• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Otázka Baví vás The West?

Oximus

Člen týmu
Hraji od roku 2009 a na nejlepší léta v této hře vzpomínám jednoznačně ještě v době, kdy byla původní verze hry, hlavně z důvodu nostalgie. Hru jednoznačně zabilo neustálé přidávání všemožných sad, které už některé mnohdy za půl roku byly staré a musel je hráč zase obměnit - to každého přestane bavit, protože místo zábavy se z toho stane jenom neustálá honba za něčím. No a v neposlední řadě to bylo také to, že se zhruba od roku 2014 zastavil vývoj. :)
 
nemyslím, že za to môžu sady... ak sa ženieš za sadami, aspoň máš čo robiť. To, že ich musíš obmieňať robí hru trochu zaujímavejšou - neexistuje jasná odpoveď na top súpravy (okej, niekedy hej, Cortina, kapitán) a tak máš s čím experimentovať, počítať a komunikovať. Ak máš každý deň počas celého roka rovnaké boje - pretože veci sa nemenia - tak to mi ako zábava nepripadá. Skôr trochu ako nočná mora.

Že za to môže zastavený vývoj, o tom niet pochybností
 

Oximus

Člen týmu
@S9LDIER nemohu s tebou souhlasit, poněvadž TOP sady jsou vždy. Potom už neexistuje nic jiného, než nějaký kompromis, pokud hráč na danou sadu nemá $ a nebo není na trhu dostupná, což většinou bývá u sad z akce Dny mrtvých. Mimo to samozřejmě můžeš kombinovat prémiové itemy například na nález produktů, ale to neberme v potaz, protože ne každý si kupuje nuggety a ještě menší procento lidí si za ně kupuje sady ze SHOPU.

No a jak jsi psal o tom, že obměňování sad dělá hru zábavnější, tak mně osobně přišlo zábavnější, například po startu serveru, když sis přál, aby u obchodníka přišel nějaký obyčejný item, na základě kterého se zpřístupnila práce například stavba kasina, apod., na které jsi potom mohl expit. Řekl bych, že právě nové sady do jisté míry zničily kouzlo duelů a bitev. Pamatuji si jako doteď, když mně, jakožto duelantovi padla při práci například Granmotova brokovnice, jako bitevníkovi opasek s náboji Calamity Jane a byl jsem z toho nadšený. No a takto bych mohl pokračovat. Dnes začneš na starém serveru a už na 10 úrovni ti kamarád hodí TOP sadu na dané zaměření (byť to teda teď není tak výhodné mít na nízké úrovni sadu, která se odvíjí od tvé úrovně, od doby, co INNO udělalo upgrade schopností u starých itemů). No a pokud začneš na novém serveru, tak za pár týdnů tam máš výprodej sad v SHOPU, sběratelskou akci, ze které padají nějaké sady (byť staré) a nejpozději do tří měsíců se spustí nějaká akce, kde máš vždy tři nové sady, plus tu základní, kterou si nasbíráš za body. West je v podstatě RPG hra, ale tam by to mělo být o tom, že se ke všemu obtížně prokousáváš (takový jsem z toho měl pocit dříve), teď postoupíš na 40 úroveň (kterou mimochodem můžeš mít po 24 hodinách, od startu světa) a můžeš v podstatě skoro vše. No a postupování úrovněmi (které ti v podstatě nic nepřinesou) a nekonečné plnění úkolů téměř přes kopírák, tě až tak neuspokojí.

Neustálé přidávání nových sad má smysl jenom pro sběratele, kteří mají pocit, že když mají natřískaný batoh, tak jsou ve hře lepší, ale opak je pravdou. Je ti to naprosto k ničemu. Já sám jsem sběratelem byl, včetně prémiových sad, do kterých nasypeš například 20 tisíc nuggetů a po pár letech se ohlédneš a řekneš si, že ti leží reálných 5-8 tisíc korun v něčem, co absolutně nikdy nepoužiješ, protože i prémiové sady máš za rok-dva staré, některé se dokonce nedají použít, ani když je přidají jako nové.

Neříkám, že přidávání sad je nějak špatné, jenom jsem odpovídal na otázku a poukázal jsem na to, že dle mého názoru, zlomový bod konce mnoha, mnoha hráčů nastal právě v době, kterou jsem popisoval ve zvýrazněném odstavci. No a kdo neskončil v té době a zůstal hrát, tak si myslím, že mi to mnoho hráčů potvrdí.
 
Naposledy upraveno:
Hraju od otevření Dakoty, což nevím, kdy bylo, protože mě odtud vyhnala migrace. Hra byla nejzajímavější v době, kdy jsem měl před sebou spoustu nesplněných úkolových řad, a bylo fajn prokousávat se postupně levely, kdy po dosažení určité úrovně se otevřela nová práce nebo celá úkolová řada. A pozor: nebyla časově ohraničená, takže ideální pro lidi v pracovním procesu, aby si tempo hry přizpůsobili svým potřebám.

Ohledně nových sad souhlasím s Oximusem: rozhodně mě nic nemotivuje k tomu mít vždycky tu nej sadu a pokud možno honem honem jako první, protože u většiny z nich stačí počkat a jsou normálně na trhu, a za nějaký čas je z nich odpad pro dědka. Takže klídek, ono to nějak dopadne. Jen ty úkoly kdyby byly, protože dělat denně duchy + waupee furt dokola ad nauseam je fakt opruz.
 
Nahoru