• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

8. supportér stenly30

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 31870
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Deleted User - 31870

Guest
Nedávno zde probíhaly zajímavé slovní přestřelky mezi duelanty, sledoval jsi jejich názory? Zkoušíš si nastavení podle vlastního uvážení, nebo se řídíš nějaký buildem?
 

DeletedUser

Guest
O buildech se dá povídat dlouhé hodiny :) viď johny the 5? :)

Přímo svůj build prozrazovat nebudu, ale sázím na klasiku přesnosti a uhýbání :)
 

Deleted User - 31870

Guest
Když už jsi zmínil Johnyho, napadá mne otázka, zda jsi se setkal s nějakými svými přáteli ze hry i v reálném životě? Co si myslíš o hráčských srazích - bereš je jako příjemné zpestření hraní, nebo by ses bez nich dokázal obejít? Pokud jsi zastáncem srazu, jak si představuješ ideální sraz?
 

DeletedUser

Guest
Na takovém neoficiálním jsem byl. Sešlo se nás pár, ale stálo to za to. Letos se chystám jak na officíální, tak na mácháč.
Takto velké akce jsem viděl jen z několika fotek, takže nemůžu posoudit co a jak. :)
Rád bych nějaké lidi poznal osobně, protože the west má jednu strašně velkou výhodu. A to skvělou základnu hráčů.
 

Deleted User - 31870

Guest
Zatím jsem ti nepoložila tu nejzákladnější otázku, na kterou pravděpodobně spoustu čtenářů čeká - jak ses dostal do týmu a co tě k tomu přimělo? Jaká byla tvá očekávání před vstupem a než jsi poznal kolektiv, ve kterém pracuješ? Změnil se nějak tvůj úhel pohledu na tým poté, co jsi vstoupil a sám začal aktivně pro ostatní hráče fungovat na supportu?
 

DeletedUser

Guest
Je to docela zajímavé, protože bez 5 dní je to přesně rok, co jsem právě v teamu. Před tím jsem neměl ze supportem žádné zkušenosti. Nikdy jsem ho k ničemu nepotřeboval. Poradil jsem si sám, nebo podpora kamarádů byla po ruce.

Když právě před rokem byl nábor na volná místa na support, tak jsem to zkusil. Vše klaplo a dnes jsem za to strašně moc rád. Toto je další nenahraditelná zkušenost, která se hodí do budoucí života :)
 

Deleted User - 31870

Guest
Být v supportu ovšem znamená, že ti hráči píší i často ve hře nejrůznější otázky, nebo v horším případě urážejí tebe, kolegy nebo práci supportu obecně. Každý z nás už díky fungování v týmu zažil nějakou nemilou historku. Mohl bys nám prozradit, co nejhoršího se ti za tvého fungování přihodilo, a naopak nějakou veselou historku "z natáčení"?
 

DeletedUser

Guest
Na urážlivé tickety nenarážím každý den, ale najdou se. Nechápu co si tím hráči občas chtějí dokázat. Všichni máme někdy zlost, ale není to hned posílat toho a toho, tam a tam...

Přímo říkat nesmím. Ale dost se nasměji nad gramatikou některých hráčů.
"Dobrí den" je asi fakt největší hardcore. :)
 

Deleted User - 31870

Guest
Jak bys popsal svoji práci na supportu tak, aby pochopil hráč bez práv a přístupu za oponu, jak systém funguje, jak pracujeme, či s čím vším můžeme z naší strany pomoci?
 

DeletedUser

Guest
Pokud hráč pošle ticket, support ho uvidí ve svém sytému podobně jako hráč. Odepíše a vyřeší.

U nahlášení urážek je to zajímavější. Zde máme jasný důkaz(pokud hráč správně prohřešek nahlásil) o porušení pravidel a dle závažnosti rozhodneme o počtu trestných bodů. Pokud jsme vaši žádost posoudili jako 0, problém bude asi ve špatném nahlášení.
 

Deleted User - 31870

Guest
Mohou tě hráči kontaktovat s žádostí o radu i přímo ve hře (případně skypu či jiném kontaktu), nebo preferuješ komunikaci prostřednictvím ticket systému? V čem shledáváš jeho výhody a jaké jsou nevýhody této komunikace s hráči?
 

DeletedUser

Guest
Rád pomáhám hráčům i ve hře. Pokud potřebujou radu, na kterou vím odpověď, opravdu rád poradím. Jedná se ale většinou o maličkosti.

Na důležité věci nebo otázky, které se týkají vyloženě the west preferuji přes ticket sytém. Všechny mám pohromadě a na žádnou nezapomenu (ani nesmím).

Výhody x nevýhody. Každé má svoje pro i proti. Nemám asi k tomu co víc napsat :)
 

Deleted User - 31870

Guest
Hodně supportérů nemá rádo fórum, kvůli nepřehlednosti. Jaký je tvůj názor na herní fóra obecně a jaký konkrétně na naše fórum? Je něco, co bys změnil (design, kódy,..)?

Proč myslíš, že málo hráčů sleduje fórum, natož aby se do něj zapojovalo? Jak bys zhodnotil z pozice hráče práci moderátorů a soutěže, které pro hráče pořádáme - přijdou ti motivující pro hráče? Nebo by sis jako motivaci představoval něco jiného (třeba projekt podobný tomu na Rudolfa, kterého ses zúčastnil)?

PS: nezapomeň, že mám šípy blízko pasu... :D
 

DeletedUser

Guest
Podle počtu příspěvků na foru se dá vydedukovat, jak často píši na forum. Poslední dobou se mi zdá velmi přehledné. Chodím jsem, ale jen když něco potřebuji.

Soutěže velmi preferuji. Ať za nugety či zvířata do sbírky. Rudolfa máme hotového, ale v některých okamžicích bylo velmi těžké nacházet suroviny a odpracovávat hodiny. Určitě bych se tímto směrem vydal. :)
 

Deleted User - 31870

Guest
Děkuji za tvůj názor a doufám, že tě na fóru budeme vídat jako aktivního přispivatele častěji.. :)

S ohledem na pokročilou hodinu se již budeme muset s naším hostem rozloučit. Tímto bych chtěla poděkovat hostu za jeho účast a názory, se kterými se nám svěřil; a čtenářům za jejich trpělivost v průběhu čtení rozhovoru, než se prokousali až na jeho samotný konec.

A předávám slovo Standímu, který se s vámi chce jistě také rozloučit. Chtěl bys něco čtenářům vzkázat?
 

DeletedUser

Guest
Já bych rád poděkoval všem co pro mě hlasovali. Děkuji i čtenářům a Darling za skvěle zvládnutého tazatele.
Jen chci vzkázat pár věcí. Podporujme i nenugetové světy a hlavně. Je to pořád jen a jen hra :)


Doufám, že se Vám aspoň trochu dýmka míru líbila a někdy ve hře případně v reálu ahoj :) :klubun:
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru