DeletedUser
Guest
Ach jo, zase takových stížností. Vždyť to vypadá pěkně. Že je k dispozici víc věcí - no a co? To je snad dobře, ne? Navíc volně prodejné v obchodech, takže stížnosti na nuggety odpadají. Naopak, zdá se mi, že i bez nuggetů bude možné sehnat oblečení, které se bude v některých ohledech blížit tombolovým věcem (třeba hnědý plášť teď bude dávat 19 zdraví, takže už nebudu tak závistivě koukat na Nattyho kabát).
Tohle mě fakt dojalo. Ukaž mi ty staré propracované úkoly. S dobrou odměnou? Který? Jistě, Hernandův meč - ale to člověk musel mít fakt kliku, aby si úplně náhodou vybral správně. 2. klíč - ten samý příběh. A jinak nic, co by se alespoň vzdáleně užitečností blížilo 20 UPB. A v čem byly staré úkoly méně tupé klikání a běhání po mapě než teď? Naopak, takový úkol zabít 5 (nebo dokonce 10) NPC je těžký i pro dobře vybaveného člověka na 120. levelu. A těch keců, co si tu člověk mohl přečíst o neadekvátně těžkém úkolu. Protože to nebylo tupé klikání, člověk musel MYSLET. Ajajaj. Ale INNO naslouchalo hráčům (jak ty si přeješ) a požadavek snížilo (nebo alespoň slíbilo, že jej sníží). A opět fňukání (zejména od těch, co se jim povedlo pár NPC zabít). Mělo INNO opět naslouchat a požadavek zvýšit?
Ve westu je spousta věcí, co člověk může dělat - řemeslo, duely, bitvy, hledání předmětů. Pokud se někdo se vší vervou vrhne jen na jednu věc, brzy dosáhne stropu a neví, co dál dělat. Například já už mám skoro všechny úspěchy, které je možno nějak rozumně získat. Někdo tady stále brečí, že má level 650 v řemesle a nemůže postupovat dál. Spousta lidí nadává, že se nepohnulo s pevnostmi. Další chtějí, aby bylo co stavět. Ale je z velké části jejich problém, že si neumí/nechtějí najít něco jiného, co chtějí dělat. Myslím, že INNO by nemělo kvůli hrstce lidí, kteří se neúnavně ženou za nějakým cílem (a nestačí jim jej dosáhnout, tj. mít maximální level, potřebují jej překonat!) stále zvyšovat strop - pak to jen demotivuje ostatní, protože uvidí, že svým tempem se k vrcholu nedostanou ani za deset let.
A ta nejsmutnější část.Úkoly:No to je největší problém,kde jsou ty staré,propracované úkoly?Pořád nám tu jen servírují úkolové řady s 30ti úkoly,běhání od místa k místu,klikání a to je šecko.XP a $ za tyto úspěšně splněné úkoly jsou směšné,stejně tak odměna 20 UPD za úkolovou řadu o 30ti úkolech
Stačí se trošku vrátit zpět,zamyslet se a popovídat si trošku s hráči.Myslím,že by jim to velice prospělo.
Tohle mě fakt dojalo. Ukaž mi ty staré propracované úkoly. S dobrou odměnou? Který? Jistě, Hernandův meč - ale to člověk musel mít fakt kliku, aby si úplně náhodou vybral správně. 2. klíč - ten samý příběh. A jinak nic, co by se alespoň vzdáleně užitečností blížilo 20 UPB. A v čem byly staré úkoly méně tupé klikání a běhání po mapě než teď? Naopak, takový úkol zabít 5 (nebo dokonce 10) NPC je těžký i pro dobře vybaveného člověka na 120. levelu. A těch keců, co si tu člověk mohl přečíst o neadekvátně těžkém úkolu. Protože to nebylo tupé klikání, člověk musel MYSLET. Ajajaj. Ale INNO naslouchalo hráčům (jak ty si přeješ) a požadavek snížilo (nebo alespoň slíbilo, že jej sníží). A opět fňukání (zejména od těch, co se jim povedlo pár NPC zabít). Mělo INNO opět naslouchat a požadavek zvýšit?
Ve westu je spousta věcí, co člověk může dělat - řemeslo, duely, bitvy, hledání předmětů. Pokud se někdo se vší vervou vrhne jen na jednu věc, brzy dosáhne stropu a neví, co dál dělat. Například já už mám skoro všechny úspěchy, které je možno nějak rozumně získat. Někdo tady stále brečí, že má level 650 v řemesle a nemůže postupovat dál. Spousta lidí nadává, že se nepohnulo s pevnostmi. Další chtějí, aby bylo co stavět. Ale je z velké části jejich problém, že si neumí/nechtějí najít něco jiného, co chtějí dělat. Myslím, že INNO by nemělo kvůli hrstce lidí, kteří se neúnavně ženou za nějakým cílem (a nestačí jim jej dosáhnout, tj. mít maximální level, potřebují jej překonat!) stále zvyšovat strop - pak to jen demotivuje ostatní, protože uvidí, že svým tempem se k vrcholu nedostanou ani za deset let.