• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Diskuze: Změny v duelování na Betě

DeletedUser6213

Guest
Píšete tady, že duelanti nemají koho duelovat? Jak je to možné? Komunita hráčů, které duely baví a má do nich nastavené schopnosti se přece dueluje mezi sebou. To je podstatou duelu. Nebo se pletu?

Jenže o to rádoby duelantům nejde a tady je to co se těmto hráčům bude líbit. Sbírat peníze, uspávat a škodit hráčům, kteří o nějaké duely vůbec nestojí.

Zatím to bylo fajn, jednou za 48 h se uspat u práce a užívat si v klidu hry. Nestojím o duel, tak se uspím. Pokud se toto zruší, nastane zase návrat k uspávání se o hráče. Což vyjde na stejno jen to déle trvá (najít soupeře co mě dá do mdlob).

Nechápu co dobrého tohle může do hry přinést. Na betě mám panáčka zaměřeného na obchodování a sotva se proberu z mdlob, hned ten den si na mne někdo vyhojí ego. Toto opravdu nejsou duely z divokého západu.
 

DeletedUser

Guest
řekla bych, že když má hráč možnost rozhodnout se, zda se bude účastnit prací, bitev, úkolů, dobrodružství, řemesla atd., měla by být dobrovolná účast i na duelech - stavitelé třeba taky takové duelující nenutí, aby se každého druhého dne účastnili výstavby města... pokud nám seberou možnost KO z práce a nedají za to nějakou tu adekvátní náhradu, o které se uvažuje, samozřejmě existuje ještě pár možností, jak získat duelovou ochranu, např. být bez města nebo dát dovolenou... uvažuju o té druhé možnosti... kdysi jsem se kvůli klidu uspávala na duelech, ale jednak to stojí čas a energii (i s vypnutým uhýbáním a bez vybavení někdy i více duelů, než se zadaří, někteří soupeři zalezou do hotelu, cesta k soupeřům taky bere čas... v horších případech to zabere hodinu i déle), jednak se to dá špatně načasovat (čas uspání se stále posouvá, takže třeba po večerní bitvě, kdy je postavička bez HP, se to dá provést jen někdy)... hlavně ten čas se mi do toho uspávání nechce investovat, když už tu je něco tak jednoduchého jako uspání na 15s práci... lidi se holt snadno stanou pohodlnými...
 

DeletedUser

Guest
Tak třeba na Divokých Kmenech funguje morálka (postih když silnější hráč útočí na slabšiho). Co to zavést taky tady?
 
Tak třeba na Divokých Kmenech funguje morálka (postih když silnější hráč útočí na slabšiho). Co to zavést taky tady?

Na DK můžeš útočit na všechny, bez ohledu na to jak je kdo silný a jaký má level. Kdyby to mělo být stejné jako tam, tak utlučeš postavu soupeře tak že skončí trvalou smrtí, to je bez levelu a bez výbavy. A tohle by jsi mohl provádět i těm co dělají "obchodníka", normálně by´s je farmil. Takže ať je klidně nějaký bonus pro ně, ale stejně by dostali do řepy.

Jednu věc bych rád řekl. Hráči tady píšou že jen tak v klidu pracují a někdo je řeže, no ta hra je o tom, tak se nedivte. Nedá se to separovat a nevím proč bych neměl přepadávat hráče a obírat je o dolary.

Píšete; pacifisté nenutí nikoho hledat/pracovat a tím pádem je nemůže nikdo nutit duelovat. To je naopak, každý je v něčem dobrý tak se věnuje svému a je třeba brát jak to je, s ohledem na to že někde budu horší. Já nevystavím, vy se neubráníte. Taky bych stavěl, ale nemůžu a nevymykám se ničemu, prostě něco nebudu mít. Dříve nemohli takoví na práce a tím pádem i přes úkoly. Já je všechny splnil, za cenu toho že jsem přesunul body a byl ohrožený.

Třetí věc je ta, že dost hráčů sbírá prachy a předměty/produkty na některém světě. Tam dělají mrtvého brouka a nechtějí aby je někdo rušil. Ale jinde hrají dvojnásob a to co nasbírají promění s někým podobně hrajícím skrz světy a mají naškudlené. To je trochu licoměrné, a v tomhle ohledu si myslím, že dnes už je jedno jestli existují multiúčty, protože tady toto je posvěcená praktika která se tomu vyrovná.
 

DeletedUser

Guest
Ty změny vypadají rozumně. Jen mi tam chybí zrušení omezení duelovkou shora.

