přesně tak
když odmyslím, že jednají retrospektivně, tedy opravují staty starých věcí
INNO mělo spravit věci v SHOPU, aby hodnotově odpovídaly utraceným nugetům/upd; to bylo myslím původní zadání
pokud chtěli opravit i staré věci z obchodů, maj to udělat jedním updatem
nesouhlasím s ighasem, že by hráč měl být rád za to, že do hry nejdou nové sady. Samozřejmě nesmí to být "sběratelský" odpad, co ho už pár akcí předtím bonusově něco překonalo, ale zavádění nových věcí do hry vyžaduje aspoň nějakou tvořivost (ikdyž poslední tombola tedy ne,-), toto retrospektivní opravování statusů u starých věcí zavání nicneděláním a rezignací na nějaké ubírání hry novým směrem, resp. o pokus korence směru stávajícího/ nebo vytvoření nějakého současného směru
problém hry není že někdo na starém klobouku má místo 100 jen 40 statů
problém hry je že nic není dotaženo a řeší hlouposti
TOTO CHCE řešit:
dobrodružství snažší spuštění spárování týmů
bitvy adekvátnější odměny za účast (pokud budou rozumné pak bude jedno že jeden set předčí ostatní vždy tomu tak bylo)
stavba kostela by mohla být taky ozajímavěna nějakými nálezy odměnami např.
oprava anguse, aby se vrátil k původnímu duchu, likvidace odpadu
ozvláštnit "kupčení", hledání věcí při prácci nějakými jeinečnými věcmi, co by souvisely s nějakými "tajnými" úkoly třeba
prostor pro spoustu oprav, posunů tu skutečně je, ale ne tou formou jak je to zatím INNO předváděno
včetně všech problémů a neochoty spojených s migrací a uzavíráním světů,-)