• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Migrační pásmo

Jáké preferujete migrační pásmo?

  • Arizona <- Dakota + Eldorádo + Florida + Georgia + Hudson

  • Arizona <- Dakota + Eldorádo

  • Dakota <- Eldorádo + Florida

  • Georgia <- Hudson

  • Florida <- Georgia + Hudson

  • S1 <- S9


Výsledky se zobrazí až po hlasování.

DeletedUser18281

Guest
Zdar, myslím že ani tak nejde o důsledky migrace kamkoliv ( po dvouletém čekání už nemá ani oživovací význam), jako o potřebu zrušit ty mrtvé světy. Migrace bez faktického zrušení původních světů přinesla částečné probuzení světů S1 a Arizony, ale odliv hráčů z této hry pokračoval a pokračuje. Bez rušení světů se koncentrace na zbylých nenavýší dostatečně, dvě funkční aliance jsou málo. Ve skutečnosti je nás tu aktivních hráčů maximálně na jeden svět.
 

DeletedUser18995

Guest
Tankoval jsem Dakotu, držela se, ale před rokem když jsem tam hrál naposled na bitvách několik HPček, více dmgerů.
Eldorádo jsem byl super tank i s duelantem v HP.
Florida neznám.
Georgie jsem byl jeden z mála HPček, hromada dmgerů.
Hudson to stejné.

Když se spojí hromada světů, kde je pár Hpček, a kvanta lidí co hraje vést a mají nabušené zbraně, jo je nějaká šance, že ve finále budou bitvy s hromadou HP, zajímavé, jiné než na nových světech, ale dle mého názoru to dopadne spíš tak, že pár tanků, do 10 kol bude po hp a zbylých pár kol se budou střílet mrtvolky. Kdyby to mělo dopadnout takhle, tak to už radši mrtvý svět, kde je bitva občas, ale jinší než na novém světě.

Tankoval jsem Arizonu před migrací, chvíli po migraci a zkoušel jsem pár bitev i teď na podzim. Umim si představit, že bych se tam znovu dostal migrací. A s migrační vlnou by to určo bylo i jinší než když jsem tam dvakrát začínal solově. Ale skončíl jsem tam právě, že to zas takové terno nebylo. Bitvy se změnily, že je víc lidí online, a už to není jak to bylo, že se 55 kol nevystřílelo a často to bylo jen o tom, jeslti se ubrání vlajka. Teď je to rychlejší, super, ale na mě to bylo už moc rychlé a opět si myslim, že s migrací by to bylo ještě rychlejší a pro mě jako tančíka noční můra :D nic po čem bych toužil.
 
Raple, celé je to psáno z mého pohledu, tzn. subjektivně, jak to vidím já. Názory na to se můžou lišit a o tom, co se dělo v té době u AP či Fénixu netuším. Vím pouze, jak to vypadalo u nás.
A u těch faktů nevím, co přesně myslíš. Počty na bitvách před migrací nemohu znát a počty na bitvách v současné době jsem uvedl a pokud ti jde o naše bitvy, tak ty byly tři a účast nebyla marná (otázka, jak by to vypadalo v budoucnu - ale to již nezjistíme).
Jinak Oxi opravdu do toho šel s nadšením, vybudovat schopnou alianci, která by mohla bitevně konkurovat, o tom prostě žádná. To, že to tak bohužel kvůli různým aspektům nedopadlo je věc druhá.

Ale samozřejmě souhlasím s tím, že nejlepší by byla migrace na úplně novou mapu, což jsem již někde psal.
 

DeletedUser11691

Guest
Já osobně jsem za dakota <-- eldorádo, florida, georgia na dakotě by měl být zájem o nějakou válečnou politiku a migrace by to jenom podpořila.
Lidi na světech s1,s9, hudson, indiana, arizona jsou tak nějak zaprdlí v sobě a nikam se jim cestovat nechce, navíc to celkem ladí s předchozí migrací. Dakotě by migrace ze 3 světů určitě pomohla, navíc to podle mě je v časové míře úplně v klidu na všech těch světech byla tombola s amišem, hombrem, zapatem, murrem, adamsem a se slučováním inventářů bych si asi starosti nedělal, pokud už hráči z těch 3 světů účet na dakotě mají třeba je to donutí ho začít aktivně používat, nebo si vybrat svět kde mají vybavení nejlepší. Nemusíte světy co mají cestovat hned mazat a klidně jim to tam dál může hnít jako to tam hnilo doposud, protože jsou to světy kde už dávno bitevní vybavení nevyužijete.
Další migrace bych nedělal na s1,s9 se kopou do zadku, protože lidi mají, ale politika očividně nefunguje, ari je ari tam si zase všichni myslí že jsou nejlepší a hudson a indiana jsou plný nováčků který nemají ponětí co migrace znamená a akorát by je to mohlo odradit (vybudovat si nějaký postup osobnosti a pak o něj přijít, protože jinde je nikdo nezná)

Dakota <--- Eldorádo, Florida, Georgia. V anketě jsem zaškrtnul Dakota <- Eldorádo + Florida tedy pouze bych ještě přihodil georgii.
 

DeletedUser17126

Guest
Na Arizoně je bitevně dobře, a většina potenciálních migrantů už na ní stejně hraje, takže bych další migraci na ni neviděl jako úplně nutnou. O nevyrovnaném počtu pevností dvou aliancí... nevidím, problém ani v počtu ani v kvalitách hráčů či nějakých "elitních" hráčů ze strany AP, co si za žádnou cenu nechtějí nechat šáhnout na svoje pevnosti. Jednoduše jedna strana má navrch, protože má pravidelně větší účast onlajn dobrodruhů, někdy i snajprů. Ale není to nic zásadního, před vánoci bylo téměř nemožné ubránit malou pevnost, teď po vánocích chodilo z fenixu celkem pravidelně 100 útočníků. To bylo ještě více nemožné ubránit. Podle mě stačí málo aby ten stav byl úplně obráceně. Nevím proč to tady vzbuzuje takové emoce, ale nějaké stěžování si na Arizonu podle mě není na místě, a oproti bitvám na novějších světech, však si někdy zkuste přijít bitvit na Hudson a uvidíte jak po 10 kolech nemá nikdo HP.
 

DeletedUser18505

Guest
Žádná polo migrace nemá význam, jsou to pouze zoufalé kroky INNA, hra jde úplně do kytek, pořád jen nové a nové sady, člověk by rád zainvestoval do duelové sady, ale proč?? když za pár měsíců přijde silnější sada, tímto hru úplně pohřbívají, hraji již jen z nudy a to jen naklikám práce aby něco "dělal" divoký západ je hlavně o duelování, ovšem pro duely se zde nic neděje, dobrodružství docela dobrý, kdyby se nečekalo XXXX minut a nebo nemuselo 10x zadávat a nejsmutnější je že se hraje jen jedna mapa (víc jak rok jsem ho nehrál) pokud nebude migrace ze všech světu jen na jeden tak nemá vůbec význam nějakou dělat, minulá migrace je nevysvětlitelná když COLO stále funguje, to nedává smysl
 

DeletedUser14895

Guest
Ako súvisí politická situácia na Arizone s migráciou? Migrácia má aktívnych hráčov zjednotiť, oživiť bitvy, duely, trhy, komunikáciu v salónoch. Vy tu riešite nejaké blbé politické situácie ohladne toho že sa 2 aliancie hádajú a my tu nemáme ani riadne bitvy. Za 1. až by prišli iní hráči tak by sa to úplne zmenilo a za 2. sú tu aj hráči čo ich to nezaujíma a pridajú sa na takú stranu aby boli bitvy vyrovnané. Ďalej, keď tu vidím komentáre určitých ľudí typu "dydy", čo sem píšu reči proti migrácií a neudajú ani 1 rozumný dôvod prečo by migrácia nemala byť, tak sa zamyslime, koľko ludí čo už malo účet na iných svetoch začalo hrať na arizone odznova len preto že na ten svet sa dalo migrovať a začal byť aktívny aj po bitevnej stránke?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser307

Guest
.... Ďalej, keď tu vidím komentáre určitých ľudí typu "dydy", čo sem píšu reči proti migrácií a neudajú ani 1 rozumný dôvod prečo by migrácia nemala byť...

