• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Dobrodruh nově

DeletedUser

Guest
Zdar, ve hře už je příliš změn, tak i když jsem stará témata pročetl,chtěl bych se znova zeptat, jak na dobrodruha.
1. výbava na pevnosti (vhodnost sady)
2. rozdělení atributů a schopek (blokař na pevnosti, práce ...)
3. všeobecně úvahy o využití této postavy

Dík za komenty
 

Pawn

Člen týmu
Se změnou dělníka mi dobrodruh přijde jako nejhorší postava na bitvy co existuje...
Duelanti mají dmg,vojáci stále hp (možná něco méně, co dají do skrývat/pastí),dělník nyní v trávě šance na trefu 120 úhyb 120 :---) krása tleskám, a dobrodruh? Se může modlit v 25/50% že nepřijde o všechno hp v jednom kole pokud je blokař. Nyní bez vytrvalosti, se modlím dvojnásob :-D Nejhorší bonusy všeobecně, nedá se to využít.. hotel 4. stupeň s premkem? Super, za 5 si stejně zaplatíš, a kdo by dával 4ku jen že je to free xD produkty jsou super,štěstí k ničemu, zranění, nevidím rozdíl od jinych tříd xD Ale k tématu -
1. Stále furt to stejný, dobrodruzi na bitvách jsou jedině blokaři = co nejvíc možnýho hp. Dalton - body do hp většinu, Průzkum,Dick atributy do zručnost/obratnost a schopky hp.. Pokud DMG tak klidně jak bylo full vést, sadu blacka nebo i shawnee neni špatnej. Práce ti pokrejou ostatní sady..
2. Vypsal jsem rovnou.
3. To jsem asi také napsal , mé nynější úvahy vejš. :)

Klidně si poslechnu názory jiných dobro také, ale za mne je to nyní nejhorší a nejnudnější postava na bitvy co existuje. (Hraju všechny, každou jiný svět.) :)
 
Dobrodruh je celkově nejvíce k ničemu, kdysi, když ještě padaly svítící věci, tak to byli nejčastěji obchodníci, spánek zdarma, štěstí, hodně peněz a tak.
Ovšem teď jsou již poměrně na nic, nemají na rozdíl od duelantů, vojáků a stavitelů žádné přednější charakterové vlastnosti.
Ale Misho ti to ale již napsal. :)
 

DeletedUser

Guest
Hm, díky. Já hraju vojáka, ale na Flo po zrušení postavy jsem založil dobrodruha. Mimo skupinu, jen tak na práce a úkoly se hodí, ale v pevnostech jsem s ním nehrál. Už má 120 level, tak měnit a znova začínat postavu nebudu. Tak se asi do kolektivního hraní na Floridě nezapojím. Bez města, jen tak se toulat není potřeba bádat, to jde prakticky samo. :D
 
Dobrodruh blokař je ale z taktického hlediska jednou z nejdůležitějších postav na bitvách, takže bych rozhodně nezatracoval. I když samozřejmě, na některých světech je to dost nevědčný, když je dobrodruhů málo, nemá kdo vystřídat a nakonec tě ještě zabije velitel nějakým přihlouplým rozkazem.
S tou změnou u dělníků bych to ale taky neviděl tak dramaticky. Skrz to, že byl na bitvách dělník dlouho otloukánek jich je už dost málo, takže to množství hráčů, kteří najednou bude lepší než obyčejný dobrodruh zase tolik není. A i kdyby dobrodruh měl výhodu charakteru jen v osobním přínosu, že když někdo zdrhne, má lepší šanci přežít, je to dost.

Jinak dobrodruh je stále i mimo bitvy dost výhodný, bonus na nález produktu a předmětu je znát, padá toho o hodně víc a na financích se to potom podepíše.

A poznámka závěrem, využití charakterových specifik mimo bitvu či práce je mizivý a dobrodruh má štěstí, že se neztratí ani při jednom.
 
já si naopak myslím, že dobrodruh je nejlepší blokař.
ano, dělník má teď 20% bonus sektoru všude, ale pokud je sám v trávě, tak z čeho čerpá bonus? z ničeho. na věži je to s ním o dost lepší. voják s HP udělá dost úhybů, ale na bloku může chytit za jedno kolo 3x kritik + normální střely a půlka HP pryč. to se dobrodruhovi nestane.
hraji dobrodruha prakticky všude. na Arizoně, jako mém hlavním světě, se pravidelně v bitvách umisťuji na předních pozicích co se dmg týče. a udržet pár kol věž, případně v útoku sektor trávy zvládnu taky bez problémů.

edit: HIV byl o pár vteřin rychlejší, ale už to tu nechám :)
 
Ještě doplnění k tomu dělníkovi - bonus teď není ze sektoru, ale ze schopností přesnost a úhyb, které dostávají oněch 20%.
 

Pawn

Člen týmu
To je o stylu hraní :) Jak hrávam všecko, tak mne zkrátka víc baví duelant, protože ty pecky jsou super.. Jako voják zase můžu brát hroty, a pokrejvat ostatní. Dobrodruh mi prostě přijde špatnej, pokud mluvím tedka jen o blokaři s HP, kde od sebrání vytrvalosti do útoku když náhodou nezafunguje bonus, padne kritik,dva tak dobro je skoro rip.
Je rozdíl srovnávat dobro, co má eventové zbraně + celý sety na 2+ "mrk" o pár řádků výš ^^ A někoho kdo je nemá, stím by jsem si možná také nestěžoval ať na dmg nebo úhyby v případě nezafungování premka. :-D Protože ty čísla co to dává jsou morbidní ke všemu většinou. Já třeba jako někdo kdo je rád, že má kompletní sadu, tak to jako dobro hráč tak suprově na bitvách nevidim, at dělam co dělam. :-)
 

DeletedUser

Guest
Díky za diskuzi, a jsme teda u schopek. Po novu.
Je tedy nutnost zvyšovat HP ?
A co ostatní schopky a atributy? Vzhledem k bitvám o pevnost:
Jasné, že to po novu ještě není vyzkoušené, ale budu rád i za úvahy a předpoklady.
 
No takhle, myslím si, že když se někomu povede postavit si schopnosti tak, aby něco uhýbal, je pak lepší dobrodruh než jen čistě HP frajer. A to i v kontextu toho, že dovede něco nastřílet a tím se stane velmi užitečný po celou dobu bitvy a ne jen ten okamžik, kdy stojí na bloku (za předpokladu, že velitel nenutí všechny obránce koukat zevnitř do hradeb).

V současný době stojí za to si s tím vyhrát a poladit to, aby to fungovalo v návaznosti na používanou sadu, ideálně na obou směrech, jak střelbě tak úhybu.
 

DeletedUser10935

Guest
Nechci vám zasahovat do diskuze.k bojím o pevnosti ale na adresu dobrodruha řeknu asi tohle - postavu dělníka jsem při založení herní postavičky v roce 2008 volil vzhledem k tomu, co tehdy do vínku od tvůrců hry dostala. Výhoda ve vyšším získávání zkušeností po těch letech vzala za své a je k ničemu, na rozdíl od dobrodruha, který toho podstatně nalézá více, a jeho výhoda mu nese soustavně nejeden bonus. Vědět na počátku, že tu budou po nějakém čase tomboly a loterie, kde bude dobrodruh zvýhodněný, asi bych volil jinak. Hraji na 4 světech (1x dělník, 3x dobrodruh), a dělník je v nálezech (obecně), když to porovnám s dobrodruhem ořezávátko. Bitvy a duely neřeším, přestaly mě vzhledem k neustále se měnícím podmínkám zajímat.
 
Nahoru