1. V úterý 6.8. proběhne aktualizace na verzi 2.106. Více informací najdete na herním fóru
    Zamítnutí oznámení

Diskuze: Boje u Appomattoxu

Téma v sekci 'Intercamp 2016 - Boje u Appomattoxu' založené uživatelem HIV-, 21. zář 2016.

  1. Vrbaa

    Vrbaa

    Registrace:
    1. bře 2009
    Příspěvků:
    22
    Obdržená poděkování:
    0
    Supr! Dík HIVe a všem ,kdo na tom makají.Já si válím kou*e s nohama na stole a klikám si.Vy se staráte a fakt, dikes!
     
  2. marfra

    marfra

    Registrace:
    21. říj 2012
    Příspěvků:
    29
    Obdržená poděkování:
    7
    Čus Hivko, nějaké nové info?
     
  3. edai

    edai

    Registrace:
    17. bře 2010
    Příspěvků:
    356
    Obdržená poděkování:
    31
    Elementi vyhráli bitvu.. jinak nic novýho :D teď už může support uvolnit svět :D
     
  4. Radek Mládys

    Radek Mládys

    Registrace:
    28. říj 2013
    Příspěvků:
    14
    Obdržená poděkování:
    5
    To by se snad opakovalo ne ? :D
     
  5. marfra

    marfra

    Registrace:
    21. říj 2012
    Příspěvků:
    29
    Obdržená poděkování:
    7
    Co je to za fórek? :D:rolleyes:
     
  6. z3l1

    z3l1 Tým

    Registrace:
    21. říj 2012
    Příspěvků:
    419
    Obdržená poděkování:
    107
    Zatím nic nového, stále se čeká :)
     
  7. Radek Mládys

    Radek Mládys

    Registrace:
    28. říj 2013
    Příspěvků:
    14
    Obdržená poděkování:
    5
    Snad se to brzy vyřeší, nechal jsem na Yukonu zapnutý sporák :(
     
  8. HIV-

    HIV-

    Registrace:
    30. pro 2009
    Příspěvků:
    1.518
    Obdržená poděkování:
    230
    Kde server znovu otevřou nevíme. Můžeme doufat, že to bude už po zítřejší aktualizaci, ale je to spíš jen přání...
     
  9. Radek Mládys

    Radek Mládys

    Registrace:
    28. říj 2013
    Příspěvků:
    14
    Obdržená poděkování:
    5
    Popravdě už bych se vážně divil kdyby se někdy něco povedlo na první pokus :)
     
  10. edai

    edai

    Registrace:
    17. bře 2010
    Příspěvků:
    356
    Obdržená poděkování:
    31
    "údržba" skončila a problém stejný jako před údržbou.. po přihlášení vyprší platnost ID..
     
  11. loni

    loni

    Registrace:
    7. lis 2008
    Příspěvků:
    53
    Obdržená poděkování:
    0
    A nejde už ani Arizona a Eldo
     
  12. arno3

    arno3 Guest

    Paráda, už se nedostanu ani na Eldorádo. To samé, platnost ID vypršela
     
  13. FOPPA

    FOPPA

    Registrace:
    15. srp 2011
    Příspěvků:
    39
    Obdržená poděkování:
    10
    A není to ta aktulaizace ? Proto asi nejde žádný svět ?
     
  14. jook bobr

    jook bobr

    Registrace:
    7. úno 2011
    Příspěvků:
    763
    Obdržená poděkování:
    38
    není foppíku, momentálně nejde Arizona, Colorado, Eldorádo a Yukon.
     
  15. FOPPA

    FOPPA

    Registrace:
    15. srp 2011
    Příspěvků:
    39
    Obdržená poděkování:
    10
    Ale má být dneska ne ? Tak asi to takhle aktualizujou,ingenýří z INNA :D
     
  16. FOPPA

    FOPPA

    Registrace:
    15. srp 2011
    Příspěvků:
    39
    Obdržená poděkování:
    10
    Zdar,to INNO chce vidět bitvit jen náš tým ? :D že jim to vždy vypadne když má hrát někdo jiný ?
     
  17. HIV-

    HIV-

    Registrace:
    30. pro 2009
    Příspěvků:
    1.518
    Obdržená poděkování:
    230
    Díky za první reakci. Možná by to mohla být cesta, jak by týmy mohly být vyváženější, ale ty čísla by musely být dost jiný, pokud bychom nechtěli šikanovat vysoký levely, protože by se jich spousta nevešla nebo by museli vzít menší postavu...
    Teď je na Yukonu 105 hráčů s levelem 150.
    44 postav je na levelu 140-150
    32 postav na levelu 130-140
    8 postav na levelu 120-130
    2 postavy 110-120
    a dva hráči s levelem menším než 100.

