DeletedUser
Guest
Old Cadger: Přidá se faktor náhody, náhodného rozsahu atd. a Tvůj sáhodlouhý příspěvek je vyřešen jednou větou. :-) -; Tak, jako v duelech.
Rozhodně je to lepší, než většina ostatních "projektů".
Ale duely nejsou JEN o náhodě. To to nechápete? Když zařadíš náhodu, tak se moc nezmění. Místo "nejvyšší součet vyhrává" se to změní na "každému se náhodně vygeneruje číslo z intervalu, přičtou schopnosti a nejvyšší součet vyhrává". To není zrovna dvakrát zajímavé. V duelech si mohu vybírat soupeře (v pracovním oblečení, tanka...), existují různé strategie. KDYBY tam zařadil něco na způsob "jízda na koni zvyšuje rychlost, vytrvalost snižuje případné zranění na překážkách, zručnost snižuje šanci zranění...", bylo by to něco jiného. Pak by ale musel doplnit příslušné vzorečky, jak by se to určovalo, což, upřímně řečeno, je DOST složité udělat vyváženě - například INNO to očividně nezvládá.