• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

6. moderátorka Darling

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser10597

Guest
Chtěl bych přivítat všechny čtenáře a zvědavé očiska, již u 6. Posezení u dýmky. Dnes je naším hostem Darling a na úvod by ses nám mohla představit.
 

Deleted User - 31870

Guest
Přeji krásný večer všem příznivcům této hry :) a na úvod se omlouvám, že posezení neprobíhá klasickým způsobem - s Cygorkem jsme se domluvili, že bude lepší a rychlejší si popovídat na skypu a pro Vás pak rozhovor překopírovat (stihneme více věcí, otázek,..) :) Jmenuji se Martina, jsem studentkou a zanedlouho mi čeká absolutorium (můžete mi držet palce, děkuji :)). Moderátorkou jsem se stala již v době dinosaurů :D.
 

DeletedUser10597

Guest
"Době dinosaurů" :D mě rozesmálo, jak to probíhalo ? Vidělas někde na fóru nábor nových sil ? Nebo si se sama nabídla a podala pomocnou ruku ? A jak ses poté dostala na post hlavní moderátorky?
 

Deleted User - 31870

Guest
Ačkoliv mi to moc lidí nechce věřit, do týmu se mi ze začátku vůbec nechtělo, vlastně jsem si podala přihlášku jako hec, abych novému týmu moderátorů, který nastoupil po odchodu týmu moderátorků kolem zuzupda, pomohla s úklidem fóra - neplánovala jsem se zdržovat tak dlouho, natož že bych uvažovala o nějaké funkci hlavní moderátorky. K té jsem přišla vlastně tak trochu proti své vůli, dlouho jsem vzdorovala.. :D Každopádně když už jsem se do týmu dostala, snažím se dělat svoji práci zodpovědně a vždy s ohledem na uživatele fóra (jsem zastáncem názoru, že fórum by mělo být user friendly, aby žilo).
 

DeletedUser10597

Guest