DeletedUser18963
Guest
Dobrý den,
Napadlo mě, že starý systém se stává neúčinný. Vzhledem k bonusům, které přidávají sady. Se tento starý systém stává neúčinný. Proto bych chtěl předložit návrh, který bych lépe propracoval. Nynější návrh je tento:
(Přesnost : Uhýbání) bylo by to v poměru 1:1 což by se rovnalo 50%.
Pokud to budu uvádět v nižších číslech, bude se to lépe počítat. Takže (Přesnost : uhýbání) 15 : 20 by se rovnalo 25%
A zase naopak. (Přesnost : uhýbání) 20 : 15 = 75 %
Pak je zde taktika a vystupování. Takže které z čísel by bylo větší by získalo bonus 20% (Přesnost : uhýbání)
Takže ve výsledku by to dopadlo tak, že by se nejdříve kouklo na taktiku a vystupování. Což by bylo 100:99 -> taktika by byla vyšší, takže obránce by získal 20% k uhýbání. Pokud vezmu příklad, že útočník má 100 přesnosti a obránce 90 uhýbání -> dojdeme k tomu, že k 90 uhýbání přidáme 20%. Takže 90*1,2 -> což by udělalo obránci 108 uhýbání. Takže by se porovnávalo 100 přesnosti útočníka a 108 úhybů obránce. Z čehož plyne, že náš útočník by měl 42,5% šance na zásah.
Výhoda v taktice by znamenala bonus pouze pro 1 ze schopností (Přesnost : uhýbání). Čímž chci říci, že pokud by měl útočník větší vystupování, získal by bonus pouze na přesnost, nikoli na uhýbání. Stejně by to fungovalo u obránce, který by taktéž získal pouze bonus na úhyb. Nastavení co se týče reflexů/houževnatosti X střílení/síla úderu bych nechal stejné.
Pokud by byli nějaké nejasnosti rád doplním informace zde, nebo ve zprávě na serverech Georgia a Hudson.
Ps: Myslím si, že počet schopností, přesáhl rámec starého systému boje a je to pouze o náhodě. Proto si myslím, že nyní by souboje záleželi více na schopnostech, než naštěstí.
Napadlo mě, že starý systém se stává neúčinný. Vzhledem k bonusům, které přidávají sady. Se tento starý systém stává neúčinný. Proto bych chtěl předložit návrh, který bych lépe propracoval. Nynější návrh je tento:
(Přesnost : Uhýbání) bylo by to v poměru 1:1 což by se rovnalo 50%.
Pokud to budu uvádět v nižších číslech, bude se to lépe počítat. Takže (Přesnost : uhýbání) 15 : 20 by se rovnalo 25%
A zase naopak. (Přesnost : uhýbání) 20 : 15 = 75 %
Pak je zde taktika a vystupování. Takže které z čísel by bylo větší by získalo bonus 20% (Přesnost : uhýbání)
Takže ve výsledku by to dopadlo tak, že by se nejdříve kouklo na taktiku a vystupování. Což by bylo 100:99 -> taktika by byla vyšší, takže obránce by získal 20% k uhýbání. Pokud vezmu příklad, že útočník má 100 přesnosti a obránce 90 uhýbání -> dojdeme k tomu, že k 90 uhýbání přidáme 20%. Takže 90*1,2 -> což by udělalo obránci 108 uhýbání. Takže by se porovnávalo 100 přesnosti útočníka a 108 úhybů obránce. Z čehož plyne, že náš útočník by měl 42,5% šance na zásah.
Výhoda v taktice by znamenala bonus pouze pro 1 ze schopností (Přesnost : uhýbání). Čímž chci říci, že pokud by měl útočník větší vystupování, získal by bonus pouze na přesnost, nikoli na uhýbání. Stejně by to fungovalo u obránce, který by taktéž získal pouze bonus na úhyb. Nastavení co se týče reflexů/houževnatosti X střílení/síla úderu bych nechal stejné.
Pokud by byli nějaké nejasnosti rád doplním informace zde, nebo ve zprávě na serverech Georgia a Hudson.
Ps: Myslím si, že počet schopností, přesáhl rámec starého systému boje a je to pouze o náhodě. Proto si myslím, že nyní by souboje záleželi více na schopnostech, než naštěstí.