• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze k plánovaným novinkám pro rok 2012

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
RPG je o ději a ne o vývoji postav, to už je podružná věc. Kvalita postavy (díky vývoji) pouze dovoluje větší akceschopnost postavy. Vývoj někde musí končit, pak je čas na to nač při růstu nebyl čas. V zkratce řečeno, na 120 levlu můžu více věcí než na těch předchozích, tak to neskončím, jen proto že už se dál nemám kam vyvíjet. Ale to je na každém zvlášť, pro někoho je cesta cíl.

To přemísťení na jiné světy určitě bude, i když se to mnohým líbit nebude. Jak psali admini, je třeba to vyřešt, dříve než začnou dělat další nové světy. Aneb, nové světy nespustí, dříve než vyřeší toto. Možná tam bude víc hráčů na duelování, bo když chci na S2 duelovat, tak mi to v okruhu dvou hodin nabídne sedm hráčů.
 

DeletedUser4876

Guest
Ja teda ještě nikdy neslyšel že by to vubec bylo možne spojit světy...
 

DeletedUser1318

Guest
...Myslím, že tak i tak, rušení světů jednou bude realita a spousta hráčů, co ještě budou chtít hrát, to stejně odskáče. S tím se ale muselo počítat od začátku. Své už splnili, dali vydělat, a držet prodělečné světy nemá cenu...

...Rozhodně ale nečekám , že přijde den, kdy několik světů zkončí a naštvou Tě, tate, smazáním několika postav.
Ber to z mé strany jen jako pokus o analyzování možných důsledků.
Bylo řečeno, že slučováním světů by mělo dojít k oživení , respektive "zmnožení" hráčů na sloučených světech. Když mi ze dvou - tří světů dají možnost přejít s jednou, tak celkově nastane úbytek. Plus pár lidí s tím sekne, mínus nikdo nový se nepřihrne.

Není to o tom, jestli mne osobně něco naštve, já mám motivaci nastavenou tak, že posuzuju, jestli mne to ještě celkově baví hrát, zatím ještě pořád ano.

Já jen komentuji aktivity Innogames, kteří se chovají obdobně jako "ekonomové" - způsobí krizi a pak hledají cesty, jak z ní ven a zase jen vytváří nové problémy a vlastně ji prohlubují.
 

DeletedUser

Guest
Zajímavá myšlenka

Berto například takhle když sloučíš staré světy kde není moc hráčů 1-9 do 2 úplně nových světů bude tam víc hráčů. Města, pevnosti a aliance se začnou budovat od znovu a bude zas o zábavu postaráno, a světy budou plné. Právě naopak kterého hráče by bavilo být portován na rozběhnutý svět a o vše bojovat od začátku narozdíl od starousedlíků. Teď jsem začal zase hrát na jednom českém světě a jako novému hráči začínajícímu od píky, mě je jedno že už tam je X hráčů na vysokém lvl, ale nešel bych na svět kde je 1,2k hráčů neboli mrtvo.
Podle mě to byla i chyba že na české podmínky spustilo Inno tolik světů. Na naše podmínky jsou i čtyři, max. pět světů přepych.


Ovšem potom se na každém ze dvou světů budu vyskytovat 4x... Čímž se opět dostáváme opět k dřívější námitce o multiplayingu. Taková možnost mi nepřijde jako moc proveditelná, spíš souhlasím, že některé světy budou prostě vypnuty nebo spíš vypnuty všechny s tím, že budou vytvořeny dva tři nové, kam se bude moct hráč nalogovat s některou ze svých postav - otázkou je, jestli bude moct volit se kterou, snad ano. Každopádně pokud hraje na většině světů, tak by o nějaké přišel a to by se asi spoustě lidí, včetně mě, nelíbilo. Alespoň ne bez nějaké znatelné kompenzace.

Ale to je čistě moje spekulativní úvaha, rád si počkám na nějaké oficiální informace, například jestli se něco takového uskuteční na zahraničních serverech (snad nebudou CZ servery sloužit jako předskokan).

Jinak se slučováním nesouhlasím, jestliže to teď potká staré světy, za čas může dojít při poklesu zájmu i na ty nové a potom by byla otázka, proč West vlastně hrát, na nejnovějším světě začínat stále znovu a na starších přicházet o postavy? Přesouvání stávajících hráčů není cestou jak udržet ty, co hrají déle a přitáhnout nové, doufám že si toto INNO uvědomí.
 

