• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze k migraci

Otravoval jsem dlouho s migrací a furt budu otravovat, ale nemá to moc cenu ani smysl....
Šance, že něco zmůžu je tak 3%.
Důvody proč nedovolit migraci na staré světy skoro nejsou. A důvodu přoč by jí měli spustit je spoustu. Bohužel na nic neslyší a jedou si furt stejné dokola jak kolovrátek.

Nezdá se, že by tam byl někdo rozumný a opravdu věděl co by hře pomohlo. Radši otevřou další nový svět na tom aspon chvíli budete sypat peníze za nugety. No jak píšu je to jak zaseklá kazeta, kde se přehrává pořád jedna písnička dokola.

Je zcela pochopitelné, že hráči mohou být frustrací a nespokojeni s rozhodnutími vývojářů a CZ supportu ohledně migrace a dalších aspektů hry. Nicméně, je důležité mít na paměti, že vývojáři a CZ support mají určité plány a cíle pro hru a musí při svých rozhodnutích zvažovat nejen potřeby a požadavky hráčů, ale také technické, finanční a další faktory.

Je důležité, aby hráči měli možnost sdělit své názory a připomínky, ale také respektovali rozhodnutí vývojářů a pokusili se najít kompromis mezi jejich požadavky a omezeními hry.
 
Naposledy upraveno:
Ahojte, napadl mě dotaz ohledně postupu v přijatém úkolu, např. "pracuj jako kupec 100 hodin" nebo "úhybů v bitvě o pevnost 50". Přenese se tento napůl splněný úkol, tj. rovnou budu moci pokračovat v postupu na světě, kam jsem migroval nebo se to resetuje a bude třeba plnit od nuly?
Odpověď jsem nenašel v často kladených otázkách ohledně migrace.

Rovněž by mě zajímalo, zda se plánuje ukončení tohoto světa. Doba trvání spuštěné migrace je v průměru 10 měsíců (počítáno z Floridy, Georgie a Hudsonu). Zde je to již asi 17 měsíců a svět stále jede. Ptám se ze zvědavosti i kvůli dotazu, kterým jsem začal.

Díky za případné info.
 
Ahojte, napadl mě dotaz ohledně postupu v přijatém úkolu, např. "pracuj jako kupec 100 hodin" nebo "úhybů v bitvě o pevnost 50". Přenese se tento napůl splněný úkol, tj. rovnou budu moci pokračovat v postupu na světě, kam jsem migroval nebo se to resetuje a bude třeba plnit od nuly?
Odpověď jsem nenašel v často kladených otázkách ohledně migrace.

Rovněž by mě zajímalo, zda se plánuje ukončení tohoto světa. Doba trvání spuštěné migrace je v průměru 10 měsíců (počítáno z Floridy, Georgie a Hudsonu). Zde je to již asi 17 měsíců a svět stále jede. Ptám se ze zvědavosti i kvůli dotazu, kterým jsem začal.

Díky za případné info.
Já mám pro srandu králíkům přijatý úkol asi milión let modlení, a to rozpracované modlení se mi při migraci přeneslo. 1688548128419.png
 

Oximus

Člen týmu
Ahoj @Old Bekend, co se týče přenosu postupu v úkolu při migraci na jiný svět, tak postup by měl zůstat uložený (@Albireo G - díky za příspěvek). Co se týče definitivního uzavření světa Dakota, tak tento datum bohužel zatím neznáme. Dotazovali jsme se na něj v posledním reportu. Hned, jakmile se ho dozvíme, budete informovaní.
 
Díky Vám oběma za reakce.
Protože migrace už nějakou dobu jedou, možná, že kdyby se postup v úkolu nepřevedl, objevila by se spousta stížností od hráčů, což asi nebyl nikdy ten případ. Jen to prostě není napsáno ve "FAQ", tak pokud budete mít ofidiální stanovisko od INNO, bylo by dobré to tam doplnit.
 
Před rokem mi bylo řečeno ať to zkusím za rok, takže - Už je Klondike dostatečně mrtvý na to, aby se mohla spustit migrace? Případně jaké konkrétní podmínky musí být splněné, aby nastala? Díky za odpověď :D
 

raketak95

Člen týmu
Před rokem mi bylo řečeno ať to zkusím za rok, takže - Už je Klondike dostatečně mrtvý na to, aby se mohla spustit migrace? Případně jaké konkrétní podmínky musí být splněné, aby nastala? Díky za odpověď :D
Není - oficiální stanovisko je, že migrace v nejbližší době nebudou (a důvod zná asi jen centrála). Každopádně, přesto že je na tom Klondike zle, je asi až 3. ve frontě za Indianou a Eldoradem, které by měly mít k migraci blíž.
 
