• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Boje u Appomattoxu

DeletedUser7889

Guest
otazka vsak znie ci sa prihlasi dostatok malych lvl resp mensich lvl ako 150.
A ak sa prihlasia ludia z mensim lvl kdo rozhodne ci je fer ked proti sebe stoja lvl 140 vs lvl 50 alebo ake dalsie clenenie bude? 20 lvl 150, 10 lvl 130-149, 10 lvl 110-129 etc. v tom nevidim velmi velky prinos.
Rozumiem ale co naznacujes zapojilo by to do hry viac ludi resp. dat sancu aj mensim lvl.
Ja keby som to este trosku stazil by som dal podmienku z 65 ldui v meste minimalny pocet charakterov z jednotlivej classy 20% (13).
Ale na zaver cim viac sa to bude komplikovat podmienkami tym to bude zlozitejsie a demotivujuce takze si myslim ze to chce bud sirsiu diskusiu alebo viac generalov :D .
 

DeletedUser

Guest
Asi bych neporovnával větší nebo menší level, můj předpoklad je, že by na každé straně stálo 20 bitevníků s levelem 150, ti by to měli podle mně jisté. A ze zbývajících, tj. 40 hráčů by si velitel dorekrutoval zbytek. Pokud by bylo v sestavě dalších 20 hráčů v rozmezí do 130 levelu, tedy předpokládám 129-130, pak by zbývalo na obraně 2 hráči menší, v útoku 10 hráčů menších. To v případě 100% docházky, když by nemohl elitní hráč, bylo by na veliteli, jestli ho nechá off, nebo raději doplní slabším hráčem on. A navíc by to mohlo trochu zvýhodnit obranu.

A spodní hranici bych nechal 90 level. Kdo už teď předpokládá, že by se chtěl zapojit, tak tuto hranici je schopný dosáhnout během pár měsíců, jde to rychleji než v začátku Westu.
 

DeletedUser

Guest
Věřím, že příští akce, jestli bude, proběhne lépe. Důležitá je pravidelnost, když bude jisté, že jednou nebo dvakrát ročně bude bitevní mistrovství, tak se můžu připravit, sehnat si výbavu, kterou bych jinak nesháněl, protože na mém světě ji nevyužiji.

K levelům, jasný, každý se chce předvést se svojí postavou, do které investoval - čas, peníze, cokoliv - využít toho, že za léta nastřádal schopnosti, že dělal úkoly, že vydržel dotáhnout lvl 150. Ale tohle uvažování si nechte na svůj svět, kde to můžete dokazovat po celý rok. Dejte na mistrovství všem hráčům 150tku, stejný počet schopek, a ať je rozhodující sehranost týmu a bitevní kvalita a znalost jednotlivců.
 
Zatím jsem komentoval 2 příspěvky ze zpětné vazby, teď přidám nějaký další komentář. Ale stejně očekávám, že na něco zase zapomenu :D

K udělování nekompromisních postihů - byla moje chyba, že mi dřív nedošlo, jak zablokovat duely (nepostavením funebráků). Původně měly být duely blokovány tím způsobem, že by se každému hráči jednotlivě nastavilo, aby na něj nebylo možné zadat duel, ale vzhledem k časové náročnosti se to nakonec neuskutečnilo.

U přihlášování na cizí bitvy je to něco podobného - nějakým způsobem je možné nastavit, aby se na bitvu mohla přihlašovat pouze vybraná města, což před rokem na mezinárodním mistrovství fungovalo, avšak nastavení není nic, co by v toolu šlo snadno a bez devs(vývojářů), kteří si z prstu vycucají kus kódu, to není možné. Bohužel se nám ten kód nepodařilo z nikoho dostat. Pro srovnání - kód, který jste museli dodat a jehož pomocí se vkládaly vaše inventáře nejde jen tak vymyslet. Tak to je něco podobného jako kód pro omezení přihlašování na bitvu.
Kvůli tomu, že jsem až do posledka nevěděl, že to nepůjde zablokovat ani nebyl sazebník trestů apod.

Možnost plné kontroly serveru českým týmem je opravdu zbožné přání. Můžeme se pokusit propašovat nelibost vůči květinové akci na speciálním světě do zpětné vazby pro INNO a doufat, že se třeba někdy příště povede podobné akce zbavit, to je ale asi všechno co lze v tomto směru dělat. Krom mrzení, že tam někomu padlo něco pěkného to ale nic speciálního neovlivnilo.

