• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Otázka Letní/podzimní Yukon

Ahoj,

V létě nebo na podzim chystáme velký Yukon, ve kterém bude možnost soutěžit ve všech aspektech hry. Od hoňky za levelem 150, přes největší počet ŘB, nejlepšího duelanta až po mistra úspěchů!

Prosím věnuj minutku svého času a vyplň krátký dotazník, díky kterému budeme blíže k tomu, co reálně chcete, aby jste u toho vydrželi co nejdéle - je to přece o zábavě!

Na dotazník se dostaneš klikem sem


Výsledky budou poté nasdíleny do tohohle příspěvku.

Zároveň prosíme o jakékoliv rady, nápady. Zde na to máte prostor.
 
Odpovědi pro Azurita:
1) Délka trvání - opravdu bych si představoval dva měsíce, které v momentální chvíli v dotazníku vedou. Rozdíl v odměnách je znatelný a dovoluje to rozdat více odměn mezi jednotlivé aspekty: nejrychlejší max level, nejlepší bitvař, nejvíce poškození u bitev, nejlepší v tabulce řemesla, mistr úspěchů, nejlepší duelant, nejlepší město, atd..

2) Pracovní motivace, vyšší zisk atp. je samozřejmost

3) Nad prémiem jsem upřímně přemýšlel pouze nad automatizací a to z důvodu, aby sis na noc mohl zadat práce. Rychlost a šance se dá vyřešit jako buff na serveru.
Ohledně zisku bych to viděl spíše na anketu, ale proč ne, dovolí jednodušší nálezy svítivek a alespoň bude rychlejší získávat dolary.
Charakterový bonus bych nejspíše vypustil, protože v rámci soutěživosti ti dá obrovské výhody - hp, taktika, rychlejší expy, … tohle bych asi řešil také “dolaďovací” anketou.
Úpravy jako na NET verzi jsou nejspíše možné, ale chtělo by to provést nějaké testy - nechal bych to spíše na další Yukony.

4) Co se týče itemů z shopu, vyhrává zatím možnost 75% sleva na vše. O nápojích by se ještě musela provést extra diskuze a kolik by bylo ideální. Zamlouvá si mi cena z bety, kde stojí 10 UPD a můžeš si šaškovat, jak jen chceš.

5) Co se týče těch sad, uvidíme kolik stihnou upravit sad - popř. to doladíš sadovými předměty (mastičkář, atp), než by speed vypuknul, logiku mi dává doba po prázdninách, kdy se sejde nejvíce hráčů.

6) Co se týče bitev o pevnost, myslím, že to bude ok v momentálním nastavení, jelikož nejsou přesílené základní sady. Držím se základního pravidla - nižší základ pro bonus = o dost snížené bonusy.

7) Level 150 instantní v plánu na tenhle “velký” Yukon nebyl a nebude. Nastavení prací bych viděl možná na cca 700%. Na malém levelu u stavebních prací (stavět nádraží) máš +- 200 zkušeností za 15 vteřin. Jelikož budou “levně” dostupné věci z UPD shopu, nebál bych se to snížit i na 500 nebo 600.
 
Vypadá to zajímavě, držím palce. Dotazník jsem vyplnil jako nepřihlášený na fóru, šlo to. Tak už ho podruhé vyplňovat nebudu, abych nezkreslil výsledky ankety.
 
Víceméně grafy mluví jednohlasně, nechám to běžet do neděle nebo do 100 odpovědí a potom sem zveřejním výsledky i s grafy
 
Nastavení hry u narozeninoveho speedu, který teď probíhá na anglickém serveru. Celkem se to dobře hraje
 

Přílohy

  • 7913C9E1-DAFE-4F89-A97E-7BD982505513.jpeg
    7913C9E1-DAFE-4F89-A97E-7BD982505513.jpeg
    256,3 KB · Zobrazení: 12
Nastavení hry u narozeninoveho speedu, který teď probíhá na anglickém serveru. Celkem se to dobře hraje
Mrknu na to, ale zdá se mi to hodně “přepálené” teoreticky by šlo pro peníze a expy nahodit poloviční %. Teď spíš otázka, jak to bude fungovat, zároveň nechci, aby lidi doexpili v prvních dnech. Představoval bych si to tak po týdnu a půl nejrychlejší a po 2-3 lajdáci. Ale nevím, zkusíme to promyslet. Mám vesměs nastavení už promyšlené, ale potřebuje doladit.

Co se týče těch bonusů na dmg, charaktery atp, tak se zkusím zeptat, jestli jsme schopni to zrealizovat.
 
Co se mi tam ještě líbí, že tam mají jedno NPC město, které má kompletně všechny věci na prodej. Chybí mi tam trh, který je zablokován a tím pádem nejsem schopen plnit úkoly s věcmi od jiného řemesla a pak i pokračovat v samotném řemeslu.
 
Blokaci trhu dělat nechci, ale myslím, že jde nastavit aby fungoval pouze trh města - ale nechci kecat. Tudíž by tyhle věci byly čistě jen o kooperaci s ostatními členy. Jedna z disciplín na speedu bude mistr úspěchů a celková blokace trhu by byla kontraproduktivní, jelikož jak píšeš by nebylo možné splnit úspěchy. Pokud by šel nastavit limit členů města na 10-15, jako je u anglické mutace, tak by se tÍm daly pošéfovat i mulťáky - nemožnost odejít z města. Tím pádem, kdyby došlo k odhalení mulťáku, tak by ti zabíral místo ve městě a přišel bys o šance vyhrát odměnu za celé město - méně bodů stavby, méně duelových bodů, atp.

Co se týče toho NPC města, předměty jsou tam předpokládám s klasickou přirážkou, jako když obchoduješ v cizím městě, že?

Času je dost a věřím, že se nám to povede promakat, aby jsme se zavděčili skoro všem
 
Nastavení hry u narozeninoveho speedu, který teď probíhá na anglickém serveru. Celkem se to dobře hraje
Takový velký % prý na CZ nešli udělat. A k nastavení světa na Yukonu nemáme my osobně přístup.


- co jsem pochopil z dokumentu ohledně nastavení serveru, tak problém je akorát u rychlosti, u ostatních není zmínka - Veteš
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Mrknu na to, ale zdá se mi to hodně “přepálené” teoreticky by šlo pro peníze a expy nahodit poloviční %.
Ahoj, prepalene to neni, jelikoz je to vyvazeno tim, ze v UP shopu nejsou sady a hraci maji ZAKAZANO obchodovat (trh funguje, ale banuje se za to - dukladne). Tento postup kvituji. Za dalsi - hraji tam 5 dni, 15s prace pres den zadavam, jak je mym zvykem (tj. 9x15s). Mam uroven 120. Mam tedy za to, ze tamni nastaveni je zcela v poradku a troufnu si rict, ze pokud by byl stejny "buff" u nas, tak nekteri hraci ten level 120 nedaji ani za mesic (dvakrat denne hodinovky). Expy tedy OK.
$ rovnez, jelikoz je tam timto bonusem kompenzovano to, ze ve hre nejsou sady. Kdyz si na CZ Yukonu hodim strojvudce (toho jsme dostali vsichni na zacatku), mam cca 2k/15s. Na .net Yukonu tyto sety nejsou a s bonusem ziskam 3k/15s. Coz je ale v naprostem poradku, jelikoz se tim balancuje nemoznost vyuzivat trh (pokud neco chces z ciziho mesta, zaplatis za to randal a ne nakupku). Dale jsou pak v UP shopu veci za $ (1UPD=$1000), coz opet prispiva k tomu, aby hraci $ meli kde utracet a vyuzit.
Za me? Zkopirujte .net Yukon.

Takový velký % prý na CZ nešli udělat. A k nastavení světa na Yukonu nemáme my osobně přístup.
Mate 3-4 mesice na to, abyste to zaridili.
------
Ocenuji Vas zajem a pripravy spocivajici ve zjisteni toho, co hraci chteji.
 
Dotazník vyplňovat nebudu, protože o Yukon reálně nemám zájem, a považuji proto za fér nezkreslovat výsledky. Není mi ale jasné, proč se vynakládá tolik energie na vymazlení Yukonu, zatímco stávající světy jedou setrvačností. Nové úkolové řady jsou pouze sezónní a předem je jasné, že se budou zběsile klikat dýně, rampouchy, balíčky, obilí atd., a pak se odklikají suroviny. Na začátku to byla zábava, teď už zase jen další rutina. Stále chybí standardní neopakovatelné dlouhé úkolovky, které jdou plnit kdykoli po libovolně dlouhou dobu, a které dávají dohromady nějaký (více či méně sofistikovaně) promyšlený příběh.
 

raketak95

Člen týmu
Dotazník vyplňovat nebudu, protože o Yukon reálně nemám zájem, a považuji proto za fér nezkreslovat výsledky. Není mi ale jasné, proč se vynakládá tolik energie na vymazlení Yukonu, zatímco stávající světy jedou setrvačností. Nové úkolové řady jsou pouze sezónní a předem je jasné, že se budou zběsile klikat dýně, rampouchy, balíčky, obilí atd., a pak se odklikají suroviny. Na začátku to byla zábava, teď už zase jen další rutina. Stále chybí standardní neopakovatelné dlouhé úkolovky, které jdou plnit kdykoli po libovolně dlouhou dobu, a které dávají dohromady nějaký (více či méně sofistikovaně) promyšlený příběh.
Bohužel se bojím, že obsah hry (typu questů, podoba akcí apod.) CZ tým má marginální šanci ovlivnit a od těch 2 lidí na částečný úvazek bych asi zázraky nečekal... :roll:

Takže za mě je pochopitelné, že část týmu vráží úsilí do něčeho, co ovlivnit může, aby to bylo pro účastníky záživnější než poslední 2 Yukony. Jediný, čeho se bojím, že to bude spíš soutěž v tom, kdo má víc volného času na expení (nějak tak si myslím, že kdo bude nahoře v expu, bude mít výhodu i v bitvách a duelech), nebo v tom, kdo otevře víc peněženku. :) To by v závislosti na trvání a podobě odměn mohlo vést k tomu, že o to část lidí ztratí zájem už předem.
 
Bohužel se bojím, že obsah hry (typu questů, podoba akcí apod.) CZ tým má marginální šanci ovlivnit a od těch 2 lidí na částečný úvazek bych asi zázraky nečekal...
Takže za mě je pochopitelné, že část týmu vráží úsilí do něčeho, co ovlivnit může, aby to bylo pro účastníky záživnější než poslední 2 Yukony.
Děkuju za pochopení a vysvětlení. Opravdu nejsme vývojáři natož nějací velcí INNO kluci abychom mohli diktovat. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak můžem ovlivňovat ale musí to být dost velký štěstí.

Díky @Komora95 máme sety Bonnie a Clyde.
 
Naposledy upraveno:
To je dobrá věc,
Jediný, čeho se bojím, že to bude spíš soutěž v tom, kdo má víc volného času na expení (nějak tak si myslím, že kdo bude nahoře v expu, bude mít výhodu i v bitvách a duelech), nebo v tom, kdo otevře víc peněženku. :) To by v závislosti na trvání a podobě odměn mohlo vést k tomu, že o to část lidí ztratí zájem už předem.
A z tohoto důvodu jsem hlasoval pro nejkratší variantu. Ano, odměny pak asi nebudou tak dobré, ale zároveň se nůžky nerozevřou tak výrazně, právě na základě levelu.
 
Chybi? A komu? Ukolu je prehrsel... Neopakovatelna a dlouha byla ta "custom" na Yukonu, ale bohumzel, kdyz se o Yukon nezajimas, minul jsi ji. Tym ztezi vytvori novou ingame ukolovku, proto je fajn, ze se snazi hru zpestrit jinak. Prave proto je fajn, ze jsou v tymu lide, kteri maji o takove veci zajem a miko jim v tom pomuze (doufam).

No chybí například mně, protože já už na Dakotě a Eldu žádné nesplněné úkoly nemám, takže přehršel úkolů opravdu nevidím. Tudíž točím ty denní a týdenní úkoly ad nauseam. A vám fakt připadá normální dělat si novou postavu na novém světě jen kvůli jedné úkolovce?

