlo pěkně oživit. Alespoň, co se bitev týče. Potenciál na té Arizoně je, takže ho jen využít.

A pro rýpaly, jedná se pouze o můj názor, jak jsem to viděl, jakožto jeden ze členů vedení aliance. Je možné, že kdybyste se zeptali naopak někoho z Fénixu či AP, nějaké věci by třeba popsal jinak, kdo ví.


Pokud tomu dobře rozumím, tak na Ari je aliance (nebo snad vícero aliancí), která nechtěla migranty, vy jste se tím pádem přidali k alianci které migranti nevadí a bitvy jsou od té doby nehratelné. Jak to bylo před tím nevíš. - klidně mě oprav pokud jsem si to špatně vyložil.

To spíš působí, že migrace stav zhoršila.


.
 
Pokud tomu dobře rozumím, tak na Ari je aliance (nebo snad vícero aliancí), která nechtěla migranty, vy jste se tím pádem přidali k alianci které migranti nevadí a bitvy jsou od té doby nehratelné. Jak to bylo před tím nevíš. - klidně mě oprav pokud jsem si to špatně vyložil.

To spíš působí, že migrace stav zhoršila.


.

Bitvy tam jsou právě dost hratelné, když tam máš na bitvě i přes 150 lidí. To mi přijde v dnešní situaci jako fakt dobrý číslo. Jinak obě aliance (včetně té slabší) chtěli migranty, ale do svých měst. My jsme prvotně nechtěli posílit ani jednu alianci a dostat tak druhou do nevýhody, ale z jejich strany nějaká nová aliance nepřicházela v úvahu, i když by to bitvám samozřejmě pomohlo, kdyby opravdu chtěli a radši jeli proti nám, aby nás dostali k sobě. Takže to dopadlo rozpadem, lidé se různě rozešli a většina právě k těm silnějším. Takže zde by mě také zajímalo, čeho tím dosáhli, ale to už ti nezodpovím.

Pointa toho celého, co jsem psal byla v tom, že kdyby přišlo 100 schopných lidí a vznikla by nová aliance, bitvám by to jen pomohlo. Zvýšilo by to jak aktivitu, tak hlavně kvalitu toho celého.
 
Naposledy upraveno:
1. věc: Gabore, nevím no, nic ve zlém, ale přinde mi to trochu jako fabulizace, to o čem ty vyprávíš, jak probíhala migrace a její (ne)důsledky/(ne)výsledky.
Je tam podle mě přinejmenším spousta nepřesností a alibistických eufemismů, který se maličko míjí s bitevní realitou. Jenže vidění každého se liší, proto to podle mě,-) Podle mě se ale málo snažíš o objektivní pohled, ať už úmyslně nebo ne. Pokus se místo slov použít fakta, zhodnotit počty pevností, docházku atd., prozkoumat reálnou snahu o nějaké vlastní bitvy po migraci onou "třetí" aliancí a zda-li to nebyla jednostranná záležitost.
2. věc: Anketa z minula je podle mě po této nové zkušenosti nepoužitelná. Dost lidí, co hlasovalo pro migraci minule právě věřilo ve velkou migraci, ve které by se pravděpodobněji slily/smyly "politické" kulisy cílového světa lépe, resp. aspoň trochu oproti tomuto příkladu.
3. věc: Pokud nejde o bitvy pak má asi migrace smysl kamkoliv (neaktivní nemigrují, aktivní ano a na jedno místo=>oživení cílových světů). Jenže ono to takhle nejde říci, protože mimo bitvy nemá west jiné alternativní srdce a zisky INNO by byly dle mého jinde. Tj. přirozenou součástí migrace by měl být i zřetel na nějaké bitevní "podhoubí" případného cílového světa. Což v případě Arizony prostě není.
Docházka důstojná, ale motivace "nulová". Než migrovat na Arizonu, tak raději oživit jiný svět, kde těch 100 bude něco rozhodovat ohledně pevností. Ne jen dělat křoví "elitě", která není ochotna nebo schopna reagovat na "realitu hry",-) ("To, že má jedna ze dvou hlavních aliancí na vrch je sice pravda ..." jeden z eufemismů, když jedna strana víceméně roky vlastní stabilně 40 ze 42 pevností,-)
4. věc: Na druhou stranu (navzdory věci 3.) je skutečně na pováženou, zda-li brát v potaz vůbec bitevní/pevnostní hledisko při zvážení o ne/migraci. Přecejen stále více se to stává raritní záležitostí, i díky hráčům. Pak je ale otázka zda přihlížet k nějakým počtům bojovníků na bitvách při hledání onoho cílového světa.
5. věc: Situaci na Arizoně jsem uváděl, nikoliv proto, že bych "migranty" vinil, že by nějakou situaci vytvořili, ale právě naopak, že se nic nového s migrací nestalo (tj. neobjevila se nějaká nová motivace, podložená nějakými výsledky/realitou apod.). Což se naopak s ve spojení s migrací v předešlé anketě zmiňovalo, či dokonce bylo deklarováno migrujícími hráči ( ala "jen počkejte až Oximus přinde na Arizonu, tak budete bez pevností", problém je v tom, že on to tehdá zřejmě sliboval té alianci, která bez pevností už víceméně byla před migrací,-D

Shrnuto závěrem v závěrečných otázkách:
Pokud má být migrace, měla by být na existující "nenový" svět, který řídí hráči, co nejsou schopni reagovat na výzvy světa adekvátně a s příslušnou razancí a noblesou? Není pak lepší migrace na mrtvější svět, kde ale migrující hráči daleko více ovlivní dění světa?

(Za mě ano,-) A ještě lépe by to bylo, kdyby to byl svět úplně nový svět.)
Ale jak zmínil HIV je to spíš akademická anketa a akademická debata. Hra je nejspíš v předsmrtném stádiu, když vidím ty zoufalosti, co teď vypustili do shopu na prodej. I to o něčem svědčí.

Howgh
 
Nahoru