• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Řemeslníci spojte se!

ano/ne


  • Celkový počet hlasujících
    28
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Návrh na projekt:Řemeslníci spojte se! (pracovní název)

Hrubý popis projektu: Jde o spolupráci všech řemeslníků od učňů až po mistry, rozhýbání hry, podpora komunikace mezi hráči.

Skupina dvanácti řemeslníků od každého řemesla tři (učeň,tovaryš,mistr) kteří nejsou z jednoho města ani z jedné aliance se nahlásí na fórum jako jedna skupina a jednoho z mistrů si určí jako vedoucího. Kontrola splněných úkolů bude přes reporty.

Časové omezení bude 27 + 7 dní první kolo. Do druhého kola se pak budou moci přihlásit skupiny, které splnily všechny zadání v prvním kole.

Seznam úkolů:

Kuchaři:
Baked_beans.png
24x ,
Kus_dortu.png
12x ,
Tepl%C3%A9_j%C3%ADdlo.png
12x ,
Alkohol.png
12x ,
Gentlemanove_ve%C4%8De%C5%99e.png
12x ,
Gulash.png
12x


Mastičkáři:
Pyrit_amulett.png
24x ,
Cigarety.png
12x ,
Feti%C5%A1.png
12x,
Ovocn%C3%BD_alkohol.png
12x ,
Hair_tonic.png
12x ,
Fine_spirits.png
12x


Kováři:
Graphit_glue.png
24x ,
Ostr%C3%A1_zlat%C3%A1_%C4%8Depel.png
12x ,
Figure.png
12x ,
Hand.png
12x ,
Custone.png
12x ,
Postribrena_placatka.jpg
12x


Sedláři
:
Foodsac.png
24x ,
Batoh.png
12x ,
Koncentr%C3%A1t.png
12x,
Zk%C5%99iven%C3%A1_cejchova%C4%8Dka.png
12x ,
Zielwasser.png
12x ,
Pevne_pouzdro_na_zbran.jpg
12x

Rozdělení skupiny: učeň - řemeslnická úroveň 0 - 50
tovaryš - řemeslnická úroveň 51 - 200
mistr - řemeslnická úroveň 201 - 600
Úrovňový rozsah je daný k datu přihlášení skupiny a jejích členů.

Čas na soutěž: 27 + 7 dní znamená, že při výrobě tří produktů za den to vychází na 27 dní a 7 dní je navíc jako rezerva.

Pravidla:

1. Materiál na výrobu produktů může být nakoupen na trhu.
2. Materiál potřebný k výrobě produktu, který vám může vyrobit někdo ze skupiny (např: polní láhev) musíte zadat k výrobě členovi skupiny a koupit ho od něj přes trh.
3. Výroba produktu musí být doložena oznámením. Nelze produkt již hotový zakoupit na trhu a vydávat ho za svůj.
4. Členové skupiny nesmí být z jednoho města ani z jedné aliance. Musíte se prostě najít a sestavit skupinu bez počáteční výhody velkých měst apod.
5. Produkty které vyrobíte pro projekt si musíte uschovat, protože je budete potřebovat do druhého kola, pokud se do něj dostanete.
6. Počet skupin není omezený.
7. Během projektu musí být skupina celá v ohlášené sestavě. Pokud by nějaký hráč odešel, bude skupina diskvalifikována.
8. Po celou dobu, je zakázáno se mezi členy jednotlivých skupin duelovat! (Někteří by mohli záměrně napadat konkurenci aby je zbrzdila)
9. Vedoucí mistr rozdělí příkazy ostatním mistrům a mistři pak dohlížejí na jednotlivé členy a plnění úkolů. (např: mistr mastičkář uděluje úkoly mastičkářskému učni a tovaryši, kovářský mistr zase svému učni a tovaryši atd.)
10. Reporty se vkládají do tématu skupiny, kde pak budou vyhodnoceny. Za správnost zodpovídá velitel skupiny.
11. Hráči si mohou během projektu vypomáhat s materiálem.

Vyhodnocení soutěže:

Do druhého kola postupují ty skupiny, které do stanoveného termínu vyrobí všechny zadané produkty a neporušili žádné z pravidel.

Ocenění:

Za účast všichni:
5000$
Za postup do druhého kola: 5000$ + 34 UPB (za každý den jeden)

Druhé kolo:

Druhé kolo spočívá v tom, že produkty, které jste vyrobili v prvním kole si musíte mezi sebe v co nejkratším čase spravedlivě rozdělit přes tržiště.
Až každý z vás bude mít od každého řemesla produkty 2,1,1,1,1,1 (rozdělení na počet členů, tedy 12, ve skupině), máte úkol splněný a velitel skupiny to ohlásí na fórum do své skupiny. Směrodatný je čas na ohlašovacím příspěvku, který musí obsahovat:

1.reporty z trhů o vzájemných prodejích
2.popřípadě screeny uskutečněných prodejů

Pokud skupina splnila všechny požadavky a oznámila to na fóru, stává se vítězem. Další dva nejlepší časy splnění jsou druhé a třetí místo.

Ocenění:

1. místo:
premiumchest.png
+ 34 UPB
2. místo: 17 UPB + 10000$
3. místo: 8 UPB + 10000$
účast v druhém kole: 5000$

Výhody:

Podpora komunikace hráčů a jejich spolupráce
Projektu se může účastnit úplně každý řemeslník
Celkové oživení hry
Hráčům projekt pomůže v plnění denních úkolů a i to podporuje.
Hráči poznají svá města navzájem, protože při vzájemných obchodech se budou navštěvovat.
Projekt je v souladu s hrou a jejími pravidly bez nutných úprav.

Nevýhody:
Na žádné jsem zatím nepřišel, ale doplním je jakmile se ozvou další hráči s připomínkami, pokud nějaké nevýhody najdou.


Za případné názory i za vaše hodnocení projektu, předem děkuji.

 

DeletedUser4876

Guest
Je to zajimavy napad jen nevim jestli by se našli lidi kteři by nebyli ze stejneho města nebo ali aby spolu spolupracovali. A premiovou truhlu by jen tak za odměnu nedali. Jinak je to jeden z mala navrhu co ma hlavu a patu :)
 

DeletedUser

Guest
Děkuji za hodnocení. Tak ceny jsou orientační a stejně si je support může upravit podle svých možností a i jsem s tím počítal.

Právě o to spojení a poznání ostatních hráčů jde. Tím že by to nebylo omezeno, tak města která mají větší hráčskou základnu by měla značnou výhodu před menšími městy a snažil jsem se nastavit rovné podmínky pro každého.
 

DeletedUser

Guest
Děkuji moc. Jsem rád, že se vám to líbí, ale tak někdo nějakou mouchu určitě najde :)

Po dnešním restartu ankety můžete své hlasování opakovat, protože bylo smazáno díky tomu, že jsem anketu neuveřejnil jako veřejnou. Za což se modrátorům omlouvám.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9530

Guest
To je trochu přitažené za vlasy, ne?! Co to je za nepoměr, když je první kolo náročné, podaří se ho splnit více týmům a nakonec zvítězí ten, kdo si rychleji povyměňují produkty na trhu? Druhé kolo vyznívá jako fraška po měsíci řemeslnicné práce :).

Buď z odměny za první místo odstraň Prémiovou truhlu, nebo udělej druhé kolo stejně náročné jako kolo první (I tak je premiová truhla příliš hodnotná cena).
 

DeletedUser

Guest
Hned ve třetím příspěvku je psáno:
Tak ceny jsou orientační a stejně si je support může upravit podle svých možností a i jsem s tím počítal.
to za prvé. Za druhé to jde napsat slušnějším tónem a za třetí jsem vše propočítával a zkoumal všechny úkoly i druhé kolo ze všech možných úhlů pohledu. Druhé kolo vypadá strašně jednoduše, ale vůbec tomu tak není. Hráči musí po celou dobu výměn se odchytávat a ve stejný čas být na tržišti, protože, když jim ten výrobek někdo vykoupí dříve, tak už nemohou splnit druhé kolo. Bude je to stát čas, peníze a závěrečné ocenění je i pokračování kola prvního. A ocenění jsou opravdu jen orientační a organizátoři si to mohou upravit podle sebe, stejně tak mohou upravit či doplnit zadání.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
8. Po celou dobu, je zakázáno se mezi členy jednotlivých skupin duelovat! (Někteří by mohli záměrně napadat konkurenci aby je zbrzdila)

I duelování je strategie a i vyzivatel nese kůži na trh. Ale hlavně můžeš poslat někoho jiného a pravděpodobně tak bych to i udělal, být účastník, takže toto nic neřeší.

Dále bych přrdpokládal, že do soutěže každý vstoupí s připraveným materiálem.

Ovšem ta prodejní část je dobrá, tam bych si například počkal a od soupeře úmyslně vykoupil nabídku sám nasazoval přehnaně vysoké ceny za produkty, vstupoval do hry s předem nadělanými produkty pro případ že mi je někdo vykoupí....zajímavá myšlenka a skutečně to neni tak snadné jak tu někdo psal, ale jen pokud to proběhne na celosvětovém trhu.

4. Členové skupiny nesmí být z jednoho města ani z jedné aliance. Musíte se prostě najít a sestavit skupinu bez počáteční výhody velkých měst apod ............a za těchto podmínek typuju nevznikne moc družstev. Nicméně proč brát výhody hráčům, kteří se rozhodly hrát společně a snaží se udržet velká města. Města vznikají právě pro výhody. Jinak urči kolik lidí může být z jednoho města, nebo stačí přijmout k sobě jediného cizáka a většina obchodu proběhne stejně na uzavřeném městském trhu.
 

DeletedUser15301

Guest
zajimavy, akorat si nejsem jista tim, ze nesmej bejt ani ze stejny ali... to druhy kolo nevim... a co se tyka toho neduelovani, nejsem si jista jestli sem to pochopila spravne, ale aby to nekdo nezneuzival
 

DeletedUser

Guest
8. Po celou dobu, je zakázáno se mezi členy jednotlivých skupin duelovat! (Někteří by mohli záměrně napadat konkurenci aby je zbrzdila)

I duelování je strategie a i vyzivatel nese kůži na trh. Ale hlavně můžeš poslat někoho jiného a pravděpodobně tak bych to i udělal, být účastník, takže toto nic neřeší.

