• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Farma

Farma


  • Celkový počet hlasujících
    16
  • Anketa uzavřena .

DeletedUser7239

Guest
Můj návrh na farmu:
Farma by se nalézala ve městě (vhodné místo vidím za kostelem, ale může být po celé délce budov)

Základní Vybudování (0. level) 500 dolarů/4 hodiny stavění/48 energie
(1 ks Velké kladivo + 1 ks kladívko + 1 ks hoblík + 1ks pila + 5 ks železné tyče + 10 ks kamene + 20 ks dřeva + 40 ks hřebíky + 80 ks role plátna) - Látání ponožek - ponožky

Stavba 1.-10. levelu 1000-10000 dolarů - 2 hodiny - 24 energie

1. level (1 ks pecky + 5 dřeva + 10 hřebíků) - Sbírání bylinek - koření

2. level (10 ks dřeva + 20 ks hřebíků) - Chov slepic - vejce

3. level (20 ks dřeva + 40 ks hřebíků) - Chov hus - peří

4. level (10 ks pecek + 20 ks dřeva + 30 ks sklenice vody + 40 ks hřebíky) - Pěstování vína - hroznové víno

5. level (30 ks dřeva + 60 ks hřebíků) - Chov ovcí - sýr

6. level (20 ks pecek + 40 ks dřeva + 60 ks sklenice vody + 80 ks hřebíky) - Pěstování chmele - pivo

7. level (20 ks kamene + 40 ks dřeva + 80 ks hřebíky) - Chov dobytka - hovězí kůže

8. level (40 ks dřeva + 80 ks hřebíky + 160 ks role plátna) - Krejčovství - nůžky

9. level (50 ks hoblíků + 100 ks hřebíků + 200 ks dřeva) - Truhlárna - metr

10.level (25 ks železné tyče + 50 ks kamene + 100 ks dřeva + 200 ks hřebíků) - Hvězdárna - dalekohled

+ možnost pro zvyšení pracovních míst na jednom místě (desátý level nemusí být konečný můžou se zde zadávat další činnosti na farmě), více zábavy pro hráče a možnost využití dalších produktů

- není možné, aby měl farmu každý hráč vlastní (aspoň si to myslím... tedy asi by to šlo, ale bylo by to složitější udělat :( ). Stavěná farma by patřila pod správu města a stavěla by se podobně jako Pevnost či Cirkus).

Případně se můžou levely poupravit podle výběru Inna.
Rád bych k tomu udělal i grafiku, ale nevím jak... tedy bych to aspoň popsal (Okno jako při přátelství + nultý level nahoře uprostřed nad ostatními prácemi... každou stavbou by se zaktivovala určená práce)

Tak jsem tu grafiku nějak udělal... :)
Farma.png

(po dokončení výstavby by se objevil skutečný obrázek práce a ukázal by se nový stupeň farmy)

Stavební materiály můžou doplňovat výrobky z řemesel. :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser9371

Guest
Mě se to líbí. Do historie divokého západu, což je smysl této hry od jejího spuštění to zapadá.
Hezky zpracované.
:72:
 

DeletedUser15301

Guest
vyborny napad, zaroven s tim se muzou vymyslet dalsi veci do remesla nebo ukoly...
jenom, aby se ty ovce a dobytek nepletly s pracema, co uz jsou
 

DeletedUser

Guest
Já nějak postrádám smysl. Chápu to tak, že stavím farmu ať mám nové práce a produkty.
 

DeletedUser7239

Guest
Já nějak postrádám smysl. Chápu to tak, že stavím farmu ať mám nové práce a produkty.

No v podstatě ano. Jde i o využití prací, které v novém updatu nenašly místo + další práce mimo farmu, které jsem vymyslel dříve. Je to spíše pro dělníky a dobrodruhy než pro vojáky a duelanty... ti mají své pevnosti. :D Ale jak koukám tak moc velký zájem není. :O Bylo by škoda, kdyby to skončilo v propadlišti dějin. Podle mně by to hru oživilo. Dělníci by měli zase co stavět a přibyli by nové produkty s kterými by se mohlo dále pracovat. :)
 
Smysl farmy je v zábavě. Bude se chovat dobytek, pěstovat plodiny a vyrábět nástroje a výrobky. Navíc mohou to být věci, které se jinde neseženou. Něco může být použito do řemesel, anebo do stavby města. Takže to bude vázané a neobejde se jedno bez druhého.
 

DeletedUser7239

Guest
Smysl farmy je v zábavě. Bude se chovat dobytek, pěstovat plodiny a vyrábět nástroje a výrobky. Navíc mohou to být věci, které se jinde neseženou. Něco může být použito do řemesel, anebo do stavby města. Takže to bude vázané a neobejde se jedno bez druhého.

Ty dvě předposlední levely, tj kovárna a truhlárna by mohla sloužit jako dílna pro výrobu dalších předmětů, které nejsou ve hře (např. sudy na vodu, nářadí, železné obruče anebo kytary, struny atd.) a ty by se tak mohli uplatnit dále v nových úkolech. :siesta: Jak už jsem dříve naznačil hráč dělá práce (např. Rybolov) a podle toho co mu kalkulátor vypočte si obleče třeba velikonoční vajíčko. :O Ve skutečnosti by na to neulovil nic. Takže základ by byl vlastně vyrobená udice na chytání ryb případně dvojnásobek za použití dynamitu. :) Takže pokud by chtěl zvýšit výnos produktů musel by mít něco v inventáři. Mně třeba zlobí, když na 100% nedostanu lístek na vlak. Možná by to bylo v pořádku, kdyby musel mít hráč ve výbavě třeba papír. Papír by zmizel a objevil by se lístek na vlak (tentokrát ale už opravdu 100%). Ale jak psal Krosna33 nápadu, které hráči vytvořili bylo spousty a kolikrát i lepších než je tento, ale málo zrealizovaných. No je to škoda. :(
 
Nahoru