• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Druhé řemeslo pro postavu

Dobrý den
vzhledem k tomu že hru hraje méně hráčů navrhuji aby se postava mohla naučit alespoň ještě jedno řemeslo
(kolikrát je problém dokončit úkol - chybí mi výrobky od nějakého řemesla)
 
Ja bych to klidně viděl i jako variantu, že jako zde máme jednou za čas cirkus, tak by v nějakém časovém intervalu navštěvoval mapu náhodně ,,Cestující obchodník,, u kterého by se dali koupit věci jak na craft, tak klidně i na sebe za UPD/NGG. Prostě raritky
 

Oximus

Člen týmu
Ahojte, osobně se mi více líbí varianta od @sharkman, nebylo by (za mě) nikterak iritující, kdyby postava dokázala umět ovládat dvě řemesla. Daleko reálnější vidím ale variantu od @S4t3l1t3, protože to prostě z pohledu dev bude daleko méně pracnější, podle mě. Každopádně oba návrhy předám administrátorce hry.

EDIT: Po konzultaci s kolegou @Komora95, je ale potřeba si také uvědomit, že (v případě implementace) hrozí narušení interakce mezi hráči v řemeslnickém odvětví, která je (za mě) v této hře poměrně důležitá.
 
Naposledy upraveno:
K tomu bych chtěl podotknout, že i když je některých řemesel nedostatek, nikdy jsem neměl problém získat produkt jiného řemesla. Všechno je to o tom, aby lidi nebyli asshole. Pak si nějaké spolupracující kamarády vždycky najdeš.
Problém je jen v tom, že pokud je spolupracující kamarád z jiného města nebo aliance, někdo ti to ukradne z trhu. Ale to jsme zase u té podmínky, aby lidi nebyli asshole. Což myslím žádná úprava hry nevyřeší.
 
K tomu bych chtěl podotknout, že i když je některých řemesel nedostatek, nikdy jsem neměl problém získat produkt jiného řemesla. Všechno je to o tom, aby lidi nebyli asshole. Pak si nějaké spolupracující kamarády vždycky najdeš.
Problém je jen v tom, že pokud je spolupracující kamarád z jiného města nebo aliance, někdo ti to ukradne z trhu. Ale to jsme zase u té podmínky, aby lidi nebyli asshole. Což myslím žádná úprava hry nevyřeší.
Tohle by se taky dalo vyřeším kdyby fungoval obchod z ruky do ruky ... sejdete se na místě a prostě si předáte věci bez trhu ... dost by to pomohlo :)
 
Tohle by se taky dalo vyřeším kdyby fungoval obchod z ruky do ruky ... sejdete se na místě a prostě si předáte věci bez trhu ... dost by to pomohlo :)
Pokud už se sejdem na místě, dá se to protáhnou přes trh, za těch pár sekund to nikdo nesebere. To by musel existovat systém umožňující to poslat kdykoli kamkoli.

Heuréka!

Pošta - balíkovna: napíšu na to adresu hráče, zaplatím poštovné, pošlu poštou, a jestli si to adresát vyzvedne za minutu nebo druhý den, je jen na něm. Tímto podávám balíkovou poštu jako oficiální návrh na novou funkci hry.
 
Kdyby nebyl poplatek tak by trh už neměl smysl protože by jsi nemusel platit ty 4 %. Pošta by měla mít stejný poplatek stejně tak jako poplatek za bankovní převod. V tomto případě by byl trh zbytečný a vše by se dělalo přes pevnost.
 
trh by měl smysl v tom případě, že bys prodával předmět a neměl kupce :) furt to am je pro všechny a někdo si to holt vezme ... ale pokud máš kupce tak si to můžete předat ručně podle mě ...
 
Kdyby nebyl poplatek tak by trh už neměl smysl protože by jsi nemusel platit ty 4 %. Pošta by měla mít stejný poplatek stejně tak jako poplatek za bankovní převod. V tomto případě by byl trh zbytečný a vše by se dělalo přes pevnost.
Pošta by mohla být klidně dražší než trh: příplatek za jistotu, že si to může vyzvednout jen adresát a nikdo to nesebere.
 
Ono by stačilo mít funkční trh s aukcí (příhozem by se zvyšovala cena, pozn. jeden dolar opravdu není zvýšení ceny), čímž by prodávající se skoro vždy dostal na +- tržní cenu (to bez práce a znalostí ceny), což by bylo daleko více motivující k prodeji než dnešní stav a určitě by tahle úprava "generovala" pro trh daleko větší (min. stabilnejší) nabídku všeho.
 
To je pravda s tou cenou a taky by se s příhozem na aukci by se měl čas prodlužovat jako v reálném životě a né zůstat stejný.
 
Nahoru