No, s tím nemohu souhlasit.
Ten pláč (alespoň tady u nás) bývá často doprovázen i nějakým smysluplným návrhem, jak to udělat jinak.
Nemělo by být tak těžké, některé úkoly trošku dotáhnout a jednotlivé kroky přizpůsobit charakterům?
Bylo by neřešitelné, že by byly alternativy? Vyhraj 20x s NPC, nebo třeba dones Waupeemu deset kůží medvěda, zlatý prach Marii...? Těch řešení je jistě víc. Jednodušší než nad něčím přemýšlet, je samozřejmě malovat a malovat.
Pořád to chápu tak, že hráč je zákazník, Inno poskytovatel služby. Pokud si jsou jistí, že to co dělají, dělají jak nejlépe mohou a umí, pak OK.
Pokud je stav takový, že je zákazníků stále míň a míň, pak je asi něco jinak. Z vývoje v poslední době mám pořád silnější pocit, že west už je u Inna odsunut někam do kopřiv, kde čeká na smutný konec.
Když se hrdě nazývá updatem prostý balíček oprav, slibované novinky (prý pro nezájem hráčů) končí ještě dřív, než je někdo může zkusit... Awesomia - slibovaná převratná záležitost, slibovaný obrovský potenciál dobrodružství... samé prasklé bubliny.
Za tohle přece nemůžeme. A kdyby někdo věnoval víc pozornosti našemu "brečení" o něco dřív, pak by nemuseli absenci vlastních nápadů maskovat touto podivnou hrou, která snad nakonec neskončí tím, že se nesejde dostatek tak kvalitních nápadů, aby musela být zrušena.