    A pak ten největší problém - těch několik hráčů co by plnili kvóty malým levelem by pak byli šikanovaní na bitvách - dostávali by se jen když by se nedostávalo vyšších levelů. Ale jestli i na to vymslíš nějaké protiopatření :)

    1) Tak to mělo být už nyní, ale vzhledem k tomu, že téměř od začátku bylo jasné, že každý přihlášený generál jím i bude i bez volby, rozběhl se nábor dřív.

    2) Veškerá pravidla byla sepsána hned v úvodním oznámení. Jsou tam od začátku, nebyla doplňována. Teď jsem se díval, že je mám i ve svém pracovním souboru upraveném naposledy 28. srpna. A třeba rozhodovací mechanismus je hned pod výčtem bodů za výsledky bitev. I když teď se dívám, že jsem to vlastně nepřipojil i k tomu klíči na přidělování bodů v průběžných výsledcích, kam se většina lidí asi dívala více.
     
    Naposledy upraveno: 22. lis 2016
  18. arno3

    arno3 Guest

    K mému návrhu: rozhodně bych omezil počet nejvyšších levelů v jednom týmu, to číslo je orientační ale myslím že i reálné (20). Jde o to, že hodně těchto hráčů by mohlo vytvořit tým vlastní, při uváděném počtu zhruba 150 (105+44), by se do třech týmů nedostali, navíc by případní generálové měli větší možnost při výběru. To by mohlo zlepšit i atraktivitu pozice generála. Případné rozšíření soutěže na 8 týmů, tím by předešlo "šikanování" 150, do osmi týmů by se vešli všichni stávající hráči vysokých levelů. Ostatní rozdělení jsem uvedl jenom orientační, ale na menší levely by při vyhlášení malé pevnosti zbylo 22-30 hráčů. To by se muselo vyvážit, ale předpokládám, že zájem o soutěž, především u trochu nižších levelů by byl větší než stávající.
    Také by prospělo, kdyby byla soutěž propagovaná s větším předstihem, aby motivovala hráče dosáhnout levelu 90 a více.
     
  19. HIV-

    HIV-

    Registrace:
    30. pro 2009
    Příspěvků:
    1.518
    Obdržená poděkování:
    230
    Pak je ovšem otázka, kdo by těch 8 týmů vedl... teď byli generálové jen 3 a čtvrtý se nenašel. Ano, bylo to zřejmě i kvůli tomu, že někomu připadalo, že již nebude možné sestavit konkurence schopný čtvrtý tým. Takže se spíš nabízí možnost pouze dvou týmů a bojů na středních pevnostech. Pro útok na střední pevnost by ale bylo potřeba mít alespoň tak 120-130 lidí, aby se pak nestávalo, že se nenaplní nebo že útok bude mít téměř vždycky alespoň 10 off nebo něco podobného.

    Já sám jsem třeba očekával větší zájem hráčů na menších levelech (čekal jsem i, že klidně nějaký frajer postaví tým z levelů menších než 100 nebo něco podobného), ale na to vůbec nedošlo a možná i tam pak může být kllíč k tomu, proč nebylo dost hráčů na čtvrtý tým. Motivace u menších levelů by tak mohla být průspěšná.
    Ale k tomu oznámení s větším předstihem tu je zase prekérka, protože když to bude moc dopředu, tak se může spousta věcí změnit, někdo třeba nevidí tak daleko dopředu, jestli se bude moct akce zúčastnit atd. A pak je tu i to, že opadne původní nadšení, pokud by nebylo oživeno tím, že by si někdo na tajňačku skládal tým... dlouhé čekání v kterékoliv části je podle mého silně kontraproduktivní.
     
  20. arno3

    arno3 Guest

    No myslím, že akce by měla být postavená na zkušených hráčích 150 levelu, hráčích, kteří již dosáhli maxima v levelování. Ale zájem o akci by měl být rozhodně širšího rozsahu, těch 20 takových hráčů v týmu by měl být strop, právě kvůli tomu aby se mohly zapojit levely nižší. Systém malých pevností a 60 hráčů na tým se osvědčil. Střední pevnost jsme nevyzkoušeli. Jsem přesvědčený, že další dobří generálové byli v tom počtu 3 týmů skrytí, a když budou mít možnost postavit vlastní jádro o 20 hráčích, tak do akce půjdou samostatně.