Proti migraci:
1., v pravidlech není nic o tom, že by si někdo založil postavu na nějakém světě a pak si ji přehodil na jiný svět
2., innogames bude stále otevírat nové světy, takže stávající se budou vyprazdňovat, čili migrace neřeší nic
3., člověk z cizího světa nemá co dělat v tabulkách, svoje hodnoty, předměty, nugety... získal za jiných podmínek než stávající hráči
4., existuje možnost si založit novou postavu
5., asi to tak má být, že na serveru nebude 150000 hráčů, ale jen 500, 100, 50, 10, 5,1 - tím pádem se u hry bez konce ukáže vítěz (last man standing), možná i proto jsou tři velikosti pevností; dobrodružství se taky hraje v 6ti lidech

edit:
6., nevidím důvod, proč by měl mít na S1 někdo postavu, když si ji tam nevypracoval, "nevydueloval"...kdo tam nehledal šunku do úkolu, kdo nezístkal extra předměty v tombolách na S1, ale přitáhl si haraburdí bůhví odkud..


.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser18505

Guest
Proti migraci:
1., v pravidlech není nic o tom, že by si někdo založil postavu na nějakém světě a pak si ji přehodil na jiný svět
2., innogames bude stále otevírat nové světy, takže stávající se budou vyprazdňovat, čili migrace neřeší nic
3., člověk z cizího světa nemá co dělat v tabulkách, svoje hodnoty, předměty, nugety... získal za jiných podmínek než stávající hráči
4., existuje možnost si založit novou postavu
5., asi to tak má být, že na serveru nebude 150000 hráčů, ale jen 500, 100, 50, 10, 5,1 - tím pádem se u hry bez konce ukáže vítěz (last man standing), možná i proto jsou tři velikosti pevností; dobrodružství se taky hraje v 6ti lidech

edit:
6., nevidím důvod, proč by měl mít na S1 někdo postavu, když si ji tam nevypracoval, "nevydueloval"...kdo tam nehledal šunku do úkolu, kdo nezístkal extra předměty v tombolách na S1, ale přitáhl si haraburdí bůhví odkud..


.
No vypadá to, že po dlouhé době se našel i rozumný člověk, až na bod 1 jsou ostatní k tématu, v bodě dva správně narážíš že inno stejně bude dál a dál otvírat nový světy, migrace bez mazání "odmigrovaných" světů je úplně k ničemu, figl inna je v tom aby hráči co moc světu nehrají, migrovaly jinam a tím že jim zůstane i stará postava kde mají "kamarády" tak ten svět stejně budou hrát a inno získá dalšího hráče na tomboly atd, Inno nic netratí jen z aktivnějších hráčů získají více nuget - rázem hrejete více světů, víc prémie, víc účastí na tombolách (skrze povolené výměny mezi světy) to jen proto aby hráči utrácely na více světech a mohly si poté "budovat" jeden hlavní.
Koho z vás jen tak napadne se přihlásit i na jiný svět??? jestli 10-15% hráču toto udělá není pro INNO moc zajímavé, tím že INNO vyhlásí migraci dosáhne stejné věci, ale už ne u 10-15% hráčú ale u více jak 50% hráčů kteří se bezmyšlenkovitě a dobrovolně upíší na další server v honbě za ničím.

Pokud by byla migrace tak jen za předpokladu že se udělají 3-4 "tréninkové" světy, byla by možná jen jedna postava a ne na každém světě, a jednou za čas spustit 1 společný kde by hráči ze světů 1-4 bojovaly proti sobě a to za svůj svět, ať už v bitvách, dobrodružstvích nebo v duelech, pro motivaci by mohly být drobné odměny pro jednotlivce a nějaké odměny pro vítězný herní svět- získal by nějakou drobnou výhodu pro "trénink" na další společná "jatka :D"
fantazii se meze nekladou :D
 

