• Nově připravovaná aktualizace 2.187 je naplánována na středu 22. listopadu. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, V divoké prérii jsme pro vás ukryly dýně plné překvapení! Najděte všech 100 dýni ještě před tím, než přijde zima a pokryje je všechny sněhem! Více informací najdete na herním fóru

Cirkus

No rozšíření levelu je stejně skoro jedno, poněvadž při takových číslech se z toho stane soutěž v klikání denního loginu. Člověk, který udělá level 150 jen těsně před rozšířením na 200 tak bude mít před sebou 2500 dní pravidelného přihlašování na west, pokud nebude získávat zkušenosti i jinak, což je necelých 7 let, takže ať už to pustěj, abychom se před koncem westu nějakého dvoustovkaře dočkali :whistle: Pokud to tedy nenastaví moc nízko a kostelníci s +200 mil. zkušenostmi nebudou v síni slávy hned po načtení.
 

Pawn

Člen týmu
Já bohužel do kódu hry nevidím nebo jak vlastně mají napsanej cirkus a jak tam s čím můžou hýbat/upravovat hodnoty/zasahovat do nastavení/aplikovat to na světy tak aby to vůbec pak fungovalo. Takže to možná vypadá jednoduše ale ve finále kdo ví. Moc se mi nechce věřit že nemají nějaký důvod proč by s tím jinak už dávno nehýbali. A jediný co mne napadá že cirkus budou muset předělat/vytvořit možná téměř od základu až na to dojde.

Možností je více, i kdyby tam byl u každého předmětu/výstavby limit na osobu u každého předmětu kolik tam toho může dát, tak by se mohlo zapojit mnohem víc lidí a každý by si tam odevzdal svou část. UPD by se přizpůsobilo následně také tomu.
Pokud by se nedostavěl, tak cirkus se ve finále postaví sám tak jako tak, případně by šlo že pokud tam bude aspoň 50% surovin, zkrátí se doba z týdne na 3 dny než se sám otevře a takhle. Ale určitě i navýšení počtu surovin/stavební doby by byla možnost co by mohla fungovat na podobném principu.
 
Cirkus byl také zmíněn zde - u Dotazů na Maďarského CM, které překládal EREWAN, což podtrhuje fakt že o stavu cirkusu zkrátka ví.

Nesouhlasím. Když to vezmu obecně - cirkus se skládá ze 2 částí:
a) sběr surovin a stavba - o problémech tohoto bodu se tady bavíme, těžko bychom hledali něco, co je na současném stavu vlastně dobře a nemyslím si, že to, co píše @IGHAS o pronásobení potřebných itemů bude fungovat. Na Indianě bych u většiny věcí neměl problém limit naplnit i víc než 5-10x. Tam jsou problémy debilní začátek, nedostupnost pro všechny hráče (protože je cirkus ráno hotov) a nejasné diskriminující odměny (alespoň mrtvák vs. živý svět). Tady to prostě chce nějaké zamyšlení a kompletní remake, který je podle mě náročnější než improve starých itemů.

b) vybírání odměn - nesmíme zapomínat, že i tohle je blbě - vlastně to nejsou ani minihry, ale vyzvedávání itemů na stanovištích. Tiery jsou nastavené špatně - vlastně nejcennější věci (medaile na prémka, dluhopisy, čaje) jsou v šedém a zeleném tieru; hlavní kostru tvoří různé Posilovací xxx na PB na nestředové práce (doplň libovolný produkt). Když budu hodně optimistický - před rokem a půl INNO dospělo k názoru, že jsou neužitečné a je potřeba je změnit (reálně si myslím, že to na ně nějak randomně vybaflo :D ). Jednoznačně souhlasím - vzhledem k síle současného gieru na full zlaté krumpáče člověk nedosáhne na zlomku většinou středových prací v závislosti na aktuálním reskillu, jediný jejich herní přínos je v načítání countu do jednoho z ačívmentů.

Řešení bylo následující:

Z toho dedukuji, že tihle lidé možná z hejtu ve feedbacku tuší, že je cirkus jako celek špatně - rozhodně však nemají páru, ani zájem zjistit, co je na něm špatně, protože tenhle "update" by člověka se znalostí problematiky hry a vlivu posilujících nesmyslů na ní nemohl nikdy napadnout. :no:

Troufám si tvrdit, že dostávat něco užitečného (= úprava na 1 update v náhradě současných itemů jinými již existujícími s logickým uspořádáním v tierech, vyházení tohoto + x dalších muzejních skvostů do zapomnění) by do nějaké míry obrousila u hráčské základny animozitu z toho, že bod a) bude ještě nějakou dobu na prd a probudila naději, že devs skutečně vědí, co je na cirkusu špatně.
 

