• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Kontakt na innogames

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Deleted User - 825207

Guest
Nevím co si od toho slibuješ. Pokud si dostal BAN, tak jsou určitě v Německu všichni nedočkaví, až jim napíšeš a oni tě odblokují.
No pozor, pokud dostal opravdu neoprávněný ban a pochybil zde pracovník podpory, nevidím důvod proč by nemohl vznést protest u nadřízených CZ týmu?
A podle mně by pak kompetentní osoba měla jeho stížnost prošetřit zda ban je oprávněn či nikoli.

Ale jak znám INNO, odpověď buď nepříjde a nebo když už tak za dva tři měsíce s tím že je vše v pořádku(i když třeba není)..

Nevím o co jde konkrétně, ale já bych se zkusil domluvit s Miko, jsme přeci koneckonců jen lidi.:)
 

DeletedUser11928

Guest
No pozor, pokud dostal opravdu neoprávněný ban a pochybil zde pracovník podpory, nevidím důvod proč by nemohl vznést protest u nadřízených CZ týmu?
A podle mně by pak kompetentní osoba měla jeho stížnost prošetřit zda ban je oprávněn či nikoli.

Ale jak znám INNO, odpověď buď nepříjde a nebo když už tak za dva tři měsíce s tím že je vše v pořádku(i když třeba není)..

Nevím o co jde konkrétně, ale já bych se zkusil domluvit s Miko, jsme přeci koneckonců jen lidi.:)
Já se snažil domluvit 10 dní. Ač jsem vše vysvětloval a dokládal, přišel merlinos a ticket uzavřel.
Jsme jen lidi, jen někteří jsou poddruh...
 

Deleted User - 825207

Guest
@abe888 Tak merlinos taky nemůže obcházet Miko a zamknout ticket v kterém komunikuješ s Miko a vaše záležitost není dořešena, pokud ticket zamknul, na 99,9% jsem si jist že o tom zamčení ticketu Miko vědela.

Ale i tak jak psal @gabor nagy zkus jí napsat soukromou zprávu a kdyby nereagovala či jste se nedomluvili k tvojí spokojenosti s řešením tvojí situace tak zkus podat stížnost a uvidíš no..
 

Symphie

Člen týmu
Prosím, držte se tématu vlákna. :-)
Co se týče blokace, napiš ticket. Pokud nejsi spokojen s odpovědí, máš možnost požádat o posunutí výš k nadřízenému, případně si můžeš vyžádat posunutí přímo k Miko a ta ti zajisté odpoví, v čem je problém.
 

DeletedUser11928

Guest
Prosím, držte se tématu vlákna. :)
Co se týče blokace, napiš ticket. Pokud nejsi spokojen s odpovědí, máš možnost požádat o posunutí výš k nadřízenému, případně si můžeš vyžádat posunutí přímo k Miko a ta ti zajisté odpoví, v čem je problém.
S dikem prijimam Tvou odpoved, protoze jsi jedina z tymu, ktera na dane tema odpovedela.
Miko jsem ticket ohledne blokace smeroval hned, vedel jsem, ze s ovocnakem to nema smysl... Stejne pote prisel a ticket uzamkl.
Nebudu se k teto "osobe" dale vyjadrovat, za diagnozu by mi musel zaplatit. :-)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru