• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze k plánovaným novinkám pro rok 2013

DeletedUser9350

Guest
Vylepšení tutoriálu (2.04 *) - jo to bude aby to pochopil i američan, co kdyby to dopadlo jako s tou babkou a kočkou v mikrovlnce :D
 

DeletedUser1575

Guest
Po přečtení co plánují na tento rok chytré hlavy v inno jsem se musel opravdu zasmát.
Oni si opravdu myslí že to přinese nějaký pokrok je tam 1 světlý moment ten multiplaeyr ale víme všichni jaké problémy mělo inno s pokrem a podobně takže já to spíš vidím že jedinou novinkou bude že se spojí všechny světy v 1 svět a bude
 

DeletedUser

Guest
A opět budeme stavět,už potřetí pevnosti.To bys asi nechtěl hermane,s tím by skončila další polovina lidí.Už vidím,jak všichni znova shánějí 3000 rolí sukna a 10000 dřev:)
 

DeletedUser9371

Guest
Já jsem už smířený se vším. Chci hrát i po těch letech dál, s fajn lidmi co tu jsou, takže jen hraji a zvykám si na novinky. S těmi se utrhla kobyla i s dostavníkem. Pošťák začal požívat kořalku ve velkém, nestíhá to ani rozvážet.
Opravdu, ale to co INNO vymýšlí, to vede jen a jen k poklesu počtu veteránů hry. Prostě je to otráví. No a jestli to chce ještě INNO opravdu dorazit ? Tak ať vymyslí úpravu bitev a je vymalováno. Tam to ještě nerozorali, jako jinde.
To otráví i ten zbytek veteránů hry, co bitvy prostě milují.
:41:
 

DeletedUser13103

Guest
No řekl bych, že nemazání postav zavedli proto, aby se někteří hráči mohli vrátit, aniž by museli zakládat nový účet. To se někomu nechce a Inno tak přichází o další hráče

Btw, Jazzrabbit, ten kdo nepoužívá/nepoužíval při dělání úkolů nugety, tak to má/měl velmi složité. Mluvím z vlástní zkušenosti. Všechny ty reskilly, to dalo hodně zabrat. A tento systém vymysleli podle mě k tomu, aby umožnili chodit do bitev i hráčům, kteří kvůli úkolům museli přereskillovat na 1500hp (INNO si už asi všimlo, jak aktivita v bitvách uvadá) :-) A díky tomuto systému nebudou mít "nugeťáci" tak velkou výhodu před "nenugeťáky"
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11063

Guest
Williamz5: a v tom je ten největší kámen úrazu - levely 120 budou moci dělat všechny práce - sice třeba špatně ale budou je moci dělat - to znamená, že se pevnosti stanou více závyslé na HP - každý si bude moci zvýšit HP aniž by přišel o práce. Takže pevnosti už nebude rozhodovat rozložení schopností ale počet HP - a z toho já mám po pravdě strach :(
 
A o čem v konečným důsledku ta hra bude? Že všichni umíme všechno?
Jenom třeba duplicita v řemeslech bude ještě chybět.
 

DeletedUser13103

Guest
Myslím, že pevnosti nikdy nerozhodovalo rozložení schopností, ale vždycky to bylo jen a jen hp.

Inno tím prostě chce podpořit bitvy, protože ví, že bitvy ještě lidi baví :-)
 
Btw, Jazzrabbit, ten kdo nepoužívá/nepoužíval při dělání úkolů nugety, tak to má/měl velmi složité. Mluvím z vlástní zkušenosti. Všechny ty reskilly, to dalo hodně zabrat. A tento systém vymysleli podle mě k tomu, aby umožnili chodit do bitev i hráčům, kteří kvůli úkolům museli přereskillovat na 1500hp (INNO si už asi všimlo, jak aktivita v bitvách uvadá) :-) A díky tomuto systému nebudou mít "nugeťáci" tak velkou výhodu před "nenugeťáky"

jedinej brutální reskill je na třetí klíč (kde jde vlastně o takový all-in), zbytek se bez nugetů celkem rozumně dá, jen to chce ruzumně použít mozek, koukat se na úkoly trochu dopředu a vědět, že existuje i jiný atribut než síla.
Btw. kdyby někdo dokázal spočítat, jaké je max HP pro 120 lvl, s tím že dotyčný chce dosáhnout na všechny práce - 200 PB (na 150 PB je je ještě rozumný návod, 50 bodů se nechá rozumně přehodit), resp. to samé bez tří nejhoších prací ... by jste koukali jakej pracant, umí být tank (ilustrativní příklad, takle např nelze schánět produkty do řemesla)
 

DeletedUser11063

Guest
Myslím, že pevnosti nikdy nerozhodovalo rozložení schopností, ale vždycky to bylo jen a jen hp.

Inno tím prostě chce podpořit bitvy, protože ví, že bitvy ještě lidi baví :-)

Ano jenže to je právě ta chyba. Pevnosti by mělo rozhodovat jakou máš zbran, jaké oblečení, jestli je postavená - dle bonusů v obraně. jak máš rozdělné schopnosti. Mělo by platit, že když vše narveš na úhyb a skrývání na úkor HP tak by jsi se měl vyhnout skoro všem kulkám - protože budeš uhýbat jako neo v matrixu. Tohle zde bohužel neplatí. Platí prostě HP - přes HP prolomíš jakoukoliv obranu. A pokud by mělo HP hrát ještě větší vliv, tak pevnosti ztratí na kráse - už to nebude o taktice (plánech) - útoků a "odhadů" jak se pohne obrana, kolik lidí je online). Prostě naženeš HP do boje přímo vpřed zpět ni krok a budeš sledovat výsledek - tohle by pak ale nebylo zlepšení bitev ale jejich degradace.
 

DeletedUser9371

Guest
Nevím, ale osobně jsem pro, aby na speciální věci dosáhli Všichni hráči a ne jen platící. Ty neplatící, protože na to třeba nemají, anebo je rodiče nepodpoří ? Nebo prostě neplatí ze zásady ? Tak ty to opravdu od hry odvrátí.
 

DeletedUser

Guest
Nejzajímavější mi připadá ta změna map jednotlivých pevností. S tím se dají udělat pěkné kejkle (přidat řeku, kameny, kopečky, lesík..). Myslím, že to může dost bitvy oživit, ale bude těžké to udělat pořádně.

Já jsem pro to, ať si klidně lidi za obrázky platí. Jestli jim stojí dát pětikilo za obrázek, tak budiž.
 

DeletedUser13103

Guest
jedinej brutální reskill je na třetí klíč (kde jde vlastně o takový all-in), zbytek se bez nugetů celkem rozumně dá, jen to chce ruzumně použít mozek, koukat se na úkoly trochu dopředu a vědět, že existuje i jiný atribut než síla.


No myslím, že to není jediný těžký reskill. Co třeba ostatní klíče nebo Mariina šála
 

DeletedUser9350

Guest
Spíš než zasahování do prací by měli šlápnout odporákům do úsměvu. Jak se může se skoro nulovou přesností trefit proti uhýbači to vůbec nechápu.
 

DeletedUser

Guest
nemáš vyhrané, lebo ako uhýbač nemáš veľa presnosti, a este keby si dal do strielania už nie si uhýbač, ide o to, že odporáci sa trafia a pritom normálni hráči špecialisti duelanti sa netrafia ...
 
I jako uhýbač si dám aspoň 2/3 atributů do zručnosti(100ZR.), 100 do střílení a zbytek podle potřeby.
Ještě přidali Docovu soupravu a ta když se sladí s věcma na střílení tak získáte dalších 100.
To už je 300 střílení a to na většinu odporáků bude stačit.

A když mu neprorazíte odpor jsou tady buffy. Třeba ručka dá 20-30 poškožení. Pokud ho 7x trefíte získáte nějakých 150 poškození. A když míříte na ramena, tak i když vás 2x trefí, vyhrajete.


Jsi na omylu. On se trefí s přesností nula nula nic jednou a ty pokaždé a stejně prohraješ...

S nulovou přesností se netrefí. Kolikrát se netrefim s přesností vyšší než 200. Záleží dost na štěstí.
 

DeletedUser9350

Guest
tomes zkoušel jsi někdy odpor? Já ano pro to abych věděl co to dokáže a věř tomu, že se bohužel trefíš.
Koukám, že o odporu toho moc nevíš :D. Odpor má běžně ránu okolo 300, takže ty mu nasázíš okolo 250 a jsi kde... Až si něco z toho vyzkoušíš, dělej zde závěry o tom co se trefí a co ne. Zkoušel jsem to dost dlouho na S6 s kolegy a než se podařilo najít recept trvalo to pár měsíců.
 
Ano hrál jsem za odpor. Na novém duel. systému jen s pohyblivostí. Základ přesnosti jsem měl 200 a stávalo se, že jsem ani jednou netrefil.

Rány za 300? Vetšina odporáků stříli do ruky a používá zlaté zbraně, takže rána za 300 je výjimkou(aspoň pro mě). A když si nasadíš aspoň nabroušenou zbraň tak přez 300 nastřílíš.

Ale stejně když chceš vyhrávat nad oporem musíš ho přesáhnout a po změně duel. systému to už není tak těžké.
 
Nahoru