... V prním kole nic není a už zde je to 50/50 ...
Není důvod k tomu si myslet, že je to naprogramované tak, že už při rozdání karet program určí, že třeba levá karta vyhrává a pravá prohrává.
Podle mne prostě jen na jednu z nich klikneš a teprve pak ti server "hodí kostkou", jestli jsi vyhrál nebo ne. A to i z toho důvodu, aby mohli nastavit koeficient pravděpodobnosti výhry.
Když ta akce s kartami byla asi druhý rok, tak jsem si dal tu práci, že jsem si dopředu určil řadu, jak budu klikat vlevo a vpravo, dokud nedojdu na konec (tedy abych případně postihl to, kdyby to náhodou měli udělané tak, že už při rozdání karet určují výhru). Pak jsem každý den na všech světech postupoval podle toho schématu a zapisoval jsem si, kam až jsem došel. Protože hraji na hodně světech (na dvou jazykových serverech), tak jsem měl docela slušná statistická data, protože těch točení bylo hodně přes sto. Došel jsem k tomu, že pravděpodobnost výhry je znatelně pod 50 % (to číslo už si přesně nepamatuji, ale mám za to, že mi vycházelo něco kolem zde zmiňovaných 40 %.
Ale to vše ještě neznamená, že pokud to mají udělané tak, jak jsem popisoval, že ten koeficient bude stejný po celou dobu akce. Klidně ten koeficient mohou měnit, např. na začátku akce mohou dát přes 50 %, aby se lidi navnadili, že jim to dobře padá a pak ho sníží, takže lidem to přestane padat, a začnou si říkat "to snad není možný..." a budou si za nugety otevírat další kola, aby něco dostali. (A protože tu nejde přímo o peníze, tak se na ně nebude vztahovat nějaké omezení, že takové praktiky není možné dělat.)