Draft je pěkná věc, ale hned vidim zádrhely. Já jsem třeba některý hráče doplňoval až v posledním dni před odevzdáním soupisek. A vzhledem k tomu, že jsem i jednotlivým hráčům říkal, co si mají brát s sebou případně jsem jim dával peníze na vylepšení jednorannky, není pak z mýho pohledu moc reálný, aby potom přišel někdo a řekl: "beru si tuhle třetinu tvých lidí".
Můžeme se tady třeba bavit o tom, že by se draftovala prní stovka přihlášených hráčů, ale stejně by se tím nemuselo zabránit nějakýmu šmelení, že by se pár elitních borců skálopevně odmítalo přihlásit a až by proběhl draft té první stovky, tak by se přihlásili rovnou do týmu, do kterého by chtěli. Přeci jen jsme na českém westu a češi jsou mistři v očůrávání.

K rozpisu bitev - původně byl naprosto schématický.
A vs B
A vs C
B vs C
B vs A
C vs A
C vs B
--------- A pod čarou by následovalo druhé kolo zrcadlově obrácené. Tudíž o něčem takovém, že A TEAM měl záměrně na začátku jen obrany se vůbec nebudu bavit. To, že C team měl ve výsledku uprostřed 4 útoky ve 4 dnech jsem si všiml až když jsem na to byl upozorněn, protože tento alternativní bitevní rozpis jsem narychlo sestavoval v momentě, kdy se nepřihlásil čtvrtý generál. Bohužel s tím za mnou někdo přišel tuším až 4 nebo 5 dní poté, co byl rozpis vypuštěn a já jsem ho nechtěl znovu měnit kvůli tomu, aby byla zachována co největší datumová ustálenost.
Jedna z priorit totiž byla, aby byly dopředu známé datumy bitev a každý tak dopředu věděl, kdy bude mít volno a kdy nikoliv. To je poznatek, který jsem si přinesl z loňského mistrovství. Proto pak byly přesunovány jednotlivé bitvy a nikoliv posunován celý bitevní kalendář.

Opravdu nevím, kde se stala chyba, že se přihlásili jen 3 generálové. Zda to doopravdy způsobilo to, že se začly rýsovat týmy ještě před definitivním potvrzením generálů nebo jsem v úvodním oznámení dělal moc velké bububu a potencionální kandidáti se zalekli příliš velké odpovědnosti?

Nicméně z mého pohledu nebyl ani A TEAM bez šancí. Měli poměrně solidní tým se spoustou kvalitních hráčů. Problém bych viděl spíše ve velkém počtu offline a jak to napsal Padousy: "Zdravím, za předvedené výkony a hlavně nezájem by cca 20 lidí z A Teamu mělo dostat sklenici vody a tvrdej chleba
smile.png
."
To asi i vysvětluje ty počty offline nebo pak nenaplnění bitev. Nebudu jmenovat, aby se někdo neurazil, od koho z A TEAMu jsem očekával větší zapojení, ale z mého pohledu za fatální prohry může právě ta část hráčů, která na to kašlala. Další faktor hovořící v neúspěch A TEAMu pak mohlo být i to, že se nepovedlo přesvědčit řadu hráčů, aby se vůbec zúčastnili. Třeba Sandens Kid, Mínas, jirka brod, momik, radgo, Hukukuk, m.RIP, floo, thebeno z arizony (to jsem projel jen hráče z první stovky, kteří aktivně bitví nebo byli na loňském mistrovství) a nebo třeba 112luky či hynas95 z colorada, kteří snad i jednu dobu byli na soupisce napsaní. Já jsem se třeba se Sandensem nebo 112lukym bavil a tvrdili mi, že na to nemají čas. Tak tam je to podle mě jen o vysvětlení poměrně nízké časové náročnosti. Ale ano, kecá se mi to :)

K pravidlům. Stojím si za tím, že pravidla, která byla doplňována dodatečně pouze reagují na vzniklou nepředvídanou situaci! A vyprošuji si, aby se do toho ještě někdo zkusil obouvat. Nejprve si pořádně přečtěte úvodní oznámení o celé akci. Jediná dodatečná pravidla se týkají zákazu duelů a přihlašování na cizí bitvy a s tím spojené tresty podobně jako bylo povolení otěží při importování údajů o postavách.

Já jakožto hlavní organizátor soutěže zároveň účastník. Komora napsal , že beze mě by tato akce nebyla. To mohu jen potvrdit a klidně se na mě zlobte, kamenujte mě, ale pořád jsem natolik hráčem, že nebudu organizovat takovouhle akci, abych se jí potom nezúčastnil. Potom už je vcelku jedno, jestli jsem jako pouhý účastník nebo generál, protože stejně by se říkalo, že tým řídím já nebo předávám takové či onaké informace. Ve střetu zájmů bych byl tak jako tak a nevadí mi, že z vnějšku to může vypadat nestandartně. Klidně si udělám takovouhle skvrnu na akci, ale svého hráčského potěšení se opravdu nevzdám. Takže pak můžeme srovnat současné nářky na to, že jsem takhle zkazil akci, která je jinak poměrně pozitivně hodnocená (viz. počet zájemců o pokračování) a variantu, kdy by se nic takového nekonalo.

A pak ještě obecněji k celému systému. Můžeme vést diskuzi o tom, jak soutěž koncipovat. Má se tam předvést pouze to, jak kdo v daný okamžik dovede odvelet a odehrát bitvu (návrh stejných levelů, schopností atd.)? Nebo budeme postupovat tak, abychom ponechali každému možnost "natrénovat" svoji postavu a získat ji lepší vybavení, vyšší úroveň, více schopností ať už koupených či z opakovatelných úkolů?
Na olympiádu se sportovci připravují 4 roky a není to tak, že by pobrali náhodné chodce z ulice, vypustili je na dráhu a čekali komu se v onen okamžik lépe povede.
Florida začla před více než rokem a půl. Spousta lidí z floridy již předvedla konkurence schopnou postavu i proti hráčům co pracují na jedné postavě třeba 7 nebo 8 let. V okamžiku, kdy si hráč na novějším světě dokoupí za nugety schopnosti a atributy, může kralovat úplně. Je to jen na každém, jak hodně úsilí nebo peněz se někdo rozhodne investovat.

A závěrem pak ještě k sestavení týmů. Opravdu nevím, jestli je možné nějakým způsobem zajistit vyšší míru spravedlivého rozdělení týmů. Když by probíhal zmiňovaný draft, může stejně nějaký generál vybrat skupinu hráčů, která potom bude neaktivní jako tomu bylo u několika hráčů z A TEAMu a celé snažení tím popit.

Když se znovu pokusím poodkrýt některé prvky, které nám podle mého pomohli k vítězství, jsou to věci, které v ostatních týmech neexistovali buď vůbec a nebo ne v masovém provedení.
1) Došel jsem k číslu cca 70 milionů dolarů, které padly na vylepšování přesných jednoranných pušek. V našem týmu nešel nikdo na bitvu se zlatou puškou. Nejhorší zbraně byly: 1x zbraně basse(nevylepšené), 1x shawnee zbraně(nevylepšené), 1x psance zbraně (nevylepšené), 1x zbraně Skarunyata (luk na levelu 1). Všechny ostatní již byly jednorannky na levelu 3 nebo psance na levelu 1 a výš.
2) Nikdo od nás neměl atributy v síle. Všichni je měli buď v obratnosti nebo zručnosti. Častokrát byly atributy i přesouvány - na útok do obratnosti a na obranu do zručnosti. Již při sestavování výbavy jsem hráče informoval, aby si s sebou vzali obálky s dluhopisy nebo již koupené nápoje na reset atributů.
3) Nikoho jsem neviděl bránit byť jen podobným způsobem jako jsme to předvedli v obranách proti Zelo týmu: stažení té části opevnění, kam viděli všichni útočníci a následně blokování části bonusů a hlavně plná palba z bonusů, které byly daleko od útočníků.
4) Ve finále jsme se zdrželi experimentů a různým pokusům jak si schovat nějakou "super taktiku" na rozhodující bitvu a jeli jsme po vyzkoušené ose. Též poznatek z loňského mistrovství :)

Snad jsem se nikoho moc nedotknul a příliš ostře se neohradil proti některým názorům, aby to nevypadalo, že nepřipouštím diskuzi. Připomínky stále vítám :) Možností je spousta a třeba se nám povede dobrat nějakého rozumného závěru.
 
Nahoru