• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Bonusy u dobrodruhů

Zdravím všechny bojovníky o pevnost a mám pro Vás jeden návrh na drobnou změnu. Jistě se najdou o hodně zkušenější hráči co bojují v pevnostech už dlouhou dobu a mají obrovské zkušenosti a třeba budou mít jiný názor, ale za mého působení v bitvách jako dobrodruh jsem si nevšiml že by ten bonus co máme jako charakter nám nějak pomohl, uvedu příklad:

Duelant: Během bitev o pevnosti je tvá šance na kritický zásah 10%. Kritickými zásahy se odečte dalších 10% z maximálního zdraví
to prakticky znamená, že může dát soupeři pořádnou ránu, viděl jsem i rány kolem 1300

Dělník: Při bojích o pevnost se pro tebe zvyšuje bonus tvého sektoru o 30%
to znamená, že pokud dělník je na své věži má bonus stále těch 30% což je hodně a dalece převyšuje ostatní

Voják: Během bitev o pevnosti se vůdcovské schopnosti pro tebe i čtyři tvé sousedy zvýší o 25% tvých vlastních vůdcovských schopností.
to znamená, že vojáci maj jednak hodně zdraví a druhak ještě dostanou 25% na důležitou schopnost vést

Dobrodruh: Od 2. zásahu v rámci jednoho kola bitvy o pevnost je pravděpodobnost 25%, že na tebe nebude po zbytek kola nikdo střílet.
to znamená že mě někdo musí dvakrát trefit a potom možná z 1/4 na mě už nikdo nevystřelí

co z toho plyne, když se duelantovi bude dařit, tak bude dávat rány jak z děla, dělník na svém sektoru se stane neporazitelný pomalu a pokaždý se trefí, voják má hodně životů a ještě se mu zvýší schopnost vést a dobrodruh? když mě někdo trefí, třeba duelanti a sebere mi dvěma ranami klidně i 1500 života, tak jsem skoro mrtvej a když budu mít stěstí tak po zbytek kola se do mě nikdo netrefí a možná to jedno kolo přežiju, nezlobte se na mě, ale to je fakt výhoda uplně na nic, musí mě někdo trefit a pak možná na mě nikdo už střílet nebude a přitom zbytek charakterů ma prakticky stále svý jistý, duelanti můžou dávat velké rány stále, když si daj plusko tak každou třetí ránu dá kritickou, dělník ve svém sektoru může mít až 60% do schopností, sice ve svém sektoru, ale když se tam dostane, tak je hoodně silný, voják ani nemluvě a dobrodruh opět nic, až se do mě trefí, tak pak mě možná nechaj být, přijde vám to jako adekvátní bonus oproti ostaním charakterům?

Chtěl bych navrhnout že místo 25% po dvou trefách by měli dobrodruzi třeba 10% šanci na uhnutí po celou bitvu, není to mnoho, ale určitě to pomůže víc, než když máte bonus až po tom co vás někdo dvakrát trefí.

Byl bych moc rád kdyby jste nad tím pouvažovali a řekli mi své návrhy nebo třeba více osvětlili tento problém, děkuji všem.

Merkel
 

DeletedUser753

Guest
Ony ty bonusy u dobrodruhů jsou všechny tak nějak na prd.
 

DeletedUser10073

Guest
Jen taková drobnost - pokud se dobrodruhovi "poštěstí", neznamená to, že se všemu vyhne, ale že na něj nikdo nevystřelí a ty střely půjdou na nejbližšího hráče vedle něj. Nejsem si jistý, jak to má pomoci ostatním, na rozdíl od jiných charakterů. A samotný bonus se uplatňuje málokdy a jak často se dobrodruhovi stane, že na něj míří tolik hráčů, aby byl bonus užitečný aspoň pro něj. I na věži, kde na něj míří velké množství hráčů, nevydrží déle, než řekněme 5 kol, což s 25% šancí dělá 1-2 takové vyhnutí.
 

DeletedUser

Guest
Uznávám, že bonusy dobrodruha jsou asi nejhorší ze všech, ale na S7 jsem už viděl několik bitev, které právě tento bonus rozhodl. Na vlajce je neovenitelný a mnohokrát pomohl udržet neudržitelný sektor.
 

DeletedUser

Guest
Já jsem ten bonus měla tak jednou za celou dobu, co chodím do bitev. Nebylo by na škodu ho trošku upravit, aby mohl konkurovat ostatním bonusům
 

DeletedUser

Guest
Jedna vec ma mrzi pri tychto diskusiach. je to sebastredny nahlad diskuterov na dany charakter bez uvahy o komplexnosti zameru autorv hry, kde su tieto bonusy v celkovom kontexte vyvazene celkom primerane. aj ked sa moze zdat, ze bonus dobrodruhov zaostava v bojoch o pevnosti, co je pochopitelne. no bonus dobrodruhov v pracach im dava nesmiernu vyhodu pri svetoch beznych (kde sa neda kupovat produkty, ci ich nugetit).

ked si pozriete rebricek charakterov, tak tam tronia dobrodruhovia (najma na zaciatku do levelu 75) a neskor duelanti. co dobrodruhoviam ktory zacnu duelovat trochu neskor zase premenia na levelovaciu forzas v rebricku. a 10 levelov a oblecenie s vysokym bonusom je viac ako nejaky sektorovy bonus ci obcasny krit v strelbe..... a tanky je potrebne furt na hroty:lovec:
 

DeletedUser

Guest
tak třeba dnes toto:
Dobrodruh: Od 2. zásahu v rámci jednoho kola bitvy o pevnost je pravděpodobnost 25%, že na tebe nebude po zbytek kola nikdo střílet.
to znamená že mě někdo musí dvakrát trefit a potom možná z 1/4 na mě už nikdo nevystřelí

nezafungovalo vůbec a v jednom kole jsem přišel o 2140Hp úplně volně :::))::pravděpodobnost měla dovču
 

DeletedUser6989

Guest
však ona výhoda dělníka taky není zrovna extra,když jsou dělnické věže plné :::)):: . Dobrodruh má dost bonusů při pracích.Zase jsou tu stížnosti na nevyváženost charakterů,aneb Můj charakter je ten nejhorší.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
já si z toho dělám prču Veny neměnil bych -jen jsem poukázal na to že třeba dnes měla štestěna volno :::)):: a i ten uváděný bonus byl neznámo kde
 
važím si názor ginliho, ovšem nějak nechápu, jak má bonus se štěstím při práci na produkty a menší zranění při práci vliv na postup v levlech, nebo spaní v hotelu do 2 úrovně zadarmo a řekl bych že každej kdo dává všechny body do pevností nebude výbornej duelant, rozhodně bych byl rád, kdyby jsme se jako dobrodruzi sjednotili a na připravovaný update reagovali nějakým jasným hlasem, že by nám nemuseli až tak moc křivdit v bonusech týkajcích se pevností :)
 

DeletedUser

Guest
v 70% uloh musis najst nejaky produkt(y) a dobrodruh ich najde ovela skor ako ostatne charaktery. nachadzas viac predmetov a tieto expy, peniaze a nalezy ti umoznia kupit si lepsie oblecenie a lepsie oblecenie ti umozni robit lepsie prace a tak dokolecka dokola. dobrodruh je stroj na peniaze a spravit s nim reskill na duelanta je brnkacka najma ak mas 10 levelov k dobru, co je minimalne 50 bodikov do duelovych schopnosti (alebo pevnostnych). handry nepocitam.

na aliancnom chate som ti to vysvetloval, nechcem sa opakovat, ale to je to myslenie zamerane na jednotlivy charakter, bez toho aby sa skumali interakcie s ostatnymi.

anno robilo charaktery : vojak - bojovnik o pevnost, delnik - stavbar, duelant - cuduj sa svete duelant, dobrodruh - hladac materialu a veci pre kolegov v meste a do pevnosti.

akurat uzivatelia to nechapu a z delnika robia duelanta (ja tiez), z vojaka devca pre vsetko (ja tiez) a z duelanta chcu mat extra zabiaka v pevnosti (ja nie, aj ked na jednej arizone si robim pripravu) a potom sa cuduju, ze maju blbe bonusy, ktore nevystihuju styl, ktorym sa uberaju (ktory nema s povodnym zameranim autora nic spolocneho)

dam priklad z travianu : hras za germana a chces byt obranar - to je nemozne:zásek:

ps:
myslim (skusenost v hre) a myslim, ze dobre chapen bonus delnika (podla popisu) - delnikovi sa zvysuje o 30% bonus sektoru v ktorom sa nachadza a je to jedno ci je to veza, barak ci hradba. bonus vsak nema vplyv na charakterovy bonus vezi

cize
vojak tankuje hroty sektorov (predne linie)
delnik ma za ulohu branit vsetky bonusove sektory (vyuzitie najma na hradbach a barakoch)
duelant - eliminacia superovych tankistov
dobrodruh - blokovanie dolezitych sektorov proti pocetnej prevahe supera
 
Naposledy upraveno moderátorem:

EREWAN

Člen týmu
poznámka

říkáte, že po 2 vystřeleních pak máte šanci 25%, že na vás nevystřelí...
to není nic velkého, ale když na vás zamíří 20 lidí, pořád na vás vystřelí o 5 lidí méně...

kdežto duelant, když dá kritický zásah hráči se 200 životy, tak to že mu ubere 20 životů také nebude pro něj nic skvělého viďte? :)
 

EREWAN

Člen týmu
:D ale já myslel, že na každej výstřel po tom 2. máš 25%, že nevystřelí :)

tak nevím, mám šibeničníka a dva kavaleristy :D
 
Takto to predsa nefunguje :) Buď na teba budú strieľať všetci alebo po 2. zásahu už nikto...

co to je za nesmysl? to jsem v životě nezažil při bitvě aby mě někdo dvakrát trefil a po zbytek kola na mě už nikdo nevystřelil, nezlobte se na mě, ale takhle ten bonus teda rozhodně nefunguje, klasicky se do mě za kolo na hrotu trefí 5-6 lidí a nanejvýš dvěm uhnu, ale tím že mám něco v obraně a né bonusem, protože pokud jsem to správně pochopil, bonus není o tom že se něčemu vyhnu, ale o tom že na mě někdo nevystřelí, kdyby to fungovalo jak říkáš, tak by byl dobrodruh nejlepší blokař na pevnosti, schytal by dvě rány za kolo a potom by už na něj nic nešlo, jenže to se v praxi prostě neděje, jedině že by to měl změnit nový update, ale o tom nic nevím :)
 

DeletedUser

Guest
co to je za nesmysl? to jsem v životě nezažil při bitvě aby mě někdo dvakrát trefil a po zbytek kola na mě už nikdo nevystřelil, nezlobte se na mě, ale takhle ten bonus teda rozhodně nefunguje, klasicky se do mě za kolo na hrotu trefí 5-6 lidí a nanejvýš dvěm uhnu, ale tím že mám něco v obraně a né bonusem, protože pokud jsem to správně pochopil, bonus není o tom že se něčemu vyhnu, ale o tom že na mě někdo nevystřelí, kdyby to fungovalo jak říkáš, tak by byl dobrodruh nejlepší blokař na pevnosti, schytal by dvě rány za kolo a potom by už na něj nic nešlo, jenže to se v praxi prostě neděje, jedině že by to měl změnit nový update, ale o tom nic nevím :)

a presne takto sa to deje. po druhej trefe mas sancu, ze sa ostatne strely co by isli na teba presmeruje na hracov za tebou a ak nie su dobrodruhovia a maju malo HP, tak maju smolu a zabije ich to
 
a presne takto sa to deje. po druhej trefe mas sancu, ze sa ostatne strely co by isli na teba presmeruje na hracov za tebou a ak nie su dobrodruhovia a maju malo HP, tak maju smolu a zabije ich to

mám šanci, ale zo neznamená že se to stane, ve většině případů se to nestane a když se to náhodou stane, tak z toho stejně nic nemám, nedostanu expy za úhyb nebo lepší ránu, nebo po celou dobu lepší hráč, nemám z toho nic, jen možnou pravděpodobnost, že možná nedostanu o jednu ránu navíc a možná vydržím o jedno kolo víc, to je tak celý.
 

DeletedUser8458

Guest
Súhlasím s Merkelom. Tie bonusy dobodruhov v pevnostiach sú oproti ostatným fakt o ničom.

Mohlo by sa k tomu niečo prihodiť ako písal Merkel buď úhyb alebo presnosť. Keď sme začínali na starších svetoch tak sme nemali ani tušenie že prídu niake pevnosti a aké bude mať HP zmysel a teraz na to značne doplácame. A keď sa pridali dalšie bonusy a dobrodruh toho moc neobdržal tak sme už úplne najviac znevýhodňovaná postava. Malo by sa to už konečne zlepšiť. Najmä na starších svetoch tvoria podstatnú väčšinu hráčov dobrodruzi a tak by sa im mohlo trošku prilepšiť aby sa dali aspoň zrovnať napr. s duelantmi ktorí majú bonusov opravdu moc.

 
Duelanti mají mizerné bonusy, začal jsem hrát s dobrodruhem a vím proč. Pokud chce někdo útočit na nerovnováhu, at se opře do vojáků. Snad vše vyřeší plánovaná inovace, samostatná tvorba charakteru.
 

DeletedUser

Guest
Duelanti mají mizerné bonusy, začal jsem hrát s dobrodruhem a vím proč. Pokud chce někdo útočit na nerovnováhu, at se opře do vojáků. Snad vše vyřeší plánovaná inovace, samostatná tvorba charakteru.

proc vojaku ?

a co takto odporak ? a znevyhodneny uhybac, ked ho odporak nahodne trafi (az prilis casto aj bez presnosti a vystupovania)....
 
Nahoru