Což není myšleno jako kritika týmu, naopak mají můj respekt, že se tristní situaci na defaultních světech snaží nějak kompenzovat. Je vlastně velmi smutné, že za tu asi tisícinu úvazku odvádí víc práce než ti dva fešáci z centrály.
 
Yukon na .en serveru
Ahoj,
dle dohody s @Vetešník (ktery se ucastni eventu se mnou) se nize pokusim sepsat sve subjektivni pocity z eventoveho sveta na .net serveru.

Pojali to jako "Narozeninovy speed svet", jehoz nastaveni spolecne s mymi postrehy k tomuto naleznete nize. Vynecham body jako je cirkus apod, ktery je stejne k nicemu.
-------------------------------------------------
Z ofiko oznameni o nastaveni daneho sveta:

Uroven na zacatku: 1. Bezesporu nejlepsi moznost.
Vybaveni: Zadne. Hraci na zacatku neobdrzi nic. Opet - nejlepsi moznost.
Doba trvani: 20 dni. Z meho pohledu je to kratke. S prihlednutim k obsahlosti tamniho eventu bych rad videl nas Yukon delsi, protoze je proste zabavny.
Registrace: Pro kazdeho. Spatne. Miko by sice nemusela kazdeho registrovat manualne. Ale co s multaky? Vime, jak tezke je multiucty dokazat (zdravim postarsiho pana) a taky vime, jak jsou trestany (viz. CR alias SB na Yukonu) - nijak. Potrebujeme, aby byl hrac na server vpusten selektivne na zaklade jeho zadosti (forum/ticket).
UPD Shop: Nakup za UPD/$, bez obleceni (sad). V UPD najdeme obvykle veci, ale lze je koupit za $. $1000=1UPD. V pohode kurz. V shopu nejsou zadne kusy obleceni, krom narodnich opasku. Takze opravdu je svet bez "novodobych" sad.
1653027948464.png
Premium: Lze zakoupit. Proc ne. Hraci nedostali premium globalne a kdo si ho nekoupi, ten ho nema. Me nedela problem si za nej na Yukonu zaplatit (tam me to bavi, na jinych svetech jej nekupuji). Ale jelikoz je to "Sranda server", bylo by lepsi, kdyby kazdy hrac dostal VIP po celou dobu trvani.
Bankovni prevody: Zakazany. Tohle je fajn. Dava to smysl vzhledem k nastaveni trhu:
Trh: Existuje, ale pouzivani je zakazano pravidly. Super. Tohle chci i u nas. Pokud by tomu tak nebylo (zakaz by neprobehl), cely svet ztrati sve kouzlo. Trh na danem Yukonu sleduji a opravdu je toto pravidlo vymahano.
Mesta, obchody: Mesto ma limit 10 hracu. Toto je vhodny krok k omezeni fluktuace "nakupcich", kteri by si chteli jit utratit sve miliony co naklikali za 3 hodiny do jineho mesta, aby nekupovali mnohem draze (pokud nakupujete v cizim meste, jehoz nejste clenem, nakupni cena itemu je ctyrikrat vetsi). Ve hre je rovnez mesto NPC Town, ktere obsahuje vsechny zakoupitelne itemy, viz.
1653024903994.png
. Sice jim pretekaji cisla stranek, ale poradili si. To je hlavni.
Aliance: Nejsou povoleny. Smysl tohoto nastaveni jsem nenalezl (zatim jsem nemel cas zkoumat bitvy).

Nastaveni bonusu sveta:
  • Penize z praci: +2500% - v naprostem poradku. Za 15s stribrne prace mam cca $3000. Je to moc? Neni. Vyse jsem zminoval nemoznost obchodovani. Pokud tedy hrac shani nejaky item, zajde do NPC Town a koupi ho za ctyrnasobek. Pokud si chce hrac koupit doplnovak z UPD Shopu, koupi ho za $. $1000=1UPD. Pro porovnani - na nasem Yukonu mam za 15s se setem, ktery jsme na zacatku vsichni obdrzeli, cca $2000/15s. A na nasem Yukonu si za $ nic v shopu nekoupime a obchodovat na trhu muzeme. Toto je spravne nastaveni a klidne bych uvital navyseni tohoto bonusu.
  • Zkusenosti z praci: +3000% - opet - v poradku. Na zacatku mate level 1, behem chvilky udelate 120 a jste mirne konkurenceschopni. Lame se to po levelu 125, kde jde expeni vseobecne pomaleji. Pokud by byl bonus nizsi, hraci ztrati motivaci expit - museli by klikat vice, dele a 150 by si na caasove omezenem svete uzili mene. Na .net Yukonu jsem asi tyden (?) a 150 nemam. A vite, ze jsem dost magor na to, abych uz 150 mel.
  • Stesti: +500% - dalsi z moznych prijmu. At uz $, ktere ziskate prodejem dropu, ci tim, ze dropy vyuzijete. A verte, ze vyuzijete.
    1653025848976.png
  • Drop produktu: +900% - Nehodnotim, jelikoz remeslo nedelam. Ale nastaveni je v poradku - je to speed server!
  • Rychlost: +5000% - Klidne bych pridal, ale staci to.
    1653025958343.png
  • Regenerace energie: +500% - Energii nikdy nevycerpate. Coz se na speed serveru hodi. V poradku.
  • Regenerace zdravi +500% - dtto
  • Pracovni motivace: +200% - Navyseni motivace je super, protoze danou praci proste kliknete 100x. Minimalizujeme tim naklady na doplnovaky a maximalizujeme svou efektivitu pri hrani.
  • Duelova motivace: +2000% - Nonsense. Ale proc ne. Pokud se nekomu chce.... Klidne by stacil desetinovy bonus, tj. 200%.
  • Poskozeni v duelu: +50% - V tomto pripade lze akceptovat. V pripade, ktery uvedu nize (charakterove skupiny) akceptovat nelze. Ukazka toho, jak bonus funguje:
    1653026323556.png
    . Ma zbran ma zakladni poskozeni 121-158.
  • Pracovni body: +400% - Nejsou tam sady a je to speed! Klidne tento bonus zvednete, klidne tam strelte 500%. Libi se mi to, je to zabavne a na kanclu mame lepsi dropy.
  • Moznost zruseni ochrany po obdrzeni KO: 1 hodina - Za tento cas stihnete s klidem zregenerovat (nekteri i zdegenerovat). Vzhledem k tomu, ze duely maji take svou kategorii (viz. nize), je to v poradku. KO tyto hrace nevyradi ze hry (opet - je to speed server, trva 20 dni, cas je cenny!).
  • Konec ochrany po KO: 12 hodin - Je to malo. Pro me. Denne si musite 2x shanet KO, pokud jste cleny mesta.
Poznamka: jako zakladni hodnota je brano 0%


Specialni bonusy charakteru:
DobrodruhDuelantDělníkVoják
  • XP z praci +10%
  • $ z praci +20%
  • Stesti+60%
  • Pracovni body +30%
  • Poskozeni v duelu +50%
  • Regenerace energie +40%
  • Regenerace zdravi +100%
  • Duelova motivace +300%
  • XP z praci +25%
  • $ z praci +25%
  • Pracovni motivace +200%
  • Pracovni body +30%
  • Regenerace energie +100%
  • Regenerace zdravi +50%
  • Duelova motivace +300%
  • Poskozeni v duelu +20%
Tohle, samozrejme, nedokazu posoudit, jelikoz jsem si zvolil duelanta. Bonusy na poskozeni v duelu jsou totalne zle a mely by byt v techto pripadech nahrazeny necim jinym. Tohle zasahuje do PvP prvku a je to spatne! Bud budou mit vsichni hraci stejny bonus tohoto poskozeni, nebo nikdo zadny. Serverove nastavenych +50% pro vsechny je ok, ale dalsich +50%, pokud si zvolite duelanta, je proste prasecina, nesmysl, nelidskost a hnus. Vypnou vas na 4 rany. Co 12 hodin. Tohle vadi i me, a to jsem duelove aktivni na vsech svetech.
Bonusy na duelovou motivaci jsou absurdni taky. V zakladu mame +2000%! Proc dalsich 300? Tohle nebude vyuzito.
XP, stesti, $ a PB jsou naopak vitanym ozivenim vyhod charakterovych skupin a dukazem, ze kdyz se chce, tak to sakra jde! Je tedy patrne, ze inno do bonusu charakterovych skupin umi lehce zasahnout, ale nechce.
Rad bych podotknul, ze na vyse zminene bonusy se neuplatnuje charakterovy bonus premia. Nastesti.

Odmeny:
Odmitam prekladat. Kopiruji original.
Main Rewards


Duels most difference (win – lost):


1. 2x El Gringo set items
2. 1x El Gringo set item or choose 4 items from any event set (2012-2021)
3. Choose 2 items from any event set (2012-2021)

Fort battle highest total damage:
1. 2x El Gringo set items
2. 300 Nuggets

Fort battle most total dodged shots:
1. 2x El Gringo set items
2. 300 Nuggets

Achievement points:
1. 2x El Gringo set items
2. Choose 4 items from any event set (2012-2021)
3. Choose 2 items from any event set (2012-2021)

Adventures (Most ko’s):
1. 2 items from the Deputy chef's set
2. 200 Nuggets

Adventures (most played adventures):
1. 200 Nuggets


Notes:
  • A player can only win in one of these categories. If you achieve a placement in more categories, only the first best place counts (in the case of a tie, the priority of the categories matter (top-to-bottom): Duel ranking being the 1st and Adventures (Most ko's) ranking the 6th). Of course, where a player is skipped, the reward goes to the next position.
  • Choose x items from any event set (2012-2021): Items that were available at our past events (Valentine’s Day, Easter, Independence Day, Oktoberfest, Day of the Dead, Christmas). The unique event rewards that go only to the winner of the event cannot be asked.



Bonus Rewards

Most money in the bank:

1. 300 Nuggets

Experience points:

1. 600 Nuggets + Speedy Gonzales Character title
2. 300 Nuggets + Speedy Gonzales Character title
3. 150 Nuggets + Speedy Gonzales Character title

The highest value of an item obtained from jobs:
1. 400 nuggets + Trapper's winter clothing set
2. 200 nuggets

Participation: The player must sumbit work report for the Support Team in order to participate in this category. The work reports can be submitted by sending a telegram to Henry Walker NPC or by sending a support ticket, the ranking will be updated every 24 hours in the saloon topic.


Notes: A player can win more than 1 of the bonus rewards with a maximum of 2 and they can combine it with 1 main reward.


Community rewards:

Towns ranking at the end of the event:

  1. 2000 bonds
  2. 1000 bonds
  3. 500 bonds
    These will be distributed among the number of town members equally.
Verim, ze kdo ma zajem se o odmenach neco dozvedet, vyuzije prekladac ci zvlada zaklady anglictiny.


Zaver:
Promysleny Yukon. Temer do posledniho detailu je skvele vybalancovan, zabavny a netradicni. Na kanclu mate nalezku az 22k, ziskavate dropy, ktere vam 12 let z prace nikdy nepadly. Custom bonusy charakterovych skupin jsou rovnez skvelym zpestrenim a hrace "donuti" k tomu, aby si nasli "novou oblibenou" charakterovou skupinu.
Skoda jen, ze se uprav nedockaly bitvy o pevnost. Par se jich pokusim zucastnit, abych si toto potvrdil.
Tip pro nas tym? Pozadejte nemce o stejne nastaveni, avsak s drobnymi upravami.
 
Musím potvrdit a zároveň vyvrátit obavy toho, že to bude “závislé” na levelu. Jelikož máte jen hrstku sad (mastič, gentleman, mexičan,…) a bonusy sady jsou slabé, tak většinu předmětů nahradíte předměty z obchodu. Nejvíce bodů na klasickém serveru dává celá sada a na tomhle speedu není rozdíl tak razantní a kompetetivnost je tedy mnohem jednodušší.

S jejich nastavením je opravdu jednoduché expit a už od nízkého levelu je možnost klikat středové práce. Do dvou hodinek ani ne s občasnou přestávkou, kdy jsem neměl zadané práce jsem dosáhl levelu 100.

Výhody v duelech a bitvách? Možná o trochu více schopek, ale pořád je to víceméně o tom, co hráč umí a dovede.
 
Nahoru