West je notoricky známý svým špagetovým kódem, který je jeden z důvodů, proč je jeho budoucí vývoj dost komplikovaný a pomalý. Při omezeném budgetu, na kterém developerský tým operuje, jsou jakékoliv zásadnější zásahy do hry a nové funkcionality velký oříšek a riziko.
Navzdory tomu, a to tady nechci být za nějakého Innohujera, se poslední dobou podařilo prosadit a protlačit do hry hned několik QoL fíčurek jako např. v oblasti řemesla, posílání eventové měny, nebo nedávné mezinárodní dobrodružství.
Je to dost? Asi ne, je to furt málo, ale těch pár lidí, co se hře opravdu věnuje si myslím, že dělají co mohou. Tohle bohužel přináší i side effect, a sice když se někdo pokusí přinést nějakou gamebreaking novou funkci, tak v tom kódu poupravuje věci, které potom výkon a správnou práci neoficiálních skriptů mohou ovlivnit.
Berte na vědomí, že v takovém případě se na něco jako TWIR, Gold Jobs atd. nemyslí. Pokud se ve hře něco upravuje, zpětná kompatibilita s fan-made skripty se nezohledňuje. To už je potom na tvůrcích skriptů samotných, aby případně pokud jsou stále aktivní (což polovina z nich už není), jejich výtvory přizpůsobili.
Situace s tolerováním a zároveň zakazováním skriptů na Westu je bohužel špatná, netransparentní, a asi není potřeba o ní detailněji mluvit, sami jako hráči víte nejlíp, co se děje okolo vás, co lidem prochází, co se trestá, či netrestá. Na to mám svůj názor a věřím, že se se spoustou z vás shodneme, ale jeden z důvodů, proč Inno oficiálně nechtělo skripty povolit bylo, že nezodpovídá za jejich obsah, takže stejně jako potencionálně mohou doplnit nějaké funkce, které jsou pro centrálu no-go zone, zároveň může přijít i update, který je učiní nepoužitelnými, nebo redundantními.
Tady v moci týmu při sebevětší snaze není nic, co by mohlo komunitě pomoci. Minimálně u nás v Česku.
Navzdory tomu, a to tady nechci být za nějakého Innohujera, se poslední dobou podařilo prosadit a protlačit do hry hned několik QoL fíčurek jako např. v oblasti řemesla, posílání eventové měny, nebo nedávné mezinárodní dobrodružství.
Je to dost? Asi ne, je to furt málo, ale těch pár lidí, co se hře opravdu věnuje si myslím, že dělají co mohou. Tohle bohužel přináší i side effect, a sice když se někdo pokusí přinést nějakou gamebreaking novou funkci, tak v tom kódu poupravuje věci, které potom výkon a správnou práci neoficiálních skriptů mohou ovlivnit.
Berte na vědomí, že v takovém případě se na něco jako TWIR, Gold Jobs atd. nemyslí. Pokud se ve hře něco upravuje, zpětná kompatibilita s fan-made skripty se nezohledňuje. To už je potom na tvůrcích skriptů samotných, aby případně pokud jsou stále aktivní (což polovina z nich už není), jejich výtvory přizpůsobili.
Situace s tolerováním a zároveň zakazováním skriptů na Westu je bohužel špatná, netransparentní, a asi není potřeba o ní detailněji mluvit, sami jako hráči víte nejlíp, co se děje okolo vás, co lidem prochází, co se trestá, či netrestá. Na to mám svůj názor a věřím, že se se spoustou z vás shodneme, ale jeden z důvodů, proč Inno oficiálně nechtělo skripty povolit bylo, že nezodpovídá za jejich obsah, takže stejně jako potencionálně mohou doplnit nějaké funkce, které jsou pro centrálu no-go zone, zároveň může přijít i update, který je učiní nepoužitelnými, nebo redundantními.
Tady v moci týmu při sebevětší snaze není nic, co by mohlo komunitě pomoci. Minimálně u nás v Česku.