DeletedUser

Guest
Měli by konečně udělat něco pro ekonomiku the-west
Neustále čím dál víc a víc tlačí na nepotřebnost peněz.
Peníze neustále přitékají do všech světů z prací, prodeje předmětů, úkolů. Co přitéká by mělo i odtéci, ale kde? Většinu oblečení již kupujeme hlavně od ostatních hráčů, poplatky za bitvu či stavbu jsou minimální, peníze ta reskill jsou umírněny použitím prémia, či nově resetovacími lektvary. Navíc peníze končících hráčů jsou většinou přesunuty mezi ostatní přeživší kamarády. Na účtech lidí se hromadí peníze, které není za co použít!

Naproti tomu je neustále zvyšován tlak na suroviny. Když měli lidé plné batohy z dob před řemeslem, tak zavedli některé poměrně levné recepty. Teď, když většina zásob prakticky neexistuje, tak výrobu ještě zdražují! ( ve většině her dochází naopak k postupnému zjednodušování ať existuje reálná možnost jak se dostat na špičku) Byly zavedeny opakovatelné úkoly, které zase odsávájí suroviny ze světa a nyní byla ještě podpořena skoro nutnost dělat tyto úlohy. Navíc byly zavedeny opakovatelné úlohy v saloonu, které taky odsávají suroviny.

Návrh zaveďte konečně nějaké opatření, které vysaje nějaké peníze ze světů! Snižte surovinové nároky (trochu). Ve většině her je v obchodech nějaké koupitelné zboží, které se prostě hodí. Tady si s miliony na účtech může člověk zoufat, protože nikdo normální za prachy nic neprodá
 
Argumentujes, jak pokrocila 120-citka – nerikam, ze nemas pravdu, ale nektere veci vidis jen ze sveho pohledu. Navic kazdy zasah do ekonomiky, je diskutabilni a zcela urcite nekoho poskodi a nastve (z nedavna napr UPB odmeny za pevnosti a ceny v UP shopu)

ad utraceni penez:
- pokud se nejakym zpusobem toci, tak nemale procento zmizi na poplatcich
- nekonecne mnoztvi penez muzes utratit za remeslo, statisicove castky muzes utratit za uspechy (napr. sbirky obrazku), popr si muzes ponakoupit ruzna posilovadla na bitvu (popr. prace, duely ...). Podle me vetsina lidi co porad jeste hraje ma nejakou svou oblibenou cinnost, kde se muze realizovat a kde ji jsou penize ku prospechu veci (samozdrejme lze sedet na penezich, taky to je moznost)

ad predmety:
- tady s tebou nelze nesouhlasit, ze vicemene vsichni by chteli daleko vice predmetu nez maji ted sanci ziskat za jeden den. Nicmene jiz ted existuje jednoduche reseni – kup si premium na nalez a prem. na energii (popr i na automatizaci a u dobrodruhu i charakter) a budes se divit, kolik ti toho najednou pada. Jsou tu i dalsi beznugetove moznosti, nicmene ty jsou vice ci mene na hrane pravidel (a jsem tu na indexu, takze radsi jen obecneji ..).
- nicmene urcity boost surovin do hry by asi neskodil, napr.ve spojeni s tim obchodem v pevnosti (neco na zpusob podomniho obchodnika s predmety za dobrou trzni cenu :-) )
 

DeletedUser

Guest
ad ad utraceni penez
Peníze utracené za řemeslo (až na malé procento, jak jsi správně poznamenal) zůstávájí ve hře, jen se přelévají.
 
ad ad utraceni penez
Peníze utracené za řemeslo (až na malé procento, jak jsi správně poznamenal) zůstávájí ve hře, jen se přelévají.

jenze si vem trzni ceny nejakeho produktu vynasob to nejakym adekvatnim mnoztvim a z toho odecti poplatky trhu a za vlozeni do banky a pohybujes na urovni jednoho ci vice dennich zisku hrace. Jasne, ze existuje asi milion vyjimek, kdy to neplati, ale dle me je suma protacenych penez (na hrace) na +- stejna, resp. neroste nijak zavratne.
 

DeletedUser8423

Guest
Chtěl bych taky někdy mít ten problém, že bych seděl na penězích a neměl co kupovat. Nikdy jsem za celou hru neměl víc jak 42K najednou a i na to jsem musel rozprodat půl inventáře. Dvoje kalhoty a hned to bylo pryč. A stále i na levelu 120 je toho mraky, co bych si chtěl pokupovat třebas i jen v obchodech ve městě, kde bydlím, ale prostě na to se svými momentálně 1784$ na účtě nemám.
Tím sem chtěl říct, že jsou i lidi, co se jim na účtě peníze nehromadí, takže prosím vás, s ekonomikou westu, tak aby lidem brala peníze ještě víc, nic nedělat.
 

DeletedUser9371

Guest
Chtěl bych taky někdy mít ten problém, že bych seděl na penězích a neměl co kupovat. Nikdy jsem za celou hru neměl víc jak 42K najednou a i na to jsem musel rozprodat půl inventáře. Dvoje kalhoty a hned to bylo pryč. A stále i na levelu 120 je toho mraky, co bych si chtěl pokupovat třebas i jen v obchodech ve městě, kde bydlím, ale prostě na to se svými momentálně 1784$ na účtě nemám.
Tím sem chtěl říct, že jsou i lidi, co se jim na účtě peníze nehromadí, takže prosím vás, s ekonomikou westu, tak aby lidem brala peníze ještě víc, nic nedělat.

Pěkný příspěvek a naprosto s Tebou souhlasím. Jsem na tom úplně stejně. Buď jsem všechny USD kdysi cpal do města na jeho stavbu, nebo mi je bralo SP v duelech (kdysi). Snažím se USD zbytečně nevyhazovat, jen kupuji a prodávám to co mám třeba dvakrát. Našetřím tak max 15000 USD za tři týdny, koupím kalhoty a jsem na nule. Takže na spousty úkolů nedosáhnu. Mám aspoň motivaci. Kdysi jsem přeházel za USD schopnosti na HP, ale to je teď na sedmičce v podstatě k ničemu, vzhledem k pasivitě v účasti na bitvách.
Už jsem psal vícekrát, že klobouk dolu před hráči co našetří 200 000 USD i více, jestli hrají poctivě jeden účet na jednom světě. :D
 

DeletedUser1318

Guest
...
Už jsem psal vícekrát, že klobouk dolu před hráči co našetří 200 000 USD i více, jestli hrají poctivě jeden účet na jednom světě. :D
To nemusíš smekat, ono záleží na tom, jakým stylem hraješ.
Dobrodruh na levelu 120, který zvládá lukrativní řemeslo, a který "vyzobává" práce s vysokou odměnou a hodnotným štěstím, s penězi nemá problém.
 

DeletedUser9371

Guest
To nemusíš smekat, ono záleží na tom, jakým stylem hraješ.
Dobrodruh na levelu 120, který zvládá lukrativní řemeslo, a který "vyzobává" práce s vysokou odměnou a hodnotným štěstím, s penězi nemá problém.

No to máš svatou pravdu. Ale u mě se to komplikuje tím, že jsem provařená "figurka" na mapě. Z toho plyne, že na úkoly musím jenom v mdlobě, jinak na mě naskáče zbytek mapy duely. :D
Když k tomu vezmu třeba soutěž o soba "Rudlu", hledání kamení a spol, tak na řemesla není čas a dluhopisy za denní úkoly zmáknu za den max dva. Takže "hamounění" USD jde pomalu. :)
 

DeletedUser

Guest
Nevím proč tak odporujete Boneheadovi. Kolik se toho na produkty, sbírky a pod. shání v městských obchodech, nebo u obchodníka? Od určité fáze hry naprosté minimum, protože tohle je doména trhu mezi hráči, takže se peníze jen přelévají mezi lidmi. Čím je větší celkový objem peněz mezi lidmi, tím snadněji lidi kupují, ale prodejci pozadu nezůstanou a zdraží. Ti co zrovna peníze nemají samozřejmě zoufale dolují v pracích další peníze aby mohli nakoupit, čímž ale opět navyšují celkovej objem peněz, lidi snáz nakoupí a prodejci zdraží ... v reálu se tomuhle říká inflace.

Díky řemeslům se některé suroviny taky spotřebovávají, to je v pořádku a je to motor pro lidi. Jenže u peněz to takhle nefunguje, ty odtékají jen při koupi v městském ochodě, u podomního obchodníka a díky poplatkům. Ale poplatky jsou malé a věci jsou tu "věčné" takže jakmile se lidi vybaví, nemají důvod utrácet u obchodníka a zbývající věci shánějí na trhu. Sbírka nic nespotřebovává a nevím o ničem, co by motivovalo lidi utrácet v obchodech. To opravdu není v pořádku.
 

DeletedUser

Guest
No to máš svatou pravdu. Ale u mě se to komplikuje tím, že jsem provařená "figurka" na mapě. Z toho plyne, že na úkoly musím jenom v mdlobě, jinak na mě naskáče zbytek mapy duely. :D
Když k tomu vezmu třeba soutěž o soba "Rudlu", hledání kamení a spol, tak na řemesla není čas a dluhopisy za denní úkoly zmáknu za den max dva. Takže "hamounění" USD jde pomalu. :)

nedávno sem ti nabízel 200 litrů za jednu maličkou věcičku :D a nechtěls :D pokud nemáš prachy tak nabíka stále platí, hned budeš ve vatě :D :D
 

DeletedUser

Guest
Nevím proč tak odporujete Boneheadovi. Kolik se toho na produkty, sbírky a pod. shání v městských obchodech, nebo u obchodníka? Od určité fáze hry naprosté minimum, protože tohle je doména trhu mezi hráči, takže se peníze jen přelévají mezi lidmi. Čím je větší celkový objem peněz mezi lidmi, tím snadněji lidi kupují, ale prodejci pozadu nezůstanou a zdraží. Ti co zrovna peníze nemají samozřejmě zoufale dolují v pracích další peníze aby mohli nakoupit, čímž ale opět navyšují celkovej objem peněz, lidi snáz nakoupí a prodejci zdraží ... v reálu se tomuhle říká inflace.

Díky řemeslům se některé suroviny taky spotřebovávají, to je v pořádku a je to motor pro lidi. Jenže u peněz to takhle nefunguje, ty odtékají jen při koupi v městském ochodě, u podomního obchodníka a díky poplatkům. Ale poplatky jsou malé a věci jsou tu "věčné" takže jakmile se lidi vybaví, nemají důvod utrácet u obchodníka a zbývající věci shánějí na trhu. Sbírka nic nespotřebovává a nevím o ničem, co by motivovalo lidi utrácet v obchodech. To opravdu není v pořádku.

Peníze se ztrácí i jinými cestami:
Někdo lvl 20, kdo není hňup, začne prodávat produkty, napakuje se penězmi, koupí si co chce. Pak ho to třeba přestane bavit, odejde a peníze zmizí s ním.
Reskill je stále docela pálka (i když dnes se teoreticky dá koupit lektvar, přestože pochybuji o výhodnosti takového nákupu).
Poplatky u šerifa (ono je za to vyznamenání a občas se najdou i tací, co jsou ochotni za něčí smrt dobře zaplatit).
Nejjednodušší cesta na získání zlatého oslíka je koupit věci za 2M v krámu a obratem je prodat obchodníkovi. Tím se ale ztratí milion. Asi málokdo to udělá tak přímočaře, ale kdo chce oslíka uspíšit, musí se buď pídit po výhodných nabídkách na trhu, nebo platit.

Krom toho ti, kdo umějí počítat (není jich mnoho, pravda), po dostatečném zvýšení cen zjistí, že se nevyplatí dělat práce na peníze, ale práce na drahé produkty. Takže se sníží příliv peněz, ale zároveň bude relativně snadné zbohatnout. Navíc při vyšších cenách se adekvátně zvýší poplatky, takže se nakonec ustálí jakýsi rovnovážný stav, inflace nebude nekonečná. Kolik bude co stát v rovnovážném stavu (není třeba už dosažen?) si netroufám odhadovat, pokud by to ale někdo zvládl, můžeme se potom přít, jestli je to rozumná míra nebo ne.


Na účtech lidí se hromadí peníze, které není za co použít!
Zajímalo by mě, komu se na účtech hromadí peníze. Já se snažím získat co nejvíc bodů úspěchu a nemohu si stěžovat, že bych měl peněz moc. Našetřil jsem milion a pak jsem si začal dopřávat. Nakupuji produkty za rozumné ceny, nakupuji předměty na trhu, abych je mohl prodat obchodníkovi (kvůli oslíkovi), koupil jsem si nějaké svítící věci. Mám teď 400 000, stále to klesá a to se už výdaje snažím krotit.

Tady si s miliony na účtech může člověk zoufat, protože nikdo normální za prachy nic neprodá.
Těžko říct, na kterém světě hraješ, ale na sv. 6 se potkávám co chvíli s někým, kdo nemá peníze a potřebuje na reskill/vybavení. Jestliže ti takový člověk za prachy nic neprodá, tak bych ho nenazýval normálním. Také se na trhu vyskytují všemožné použitelné předměty, které si za peníze můžeš koupit, ale většinou za docela velké ceny (suroviny jsou drahé!), a proto je nikdo moc nekupuje. Že by přeci jen těch lidí, co skutečně nevědí co s penězi, nebylo tolik? Nejsou to spíš lidé, kterým je líto dávat svoje těžce vydřené peníze za "takovou blbost"? Když ale člověk není ochotný za předmět zaplatit tržní cenu, nelituji ho, že mu nikdo nechce nic prodat za ceny, které jemu připadají "fér". Rajčata za $50 NEJSOU fér, přestože jejich prodejní cena je mnohokrát nižší - fér cena je alespoň $150 a i to si myslím, že je málo. Očekával bych, že za $300 by byl někdo ochotný je i hledat, já osobně bych za ně chtěl alespoň $600. To se odvíjí od pravděpodobnosti nalezení, možnosti výdělků jinými způsoby atd. Moudří vědí a ostatní na to možná také jednou přijdou.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
A já souhlasím s Boneheadem.
Chci utratit milión. Jenže za něco, co bude vidět. Nějakej luxusní svítící obleček ? Nic co v této hře doposud je, nemá takovou cenu. Vše má cenu pouze jedné truhly a trochy náhody.
Kdysi jsem si jako malej soukromej úkol chtěl dát zisk zlatého osla, už ho nechci. Má cenu truhly. Co pštros ? Možná něco znamenal, dnes má cenu truhly. A tak je to se vším, bohužel i cokoli co je do hry zavedeno nově je postupně autory devalvováno a něco i dost rychle. Chudáci plniči 1000 denních úkolů kvůli pštrosovi. Dnes se jim můžeme chechtat, co dělali 4 hodiny, zfoukneme za 2 a něco i za 30 minut. Autoři sami se jejich práci vysmáli novejma změnama.
Je to jako tombola, vše se losuje v truhlách nebo se musí najít. Hráč vlastně nemá co koupit.
Jasně, Růžové baletní sukýnky a podobně....hmmm....ale jak dlouho si vyjmečnost podrží...a k čemu jsou ?
Takže za co já utratím svůj milión tak, abych nebyl po dalším update za blázna ? Vždyť ani sbírky nelze zkompletovat bez štěstí v truhlování a za tuhle cenu pro mě už nemají hodnotu.
 

DeletedUser

Guest
A já souhlasím s Boneheadem.
Chci utratit milión. Jenže za něco, co bude vidět. Nějakej luxusní svítící obleček ? Nic co v této hře doposud je, nemá takovou cenu. Vše má cenu pouze jedné truhly a trochy náhody.
Kdysi jsem si jako malej soukromej úkol chtěl dát zisk zlatého osla, už ho nechci. Má cenu truhly. Co pštros ? Možná něco znamenal, dnes má cenu truhly. A tak je to se vším, bohužel i cokoli co je do hry zavedeno nově je postupně autory devalvováno a něco i dost rychle. Chudáci plniči 1000 denních úkolů kvůli pštrosovi. Dnes se jim můžeme chechtat, co dělali 4 hodiny, zfoukneme za 2 a něco i za 30 minut. Autoři sami se jejich práci vysmáli novejma změnama.
Je to jako tombola, vše se losuje v truhlách nebo se musí najít. Hráč vlastně nemá co koupit.
Jasně, Růžové baletní sukýnky a podobně....hmmm....ale jak dlouho si vyjmečnost podrží...a k čemu jsou ?
Takže za co já utratím svůj milión tak, abych nebyl po dalším update za blázna ? Vždyť ani sbírky nelze zkompletovat bez štěstí v truhlování a za tuhle cenu pro mě už nemají hodnotu.

s těma denníma úkolama máš naprostou pravdu, dělal jsem to jak ***** a když sem byl už něco přes 900 tak udělali to co je tedka, nadával jsem na to fest a nadávám na to pořád, o zvířatech z bedny ani nemluvím.

ale k těm penězům, utratit se dají v pohoě, já sám jsem milion měl ještě před cca třema týdny, koupil jsem si za to 4 vzácný svítící věcičky a už sem zase na mizině :) podle mě je to ted nastaveno akorát :) vymyšlením dalších vzácností akorát zase přibudou kraviny, který budou sběratelé muset kupovat, a upřímně, kolik vzácných svítivek, který jinak než z bedny získat nejdou, máš tedka ty? Stačí sledovat občas trh a věř tomu že čas od času se tam objeví něco za co jde utratit statisíce :)
 

DeletedUser

Guest
buuuclík:
Svítící věci tohle řeší jen na určitou dobu a rozhodně to není správná cesta, jak peníze řešit. Navíc sběratelé z velký části získávají věci výměnou, takže ze statisíců jsou max. desetitisíce, což je na poplatcích za převod tam a nazpět stojí tak do tisícovky na poplatcích.

Old Cadger:
Děkuju za reakci, ale bohužel nemůžu tak úplně souhlasit.
- Někdo lvl 20 se přes suroviny napakuje a pak přestane hrát... No spolíhat na to že se peníze ztratí přes končící hráče... tohle nespadá do kategorie systémových opatření. Doufám že to byl spíš žert.
- reskill... ano, byl na peníze zabiják, s usmířením šamana se situace trochu odlehčila a s lektvary ještě o něco víc... opět trend směřuje k menšímu odlivu peněz. Ve valný většině je ale reskil jednorázovka převážně podporovaná nugety.
- šerif... kolik lidí ho využívá? Je pravdou že o tom nemám přehled, ale nemyslím si že jsou to závratný sumy, nevím.
- oslík... ano, na toho jsem zapomněl. Ale taky se jedná jen o jednorázovku a ne systémový řešení postav na vyšších úrovních.
- po dostatečným zdražení budou lidi upřednostňovat suroviny a zvyšující se poplatky dorovnají příliv, takže inflace není nekonečná... ano, přiznávám že takhle daleko jsem zdražování nedomyslel, ale rozhodně si nemyslím, že takhle vyšroubovaný ceny jsou v pořádku. Taky přesto že píšeš že si lidi budou vydělávat surovinama, tak v dalším textu píšeš že drahé suroviny lidi za svý těžce vydělaný peníze nechtějí kupovat... tak jak je to, když většina suroviny nekupuje, protože si nejspíš myslí že je to blbost kterou nepotřebuje?

Uznávám že to co píšu vychází jen z vlastní zkušenosti. Prostě mi díky hře na penězích téměř nezáleží a suroviny na trhu kupuju jen vyjímečně, protože to nepotřebuju. Pro sebe mám dost z vlastních prací, naopak spoustu surovin jsem za "prodejku" například dodal mastičkáři v našem městě, aby se vypracoval a mám nějaký věci za prodejku věci od něj. Na reskily jsem si průběžně vydělával pracema na manuálku a využil nugety (takže opět ve výsledku přebytek peněz namísto odlivu). Pokud prodávám, tak do aliance hluboko pod "tržními" cenami. O peníze přicházím díky duelantům a bitvám (pravidelně zapomínám ukládat do banky)... Prostě jsem anti obchodník a přesto o peníze na svoje potřeby nemám nouzi... už vlastně není nic, o co bych nějak stál, abych to nakupoval, takže jen přispívám penězmi ostatním a zvyšuju tak ceny. Sto tisíc bejvala nehorázná částka, za kterou se kupovaly vzácný věci, teď se běžně vzácnější věci pohybují kolem dvouset tisíc a vejš. Zajímalo by mne kam až to vystoupá, než se poplatky postarají o ten rovnovážnej stav.

P.S. Opravdu nemám přehled o průměrných výdělcích a pohybu zboží na serveru, ale když si vypůjčím tvůj příklad s rajčetem, tak při dvouhodinovce získám s rajčetem cca 80$, což nepovažuju za nijak přehnanej výdělek, ale ponížíme ho třeba na 40 (přecejen se některý věci prodávají opakovaně). Pak bych ale rajče musel prodávat za 2500$, aby mi poplatky vykompenzovaly těch 50$ a já tak došel k rovnovážnýmu stavu. To ale počítám s tím, že prodám veškerej materiál co nasbírám a nesmí mi z prací padat další věci. Takovou brusnou pastu (2 dvouhodinovky a výdělek cca 250$) bych pak musel prodávat za asi 6500, nebo bodák (na surovinách si přivydělám cca 1000$)... ten budeme prodávat za 25000$ abych s pomocí poplatků vykompenzoval alespoň část výdělku? Jestli takhle má vypadat rovnovážnej stav, tak děkuju pěkně.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
buuuclík:
P.S. Opravdu nemám přehled o průměrných výdělcích a pohybu zboží na serveru, ale když si vypůjčím tvůj příklad s rajčetem, tak při dvouhodinovce získám s rajčetem cca 80$, což nepovažuju za nijak přehnanej výdělek, ale ponížíme ho třeba na 40 (přecejen se některý věci prodávají opakovaně). Pak bych ale rajče musel prodávat za 2500$, aby mi poplatky vykompenzovaly těch 50$ a já tak došel k rovnovážnýmu stavu.

taky si umim zfalsovat postup vypoctu, aby mi vyslo pozadovane:

pocitas jen 2 procenta za vlozeni na trh, ale pak si ty penie vyzvednes a pak si je ulozis do banky .. tj. to jsou dalsi 4 procenta. Takze tvych hypotetickych 50 USD = 0,06 per, tj. 830 USD. A pokud to prenasobis poctem rajcat za ty dve hodky (tj. krat 0.75) dostanes nekam na tech 600 stovek co psal Old Cager. A jsme na te nule, co tu porad propaguji ja :-)

PS. ja si ty vstupni hodnoty nevymyslel
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
ale k těm penězům, utratit se dají v pohoě, já sám jsem milion měl ještě před cca třema týdny, koupil jsem si za to 4 vzácný svítící věcičky a už sem zase na mizině :) podle mě je to ted nastaveno akorát :) vymyšlením dalších vzácností akorát zase přibudou kraviny, který budou sběratelé muset kupovat, a upřímně, kolik vzácných svítivek, který jinak než z bedny získat nejdou, máš tedka ty? Stačí sledovat občas trh a věř tomu že čas od času se tam objeví něco za co jde utratit statisíce :)

Tak jo, tady jsem třeba nedomyslel hráče , kteří chtějí vlastnit úplně všechno. Spíš ale mluvím o nevyužitém potenciálu hry, než o zavádění novinek.

Mrkni na to takhle: Zlatej kolt, zbraň unikátního vzhledu, v reálném světě by stála obrovské sumy a byla dostupná jen pro hrstku lidí (nehledě na to že by pravděpodobně její střelecké vlastnosti nebyli nijak skvělé, ale budiž), tady nám jí naservírovali za splnění "pseudotajného úkolu" jako něco naprosto běžného co by měl mít každej trochukovboj. Tato zbraň mohla být běžně dostupná v obchodech třeba za melouna, nenalezitelná, neobchodovatelná....Máš mega, tak se ukaž, buď snob a prezentuj svou postavu protože jinak než za melouna toto nezískáš. Jenže jak prezentovat svůj majetek v oblečení k jehož získání je třeba spíš štěstí v bedně než ty podělaný prachy. Já vím, vystavit inventář, ale to neni totéž jako něco extra mít a užívat to. Proč lidi kupují Lamborgini když jezdí i Škodovka ?

Jinak odpověď na Tvou otázku: Nehraju na plnej inventář. Momentálně opravdu nemám nic co by svítilo víc než je normál a co jsem měl jsem prodal.
Jinak od začátku jsem měl vždy nejlepší možnou zbraň na svůj lvl, což znamená, že všechny svítící, střelné i chladné, až po Allonsuv peperbox a Athose (Hernanda nepočítám) + nějaké gatě a pásky. Vše zakoupeno na trhu za aktuální ceny v té době, což znamená, že docela draho. Po získání Zlaté zbraně ale není kam dál jít a tak teď sedim na penězích a jsou mi na nic:D A asi dlouho budou, protože teď už je hlavní platidlo dluhopis a nuget:D
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru