• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Aktualizace Duely

DeletedUser18963

Guest
Dobrý den,
Napadlo mě, že starý systém se stává neúčinný. Vzhledem k bonusům, které přidávají sady. Se tento starý systém stává neúčinný. Proto bych chtěl předložit návrh, který bych lépe propracoval. Nynější návrh je tento:
(Přesnost : Uhýbání) bylo by to v poměru 1:1 což by se rovnalo 50%.
Pokud to budu uvádět v nižších číslech, bude se to lépe počítat. Takže (Přesnost : uhýbání) 15 : 20 by se rovnalo 25%
A zase naopak. (Přesnost : uhýbání) 20 : 15 = 75 %
Pak je zde taktika a vystupování. Takže které z čísel by bylo větší by získalo bonus 20% (Přesnost : uhýbání)
Takže ve výsledku by to dopadlo tak, že by se nejdříve kouklo na taktiku a vystupování. Což by bylo 100:99 -> taktika by byla vyšší, takže obránce by získal 20% k uhýbání. Pokud vezmu příklad, že útočník má 100 přesnosti a obránce 90 uhýbání -> dojdeme k tomu, že k 90 uhýbání přidáme 20%. Takže 90*1,2 -> což by udělalo obránci 108 uhýbání. Takže by se porovnávalo 100 přesnosti útočníka a 108 úhybů obránce. Z čehož plyne, že náš útočník by měl 42,5% šance na zásah.
Výhoda v taktice by znamenala bonus pouze pro 1 ze schopností (Přesnost : uhýbání). Čímž chci říci, že pokud by měl útočník větší vystupování, získal by bonus pouze na přesnost, nikoli na uhýbání. Stejně by to fungovalo u obránce, který by taktéž získal pouze bonus na úhyb. Nastavení co se týče reflexů/houževnatosti X střílení/síla úderu bych nechal stejné.

Pokud by byli nějaké nejasnosti rád doplním informace zde, nebo ve zprávě na serverech Georgia a Hudson.

Ps: Myslím si, že počet schopností, přesáhl rámec starého systému boje a je to pouze o náhodě. Proto si myslím, že nyní by souboje záleželi více na schopnostech, než naštěstí.
 
je to sice hezké, ale stále tu je ten faktor náhody, kdy se losuje náhodné číslo, které se porovnává.

můžeš mít přesnost 800 a protivník úhyb 50 a stejně ho 8x netrefíš, protože máš prostě smůlu a jemu padnou vyšší čísla než tobě.
 

DeletedUser18963

Guest
Myslel jsem i na toto a pokud by měl útočník 2x více přesnosti než obránce úhybu šance na zásah by byla 100%.
 
Nahoru