• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Anketa - Indiánská úkolová řada

Které soutěžní dílo vyberete, aby reprezentovalo českou verzi hry The West?

  • nandi190: Indiánsky príbeh

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkový počet hlasujících
    65
  • Anketa uzavřena .

Mikosansobi

Člen týmu
Milí hráči,

hlasujte o nejlepší Indiánskou úkolovou řadu. Hlasování bude ukončeno za 4 dny, tj. 8.7.2015. Vítězná práce bude poslána do velkého kola. Držíme palce všem účastníkům soutěže.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser15301

Guest
mno uprimne receno... prijdou mi ty odmeny dost casto neadekvatni...
například:
Požadavek: patrony 20x, laso 10x, dynamit 5x, hřebíky 10x, velké kladivo 1x, železné tyče 8x, krumpáč 2x, lopata 2x
odměna: 300xp

to je trochu malo...
 

DeletedUser13017

Guest
Řada Indiánský gentleman se mi líbía hlasuji pro ni, nicméně navýšení schopností sady se mi zdá malé
 

DeletedUser7239

Guest
Vede zatím úkolová řada Tenkrát u řeky. Chtěl bych jen vědět jaké vlastnosti by mělo to Sedlo a jak by zvedlo bonus. :)
 

DeletedUser

Guest
Omlouvám se, ty bonusy mi tam chybí a dopíšu je.

2+ pohyblivost
6+ skrývání
7+ zacházení se zvířaty
7+ vytrvalost
6+ střílet
 

DeletedUser7239

Guest
Omlouvám se, ty bonusy mi tam chybí a dopíšu je.

A vlastnosti sedla ? Nebo nějaký + k práci (třeba Pracovat jako lovec nebo Stopovat zvěř) ?
Ještě by mě zajímalo proč tam jsou 2 minimální úrovně. To budu moct plnit úlohu 2x ?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
+70 přeprava koní

Dvě úrovně jsou tam pro možnost výběru. Ne hráčů, ale Inna. Ano, možná naivně doufám ve výhru. Nicméně, proč nedat možnost výběru. Nedalo to moc práce navíc.
 

DeletedUser

Guest
Nejlepší Indiánskou úkolovou řadou se stává návrh hráče brendl1234: Tenkrát u řeky.
 

Mikosansobi

Člen týmu
Děkuji soutěžícím, všechna díla jsou moc pěkná. Gratuluji vítěznému návrhu Tenkrát u řeky. Odměny obdržíte ihned, jakmile obdržím pokyn. Děkuji za pochopení.
 
Ted bude nasledovat přeložení vítězné ukolovky do angličtiny a její odeslání do Německa, jakmile tak učiní všechny jazykové verze hry, proběhne v Innogames pečlivý výběr finalistů....kteří se utkají v závěrečném klání na oficialních strankach Innogames na Facebooku.... čili si osobně myslím, tak měsíc do finálového výběru vítěze... a pak minimálně dva měsíce na tvorbu ukolovky a integraci do hy... záleží jak budou šikovní grafici a vývojáři :)
 

DeletedUser1318

Guest
V každém případě to bude zajímavá sonda do "práce" vývojářů.
V plné nahotě se ukáže, jak dlouho trvá uvedení nějakého nápadu přímo do hry. Navíc je to ještě komplikované nutností překladu a několikanásobným hlasováním a následným výběrem vítězného návrhu.
Pokud bude Merlinosův (velmi optimistický) předpoklad správný, pak mi bude ještě větší záhadou, proč je zavádění smysluplných questů poslední dobou opomíjené.
Pamatuju dobu, kdy jsme tu hledávali správné postupy, jak je řešit, kdy jsme diskutovali o tajných úkolech, kdy bylo potřeba řešit i nějaké rébusy a nápovědy, kdy bylo možné získat nějaké lepší vybavení za "odměnu" za nějakou herní vychytávku.
Aktuálně tu je nejdiskutovanější téma, co bude odměnou v příští tombole, či bude možné s tím obchodovat.
Je ten west poslední dobou nějaký divný...
 
....
Pamatuju dobu, kdy jsme tu hledávali správné postupy, jak je řešit, kdy jsme diskutovali o tajných úkolech, kdy bylo potřeba řešit i nějaké rébusy a nápovědy, kdy bylo možné získat nějaké lepší vybavení za "odměnu" za nějakou herní vychytávku. ....

tate, podle mě si za to můžou i hráči sami - neustálé brečení že je těžké například porazit 5 NPC když nejsem duelant, že mi ani na 5. pokus nepadl požadovaný předmět atd. vedou INNO k tomu aby úkoly co nejvíce zlehčovali a mohl je udělat s prominutím i ten největší blb. pak je tu "pár" těch kteří úkoly rádi řeší, ale jejich hlas je ve velkém nepoměru k oněm výše zmiňovaným uplakánkům.
 

DeletedUser1318

Guest
tate, podle mě si za to můžou i hráči sami - neustálé brečení...
No, s tím nemohu souhlasit.
Ten pláč (alespoň tady u nás) bývá často doprovázen i nějakým smysluplným návrhem, jak to udělat jinak.
Nemělo by být tak těžké, některé úkoly trošku dotáhnout a jednotlivé kroky přizpůsobit charakterům?
Bylo by neřešitelné, že by byly alternativy? Vyhraj 20x s NPC, nebo třeba dones Waupeemu deset kůží medvěda, zlatý prach Marii...? Těch řešení je jistě víc. Jednodušší než nad něčím přemýšlet, je samozřejmě malovat a malovat.
Pořád to chápu tak, že hráč je zákazník, Inno poskytovatel služby. Pokud si jsou jistí, že to co dělají, dělají jak nejlépe mohou a umí, pak OK.
Pokud je stav takový, že je zákazníků stále míň a míň, pak je asi něco jinak. Z vývoje v poslední době mám pořád silnější pocit, že west už je u Inna odsunut někam do kopřiv, kde čeká na smutný konec.
Když se hrdě nazývá updatem prostý balíček oprav, slibované novinky (prý pro nezájem hráčů) končí ještě dřív, než je někdo může zkusit... Awesomia - slibovaná převratná záležitost, slibovaný obrovský potenciál dobrodružství... samé prasklé bubliny.

Za tohle přece nemůžeme. A kdyby někdo věnoval víc pozornosti našemu "brečení" o něco dřív, pak by nemuseli absenci vlastních nápadů maskovat touto podivnou hrou, která snad nakonec neskončí tím, že se nesejde dostatek tak kvalitních nápadů, aby musela být zrušena.
 

DeletedUser

Guest
No, s tím nemohu souhlasit.
Ten pláč (alespoň tady u nás) bývá často doprovázen i nějakým smysluplným návrhem, jak to udělat jinak.
Nemělo by být tak těžké, některé úkoly trošku dotáhnout a jednotlivé kroky přizpůsobit charakterům?
Bylo by neřešitelné, že by byly alternativy? Vyhraj 20x s NPC, nebo třeba dones Waupeemu deset kůží medvěda, zlatý prach Marii...? Těch řešení je jistě víc. Jednodušší než nad něčím přemýšlet, je samozřejmě malovat a malovat.
Pořád to chápu tak, že hráč je zákazník, Inno poskytovatel služby. Pokud si jsou jistí, že to co dělají, dělají jak nejlépe mohou a umí, pak OK.
Pokud je stav takový, že je zákazníků stále míň a míň, pak je asi něco jinak. Z vývoje v poslední době mám pořád silnější pocit, že west už je u Inna odsunut někam do kopřiv, kde čeká na smutný konec.
Když se hrdě nazývá updatem prostý balíček oprav, slibované novinky (prý pro nezájem hráčů) končí ještě dřív, než je někdo může zkusit... Awesomia - slibovaná převratná záležitost, slibovaný obrovský potenciál dobrodružství... samé prasklé bubliny.

Za tohle přece nemůžeme. A kdyby někdo věnoval víc pozornosti našemu "brečení" o něco dřív, pak by nemuseli absenci vlastních nápadů maskovat touto podivnou hrou, která snad nakonec neskončí tím, že se nesejde dostatek tak kvalitních nápadů, aby musela být zrušena.


Tyto úkoly 5 výher s NPC, 10 zlatých prachů atd. jsou velmi jednoduché, jenom musí hráči prostě být trpěliví. Podle mého názoru je mnohem těžší třeba 5 zlatých prachů na Cristoferovu parádu, nebo něco udělat v omezeném časovém limitu.
 

DeletedUser1318

Guest
Tyto úkoly 5 výher s NPC, 10 zlatých prachů atd. jsou velmi jednoduché, jenom musí hráči prostě být trpěliví. Podle mého názoru je mnohem těžší třeba 5 zlatých prachů na Cristoferovu parádu, nebo něco udělat v omezeném časovém limitu.
Ono jde o to, že ne úplně každý má nastavenou postavu na uspání NPC, dalo by se to stupňovat a nastavit rovnou tři úrovně odměny. I jedno vítězství by stačilo na postup, odměna banální, sejmeš jej pětkrát, dostaneš něco víc, záleží na tobě, kdo spěchá a je netrpělivý má volbu.
 
Nahoru