Brečíni co jim vadí že je někdo zdueluje. Co vám brání naházet si body tak aby jste duely neprohrávali?
Nic že? Tak jako duelanti nebrečí (a ti co jo jsou lupínci), že dostávají klepec na pevnostech od bitevníků, na trhu od obchodníků a v expech od úkolářů, tak zkuste i vy neduelanti využít své silné stránky ve svůj prospěch.
Dneska s dobrou výbavou je dospání energie a HP otázkou 4-6 hodin, pak budete mít 48 hodin klid. Kde je ten problém?
Uspat se v duelu stojí 12 energie, nebo jedno napsání do chatu...
 
Jenže na uspání při práci mám za minutu 4 pokusy a stojí mě to 4 (poslední) energie, u duelu se ¼ hodiny a 12 energie dostanu na jeden a navíc nevím, zda to bude stačit … Holt mám občas jen náladu pouze klikat na práce a mít klid (a nejsem v tomhle postoji zdaleka sám), je to prostě jeden styl hraní, a nemyslím, že by jeho zrušení bylo prospěšné (hraní bez města považuji za krajní, skoro extrémní řešení ..). Prostě si myslím, že by ve hře měly být některé (teda spíše všechy) zavedené věci zůstavat zachovány (resp. aspoň principiálně), i když s tímhle názorem tady jdu dost proti proudu ...
 

DeletedUser

Guest
Co vám brání naházet si body tak aby jste duely neprohrávali?
Nic že? Tak jako duelanti nebrečí (a ti co jo jsou lupínci), že dostávají klepec na pevnostech od bitevníků, na trhu od obchodníků a v expech od úkolářů, tak zkuste i vy neduelanti využít své silné stránky ve svůj prospěch.
Jeden podstatný rozdíl je v tom, že když se specializuješ na práce/úkoly/obchodování/suroviny .. tak "neškodíš" jiným. Kdežto duelanti okrádají druhé o prachy a v případě KO i o energii. A to lidi nejvíc štve.
Přeházet si body na duelové schopnosti? .. v tom případě nebudu mít dostatek bodů jinde a tím pádem se můj vytyčený směr hry zcela změní...
Nechci duely.. proč mě do nich nutit?

Mě osobně duely nevadí, mám dost HP, tak mě jen tak něco neporazí.. Ale vůbec by mi nevadilo, aby bylo někde v nastavení hry zatržítko "duely ano - ne" a pak by se vidělo, kolik zůstane pravověrných duelantů, kteří by se mohli řezat mezi sebou a tím ukázat, kdo "to umí nastavit" nejlíp :-)
 

DeletedUser

Guest
Jeden podstatný rozdíl je v tom, že když se specializuješ na práce/úkoly/obchodování/suroviny .. tak "neškodíš" jiným. Kdežto duelanti okrádají druhé o prachy a v případě KO i o energii. A to lidi nejvíc štve.
Přeházet si body na duelové schopnosti? .. v tom případě nebudu mít dostatek bodů jinde a tím pádem se můj vytyčený směr hry zcela změní...
Nechci duely.. proč mě do nich nutit?

Mě osobně duely nevadí, mám dost HP, tak mě jen tak něco neporazí.. Ale vůbec by mi nevadilo, aby bylo někde v nastavení hry zatržítko "duely ano - ne" a pak by se vidělo, kolik zůstane pravověrných duelantů, kteří by se mohli řezat mezi sebou a tím ukázat, kdo "to umí nastavit" nejlíp :-)

To platí jen částečně, díky specializaci na práce máš vyšší lvl, více peněz, lepší výbavu a těžíš, nebo můžeš těžit z toho na pevnostech a dobrodružství. Kdyby se zrušily duely, tak odpadne celá 1/3 hry. Bez nich máme další Farmville...

Ighas: Není problém se shodit na pracech a duelem se jen dorazit. Ochrana být může, jen by neměla být zadarmo, nebo může být zadarmo, ale pak to chce i nějaké omezení, jako např. nemožnost bitev, což by bylo logické, jsi KO, nemůžeš bojovat. Případně stačí si napsat do chatu, dobrovolník co tě klepne se dycky najde:hoj:.
 
Duely nejsou věc do které by někdo někoho nutil, či ne, anebo do nich hráč nechce být "nucený". Je to součást hry, nevyhnete se jim. Komu se to nelíbí, to pak hrajete nesprávnou hru. Raději hrajte tu věc, kde můžete "škodit" leda tak krtkem, který vám rozryje zahrádku. Možná jsou někteří hráči původem z USA, snad by pro takové mělo být před registrací dáno na vědomí, že ve hře je aspekt boje a že jim ostatní hráči v rámci PvP mohou škodit!
 

DeletedUser6833

Guest
Kdyby se radsi resilo to, ze jednim vrzem spadnou budovane postavy o svuj duel lvl, coz je prace nekolika let a rve se nejvic u zruseni ochrany, kterou si stejne pri trosu snahy poridm zpet a ani se nebudu muset nutne domlouvat...

hra je rozdelena na nekolik segmentu - duely, prace, potazmo ukoly a bitvy... kazda ta vec je nedilnou soucasti hry a jak podotkl HIV, nektere svety jsou dneska z hlediska udelu dost vyrazne paralyzovany tim, ze se lidi uspavaji. Rozhodne nemame luxus tolika hracu, aby se chybejici pevnostaci, obchodnici, sberaci atp. neprojevili v moznostech duelantu. A to neni dobre. Muzeme se samo zacit bavit na tema, ze by to chtelo jine zmeny, treba abych se nehodil na bitvy a nemel potrebu delat cokoliv jinyho - ukoly, limity na vlastnosti atp. treba i to navrhovane padani mest a nutnost oprav, spolecna stavba premiovych budov aliance a tak... A mezi nama - bude ochrana za duely? tak si to ten, kdo chce ochranu, stejne zaridi, jenom po te bitve bude v hotelu o chvili aby nabral energii na duel s rhacem misto 15-ti vterinovky :P nebo se proste dohodne s nekym kdo ho utluce rovnou, tak jak se to stejne deje dlouha leta...

a trosku osobni zkusenosti - na jednom svete jsem bez mesta a co se deje kolem je mi fuk, na dalsich 4 svetech sem ciste pevnostak, z toho na trech svetech ciste jenom vecerni pevnostak - cilize celej den stejne beham v bitevnim obleceni a jsem tak snadnej cil, na poslednim se chranim duel hadrama kvuli obrane. Vysledek? jestli jsem napadenej 3x denne na vsech svetech dohromady tak dost pravdepodobne prehanim.

Co by bylo zajimavejsi, by bylo pohrat si s nosenim obleceni - v duelu nejde menit obleceni, proc pri praci jde? Proc se vypocty pro zisk z prace pocitaj pri zadani, ale vsechny bonusy se vyresi az o skonceni prace? sahnout sem bude znamenat hromadu revu, nepochybne, ale zase si lidi zacnou davat pozor jak co delaji a budou si u toho vic hrat, nez pri vsi ucte tupe klikat jako dneska, me nevyjimaje...

ale jak uz padlo na zacatku - zmeny se mi libi, kvitujuje, ale hrube se mi nelibi, ze lidi co si nekolik let pestuji duelove urovne o ne smahem bez nahrady prijdou. At se zavedou mantinely dle klasicke urovne, do toho ty motivace neni problem.
 

DeletedUser18281

Guest
Dosud byla (je) možnost uspání se o práci ve hře zakotvena. Jestli se INNO rozhodne tuto možnost zrušit, nic s tím nenaděláme. Některým nám to bude vadit, jiným vyhovovat.
Když nechci duelovat ani být duelovaný, cestu si zase najdu. Buď domluveným duelem, nebo opuštěním města. To jsou podle mně ty jednodušší možnosti. Ovšem pro města to už tak zdravé nebude.
Samozřejmě můžu také zkusit změnit zaměření postavy, změnit herní styl, ale zase mě hra přestane bavit, vždyť jsem si už vybral, co a jak chci hrát.
Tak si myslím, že v důsledku tato úprava nic dobrého nepřinese, pár hráčů přestane bitvit nebo tuto část omezí, města budou mít víc příležitostných občanů na úkor stálých, a duelanti si touto možností stejně nepomůžou. Aspoň to tak vidím.
 
A nebo kdo chce duelovou ochranu, může si koupit prémium automatizace, zadat 9x spánek v hotelu a může přijít za 3 dny zase kouknout. Funguje to úplně stejně jako doporučované tlačítko "opustit město".
Ale to jen tak na okraj...

Z této duelové úpravy mám pocit, že se INNO alespoň v některém směru snaží vrátit ke kořenům a oživit tak jeden z hlavních motorů. A tedy částečně kompenzovat již proběhlá usnadnění hry. Člověk si mohl pracovat i pobíhat v čem chtěl a nikdo ho neotravoval. V podstatě i nebylo potřeba rozdělovat schopnosti(nebo u toho přemýšlet), člověk si je mohl šetřit a sbírat zkušenosti na jiných jednoduchých pracích. Touto změnou by zejména na nově spuštěných světech byl vývoj od počátku dosti odlišný a bylo by třeba mít propracovaný systém rozložení schopností, který by snesl jak pracovní zatížení, tak obranu před dotěrnými otrapy.

Dalším krokem k zvýšení obtížnosti by bylo asi Gobbem navrhované zablokování změny oblečení při pracích. To by opět nahrálo do ruky duelantům, ptažmo duelujícím hráčům. Těžké práce ano, ale jen s rizikem napadení a nebo během ochrany. (nikoliv její hotelové verze :52: ).
 

