• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

11. hráč Lukainos

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser2677

Guest
TAZATEL: PHIL21
HOST: LUKAINOS



Phil21:
Zdravím všechny čtenáře Posezení s hostem,
dnes si posedíme, v těchto provizorních podmínkách, s hráčem Lukainos. Nejdříve by asi bylo dobré aby ses nám všem představil a řekl něco o svém reálém životě :)
[16.9.2012 23: 17 :12] Lukainos:
Ahoj. Díky Philovi za přivítání. Jmenuji se Lukáš, je mi 21 a jsem student. Mé koníčky jsou převážně sport a poker. Bydlím na jižní moravě kousek od Brna :)
[16.9.2012 23: 19 :41] Phil21:
Můžeš nám říct, jaký sport je tvůj oblíbený, nebo který děláš aktivně? :) Jsi kousek od Brna, takže tě jistě postihl nový fenomén jménem Kometa? Nebo tě to úplně minulo? :)
[16.9.2012 23: 23 :04] Lukainos:
No těžko říct jaký je oblíbený, ale jelikož pískám fotbal, tak asi ten fotbal :), ale podívám se rád na všechny sporty (snad krom gymnastiky, krasobruslení apod. :D). No Kometě fandím, ale tak nějak v normálu, prostě jí to přeju, když je kousek. To více fandím Baníku ve fotbale :)
[16.9.2012 23: 27 :16] Phil21:
Můžeš nám náruživým fotbalistům a fanouškům říci, jakou soutěž pískáš a jaké máš v tomto méně oblíbeném oboru cíle? :) Asi víš, proč jsem se ptal na tu Kometu, jsi zastáncem, těch lidí, kteří se najednou vyrojili, když se Kometě začalo dařit, nebo je spíše odsuzuješ? :) Také bych se rád zeptal, jakou školu studuješ, jelikož i já jsem studentem a shodou okolností studuji v Brně :)
[16.9.2012 23: 28 :31] Lukainos:
Nyní jsem na okrese, ale byl jsem už i v kraji. No spíš jsem ji začal fandit až postoupila do Extraligy, takže spíše co se vyrojili :) Jinak studuji Mendelovu univerzitu.
[16.9.2012 23: 30 :12] Phil21:
Můžeš nám říct, jaký obor sis vybral a proč zrovna ten? :)
[16.9.2012 23: 32 :38] Lukainos: