Toto by bolo najrychlejsie jaz. zvieraBlbost k ničemu, podobného odpadu dělá mraky už sedlář - nevidím rozdíl v tom, jestli přejdu mapu o sekundu rychleji za použití tohoto zařízení. Prodejka receptu na drop je nesmyslně vysoká, reálně se snad dá 20k dosáhnout při optimálním reskillu někdy po 200, kterou na CZ servrech v dohledné době budou mít jednotky lidí.
Na plnění ačívmentu za použití použitelných předmětů stačí amulet, ne krám, do kterého narvu půl inventáře.
Ripper aj ked sa ti nepaci vysledny produkt, ale vezmi si , ze som priniesol do hry novu myslienku, ze remeslo nemusi iba vytvarat produkty, ale moze vytvorit aj inu cast inventaraJo a sedlář na 840 ušije důstojníka, kuchař udělá upgradovanej dort, co bude dávat trilion schopek a mastík vyrobí kyselinu, co vymaže enemáka v duelu ze hry... Jestli něco řemeslo potřebuje, tak předělat současný krámy, aby byly použitelný, ne generovat nesmysly. I kdyby to byl top prostředek na rychlost - nechápu proč se nedá vylepšit, to abych jako vyrobil 1 a pak mohl zapomenout, že ten recept existuje? Zas tak těžký na výrobu za předpokladu, že seženu recept, se mi to teda taky nezdá... Z hlediska collaba mezi řemesly potřebuju na takový top item jen sedláře, zbytek si v pohodě jako kovář udělám sám? Z nových jobů použiju celý 1 ze 44?
Chtěl vědět, co si o tom myslíme - dal jsem mu vědět.dal napad a ty len hejt ... je to hruby navrh, nieco prinosne
Nemyslím, že má smysl něco přinášet. Koneckonců jsem placený od hodiny za vymýšlení jinde, tady je případná realizace mých nápadů minimálně pravděpodobná. Navrhovatel kreace toho Westu přinesl už dost - z toho, co jsem viděl, si myslím, že multiplayerové hry nejsou pro něj...co si priniesol ty?
Normálně dál hraju na Indianě a Klondajku. To, že nehraju na světě, kde se vyskytuje řada zvláštních individuí (včetně tebe), se kterými nechci mít nic společného, neznamená, že nehraju jinde.vymenujem .... skoncil som
To mi fakt říká někdo komu je jakákoliv kritika cizí a kdo se chová jak ředitel zeměkoule?sa zamysli nad sebou kus nez nieco napises
Jako jo - mně spíš vadí, že ty poslední změny jsou takové polovičaté. Zvýšení levlu - zavede se, dají se nový práce, slovy dva trvalé questy pro level 150 (že by někdo mohl dolézt i dál, s tím se asi už ani nepočítá), jednotky opakovatelných a pak si zase stav kostel, protože ty nový práce vlastně nějak nepotřebuješ (aspoň k expu, na prachy a nálezku dejme tomu). Cirkus - změní se začátek (no i když mám pocit, že se spawnuje furt v noci ) - dobře - ale že je kdekoliv za 5 min naplněný, odměňování je všelijaký, jen ne logický a spravedlivý a z těch "her" z 90% padne useless blbost už nás moc nezajímá. Teď zas budou nové itemy v shopu... K čemu? Abych měl o 100 bodů úspěšnosti víc až se uráčí dát svítivky do beden a bude dobrá fáze měsíce, že mi z nich padnou? Stejně se vsadím, že z hlediska nějakýho herního impactu to bude zas nějakej bizár, kdy nejvíc použitelný zůstanou op drahá buřinka a ty plstěný klobouky (protože tam byl peak upgradu původních statů itemů).Tak já půjdu proti proudu, ale ja si naopak myslím, že nějaké zásadní předělání řemesel nemá valný smysl (resp. bych radši nejdřív upravil x-dalších věcí ve hře) - drop předmětům se díky bonusům natolik zvýšil, že je to vlastně "přeskočitelné" a řešil bych pouze nové předměty, tak aby byly aspoň v době vypuštění použitelné (což se vůbec neděje).