DeletedUser11313

Guest
Já jsem zvědav, jak se projeví odečítání duelovejch expů po prohraném duelu. Podle mne to je spravedlivé, ale asi to nepotěší rádobyduelanty, co mají hafo vyhranejch a hafo prohranejch duelů a bude to upřednostňovat duelanty, kteří řádově více vyhrávají, než prohrávají. Ovšem takovej "spící lenivej duelant", kterej jednou za čas vystrčí nos z hotelu, sejme pravověrného duelanta (a sebere mu spoustu duelovejch expů) a zase zaleze, ten bude fakt oblíbenej :-)
 
Ono prohra sem tam nezaškodí, aspoň člověk bude z těch levelů 450 dostávat víc expů, než kdyby měl sám taky duelovku 450...
 

DeletedUser

Guest
Jak jsem to počítal, tak abych dostal duelovku na úroveň svého lvl, musím prohrát cca 600 duelů...
To jsou dva měsíce mlácení polštářem.
Už se na ty polštářové války vyloženě těším...
 

DeletedUser

Guest
Proč by jsi to měl chtít ?

Jednu změnu bych ale doporučoval: možnost oblékat hadry a zbraně i podle duelové úrovně.
 

DeletedUser

Guest
Proč by jsi to měl chtít ?

Jednu změnu bych ale doporučoval: možnost oblékat hadry a zbraně i podle duelové úrovně.

Tak dělat to nebudu, ale důvody jsou jasné.
S duelovkou kolem 110 došáhneš na 80 lvl = KO a splněné zatykače do úkolu se plní samy.
S duelovkou 180+ už nenerazíš na snadné cíle, protože je jedno kdo je co za charakter, všíchni mají alespoň částečný buď bitevní, nebo duelový reskill, a mají HP že na uspání potřebuješ 3+ souboje. Nemluvě o tom, že tam už jsou hromady schopek jen z hadrů.

Já bych uvítal nemožnost převlékání při práci. Protože teď všichni chodí furt v duelovém, a jen na zadání a ukončení práce převlékáme do expících hadrů.
 

DeletedUser

Guest
Vzhledem k hodnotám současnejch duelovejch hadrů by duely pak byly jednostranná záležitost. Jako duelant cíl vybíráš a on pasivně čeká, tak mu neber jedinou možnost obrany.

Jinak příklad že s duelovkou 110 dosáhneš na 80 lvl je mimo. Dosáhneš na 80 duelovky a to muže být hráč lvl 40. A ten právě moc možností obléct se dobře nemá. O tom jsem mluvil.
 
Dřív bylo převlékání omezeno tím, že člověk musel mít stále dostatek bodů pro vykonávání práce. To nyní s odemčením prací levelem odpadlo...
 

DeletedUser3648

Guest
Gobbos měl dobrou pointu. Proč lze při práci měnit oblečení a při duelech ne? A mám pocit (doufám, že se nemýlím - nejsem bitvař), ale při bitvě taky nelze měnit oblečení, že?

Okey. Zkusím dát moji myšlenku. Proč existují sety nebo přímo nějaké kusy oblečení, co mají bonus k více expům/peněz? Aby je lidé využívali, je to tak? Ale jak ho můžu využít, když ty určité sety nemají dostatek pracovních bodů pro tu určitou práci? Převlíknu se. Ok - proč se třeba duelant nemůže převléknout během duelu, aby na jeho konci měl víc peněz či expů? Vždyť je to tam přímo psané na těch setech "prací, duelů a bitev o pevnost" .. to má jako duelovat v setu, který dává do duelantských schopností nula nula prd? To asi těžko, že. A při bitvě - to mám být v expícím setu skoro k ničemu, abych ten bonus uplatnil, nehledě na to, že expy z pevností mají strop na 4,5k?

Nejsem duelant ani bitvař, jsem spíš makačenko, řemeslník, expař, dejme tomu. Ale je fakt, že nemožnost využít převlékání u duelů či bitev, je oproti nám "pracantům" nevýhodné a to poměrně hodně. Strop expů z bitev je 4,5k .. dobře .. ať se udělá vyjímka, že víc expů bude pouze za bonus z oblečení a bude se moci během bitvy převlékat .. proč nechtít 4,5k + procenta z oblečení, když už to oblečení mám a jsem hlavně bitvař/duelant? Přijde mi to nelogické tohle omezení převlékání.

Co se týče zrušení KO z práce. Nechápu proč vás to tak štve, hlavně vzhledem k tomu, jakou výhodu oproti duelantům my pracanti prozatím máme. No tak bože, budu muset věnovat uspání více času a energie, ale hádejte co. Nejen, že to budu dělat jen jednou za 72 hodin, ale pokud se to nepovede na první duel, tak z toho druhýho už budu mít jeden dluhopis jako odměnu za denní úlohu. Pff. Já to beru, mně to neva.
 
Nahoru