• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.221 je naplánovaná na úterý 30. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Úpravy pro dobrodružství

  • Zakladatel vlákna DeletedUser7239
  • Vytvořeno

DeletedUser7239

Guest
Já osobně bych vyřešil boje v dobrodružství takto:
Každý by začínal od 1. levelu a dostal by specifickou zbraň pro dobrodružství (nasazení před začátkem hry). Veteránské body, které by hráč získával by sloužili nejen k nákupu nových itemů (ve hře by mohli být využity nejen Pušky pro Dobrodružství, ale například i zvířata a předměty) pro dobrodružství, ale taky k zvyšování úrovně pro dobrodružství.

+ hra by se stala zajímavější pokud se v nich využijí i jiné předměty než pušky (například Laso)
+ rozdíly mezi levely by nebyli moc vysoké a všichni by začínali s jednotnou hodnotou (další hodnoty by se zvedali podle toho jak hráč Dobrodružství často hraje a jak je v něm úspěšný)
- stejně by se nezabránilo boji s hráči, kteří jsou slabší a poškozují tím svůj tým
 
Je to super nápad, ale možná že by bylo dobré nechat tohle dobro (myslím "Útok na Tombstone") a zavést to při dalším :)
 

DeletedUser7239

Guest
Je to super nápad, ale možná že by bylo dobré nechat tohle dobro (myslím "Útok na Tombstone") a zavést to při dalším :)

Každopádně si myslím, že tento systém dává výhodu těm, kteří mají vyšší levely ve hře samotné. Podle tohodle plánu by se mohli dělat i žebříčky. Takhle je to zatím nevyvážené a možný dobře hrající dobrodruh nemá šanci kvůli slabému levelu. Je třeba fakt, že i po půl roce by mohl být v týmu nováček s první úrovní, ale nejzkušenější hráč by oproti němu neměl převahu Titána. :)
 
Dobrodružství je celé nějaké divné, co se týká určení dovedností. Jestli tam nefigurují klasické schopnosti a od toho se odvíjející ostatní věci. Tak ať se udělají nějaké sekundární, třeba po těch úrovních získaných za postup v šarvátkách. Dyk je to takové polovičaté. Normálně všechno z nového soudku a je hotové. Zbraně udělat duální, jak pro duely/bitvy, je jedno která z nich to bude. No a zároveň pro dobrodružství. A nebude v tom zmatek, hráči pak budou vědět na co se zaměřit.

Až se objeví nové scénáře a nějaké zajímavé odměny, tak budou smažit všichni i ten výběr týmu se zlepší...
 

DeletedUser

Guest
obavam se ze zmeny prijdou (pokud vubec prijdou) az budou k dispozici nova dobrodruzstvi. myslim ze by to vytizilo prilis moc lidi, tak se nejspis pracuje jen na dalsich dobro (snad jiz s nejakou upravou)

chapu ze nekdo se nudi a hraje dobro stale dokola, ale spousta dalsich si da 1-2 hry denne.
to je dost problem, protoze zatim co ma nekdo psance treba jiz komplet na lvl 1 spousta dalsich nema komplet ani zakladni sadu

system to rozhodi zrejme pouze podle levelu a tak se na jedne strane sejdou 2 psanci na levlu + manitu (nebo ten parni nesmysl) a na druhe strane puska z nejake sady, winchester a luk
lidi to prestava bavit, protoze jasne vidi, ze nemaji nejmensi sanci a odpojuji se. popravde se jim nedivim je to opravdu flustrujici.

napad od gringa se mi libi, nevim jak slozite je podobnou upravu napsat, ale neco se musi zmenit. rozhazovani podle levlu je naprosty nesmysl. hrac na 100 levlu, pokud ma plneho psance bez problemu sunda lvl 150 pokud on plnou sadu nema

dalsi vec ktera mi prijde, ze z pocatku nejak vice padali trezory a obleceni v nich. nevim jestli ano, ale pripadlo mi ze drobatko orizli jak casto ma neco padnout.
to sebou nese dalsi problem. lide kteri hrali aktivne na zacatku uz jsou vybaveni a je jim prakticky jedno jesli jim neco padne, kdezto lide co jeste vybaveni nejsou ted trpi, protoze kdyz se konecne po spouste proher dopracuji k trezoru, je v nem ctyrlistek :(
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Osobně nemám nic proti nějaké úpravě dobrodružství, nicméně stav, kdy jedinný vstupní parametr bude počet odehranných her, je špatný z toho důvodu. že po čase to dospěje do stavu, kdy nový hráči se nepřidaj (budou o parník pozadu) a staří hráči postupně zmizí ... takže za mě ne.
 
Nahoru