• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.245 je naplánovaná na úterý 13. května. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Je nám potěšením oznámit, že The West oslavil neuvěřitelných 17 let! Při příležitosti oslavy tohoto mimořádného milníku jsme připravili známou komunitní událost! Naše každoroční řemeslná událost je zpět. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze Aktualizace rok 2025

EREWAN

Člen týmu
West je notoricky známý svým špagetovým kódem, který je jeden z důvodů, proč je jeho budoucí vývoj dost komplikovaný a pomalý. Při omezeném budgetu, na kterém developerský tým operuje, jsou jakékoliv zásadnější zásahy do hry a nové funkcionality velký oříšek a riziko.
Navzdory tomu, a to tady nechci být za nějakého Innohujera, se poslední dobou podařilo prosadit a protlačit do hry hned několik QoL fíčurek jako např. v oblasti řemesla, posílání eventové měny, nebo nedávné mezinárodní dobrodružství.

Je to dost? Asi ne, je to furt málo, ale těch pár lidí, co se hře opravdu věnuje si myslím, že dělají co mohou. Tohle bohužel přináší i side effect, a sice když se někdo pokusí přinést nějakou gamebreaking novou funkci, tak v tom kódu poupravuje věci, které potom výkon a správnou práci neoficiálních skriptů mohou ovlivnit.

Berte na vědomí, že v takovém případě se na něco jako TWIR, Gold Jobs atd. nemyslí. Pokud se ve hře něco upravuje, zpětná kompatibilita s fan-made skripty se nezohledňuje. To už je potom na tvůrcích skriptů samotných, aby případně pokud jsou stále aktivní (což polovina z nich už není), jejich výtvory přizpůsobili.

Situace s tolerováním a zároveň zakazováním skriptů na Westu je bohužel špatná, netransparentní, a asi není potřeba o ní detailněji mluvit, sami jako hráči víte nejlíp, co se děje okolo vás, co lidem prochází, co se trestá, či netrestá. Na to mám svůj názor a věřím, že se se spoustou z vás shodneme, ale jeden z důvodů, proč Inno oficiálně nechtělo skripty povolit bylo, že nezodpovídá za jejich obsah, takže stejně jako potencionálně mohou doplnit nějaké funkce, které jsou pro centrálu no-go zone, zároveň může přijít i update, který je učiní nepoužitelnými, nebo redundantními.

Tady v moci týmu při sebevětší snaze není nic, co by mohlo komunitě pomoci. Minimálně u nás v Česku.
 
sranda ze tu kritizuje scripty clovek ktoreho kamos je najvacsi uzivatel scriptu jozka vajda. a za druhe ktory vzdy len pisal hejty na clanky ked sme toto riesili na bete kedze, ziarlil ze neriesime jeho.

Inak cesky west nic neriesi kedze moj kamos uz rok zo srandy ide dobbyho a nic sa mu nestalo. a opakujem toto je nieco ine ako erewanov kamos co podvadza, kedze on je mimo mesta, nic nekupuje, nedueluje, a je to len pokus, teraz planuje ucet zmazat ale ma vsetko zdokumentovane.
 
K novým úkolům jsem se ještě nedostal, ale už jsem je viděl podpoře Inno. Nevím, jestli se mnou budou ostatní souhlasit, ale nestálo by za to poslat na INNO podnět, aby přestali cpát do úkolů násilím duely a výhry v bitvách?
Duely mi nevadí. Když mě někdo napadne, budiž, ale obejdu se bez toho, aniž bych někoho musel napadat. Takže by stálo zvážit ke každému takovému výmyslu náhradní možnost, třeba dvojnásobek NPC duelů.
A výhry o pevnost? Čemu to prospěje? Každý se akorát nacpe tam, kde je pravděpodobnější výhra. Žádné oživení bitev se tím nedosáhne.
 
K novým úkolům jsem se ještě nedostal, ale už jsem je viděl podpoře Inno. Nevím, jestli se mnou budou ostatní souhlasit, ale nestálo by za to poslat na INNO podnět, aby přestali cpát do úkolů násilím duely a výhry v bitvách?
Duely mi nevadí. Když mě někdo napadne, budiž, ale obejdu se bez toho, aniž bych někoho musel napadat. Takže by stálo zvážit ke každému takovému výmyslu náhradní možnost, třeba dvojnásobek NPC duelů.
A výhry o pevnost? Čemu to prospěje? Každý se akorát nacpe tam, kde je pravděpodobnější výhra. Žádné oživení bitev se tím nedosáhne.

vice mene souhlasim... s duelama problem nemam, ty bitvy jsou obcas docela na bednu, treba ted ty vyhry v tom poslednim ukolu... to je na nekterych svetech, tak na pul roku... stejne jako dobrodruzstvi (netusim jestli to porad blbne), je sice fajn, ze propojili svety, clovek se docela v pohode dostane, ale ta vyhra je docela problem nekdy...

jestli to tam musi byt, tak at se da ucast na 2-3 a hotovo
 
A výhry o pevnost? Čemu to prospěje? Každý se akorát nacpe tam, kde je pravděpodobnější výhra. Žádné oživení bitev se tím nedosáhne.

Má pravdu, předsedo. Výhry v bitvách na úkol se stejně šidí, protože se lidi domlouvají na jednu stranu. Samotná účast v bitvě je rozumnější, a vůbec nejlepší je možnost volby třeba duely - bitvy - dobro - práce.
 
Já jsem zas naopak rád, když ty nové úkoly jsou těžké/pestré/dlouhé a pokud tam není časové omezení, tak nevidím jediný důvod proč vynechávat duely a bitvy (stejně jsou v denních úkolech/úlohách).
 
Igi samosebou jsem rád že ten úkol netrvá 2 dny, ale já nemám problém jít do bitvy kde prohraji ( např ty awe s odměnou), ale nyní jsem šel tam kde vyhrají abych si ten úkol neplnil ještě za měsíc :D takže kdyby bylo místo 5 vítězství ( chápu že 5 účastí by mohlo znamenat dát za den 5 útoků, kde budu sám v útoku a mám splněno což také nechtějí) více variant, třeba 15 dobro, 30 duelů a nwm 75h práce tak věřím že někdo bude radši pracovat :)
 
Já jsem zas naopak rád, když ty nové úkoly jsou těžké/pestré/dlouhé a pokud tam není časové omezení, tak nevidím jediný důvod proč vynechávat duely a bitvy (stejně jsou v denních úkolech/úlohách).
Těžké/pestré/dlouhé úkolovky mám rád taky, ale
(1) ve Dni nezávislosti máš výhru v bitvě v časově omezené řadě a pevně doufám, že tohle nikoho nenapadne opakovat i jinde,
(2) třeba Dobrodružství je mega opruz i v situaci, kdy se máš jen účastnit. Je to úplně jiný typ hry, kterou se musíš nově naučit. Zatímco bitvu vždycky nějak prokempíš i jako nebitevník (pokud tě to teda nenutí vyhrát, což vede jedině k domluveným bitvám padesát na jednoho o ničem), na dobro tě tryhardeři jebou jak sirotu, že se jim tam motáš jak imbecil.
Je rozdíl mezi těžkou úkolovkou, kde musíš přemýšlet nad pokračováním nebo shánět lidi ze všech řemesel, a otravným úkolem, který musíš prostě nějak cheatnout, aby ses dostal dál.
 
Těžké/pestré/dlouhé úkolovky mám rád taky, ale
(1) ve Dni nezávislosti máš výhru v bitvě v časově omezené řadě a pevně doufám, že tohle nikoho nenapadne opakovat i jinde,
(2) třeba Dobrodružství je mega opruz i v situaci, kdy se máš jen účastnit. Je to úplně jiný typ hry, kterou se musíš nově naučit. Zatímco bitvu vždycky nějak prokempíš i jako nebitevník (pokud tě to teda nenutí vyhrát, což vede jedině k domluveným bitvám padesát na jednoho o ničem), na dobro tě tryhardeři jebou jak sirotu, že se jim tam motáš jak imbecil.
Je rozdíl mezi těžkou úkolovkou, kde musíš přemýšlet nad pokračováním nebo shánět lidi ze všech řemesel, a otravným úkolem, který musíš prostě nějak cheatnout, aby ses dostal dál.

Pokud umíš číst, tak časové omezení jsem citoval a naopak, dobrodružství jsem zcela záměrně zcela vynechal, tj. ty tvé příklady jsou zcela v souladu s tím co píšu já :-) (a mám to u nich stejně)
 
Pokud umíš číst, tak časové omezení jsem citoval a naopak, dobrodružství jsem zcela záměrně zcela vynechal, tj. ty tvé příklady jsou zcela v souladu s tím co píšu já :-) (a mám to u nich stejně)
Nějakej přecitlivělej, ne?
Klidně ti přiznám originalitu této myšlenky a exkluzivní práva na její používání, nicméně jsem měl v úmyslu zdůraznit to, že i pokud jsou neoblíbené questy reálně splnitelné, byť dlouhém časovém horizontu, tak to hráče otravuje.
Já třeba dělám práce do questů tak, že čekám na stříbrné, protože mě to takhle baví a je mi fuk, že to tím pádem dělám dlouho, ale dokážu pochopit lidi, které nebaví absolvovat úkoly, jejichž splnění můžou ovlivnit jen málo.
 
Těžké/pestré/dlouhé úkolovky mám rád taky, ale
(1) ve Dni nezávislosti máš výhru v bitvě v časově omezené řadě a pevně doufám, že tohle nikoho nenapadne opakovat i jinde,
(2) třeba Dobrodružství je mega opruz i v situaci, kdy se máš jen účastnit. Je to úplně jiný typ hry, kterou se musíš nově naučit. Zatímco bitvu vždycky nějak prokempíš i jako nebitevník (pokud tě to teda nenutí vyhrát, což vede jedině k domluveným bitvám padesát na jednoho o ničem), na dobro tě tryhardeři jebou jak sirotu, že se jim tam motáš jak imbecil.
Je rozdíl mezi těžkou úkolovkou, kde musíš přemýšlet nad pokračováním nebo shánět lidi ze všech řemesel, a otravným úkolem, který musíš prostě nějak cheatnout, aby ses dostal dál.
Tak na dobro to vieš tiež pekne zakempiť ak si najslabší - beháš okolo salónu alebo banky (podľa toho na akej strane si) a snažíš sa prežiť (moja taktika) :D
 
Nebudu se vyjadřovat k zviditelnění starého příspěvku toto Symphie nikdy nepochopi.

Na co chci upozornit a zeptat se, kdy bude ta aktualizace v úterý v 29.4 nebo ve středu 30.4.?

Děkuji za odpověď.
 
Tak to je snad poprvé, co přidají novou úkolovku a já nebudu splňovat podmínky pro její přijetí :-( Nějak jsem ty bitvy resp. úkol dílem nestíhal dílem, vysalámoval (a dílem se mi tam vecpal Rakeťák :-) ), protože mně vůbec nenapadlo (úkol nebyl červený), že to může mít pokračování, na kterém by mohli i pracovat ...
 
Zdravím mám dotaz , bude za tajné předměty úspěch na všech světech nebo to je jen na vybraných , vím že ten úspěch existuje , je pod názvem Hledač záhad a je v kategorii Hrdinské činy :P , já mám všechny předměty nalezené , ale ten úspěch by se mi hodil do sbírky :D , abych to nehledal zbytečně , stálo to hromadu energie a času :P
 
Zdravím mám dotaz , bude za tajné předměty úspěch na všech světech nebo to je jen na vybraných , vím že ten úspěch existuje , je pod názvem Hledač záhad a je v kategorii Hrdinské činy :P , já mám všechny předměty nalezené , ale ten úspěch by se mi hodil do sbírky :D , abych to nehledal zbytečně , stálo to hromadu energie a času :P
Pokud jsi všechny předměty již našel před poslední aktualizací, musíš najít ještě jednou jakýkoliv, měli tam chybu
 
Nahoru