• V úterý 19.5. proběhne aktualizace na verzi 2.125. Více informací najdete na herním fóru
  • Vážené hráčky, vážení hráči a příznivci počítačových her, v letošním roce jsme se rozhodli uspořádat velký sraz všech milovníků českých a slovenských verzí her firmy InnoGames Více informací najdete na herním fóru
  • Nazdárek kovbojové a kovbojky, Tento týden slavíme 12. narozeniny. S VÁMI jsme před 12 lety začali dobrodružství na prérii. Děkujeme VÁM! Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Boje u Appomattoxu

Supr! Dík HIVe a všem ,kdo na tom makají.Já si válím kou*e s nohama na stole a klikám si.Vy se staráte a fakt, dikes!
 
Kde server znovu otevřou nevíme. Můžeme doufat, že to bude už po zítřejší aktualizaci, ale je to spíš jen přání...
 

arno3

Guest
Paráda, už se nedostanu ani na Eldorádo. To samé, platnost ID vypršela
 
Zdar,to INNO chce vidět bitvit jen náš tým ? :D že jim to vždy vypadne když má hrát někdo jiný ?
 
1. Ano. Sestavování týmů bych však poněkud upravil. Stanovil bych pravidlo, 20 hráčů 150 level (max.), 20 hráčů 120-140 level a 20 hráčů 90-120 level, případně podobné poměry. Tím by se podle mě přihlásilo více hráčů a vyrovnaly se síly týmů. Sehnat 80 hráčů s levelem 150 ( 4 týmy) by už neměl být problém.
Díky za první reakci. Možná by to mohla být cesta, jak by týmy mohly být vyváženější, ale ty čísla by musely být dost jiný, pokud bychom nechtěli šikanovat vysoký levely, protože by se jich spousta nevešla nebo by museli vzít menší postavu...
Teď je na Yukonu 105 hráčů s levelem 150.
44 postav je na levelu 140-150
32 postav na levelu 130-140
8 postav na levelu 120-130
2 postavy 110-120
a dva hráči s levelem menším než 100.

A pak ten největší problém - těch několik hráčů co by plnili kvóty malým levelem by pak byli šikanovaní na bitvách - dostávali by se jen když by se nedostávalo vyšších levelů. Ale jestli i na to vymslíš nějaké protiopatření :)

1.) Ano - Vyrovnanější týmy, tak aby někdo nebyl třeba jen do počtu. Na druhou stranu si nemyslím, že omezení počtem levelů by pomohlo. Spíš bych nějak omezil možnost rekrutovat vojáky před uzavřením soupisky generálů, tak aby všichni měli stejnou startovní pozici. Registrace generálů by byla od např. 1.1. do 14.1. a rekrutace by začala až 15.1. Jen úplně nevím, jak tohle pravidlo uplatnit a zajistit jeho dodržování

2.) Ano - Měl jsem pocit, že některá pravidla jsou dotvářena až za pochodu, nebo minimálně jsem jejich výčet nikde nenašel pohromadě. Mám tím namysli zejména rozhodovací mechanismus např. při rovnosti bodů, výsledku bitvy atd. Jsem rád, že postihy za přihlášení na cizí bitvu, nebo duel nakonec moc nepadaly, přeci jen to nikomu hru nekazilo, řekl bych. Byly to jen ojedinělé situace. Při opakovaném prohřešku (klidně počítáno ne na osobu ale alianci) bych, ale např. několikadenní ban hráči aplikoval bez milosti.
1) Tak to mělo být už nyní, ale vzhledem k tomu, že téměř od začátku bylo jasné, že každý přihlášený generál jím i bude i bez volby, rozběhl se nábor dřív.

2) Veškerá pravidla byla sepsána hned v úvodním oznámení. Jsou tam od začátku, nebyla doplňována. Teď jsem se díval, že je mám i ve svém pracovním souboru upraveném naposledy 28. srpna. A třeba rozhodovací mechanismus je hned pod výčtem bodů za výsledky bitev. I když teď se dívám, že jsem to vlastně nepřipojil i k tomu klíči na přidělování bodů v průběžných výsledcích, kam se většina lidí asi dívala více.
 
Naposledy upraveno:

arno3

Guest
K mému návrhu: rozhodně bych omezil počet nejvyšších levelů v jednom týmu, to číslo je orientační ale myslím že i reálné (20). Jde o to, že hodně těchto hráčů by mohlo vytvořit tým vlastní, při uváděném počtu zhruba 150 (105+44), by se do třech týmů nedostali, navíc by případní generálové měli větší možnost při výběru. To by mohlo zlepšit i atraktivitu pozice generála. Případné rozšíření soutěže na 8 týmů, tím by předešlo "šikanování" 150, do osmi týmů by se vešli všichni stávající hráči vysokých levelů. Ostatní rozdělení jsem uvedl jenom orientační, ale na menší levely by při vyhlášení malé pevnosti zbylo 22-30 hráčů. To by se muselo vyvážit, ale předpokládám, že zájem o soutěž, především u trochu nižších levelů by byl větší než stávající.
Také by prospělo, kdyby byla soutěž propagovaná s větším předstihem, aby motivovala hráče dosáhnout levelu 90 a více.
 
Pak je ovšem otázka, kdo by těch 8 týmů vedl... teď byli generálové jen 3 a čtvrtý se nenašel. Ano, bylo to zřejmě i kvůli tomu, že někomu připadalo, že již nebude možné sestavit konkurence schopný čtvrtý tým. Takže se spíš nabízí možnost pouze dvou týmů a bojů na středních pevnostech. Pro útok na střední pevnost by ale bylo potřeba mít alespoň tak 120-130 lidí, aby se pak nestávalo, že se nenaplní nebo že útok bude mít téměř vždycky alespoň 10 off nebo něco podobného.

Já sám jsem třeba očekával větší zájem hráčů na menších levelech (čekal jsem i, že klidně nějaký frajer postaví tým z levelů menších než 100 nebo něco podobného), ale na to vůbec nedošlo a možná i tam pak může být kllíč k tomu, proč nebylo dost hráčů na čtvrtý tým. Motivace u menších levelů by tak mohla být průspěšná.
Ale k tomu oznámení s větším předstihem tu je zase prekérka, protože když to bude moc dopředu, tak se může spousta věcí změnit, někdo třeba nevidí tak daleko dopředu, jestli se bude moct akce zúčastnit atd. A pak je tu i to, že opadne původní nadšení, pokud by nebylo oživeno tím, že by si někdo na tajňačku skládal tým... dlouhé čekání v kterékoliv části je podle mého silně kontraproduktivní.
 

arno3

Guest
No myslím, že akce by měla být postavená na zkušených hráčích 150 levelu, hráčích, kteří již dosáhli maxima v levelování. Ale zájem o akci by měl být rozhodně širšího rozsahu, těch 20 takových hráčů v týmu by měl být strop, právě kvůli tomu aby se mohly zapojit levely nižší. Systém malých pevností a 60 hráčů na tým se osvědčil. Střední pevnost jsme nevyzkoušeli. Jsem přesvědčený, že další dobří generálové byli v tom počtu 3 týmů skrytí, a když budou mít možnost postavit vlastní jádro o 20 hráčích, tak do akce půjdou samostatně.