Když se na to podívám z mého pohledu, tak to zní zajímavě - ano mohlo by to přinést oživení hry. Bohužel po zkušenostech s INNO to zatím zní stylem: Když ptáčka lapají, hezky mu zpívají, aneb slibem nezarmoutíš. Podobných řečí a slibů zde padlo již mnoho a nakonec se po nich slehla zem.
1)Změny v bitvách o pevnosti
Asi poprvé souhlasím s inno. Bitvy jsou nyní základním lákadlem westu a v současné době je to jediná věc, co u westu drží spoustu lidí. Tudíž jsem opravdu velice zvědavý, jak hodlají bitvy o pevnost změnit, protože je to potřeba. Doufám, že to po dlouhé době bude změna k lepšímu, ne jen nějaké kosmetické změny (dle mého je totiž potřeba změnit je od základu).
2)Multiplayer
Zní to zajímavě a mohlo by to oživit hru - otázka ovšem zní zda to dotáhnou do funkčního konce. Tím funkčním koncem myslím odměny. Když bude nějaká skupina lidí úspěšná při společném úkolu, aby z toho padla odměna - to bude hlavním lákadlem. Pokud by to ale to celé snažení bylo bez odměny tak to lidi nepřitáhne. pak by to dopadlo stejně jako pokr a nebo manévry v bitvách o pevnost - bylo či je to součástí westu ale lidi to neláká (nelákalo)
- Proto je k tomuto bodu hlavní jen jedna věc na kterou by neměli zapomínat - odměny pro hráče (dluhopisy a podobně)
3)duely
na duely nechodím ale zavádět arénu za účelem omezení duelu je blbost. Proto to byl divoký západ. Byla to nebezpečná země, kde vás mohli přepadnout, či potkat bandu indiánů a podobně. Tudíž duely ke hře patří a omezovat to na arénu je hloupost. Když chtějí zavést arénu, tak ať ji udělají ve formě soutěže. Jednoduchá vyřazovací soutež, do které by se hráči přihlásili a pak by se vylosovali dvojce a postupně takto "odstřelovali dokud by nezůstal stát jen jeden a ten by získal odměnu. Ale jinak bych duely neomezoval a to to říkám z pozice toho, kdo je spíše cílem, než ten kdo duely vyhledává.
4) hlavní příbeh
ten je potřeba jako sůl - ale musí být pořádně propracovaný.
5) report
Sice bod 5, ale je to ten nejdůležitější bod. Pravidelný report ze strany INNA je potřeba - přesněji řečeno je to nutnost. Hráči tohle potřebují, aby viděli že inno nespí a že dál pracují.
Měl bych k tomu jednu připomínku, pokud to budete posílat dál. Rozsáhlý report jednou za měsíc je dobrá věc a stačí. Nešlo by ale udělat na devblogu nějaký pravidelnější report - třeba týdenní, kde by heslovitě řekli jak jsou s tím daleko a jaké chyby opravily? Vždyt by to stačilo stylem:
- opravili jsme chyby A,B,C - nahrajeme je při dalším updatu.
- multiplayer hotov z 50%
- změny pevností jsou ve fázy vnitřního testování.
Nešlo by zavést podobné bodové hlášení?
6) Respekt
Inno žádá respekt. Já ale zastávám ten názor, že respekt si musí zasloužit. Na začátku byla Inno opravdu hodno respektu, jenže ten postupně ztratili až na nynější úroveň, kdy už ji hodně lidí nevěří a jen se čeká na zázrak. Aby opět tento respekt získali, tak se musí probudit a začít se více snažit a něco pro to dělat. Do té doby nebudou hodni respektu. A když INNU nevěřím a nevidím snahu o zlepšení hry, tak nemám důvod investovat do koupě nugetů. Kdyby se snažili tak jako na začátku tak si ty nugety koupím, ale ne v dnešní době.
Na závěr by mě ale zajímalo něco jiného:
- Co se stalo s plány, které měli předtím? ty už pustili úplně k vodě?
- zajímalo by mě zda hodlají něco udělat i pro dělníky, neboť tento char. je už pár let pouze přítěž - stavět není co, výhody na bitvu bonus sektoru je sice zajímavá věc, ale naprd) :-D
-hodlají taky opravovat chyby? chyby kolem pevností tu jsou již od začátku a stále je ignorují, i když píšou, že jsou bitvy silnou stránkou westu