• Nově připravovaná aktualizace 2.144 je naplánována na úterý 2. března. Upozorňujeme, že může dojít ke změně data i obsahu aktualizace. Více informací najdete na herním fóru
  • Srdíčka z úkolů splněných před začátkem akce se nebudou započítávat do počtu získaných srdcí. Doporučujeme vám splnit Valentýnské úkoly po zahájení akce, která začne 17.2.2021 ve 12:00

Diskuze - bitvy

Akce je to super , bohužel bitva o pár lidech je o ničem . Škoda, že nebyla možnost migrovat z Floridy. Mrzí mě, ze jste tento svět hodili na vedlejší kolej. Ale to tu vlastně nepatří . Takže zopakuji nápad Ok, ale na jiném světě .
 
Myslím, že problém je v tom, že spousta hráčů hraje aktivně na více světech a tyto menší světy kliká pouze při akci. Více světů znamená i více bitev a nevyhovující čas bitev. Uvidíme, jak budou bitvy vypadat na konci roku. Dělám si předběžný průzkum. nechci menší světy nechat úplně bez odměn.
 
Myslím, že problém je v tom, že spousta hráčů hraje aktivně na více světech a tyto menší světy kliká pouze při akci. Více světů znamená i více bitev a nevyhovující čas bitev. Uvidíme, jak budou bitvy vypadat na konci roku. Dělám si předběžný průzkum. nechci menší světy nechat úplně bez odměn.
ale včera na geo mi to přišlo zbytečné ne? 3 na 3
 
To je riziko. S tím se počítá. Možná se bitvy naplní právě kvůli možnosti získat eventovou měnu a tím i šance na získání nějaké sady. Vím, že 400 nebo 200 preclíků za bitvu není nic extra, ale někomu pomůže i to a proto pravidelně bude během akcí chodit na bitvy. Proto ta anketa. Tam kde máte hlavní světy, tam si většinou zaškrtnete čas od 19:00 dál, u méně aktivních světů si pak následně zvolíte odpolední čas.
 
Co třeba zvýšit násobící koeficient (preclíková odměna podle počtu účastníků) na mrtvých světech, aby to vůči nim bylo trošku spravedlivější ? To by potom mohlo nalákat i více lidí na bitvu než klasických cca 10... :D
 
Co třeba zvýšit násobící koeficient (preclíková odměna podle počtu účastníků) na mrtvých světech, aby to vůči nim bylo trošku spravedlivější ? To by potom mohlo nalákat i více lidí na bitvu než klasických cca 10... :D
Já si spíš myslím, že by bylo lepší ty mrtvý světy zrušit než vymýšlet takový psí kusy....
 
tak to navýšení koeficientu není od věci, ale chce to všude
spravedlnost bych do toho netahal, mrtvé světy maj míň preclů, kvůli mrtvu, ale taky míň konkurence při zisku eventových zbraní
 
Je škoda,že není známo kolik je těch "důležitých" a pro INNO podstatných hráčů kteří utrácí nugety na "mrtvácích",ale osobně si myslím,že je to kontraproduktivní.
Na Hudsonu zcela jistě již neutratím nic,max pár šupů pro potřebu,to samé bohužel i Indiana.
Tedy si myslím,že je nás takových více než těch co nugety používají,ale je to doměnka ;)
Každopádně však tímto přístupem nám INNO nedovoluje plně užívat hru a to jak v počtu posílajících "přátel" při eventu tak v odměnách apod.

A k těm odměnám na event bitvy to samé,byl bych pro dát stejné množství preclíků a rozdíl udělat v té další ceně.
Na takových světech jak uvádím výše se sotva sejde 20:20 a v rámci těchto bitev pak padá nějaké "přátelství",soudržnost aliance a lidi jsou prostě lidi tak půjdou kuli 200 preclím na výhodnější stranu :(
Pak vše postrádá smysl a další chuť hrát a nejen na těchto mrtvých světech :(