Dále bych přrdpokládal, že do soutěže každý vstoupí s připraveným materiálem.

Ovšem ta prodejní část je dobrá, tam bych si například počkal a od soupeře úmyslně vykoupil nabídku sám nasazoval přehnaně vysoké ceny za produkty, vstupoval do hry s předem nadělanými produkty pro případ že mi je někdo vykoupí....zajímavá myšlenka a skutečně to neni tak snadné jak tu někdo psal, ale jen pokud to proběhne na celosvětovém trhu.

4. Členové skupiny nesmí být z jednoho města ani z jedné aliance. Musíte se prostě najít a sestavit skupinu bez počáteční výhody velkých měst apod ............a za těchto podmínek typuju nevznikne moc družstev. Nicméně proč brát výhody hráčům, kteří se rozhodly hrát společně a snaží se udržet velká města. Města vznikají právě pro výhody. Jinak urči kolik lidí může být z jednoho města, nebo stačí přijmout k sobě jediného cizáka a většina obchodu proběhne stejně na uzavřeném městském trhu.

Děkuji za podnětné návrhy a připomínky. Jsem člověk z pravidla důvěřivý a projekt jsem připravoval s vědomím, že si lidi budou vážit něčeho co někdo pro ně vymyslel a uspořádal aby se ve hře nenudili a měli nějaké zpestření, ale vůbec mě nenapadlo, že by se někdo do projektu přihlásil jen proto aby ho sabotoval hned od začátku, vypisováním odměn na hlavu soupeře a podobnými praktikami. Vím, že zneužít se dá všeho a i z vidličky, když s ní někoho píchnu může být smrtící zbraň, ale pokud budeme pořád jen předpokládat, že každý člověk je špatný a každý může něco zneužít, pak nastane přesně to, že si všichni budou hrát jen na svém písečku jak ve hře, tak i v životě.

Zpět tedy k jednotlivým částem projektu. Možná by šlo povolit alespoň, že můžou být z jedné aliance, ale rozhodně ne z jednoho města, protože pak by druhé kolo už nebylo tak záživné a ani tak těžké. Hráči budou muset hodně cestovat aby všechny produkty nashromáždili.

S nastřádaným materiálem nikdo nenastoupí, protože bude muset prokázat reportem jeho původ. Buď koupení na trhu nebo získání prací a stejně tomu bude i ve druhém kole. Ty produkty si hráči musí vyměnit přes trhy a to také musí prokázat, tudíž jim ani nepomůže, že by to dělali už v průběhu prvního kola, nebo koupili produkt od někoho jiného.

S duelama je to těžké a vím, že je to slabší článek projektu, ale nenapadá mi jak zabránit vzájemnému napadání soupeřících skupin a nezbývá snad jen doufat, že by tak ostatní nečinili.

Celý projekt byl myšlen v dobré víře, že by to mohlo pomoci rozhýbat komunikaci mezi hráči mimo domovská města a aliance, navázat na update a podpořit zisk dluhopisů během tohoto projektu a bylo to vymyšleno pro všechny světy i ty mrtvější. Na s1 je spousty měst po jednom či dvou hráčích a předpokládám, že je to tak i na ostatních starších světech. Výhodu by pak logicky měly nové světy, které jsou obydlenější. Nejde však ušít projekt na míru úpně všem světům a úplně všem lidem. Vždy se najde někdo, kdo se to bude snažit ostatním překazit, vždy se najde někdo, kdo radši zvolí cestu obcházení, než se řídit pravidly, ale pokud bych na toto vše měl brát ohled při tvoření projektu, pak by nikdy žádný projekt nebyl realizovatelný.
 

DeletedUser

Guest
Tak já jsem uvažoval spíš opačně. Svět Westu má dána pravidla a podmínky za jakých se dá přežít. Někdo třeba úmyslně, až nebude mít energii omdlí, aby mohl v klidu pracovat, jinej se stáhne na klidnější část mapy a další se dokáže efektivně bránit. Někdo má známého duelanta, kterej naopak vyhledá a zničí koho označí. Rozhodně bych ale nemluvil o sabotáži projektu, naopak hráči využijí vše a všechny co jim umožní vyhrát a tak by to mělo být.

Bohužel nastavit pravidla spravedlivě na rozjeté světy snadné neni. Počítej, že před začátkem projektu už někdo může mít u kamaráda nashromážděn materiál a po startu proběhne jen rychlej obchod.

K té druhé fázy: tuším, že na oznámení z trhu neni vidět, jestli byl předmět prodán v rámci aliance nebo na celosvětovém trhu, pokud ano, tak to řeší problém.
 

DeletedUser12448

Guest
je to dobrý ale jen bych přidělal pár dolarů za 1.místo jen tak symbolicky 5000$
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru