• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Balancování aliancí?

Líbí se vám nápad?


  • Celkový počet hlasujících
    28
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Největším problémem všech světů nastane, když se poruší vyrovnanost mezi aliancemi,.Což se systémem, kdy se v bitvách uplatní jen totální specialist,i jde velmi snadno. Proto by mě zajímal váš názor, jak by se dal tento stav zvrátit.
Já si myslím, že jednoa z možných cest by bylo posílení rivality mezi jednotlivými členskými městy aliance a možná i posilení slabší strany.

Prvotní nápad.
- Všichni členové města, které je první žebříčků pevností, dostanou automaticky zlatý tomahawk a howdah pistoli . (účinek- zvýšení rivality mezi městy)
- Pokud se člen tohoto vedoucího města zůčastní jakkékoliv bitvy, budou mu tyto zbraně odebrány. (oslabení silnější aliance)
- Pokud se více jak 5 členů tohoto vedoucího města zůčastní bitvy, budou zbraně odebrány všem. (oslabení silnější aliance)
- Po týdnu (2 týdnech, měsíci...) dojde ke kontrole. Pokud město není již první v žebříčku, budou mu zbraně odebrány a přiděleny nově prvnímu městu.

Výhody
-snadná implementovatelnost. Vyžaduje kontrolu od supporterů jen jednou týdně, předpokládám, že účast v bitvě budou soupeřovi hráči práskat sami. Přidávání a odebírání předmětů by měl support mít k dispozici. Výhodou je i, že zbraně jsou nedražitelné.
-oslabí silné aliance
-podpoří rivalitu mezi městy

Nevýhody
-bláznivost nápadu
-je potřeba doošetřit výstupy a vstupy do města

Základní myšlenkou je, odměňovat první město, aby se lidi o ten titul prali i v rámci aliance, s příchodem aliance totiž poklesla nutnost vlastnit pevnosti a stačí když jsou v alianci. Dá se diskutovat o odměnách, či jiných parametrech.

Nedělám si iluze, že by návrh prošel. Pokud máte myšlenku jak zvrátit nevyrovnanost světů, klidně se zásahem do hry, tak se o ni podělte, rád si ji vyslechnu.
 

DeletedUser13514

Guest
No, nedá mi to ve v tom trochu pošťourat :)
Pokud je to město, kde jsou hráči (většina) zaměření na bitvy, tak zda je raritní duelová zbraň tou pravou motivací vzdát se svého největšího koníčku na westu? (Zde teď píšu za sebe, ač nejsem v nejlepším městě, tak já bych se té zbraně vzdal, protože mě bitvy prostě baví. Naopak nejsem duelant, takže by ta zbraň byla jen pro okrasu.)
Pokud se teda bitev většina vzdá, tak co tedy s těmi, co bojovat chtějí? Buď odejdou z města, nebo se město rozhádá, protože někteří chtějí bojovat (tudíž všichni hráči přijdou o raritní zbraň, co někteří asi nerozdýchají).
Další věc. Pokud jim zbraň stejně nezůstane navždy, tak to bude demotivovat ještě víc takovou akci dodržovat a nezahodit zbraně při první příležitosti.
Chápu tu myšlenku, aby se předešlo nadvládě jedné aliance nad světem, ale tohle dle mě nebude nejlepší řešení. Pokud tedy myšlenkou tohoto návrhu není rozhádání aliance...
 

DeletedUser

Guest
No rozhádání aliance by balancování sil taky prospělo:-)

Uznávám, že to není nejlepší nápad. Je to spíš idea jak by se dalo do souččasného stavu ťuknout. Odměna musí být prostě nepřenosná a zajímavá, aby ji ostatní města záviděla:-)
 
- nemeli jste si zprznit sedmicku, pak bys tu nepsal kraviny :-)
- a ted vazne, pokud se nekdo dostal na prvni misto v zebricku, tak to bylo bez techto zbrani a i bez nich si to misto asi udrzi ... a nejake chvilkove vlastneni pofidernich zbrani, to asi nevytrhne
- ze znamosti nemam jinou moznost nez ti dat ano, presto ze tomu moc nerozumim, ale tusim, ze je to site na miru konkretnimu svetu a nejaky pontencional tam je
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
No třeba konkrétně sedmičce by to myslím moc nepomohlo.
No napadá mě lehký způsob jak to ošulit.
Narvat všechny duelanty do jednoho města aliance a té pak formálně dát všechny pevnosti.
Takže tudy cesta nevede:-(
 

DeletedUser14862

Guest
Uznávám, že je tato situace na S7 teď trochu na nic. Možná i na ostatních světech, kde jsou hráči rozděleni do dvou hlavních aliancí.
Už jsem i slyšela názory, že se třeba rozdělit vítězná aliance na dvě části a bojovat mezi sebou. Možná to je řešení, ale asi ne každému by se to chtělo podstoupit, aby bojoval proti kamarádům a bitvy by pravděpodobně ztratily ten náboj, že se bojuje proti "nepříteli".
Ono kdo se nudí na jiných světech, tak doporučuji S9. Tam je ta situace zase zapeklitá jinak. Jak dělat bitvy, aby si zabojovali všichni, když na světě jsou 3(4 možná už i 5) strany. Ale zůstaňme zatím jen u tří. Taky se nám to ještě nepodařilo vyřešit. Kdo by měl nápad, jak si můžou všichni zabojovat, sem s ním :zed:
 

DeletedUser

Guest
Omezený počet lidí v alianci, omezený počet měst v alianci, omezený přístup do aliančních pevností na základě nějakých kryteryí a podobně by asi ten váš problém řešilo. Říkám asi, nechce se mi promejšlet ted věci do důsledku, když se na to i autoři vybodly... Možná je jen nenapadlo, že to někdo bude hrát několik let.

Jenže to už mělo být od začátku, ne nechat pospojovat celé světy aby znal každej každýho a pak se pokoušet mezi ně uměle vrážet klín.
 

DeletedUser

Guest
No péče ostaré světy je nulová. Nové úkoly jsou konstruovány hlavně pro hodinové světy. Takže se nedivím, že Inno nemá chuť tento problém hlavně starých světů řešit.
 

DeletedUser9371

Guest
No péče ostaré světy je nulová. Nové úkoly jsou konstruovány hlavně pro hodinové světy. Takže se nedivím, že Inno nemá chuť tento problém hlavně starých světů řešit.

No, jako nápad to není špatné, ale kámen úrazu bude vždy to, když někomu něco vezmeš. Dávat ano, ale brát ? Tak to tedy spousty hráčů nerozdýchá. Ne každý hraje jen pro pohodu a umí prohrávat, nebo naopak dávat. Muselo by se to "vypilovat" :)

A že je péče o staré světy nulová ? To je hlavně na hráčích a na tahounech aliancí či měst. Stejně jako že je sedmička rozhádaná ? Je a fest. Největší podíl na tom mám já, ale je to hra. Hra i o taktice. Prostě to chtělo velký přetřes. Cílem bylo sice to, aby se někdo chytil za nos, ale to se nestalo. Naopak, strhla se vlna nenávisti mezi dospěláky a to se ještě většina z nich známe ze soukromých srazů - pivka osobně. Smutné na tom je jen to, že prostě Ti nějvětší aktéři hádek jsou přesně Ti hráči, kteří neumí prohrávat. Pak se začnou veřejně hádat a to pro mě tedy není. Proto jsem udělal radikální řez a odešel jsem z aliance. Ale ani ve snu mě nenapadlo co se z toho semele :D:D

A pak že je na Westu nuda :)
 

DeletedUser

Guest
Možná si myslíte, že řeším svět sedm, ale tam by toto rozhodně nepomohlo. Sedmičkou a starými světy mimo S1 se nemá smysl zabývat ty postupně vymřou.
Spíš by mě zajímalo, jak se dá zabránit z principu dominanci jedné ali.

Je přirozené, že se lidi shlukují do velkých skupin, aby byli silnější. Problémem je, že proti tomuto shluku bojuje jen chuť hráčů bojovat o pevnosti a násilně kvůli tomu trhat staré vztahy. To balancování aliancí by mělo být nějakým způsobem přirozené a né jenom na vůli lidí.
 

DeletedUser9371

Guest
Je přirozené, že se lidi shlukují do velkých skupin, aby byli silnější. Problémem je, že proti tomuto shluku bojuje jen chuť hráčů bojovat o pevnosti a násilně kvůli tomu trhat staré vztahy. To balancování aliancí by mělo být nějakým způsobem přirozené a né jenom na vůli lidí.

No a to je právě cílem hry ? Být silný a vyhrávat ? Kochat se úspěchy ? Za každou cenu ? Jenže to pak ale právě hráče otráví a ze světů mizí na jiné světy. Ne každý se chce připojit k těm silným jako třeba já a ovládajícím mapu. A nejenom z osobní zášti ve hře jako je to třeba u mě vůči Tvé figurce ve hře ( jen ve hře ). Co s těmi malými a slabými ? Velcí úspěcháři a prospěcháři je nechtějí do měst ( pamatuji doby profilů - bereme hráče od 70 úrovně a puška PW. Tak to tedy taky nic pro mě ). Právě proto Ty malé, slabé hráče shlukuji do nové aliance na sedmičce a zase znovu a znovu proti těm silným. Proti silným a machrujícím hráčům na mapě, kteří jdou za úspěchem ve hře přes mrtvoly a to pak právě trhá vztahy, jak píšeš. A to není problém jen sedmičky, ale všech světů a to jen a jen proto, že West je hra kolektivní a kolektiv tvoří hráči - lidé - osoby a Ty jsou " hold různé " :D
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Problém je, že většina dnešních zhýčkaných lidí by jenom brali - pokud možno za nic - a abys jim pak něco vzala? To se asi líbit nebude. :-) Celkově mi to přijde šité na míru jednomu zákazníkovi. :-)
 
Dávat odměny za místa v žebříčku je dobrý nápad, ale tohle je bohužel projekt. A ještě nechápu jednu věc. Pokud bude napadena pevnost 1.města tak pokud nechtějí přijít o ty zbraně tak o ní nesmí bojovat?
 

DeletedUser

Guest
Jo tak to bylo myšleno. Ale tak jak je to mnou nastaveno je to strašně lehce obejitelné. Chtělo by to mnohem lepší nápad. Tento návrh jsem sepsal hlavně na započnutí diskuze jak na to:-)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru