• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Bitvy = tragédie !!

Zdravím ve spolek,
rád bych se zeptal . . . Co se stalo s bitvama o pevnosti ?
Nestačila už tak malá účast hráčů ?
Bylo třeba to zničit novým vzorcem, kdy se útočníci netrefí ani kdyby měli 2 pušky ?
A když už náhodou, tak tam vrazíme sadu Cortiny, aby to "bebíčko" nebylo moc velké ,,,, OMG .
NIKDO, nebude chodit do útoků, . . .
NIKDO nebude vyhlašovat boje, protože útoky nejdou vyhrát . . .. koho to bude bavit? (ono to už nikoho nebaví)
Nemohli byste se položit návrh na vrácení původních bitev ?
Nespokojenost je na všech světech , . . . ale co vám budu povídat, vždyť to samy hrajete, tak to musíte vědět.
Nedávám tomu moc šanci, ale napsat jsem to sem musel.
Tak přeji hezký den, . . . když už ty večery stojí u TW za prd.
 
Ahoj,
do sekce návrhy tohle spíš nepatří - nikde nevidím žádný konkrétní návrh nebo nápad. Nehledě na to, že vzorec se nijak neměnil - měnily se bonusy. Hlavní problém je právě sada Cortiny a tu hráčům vzít nemůžou protože by o mnoho (platících) hráčů přišli.
 
Návrh: lépe balancovat bitvy... To je snad jasný :D
a co není konkrétně na bitvách balancováno ? pokud jde o upravený počet bitevníku v útoku tedy na malé pevnosti s 50 na 46 , vzpomeň si jak skoro nešla uhrát obrana na IFBC3 a to u po tomhle updatu , pak přišla cortina a všichni si stěžují že nejde uhrát útok , ale za mě kompenzace cortiny je sada kapitána a útok jak jsem se již sám přesvědčil se vyhrát dá.
Každopádně vrácení původního počtu můžeme zapracovat do raportu ale osobně si myslím , že to stejně moc nepomůže.
 

raketak95

Člen týmu
Konkrétně není na bitvách balancována Cortina - není normální (respektive teď už asi jo :D) mít sadu, která je top na HP, top na šanci na úhyb a top na odpor (a to v některých aspektech o 3 parníky). Řekni mi 1 free (a asi i placenej) ekvivalent, který je ve všech 3 aspoň trochu blízko (Livinga vidím ve všem dost daleko a odporem se snad blíží Zapata s Průvodčím, ale ti tak nějak nedávaj HP a šance na úhyb v obraně je o dost menší)... Ke kapitánovi ti řeknu hned 3 - Důstojník, Murrieta a Phoebe.

Obrana na IFBC nešla uhrát - nechci být hnidopich, ale v posledním mači, který jsem tam absolovoval, se proti nám tak nějak uhrát dala... :D Zároveň mám pochyby o tom, jestli bitvy na IFBC byly dostatečným vzorkem pro hodnocení kvality a balancování bitev - už jen k poměru charakterů a vybavení (fakt nemám pocit, že na běžném světě by bylo takhle nerovnoměrné zastoupení charakterů, prakticky nebyli dělníci a existovaly jen 2 univerzální sady). Fajn, jestli se na tomhle přišlo na to, že je útok OP, tak proč se 1. udělal kapitán a až pak Cortina? To tak nějak popírá Tvoji teorii o kompenzacích. Spíš mi přijde, že INNO samo neví, co vlastně se na bitvách děje, co od nich chce a čeká, a jen do toho tak random kvedlá, jestli bude komunita v extázi nebo v depresi. Momentálně je to spíš zas to druhý... :)

Vrácení původního počtu a původních bonusů se může zkusit. Ale za mě mi přijde bizarní řešit počty na jednotlivých stranách, když drtivá většina otevřených světů nenaplní ani jednu stranu malé...
 
Přesně tak, pokud někomu jde o to vyhrávat bitvy a omezoval by ho nízký počet útočníků, není nic snazšího, než si vybrat větší pevnost (a minimálně na CZ serverech asi nehrozí, že by byl útok přeplněný).
Jedinej "ekvivalent" ke Cortinovi, kterej je lepší jsou letní duchové - ale upřímně je to spíš perfektní doplněk. Já si fakt myslím, že "ideální" řešení by bylo vytvořit novou verzi důstojníka, který by dával málo přesnosti a ranec skrývání - tím by byl slabší v obraně a vybalancoval by trochu Cortinu. Bohužel totiž West neaplikuje "nerfy" OP věcí, protože hráči mají pocit, že pokud si něco OP koupili, mělo by to být OP navždy (ale to ze mě mluví dlouholetý hráč wargamingu a různých karetních her, kde je běžná praxe - je to moc dobrý? tak to zhoršíme/zakážeme).
 
Přesně tak, pokud někomu jde o to vyhrávat bitvy a omezoval by ho nízký počet útočníků, není nic snazšího, než si vybrat větší pevnost (a minimálně na CZ serverech asi nehrozí, že by byl útok přeplněný).
Jedinej "ekvivalent" ke Cortinovi, kterej je lepší jsou letní duchové - ale upřímně je to spíš perfektní doplněk. Já si fakt myslím, že "ideální" řešení by bylo vytvořit novou verzi důstojníka, který by dával málo přesnosti a ranec skrývání - tím by byl slabší v obraně a vybalancoval by trochu Cortinu. Bohužel totiž West neaplikuje "nerfy" OP věcí, protože hráči mají pocit, že pokud si něco OP koupili, mělo by to být OP navždy (ale to ze mě mluví dlouholetý hráč wargamingu a různých karetních her, kde je běžná praxe - je to moc dobrý? tak to zhoršíme/zakážeme).


díky za zpětnou reakci pokusíme se tuhle problematiku s INNO řešit .
 
Přesně tak, pokud někomu jde o to vyhrávat bitvy a omezoval by ho nízký počet útočníků, není nic snazšího, než si vybrat větší pevnost (a minimálně na CZ serverech asi nehrozí, že by byl útok přeplněný).
Jedinej "ekvivalent" ke Cortinovi, kterej je lepší jsou letní duchové - ale upřímně je to spíš perfektní doplněk. Já si fakt myslím, že "ideální" řešení by bylo vytvořit novou verzi důstojníka, který by dával málo přesnosti a ranec skrývání - tím by byl slabší v obraně a vybalancoval by trochu Cortinu. Bohužel totiž West neaplikuje "nerfy" OP věcí, protože hráči mají pocit, že pokud si něco OP koupili, mělo by to být OP navždy (ale to ze mě mluví dlouholetý hráč wargamingu a různých karetních her, kde je běžná praxe - je to moc dobrý? tak to zhoršíme/zakážeme).

co je u tebe ranec skrývání ? , kapitán na levlu 150 mi přidává 1128 skrývání :)
 
Tak ono to není jen o skrývání. Když jsem ke kapitánovi dal jízdu murriety, byl součet použitelných schopností 2955 (vést + skrývání + přesnost). U cortiny byl součet (vést + nástraha pastí + uhýbání + zdraví) 3356. Rozdíl je tedy takřka 400 bodů. Myslím tedy, že kdyby cortina dávala do vést jen nějaké drobné, cca 100 bodů a ne hned 517, tak by ten rozdíl nebyl tak markantní.

Nejzásadnější problém je ale v tom, že prostě nejsou k dispozici dostatečně silné zbraně. Nejlepší běžně dostupná puška je Phoebe, která je dva roky stará, ale hlavně nová puška kapitána má poškození na úrovni 4 roky starých zbraní. S tím se logicky nedá prostřelit odpor a ještě zabít buřtíka se 40.000 zdraví, což je asi dvojnásobek, než bylo běžné právě před těmi 4 -5 lety. Běžně dostupné pušky by měly mít základní ráži jako důstojník nebo lucill laso.
 
Tak ono to není jen o skrývání. Když jsem ke kapitánovi dal jízdu murriety, byl součet použitelných schopností 2955 (vést + skrývání + přesnost). U cortiny byl součet (vést + nástraha pastí + uhýbání + zdraví) 3356. Rozdíl je tedy takřka 400 bodů. Myslím tedy, že kdyby cortina dávala do vést jen nějaké drobné, cca 100 bodů a ne hned 517, tak by ten rozdíl nebyl tak markantní.

Nejzásadnější problém je ale v tom, že prostě nejsou k dispozici dostatečně silné zbraně. Nejlepší běžně dostupná puška je Phoebe, která je dva roky stará, ale hlavně nová puška kapitána má poškození na úrovni 4 roky starých zbraní. S tím se logicky nedá prostřelit odpor a ještě zabít buřtíka se 40.000 zdraví, což je asi dvojnásobek, než bylo běžné právě před těmi 4 -5 lety. Běžně dostupné pušky by měly mít základní ráži jako důstojník nebo lucill laso.


souhlasím s tebou hive ,, už jsem tuhle problematiku s legatem řešili a máme v plánu to zapracovat do reportu , nejspíš ale nezbývá než počkat co nám inno nadělí tento rok za sady , každopádně návrhy innu dáme a pokusíme se aby s tím něco udělali.
 
Tak pokud pořád platí starý vzorce, tak je to hlavně o skrývání. co se teda týče šance na zásah/úhyb (a i odpor) v útoku, protože má nejvyšší váhu (mocninu). A protože mocniná funkce roste čím dál tím pomaleji, je nejlepší mít všechny ostatní schopky rozložený rovnoměrně. Jinak řečeno, je lepší mít 800 schopek v přesnosti a 800 ve vést, než 200 v přesnosti a 1400 ve vést. Tím pádem souhlasím s HIVem, že snížit vést Cortinovi na "minimum", by bylo nejefektivnější řešení, i co se týče dmg, protože mi nepřijde normální, aby tanci s +20k hp měli nástřel třeba 10k (nebo i víc), což je běžná praxe. Popř. by se na úkor "sebraných" schopek z vést mohl stejným počtem i zvýšit úhyb , aby ze strany hráčů, co do toho investovali , nebyla taková nespokojenost. Nicméně i tak by to bylo velký oslabení Cortiny, a proto si myslím, že k tomu určitě nedojde a půjde se již vyšlapanou cestičkou nových OP sad.

Co se týká toho dmg... Stejně tak se, podle mě, nebude snižovat ani přestřelenej odpor (ani samotná nástraha pastí), tudíž bude muset dojít k vylepšené verzi kapitána. Výrazný vylepšení pušky se nabízí (popř. i vést), ale tam se zase musí dát pozor, jak píše polkoi, aby se zbytečně naopak neposílili střelci v obraně (no udělalo si to INNO samo docela těžký, že :D) . Proto by byl nejlepší asi nějakej ROZUMNEJ hybrid těhle dvou řešení. Teda nová sada se silnější puškou a skrýváním ještě přepálenějším, než už má kapitán teď. Zároveň ponížit tu přesnost kvůli nepoužitelnosti v obraně. Je to teda dost vyrážení klínu klínem no...

PS: Jak jsem ale poznal za dobu hraní filozofii INNA, stejně čekám jako první OP tankovej ekvivalent Cortiny do útoku. Aby se už tak zoufalí střelci v útoku mohli trápit dýl a bitvy tak byly "vyrovnanější". Nějaký takový obcházení a ne řešení problému, to bych z jejich strany očekával... a nejlépe za nugáty :).
 

EREWAN

Člen týmu
Jako střelec můžu potvrdit, že jít do útoku v murrietě/phoebe je bolest, marnost, deprese a bída, kapitán je o fous méně depresivní (pořádně vylepšený je dokonce použitelný) a na starších serverech možná situace není tak problematická, každopádně vzhledem k nepoměru počtů cortin a kapitánů například na Klondiku (Klondike KEKW) tam jsou bitvy jedna velká komedie
 

Symphie

Člen týmu
Přináším odpověď z centrály - Bitvy o pevnost a dobrodružství jsou na seznamu pro vylepšení. Více informací bohužel nemám.
 
Nahoru