Vezměte v potaz, že migrace z Dakoty jede už dva roky a stále nebyla ukončena. Takže INNO to zřejmě bere tak (a je to k smíchu), že Dakota je stále dostatečně aktivní a ostatní světy migraci nepotřebují.
 
Vezměte v potaz, že migrace z Dakoty jede už dva roky a stále nebyla ukončena. Takže INNO to zřejmě bere tak (a je to k smíchu), že Dakota je stále dostatečně aktivní a ostatní světy migraci nepotřebují.
Mne sa tento systém však páči. Spokojné zostanú obe strany. Tak Inno, že môžu ryžovať aj na Dakote, a tiež sú spokojní tí čo chceli migrovať za lepšími podmienkami. Takto by som spustil migráciu aj z iných mŕtvych svetov - všetci budú viacmenej spokojní.
 
No a ještě jedna otázka - dělá pro to někdo něco? (Ať už CZ tým nebo třeba centrála jestli má nějakou vizi co dělat s mrtvýma světama). Chápu, že je to věc, která je quality of life improvement pouze pro poměrně malou část hráčů, ale stále jsem přesvědčen, že hráči kteří odmigrují na aktivní svět mají vyšší útratu nugget a tím pádem vyšší zisky pro Inno.. Mohl by se prosím CZ tým zastat svých hráčů a připomenout se centrále, že taky existujeme?
 
Jericho, Klondike, Eldorádo, (Dakota) už by mohli být taky brzy připraveno na migraci. 250+- hráčů na serveru není fakt moc. Hlavně by to hře prospělo. Nebo vytvořit takzvaný propojený svět, kam by šli všechny staré světy.
 
Naposledy upraveno:
Jericho, Klondike, Eldorádo, (Dakota) už by mohli být taky brzy připraveno na migraci. 250+- hráčů na serveru není fakt moc. Hlavně by to hře prospělo. Nebo vytvořit takzvaný propojený svět, kam by šli všechny staré světy.
To by bylo super, ale nikdo tomu už nevěří.. Na hráče se už nekouká a nikoho nezajímají
 

Oximus

Člen týmu
Ahoj @Farmers, musíš/musíme to vnímat ve dvou rovinách. Chápu, že je pro hráče frustrující hrát na neaktivních, respektive velmi málo aktivních světech, ale je třeba vnímat i stranu InnoGames, kdy moc nechtějí dělat kroky, které pro ně (finančně) nebudou výhodné, proto se to tak táhne, což ale nemusí být nutně v rozporu s tím, že by je hráči nezajímali, pořád vychází nové verze (byť bych si dovedl představit, že by byly obsáhlejší) a hru se pořád snaží udržovat.
 
Ahoj, @Oximus , sám jsi to napsal, udělali sice pokračování úkolové řady od lvl90 nebo od kolika, ale jsou potřeba práce od lvlu 150..a aktualizace každých 14 dní kde jsou obsahy změna popisu truhel.. to se moc nepovedly ty aktualizace a aby na betě psali a ptali se co chceme za sady a kolik mají mít schopností, přičemž nejsou schopní změnit vlastnosti charakterů, nemám z toho pocit, že jediné co je zajímá jsou peníze... :(

Sorry pokud v tom nevidím práci, která za tím je, ale spíš tam je víc lidí, kteří vymýšlí jak vydělat
 

Oximus

Člen týmu
Ahoj @Farmers, vesměs souhlas s tím, co píšeš... obsah nových verzích není asi takový, jaký by nás uspokojil, ale řekl bych, že se na centrále naráží na dva zásadní problémy (z mého pohledu):
  1. pracovní kapacita, kterou firma investuje do hry, na větší změny by bylo potřeba daleko více programátorů, grafiků, game designerů, apod.
  2. technický stav hry, kód je psaný poměrně staře, řekl bych, že celkovou revizí prošel při změně na TW 2.0 (někdy kolem roku 2012) a od té doby jediné co se přepracovalo, byly bitvy, které šly na PHP, HTML a CSS a to čistě z toho důvodu, že flash player ztratil podporu a jakýkoliv velký i větší zásah do hry by byl extrémně komplikovaný z pohledu toho vývoje
 
Bohužel Inno stále nechápe, že migrace je pro ně finančně výhodná.. Kolik lidí si na mrtvém světě koupí nuggety, aby měli prémko, prémiové sady a utráceli v tombolách? Rozhodně větší útrata by byla na světě, kde existuje konkurence, jsou tam věci na trhu a dá se tam něco dělat.. Polomrtvé světy už jsou spíše PvE a ztrácí původní smysl westu.. Bohužel tím že je každý rok nový svět mizí hráči ze starších světů a je to čím dál horší..

Prosím CZ tým, aby zkusil innu připomenout v reportu, že Dakota stále migruje, 3 další světy splňují podmínky pro migraci z hlediska počtu hráčů a že to pro Inno je finančně výhodné..
 
Nahoru