• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

826/850

Má nějaký smysl tato hranice, kdy nelze dokončit řemeslo a zaseknete se na 97% (826/850) ?
Je pro to nějaké rozumné odůvodnění, nebo to je prostě další z xx věcí, které Inno nebylo schopno domyslet a dokončit ?
 

DeletedUser18667

Guest
Ano, smysl to má - plánují se přidat nové recepty

E: tu informaci mám od Leonese
 

DeletedUser18667

Guest
To neřekl. Jen řekl, že je to v plánu, mluvil o tom v kontextu toho, co se s hrou plánuje v širším ohledu. Tvrdil něco ve smyslu, že hra, tak jak teď existuje, je v podstatě hotová, to znamená, že nějaký velký změny například grafického rozhraní se nechystají. Hra se tedy bude udržovat ve smyslu nových tombol, občasných aktualizací například bitevních nebo duelových formulí, opravy chyb, a podobné menší činnosti. Mimo jiné mluvil i o přidání nových receptů. Kdy, to však neřekl - času dost :D.


E:
I saw the quote "No more major changes or improvements will be implemented." appear above and, well, that's true. The game is currently in a state where we consider it mostly done and feature-complete. That won't mean that there won't be any changes, but that they'll mostly be minor in scope. A major interface update or a new feature like adventures are unlikely at best. The changes we do will mostly be new items, new quests, new achievements, new crafting recipes and minor improvements of certain parts of the game like HTML5 battles, the crafting update that will hopefully come soon, and of course various bugfixes.

The development team is also quite small nowadays. As the game evolved, player numbers started dropping even before the development team was scaled down and it wasn't feasible to keep a large team anymore.
As such, we have to set certain priorities. We can't just do everything we want, as there aren't a lot of developers working on the game at the moment. Priorities have to be set and besides the community requests we want to implement, we have to fix issues, update used libraries and important maintenance in general. It doesn't mean we do not care, do not listen, or whatever, just that we do not currently have time to add such things.
A full mobile version, as mentioned by @RaiderTr in the OP, is not in the cards, though the game should currently run reasonably well on most modern phones.

So, generally, be realistic. Don't expect massive overhauls. Minor changes like tweaking fort battle formulae could be done at some point in the future but there are many things on our table and there are only 40 hours a week to work on them, even less for some part time developers we have.

 
Naposledy upraveno moderátorem:

Symphie

Člen týmu
Prosím zdržte se komentářů mimo vlákno. Jestli chcete debatovat o tom, co se děje venku, můžete si založit vlastní vlákno v pokecu.
 
Nahoru