Legate

Člen týmu
Mám informace, že o cirkusu ví a budou ho měnit. Vývojářům se nejvíce líbí můj návrh... Uvidíme jak to chtějí vyřešit. Snad již už tento rok. Podle mě by bylo nejlepší kdyby stavba cirkusu probíhala celý den a odměny by se dávali podle toho kdo dá nejvíc surovin nebo kdo dal nejvíc bodů stavby.
 

EREWAN

Člen týmu
Mám informace, že o cirkusu ví a budou ho měnit. Vývojářům se nejvíce líbí můj návrh... Uvidíme jak to chtějí vyřešit. Snad již už tento rok. Podle mě by bylo nejlepší kdyby stavba cirkusu probíhala celý den a odměny by se dávali podle toho kdo dá nejvíc surovin nebo kdo dal nejvíc bodů stavby.

Což mi přijde jako velmi jednoduchý a efektivní koncept, relativně snadný na implementování, otázka je, jestli se bude Innu líbit dát nám víc dluháčů :)
 

Legate

Člen týmu
Za 3000 darovaných produktů a 40000 bodů stavby mi příjde i odměna 50 UPD málo.
Bylo by zajímavé zjistit zda cirkus má limit počtu dluhopisu, který hráč může za jeden cirkus obdržet.
Odpovím si sám.

Výpočet dluhopisů, které získáte:
Je možné získat 21 kategorií odměn, 20 za různé produkty a 1 za stavebnictví.

Množství dluhopisů, které je možné získat pro každou kategorii, se určuje podle vzorce, který vypočítává kombinovaný fond dluhopisů pro všechny výrobky a stavby na základě počtu hráčů na serveru. Poté se fond dluhopisů rovnoměrně rozdělí mezi 21 různých kategorií. V níže uvedených příkladech je použit kombinovaný fond dluhopisů 2100, což znamená, že každý produkt má fond 100 dluhopisů k výhře a stavba veletrhu má fond 100 dluhopisů.
 
Předpokládám, že celkový budget nezmění (nemusí), vzroste jen počet hráčů, co dosáhne na 1 UPD za každou jednu surovinu. Tj, se bavíme +20 UPD na hráče za měsíc, což je zcela nevýznamná částka.
 
Arizona, 7:26.

Nápověda: pokud nuceně naženete víc hráčů na jednu hromadu, je nevyhnutelným důsledkem, že se o možnost dát pár pitomých surovin do cirkusu popere ještě víc lidí.
Není zač.

1659677317281.png
 
Hraj na mrtvějším serveru a tenhle problém mít nebudeš
Na mrtvějším serveru (=málo lidí) je logicky nižší množství požadovaných produktů, tj. člověk, který má noční a ve 3 ráno sedí u kompu, zjistí, že otevřeli cirkus, zajde tam, naláduje v podstatě většinu věcí do banku a píská si, jak snadno vydělal papírky. A když tam přijdeš v sedm, vidíš 100% u všeho. Dost z těch počtů není problém nasbírat i v jednom člověku, zvlášť když na mrtváku je toho třeba míň. Jak psal Rocketman a další - rework je víc než třeba. Ale jestli bude (a hlavně kdy a v jaké formě), je otázka pro 2 vytížené programátory pracující na 1/2 úvazek. Nejhorší na tom je, že i možnost ponechání stávajícího stavu je tu dost reálná.
 
Zvýšení maximální úrovně proběhlo a nové práce byly představeny ve hře. Těším se tedy na update cirkusu, protože člověk, který u toho nesedí hned ráno nemá šanci stihnout ani hodinu výstavby a o produktech ani nemluvím. Bylo by fajn, kdyby se ty úspěchy daly reálně zvládnout. Opravdu nemíním čekat do dvou hodin ráno, abych se mohl poslat k cirkusu a jít stavět a odevzdávat suroviny. Je to fakt k pláči.
 
Rád bych věděl, jak dlouho je ještě v plánu dělat si z nás srandu s tím cirkusem. Šance dodat produkty po 7:00 je přesně nula, a šance na výstavbu dopadne tak, že se tady hodinu smekám úplně zbytečně.
1669621854090.png
 

Komora95

Člen týmu
Rád bych věděl, jak dlouho je ještě v plánu dělat si z nás srandu s tím cirkusem. Šance dodat produkty po 7:00 je přesně nula, a šance na výstavbu dopadne tak, že se tady hodinu smekám úplně zbytečně.
Zobrazit přílohu uživatele 3463
S novým updatem (2.188) by měla přijít změna, co se týče času začátku cirkusu. Konkrétně by to mělo být náhodnou celou hodinu mezi 5:00 a 23:00.
 
Nahoru