• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: aktualizace hry na verzi 2.32

A co v příštím roce ?

Teď maj zaďěláno na hnědé spodky, protože mezinárodní blamáž z toho, že ani napotřetí se jim nepodaří odstartovat bitevní svět je za dveřmi, a to ještě ani nejsme ani u bitev :-). Takže otázka co bude tento rok, je momentálně trochu nepatřičná ...

Mám vojáka zaměřeného na bitvy o pevnost. Nejprve zmizela možnost vyhnout se duelování uspáním o práci, teď se snížil bonus vojáka - taktika z 50% na 25%. Proč se právě tento charakter tak necitlivě ořezává?

stále tam je 50%(100%) boost HP, tak zrovna u pevností a vojáka mi necitlivý ořez přijde jako trochu silná fráze ..
 

DeletedUser

Guest
citace:

Změny Duelovém vzoreci
Změny v duelovém vzorci jsme testovali na beta serveru a teď budou uvedeny na všech trzích. Prosím, navštivte náš dev-blog (http://devblog.the-west.net/~~HEAD=dobj) pro více informací.
Kromě uvedených změn se také snížila taktika vojáka, jeho bonus z 50 na 25%.
Prosím, dejte nám vědět, co si myslíte o změnách! Duel systém stále pečlivě sledujeme a upravíme jej v případě potřeby.

konec citace

Voják zaměřený na pevnosti je snadným cílem pro duelanta i průměrného, nemá schopky v pracovních schopnostech (proto jede v postupu levelem trochu pomaleji, ty bitvy to v současnosti nedorovnají) a před bitvou se musí dospat do HP (když jede třeba v Dickovi). Charakter si hráč volí jedenkrát a nejde změnit. Proč se teda mění kritéria, podle kterých se hráč pro volbu rozhoduje?
 

DeletedUser9350

Guest
Mám vojáka zaměřeného na bitvy o pevnost. Nejprve zmizela možnost vyhnout se duelování uspáním o práci, teď se snížil bonus vojáka - taktika z 50% na 25%. Proč se právě tento charakter tak necitlivě ořezává?

Jo aktivním duelantům z řad vojáků během 45 dní 0% taktika navíc by prospěla. bitvaře nechat na původním.
 

DeletedUser

Guest
citace:

Změny Duelovém vzoreci
Změny v duelovém vzorci jsme testovali na beta serveru a teď budou uvedeny na všech trzích. Prosím, navštivte náš dev-blog (http://devblog.the-west.net/~~HEAD=dobj) pro více informací.
Kromě uvedených změn se také snížila taktika vojáka, jeho bonus z 50 na 25%.
Prosím, dejte nám vědět, co si myslíte o změnách! Duel systém stále pečlivě sledujeme a upravíme jej v případě potřeby.

konec citace

Voják zaměřený na pevnosti je snadným cílem pro duelanta i průměrného, nemá schopky v pracovních schopnostech (proto jede v postupu levelem trochu pomaleji, ty bitvy to v současnosti nedorovnají) a před bitvou se musí dospat do HP (když jede třeba v Dickovi). Charakter si hráč volí jedenkrát a nejde změnit. Proč se teda mění kritéria, podle kterých se hráč pro volbu rozhoduje?

každý charakter zaměřený na pevnosti je snadným cílem pro duelanta i průměrného
 
Si myslím, že stačí i dobře oblečený protivník. Nicméně naprostá většina lidí zaměřených na pevnosti má velké HP a jeden duel téměř nepocítí a i souběh více duelů není nijak zasádní (z různých akcí existuje spoustu free doplňováků zdraví), samozdřejmě nejlépe v kombinaci s nízkou duelovkou ... osobně např. já na A mám ve výpise přesně nula duelů.
 
Hodně věcí jde do kopru a spizdilo se, ale za moji osobu (kdy jsem voják a uspával se o práci každých 48 hodin) musím říci, že je to lepší než dříve. Jako u mnoha věcí jsem si říkal, zase něco k horšímu a po pár dnech zjišťuji, vždyť je to super. Dochází mi lhůta 72 hodin, už mám nachystán nějaký výrobek na energii, těsně před koncem lhůty se nejdříve uspím o bandity, hned zruším spánek, spolknu výrobek na energii a zadám duel na nejbližšího duelanta, o kterém vím, že mě s přehledem uspí. No a zase 72 hodin klid, ne jako před tím 48 hodin. Za mě super, jen tomu chtělo dát pár dní a naučit se opět jiným způsobem uspávat.

Dotaz : prosím, kdy bude do shopu přidáno něco k nakoupení za veteránské body. Šetřím si je a pořád nic, děkuji. Nějaký termín, kdy by to mohlo přijít, děkuji.
 

DeletedUser16057

Guest
Inno by napřed muselo něco vymyslet, což jak je známe. Tak se toho dočkáš tak v polovině příštího roku. :D Navíc ke všemu "možná"
 
hm, tak ve všem hledej něco pozitivního, dobře, jestli to bude tak pozdě a ještě k tomu blbost, aspoň si za ně koupím trezory
 
Já už ty trezory stejně asi víc nekupuju kvůli svojí bezpečnosti... abych se nerozčiloval na ty daňový náhrady :D
 
Jsem přešel na otvírání po třech, aby měl aspoň nějakou solidní šanci, že si otevřu aspoň jeden dobrej item a neklel tak často. Nicméně i tak není problém spatřit celou svatou trojici pohromadě (sklenička, jiná sklenička a např. čtyřlístek ..) není žádnej velkej problém. A když pak vidím i nízké levely (které asi těžko odehrály srovnatelný počet her) tam pobíhat s puškou resp. celou sadou (nemám ani jedno), tak o tom, že to celé je skutečně férový random, dost pochybuji ...
 
Naposledy upraveno:
já otvírám až mám 30 ks a pokaždé minimálně 1/3 z psance (takže 10 a více věcí). Už se těším na ty trezory za veterány, pokud tam nedají něco pořádného, to bude 100 ks :-) Jde o to, že pokaždé je tam řada 5 věcí po sobě, co jsou k ničemu a pak najednou 5 věcí psance po sobě ...
 

DeletedUser18505

Guest
Mám vojáka zaměřeného na bitvy o pevnost. Nejprve zmizela možnost vyhnout se duelování uspáním o práci, teď se snížil bonus vojáka - taktika z 50% na 25%. Proč se právě tento charakter tak necitlivě ořezává?

za mě bych dal bez bonusu, jiný charakter nemá atributové výhody tak pro by měl mít voják, dostáváte bonus zdraví a bonus taktiky, je to zbytečně dost a oproti jiným charakterum nespravedlivé.:zásek:
 

DeletedUser18505

Guest
Jsem přešel na otvírání po třech, aby měl aspoň nějakou solidní šanci, že si otevřu aspoň jeden dobrej item a neklel tak často. Nicméně i tak není problém spatřit celou svatou trojici pohromadě (sklenička, jiná sklenička a např. čtyřlístek ..) není žádnej velkej problém. A když pak vidím i nízké levely (které asi těžko odehrály srovnatelný počet her) tam pobíhat s puškou resp. celou sadou (nemám ani jedno), tak o tom, že to celé je skutečně férový random, dost pochybuji ...

celkem ino nedělí nic spravedlivě a opravdu "náhodně" i blbej kočovnej cirkus :D za jednu akci padne lidem 2x i 3x truhla s plnou sadou (bez nuget) a mě za celou dobu nedalo víc jak druhý stupen, ne vše náhodné je opravdu náhodné:tom:
 
Nahoru