• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze Aktualizace 2023

Pawn

Člen týmu
Myslím, že už to bylo v reportech několikrát za tu dobu a nejenom z naší lokalizace takže inno o tom ví, že by to nejspíš nebyla špatná změna. A na betě je to diskutovano stále dokola také.

Tudíž je to jen v jejich rukách kdy se rozhodnou pro co. Doufám že navýšení xp a snížení bonusů pár aktualizaci zpět jsou pouze začátky a ještě se něčeho určitě dočkáme v budoucnu. :)
 
Rád bych připsal malé bezvýznamné plus za správnost překladu biologických názvů těch nových itemů (vajíčka, rostliny a tak). Fakt se to povedlo a muďoul trojlaločný na mě vyloženě udělal dojem. Některé nedokážu posoudit, protože nevidím obrázek, ale jednu výjimku jsem už našel: zlatý orel je zřejmě v originále Golden Eagle, neboli česky orel skalní.
 

Mikosansobi

Člen týmu
Děkuji za informaci, orel se zřejmě skryl před našimi zraky.
Výběr správných názvů byl v některých situacích velmi náročný. Může se stát, že v budoucnu změníme některé názvy na více používané.

EDIT: změněno na orel skalní a vajíčka orla skalního
 
Naposledy upraveno:
Rád bych připsal malé bezvýznamné plus za správnost překladu biologických názvů těch nových itemů (vajíčka, rostliny a tak). Fakt se to povedlo a muďoul trojlaločný na mě vyloženě udělal dojem. Některé nedokážu posoudit, protože nevidím obrázek, ale jednu výjimku jsem už našel: zlatý orel je zřejmě v originále Golden Eagle, neboli česky orel skalní.
mna nezaujima ako je prelozeny orel a jeho vajcia mna zaujima kedy konecne dostanem bonus na nuggety diky
 
"Více produktů - kočovný cirkus
Zvýšili jsme požadovaný počet produktů pro výstavbu cirkusu."

Takže oprava toho zmatlaného zahájení cirkusu, aby stále nebylo ve 2 resp. 3 hodiny ráno, se nekoná?
 
:mad:PROSTESTUJEM PROTI TOMU ABY NAJLEPŠIE MESTÁ NA SERVERI NEMALI AUTOMATICKY VYSTAVANÉ VŠETKY OBCHODY NA MAXIMALNEJ UROVNI S NAJNOVŠÍMI VECAMI!:mad:

:mad:OKAMŽITE POŽADUJEM V RÁMCI FAIR PLAY ABY NAŠE MESTO MALO VŠETKY OBCHODY S NOVÝMI VECAMI A VY STAVAJTE 3 ROKY ABY STE NAS DOBEHLI!

Nebojte, to je len irónia. ;) S úrovňami budov to šlo spraviť ,že každé mesto začína tam kde skončilo? Pre mňa a hráčov, ktorí radi stavajú mesto je to motivácia, že keď sa teraz pustíme do výstavby tak budeme mať nové veci, ktoré nikto nemá. Keby sme všetci teraz mali level +-150 tak by aj tí hráči, ktorí nechceli levelovať mali motiváciu stavať mesto a zároveň levelovať aby mohli používať nové veci.
 
@Legate : Píšeš změny odporu, ale zvýrazněn je vzorec na výpočet poškození, co teda změnilo ?

a nefunguje ti tam prolink k diskuzi, musel jsem to tu najít :-)
 
Naposledy upraveno:

Komora95

Člen týmu
myslím, že správné použití barviček by mělo být takhle:

Níže najdete vzorec pro výpočet poškození:
Poškození zbraně + poškození sektoru + [(Poškození zbraně + poškození sektoru) × vést÷ Maximální zdraví].

Níže naleznete vzorec odporu:
300 × (Skrývat se NEBO Nástraha pastí) ÷ Maximální zdraví + Bonus k odporu

tj. poškození zbraně ovlivníš pouze odporem ze zdraví a skrývání/nástrahy pastí (zelená část), bonus z vést a nízkého HP, který je převážně pro střelce, pak ovlivní pouze věci s odporem (modrá část)
 
@Komora95 : dík, ale jsem v tomhle nějak (asi trochu víc) natvrdlý a když to srovnám s wiki (kde chybí poškození sektoru), tak tam nevidím rozdíl:

Poškození
poškození zbraně + (poškození zbraně * vést ÷ celkové zdraví)

Odpor
(300 * skrývání) ÷ celkové zdraví

co tam teda změnilo ? Nešlo by pro nás hloupější uvést původní a nový vzorec, díky
 

z3l1

Člen týmu
@Komora95 : dík, ale jsem v tomhle nějak (asi trochu víc) natvrdlý a když to srovnám s wiki (kde chybí poškození sektoru), tak tam nevidím rozdíl:

Poškození
poškození zbraně + (poškození zbraně * vést ÷ celkové zdraví)

Odpor
(300 * skrývání) ÷ celkové zdraví

co tam teda změnilo ? Nešlo by pro nás hloupější uvést původní a nový vzorec, díky
Ahoj, Na wiki to ještě není upravené.
 
Poznámka: V seznamu změn 2.188 jsme oznámili tuto změnu, která byla chybná. Omlouváme se, že jsme vás zmátli. Ve verzi 2.188 jsme zavedli změnu, která otevře cirkus v náhodném čase. To znamená, že nyní jsou obě změny náhodné!

prosim o preklad :no::lol:
 
Aha, tak už jsem to konečně pochopil :-) - vzorec (oba) vlastně zůstat stejný, pouze se upravil resp. spíše rozdělil dvě "barevně" odlišené části. Tj. odpor z věcí ovlivňuje pouze tu modrou část a stává se tak (výrazně?) méně důležitý.
 
Vzorec mi k tomu pochopení nepomohl vůbec, ale na základě původního textového vysvětlení jsem tomu tak rozuměl. Jiným slovem odpor bude něco platný jen proti střelcům, ale proti obyčejným hráčům bude k ničemu.

Díky rozdělení na primární a sekundární odpor si to můžeme aspoň lépe pojmenovat - primární odpor byl k ničemu vždycky, sekundární fungovat, když byl na malém množství itemů, nebo ho dávaly i věci se zdravím.
Funkční včást je prakticky zrušena, tudíž nastává návrat k tomu, jak budou všichni oblečeni, protože varianty už nebudou rovnocenné.
 
Některé úspěchy mi naskákaly až prodejem a nákupem na trhu, ale některé jsou splněné, ale pořád necinkly, jako vždy je to stejné....
 
Nahoru