DeletedUser18505

Guest
Celkově by chtělo hru trochu posunout směrem dopředu, umožnit dobývání měst duelanty, třeba o peníze z bank - jeden hráč by mohly přepadnout město (banku) ovšem by musel úspěšně vyduelovat přítomné hráče ve městě třeba nejlepších 5 přítomných (včetně spících v hotelu) poté by mohli ulopit nějaké procnto z městských peněz a peníze by získalo město útočníka (je zbytečné aby město mělo xxx milionu v městské pokladně když se nedají využít), kdyby se přidal i nějaký obchod pro města, kde by se za společné peníze v bance mohli kupovat vylepšení do sad pro všechny členy města nebo i jednotlivců po určitém schválení rady města, bonusy pro měsťany do dobrodružství atd (nějak by se to časem určitě vyladilo), určitě by pro zakladatele bylo důležité složení města kde by hráči musely přemýšlet a hra by dostala nový směr, pro "sběrače" udělat něco jako třeba výstavby pevností ovšem pouze v rámci města a opět skrze nějaké bonusy pro členy, tím by si hráči jednotlivích měst opět musely zodpovědně rozdělit funkce a řemesla, pro ty co hrají jen for fun by se nic neměnilo a pro ty které hra baví a nechtějí duelovat by to opět mělo motivaci hrát, pro další skupinu- bitvaře vymyslet něco čím jim spestřit bitvy kde by mohly využívat bonusů ze svých měst díky penězům od duelantů z nepřátelských měst nebo díky bonůsům získaných ze stavby nějaké "budovy" ve městě na kterou dobrodruzi seženou suroviny, bitvaři by na oplátku mohli o něco soutěžit v bitvách a hráči vítězné strany by rovnoměrně pro své města získaly nepatrné bonusy jakéhokoliv druhu, nebo výstavby budov ve městě by musely požadovat nějaké bitevní body které by jejich členové mohli právě v bitvách získat, něco jako veteránské body které jsou ovšem jen pro jednotlivce.

hra by ovšem musela být omezena na méně světů skrze koncentraci kvalitních hráčů a tím i vyrovnanějších měst a aliancí, toto vše by nakonec mohlo sloužit v jednotlivých světech jako trénink a zlepšování taktiky na nějaký velký svět kde by se proti sobě mohly utkat jednotlivé světy, něco jak bylo to mistrovství kde prti sobě hrály zástupci jednotlivých států

nezkoumejte můj pravopis o ten zde nejde díky.
 

DeletedUser18985

Guest
Nerozumím jak může bývalý člen The West týmu psát takové bludy. Ani se nedivím proč ta hra směřuje tam kam směřuje.
1.) https://wiki.the-west.cz/wiki/Migrace
2.) To že INNO otevře další svět neznamená že se ty staré nemohou sdružit aby tam hráli aktivní hráči.
3.) Pokud vím všechny eventy a herní události jsou na každém světě stejné podmínky jako jejich získat stejné práce, úkoly vše
4.) Ukaž mi hráče co již dosáhl lvl 150 + naklikaných 1000 hodin že začne znovu (sám ty bys to neudělal)
5.) Tato hra je kolektivní = musí zde být hráči, aktivní hráči bez kterých by nefungovala - bitvy, duely, trhy i ty tvé dobrodružství kde pláčeš jak ti to někdo kazí to hrají hráči bez kterých není možné hrát tuto hru (pokud to tak nevidíš možná je načase skočit a jít hrát něco kde budeš sám (last man standing))
6.) všechny podmínky jsou na každém světě stejné - tomboly, úkoly = tutéž šunku dal do úkolu na jiném světě tak nevím o čem zde zas točíš
 
Nerozumím jak může bývalý člen The West týmu psát takové bludy. Ani se nedivím proč ta hra směřuje tam kam směřuje.
1.) https://wiki.the-west.cz/wiki/Migrace
2.) To že INNO otevře další svět neznamená že se ty staré nemohou sdružit aby tam hráli aktivní hráči.
3.) Pokud vím všechny eventy a herní události jsou na každém světě stejné podmínky jako jejich získat stejné práce, úkoly vše
4.) Ukaž mi hráče co již dosáhl lvl 150 + naklikaných 1000 hodin že začne znovu (sám ty bys to neudělal)
5.) Tato hra je kolektivní = musí zde být hráči, aktivní hráči bez kterých by nefungovala - bitvy, duely, trhy i ty tvé dobrodružství kde pláčeš jak ti to někdo kazí to hrají hráči bez kterých není možné hrát tuto hru (pokud to tak nevidíš možná je načase skočit a jít hrát něco kde budeš sám (last man standing))
6.) všechny podmínky jsou na každém světě stejné - tomboly, úkoly = tutéž šunku dal do úkolu na jiném světě tak nevím o čem zde zas točíš


Souhlasím s tebou, akorát u bodu č. 3 zřejmě myslí to, že S1 a S9 jsou oproti ostatním světům nenuggetové a ty podmínky mají nastavené trochu jinak, což je fakt. Neříkám, že by proti tomu nešlo argumentovat, ale ta šance, že se S1 bude pojit je mizivá a potencionální migrace by se týkala ostatních světů.
 
gabore, však taky na S1 migrovali světy S2-S8, kde ty podmínky byly stejné - nenugetové světy, takže naprosto souhlasím s base6
 

DeletedUser307

Guest
Nerozumím jak může bývalý člen The West týmu psát takové bludy. Ani se nedivím proč ta hra směřuje tam kam směřuje.
1.) https://wiki.the-west.cz/wiki/Migrace
2.) To že INNO otevře další svět neznamená že se ty staré nemohou sdružit aby tam hráli aktivní hráči.
3.) Pokud vím všechny eventy a herní události jsou na každém světě stejné podmínky jako jejich získat stejné práce, úkoly vše
4.) Ukaž mi hráče co již dosáhl lvl 150 + naklikaných 1000 hodin že začne znovu (sám ty bys to neudělal)
5.) Tato hra je kolektivní = musí zde být hráči, aktivní hráči bez kterých by nefungovala - bitvy, duely, trhy i ty tvé dobrodružství kde pláčeš jak ti to někdo kazí to hrají hráči bez kterých není možné hrát tuto hru (pokud to tak nevidíš možná je načase skočit a jít hrát něco kde budeš sám (last man standing))
6.) všechny podmínky jsou na každém světě stejné - tomboly, úkoly = tutéž šunku dal do úkolu na jiném světě tak nevím o čem zde zas točíš

V kostce:
To co uvádíš v bodě 1 nejsou pravidla hry! :D K tvému bodu 2 - aktivní tam jsou i bez migrantů. Bod 3 - migrant na novém světě nezískal např. ten počet duelů, který si přitáhl..je to urážka stávajících duelantů....Bod 4 - teď pozor, bude to složitější - proč bych to měl dělat? Na S1 jsou na 2. a 3. místě nemigranti (podle „support" tabulek :D ), kteří se na S1 zaregistrovali daleko po otervění světů S3, a jsou na S1 na 2. a 3. místě - respekt - no nejspíš tu už pár hodin hráli před tím ;) ...Tvůj bod 5 :D mám v Dobrodružství odehráto přes 10000 (asi nejvíc) her a bouchám na westu na jednom světě s jedním účtem 11. rok, mě si co se týká aktivity MP ty vůbec neber do huby :D...tvůj bod 6 - tak třeba tombola obsahovala unikátní cetku pro každý svět jednu/sadu, najednou už to zase tak unikátní není (celá podstata tomboly vzala za své, ví to o tom vůbec Inno?)

„Točím" tu celou dobu o tom, že migrace je hloupost.

Bod 7 bitvy:
- pokud na stávajícím světě jsou bitvy vyrovné a nahážeš tam migranty, nejspíš se jako kamarádi nahrnou k jedné straně a je po rovnováze, následky můžou být pro bitvy tragické...

Jak už tu někdo psal, tak nějaká migrace proběhla, přitom někdo píše, že světy ze kterých se migrovalo jedou dál? To je komedie a ne migrace...jakože „ Hej miko, mě vhoď tam, mě tam i s kámošem, tam to třeba půjde..." :D VÝSMĚCH!

Můžeme se tu bavit a reklamě na staré světy, ale ne o prapodivném přehazování hráčů...


.
 
jooku, vždyť jo - hráči z nenuggetových serverů (S2, S8) migrovali na nenuggetový server (S1). Ale já jsem zmínil, že se zřejmě lidem z S1 nelíbí právě to, aby hráči z nuggetových serverů (Arizona, Florida ap.) šli na nenugettový server (S1). Asi jsi mě nepochopil.

Nicméně to nic nemění na tom, že jsem taky pro migraci (nejlépe co největší) kvůli který tu furt prudím na fóru. :-)
 

DeletedUser307

Guest
Nicméně to nic nemění na tom, že jsem taky pro migraci (nejlépe co největší) kvůli který tu furt prudím na fóru. :)

Víš ono to s tou migrací není nic slavného, píšou tu, že na S1 migrovali hráči z S2 až S8. Předpokládám, že ti jde o bitvy:
realita
Bitva 4.2. 2019 - 93 útočníků přepadlo... Bránilo 84... kde jsou všichni ti migranti? Nenaplnili ani střední pevnost...


Edit:
Zajímavost/ - někdo tu na S1 označil v první stovce asi 40 migrantů - tady v té bitvě nebyla ani polovina z nich... možná by se měli naházet zpátky na jejich mrtvý svět :D



.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru