• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Listopadový report - Diskuze

  • Zakladatel vlákna DeletedUser12110
  • Vytvořeno

DeletedUser

Guest
Ach jo, zase takových stížností. Vždyť to vypadá pěkně. Že je k dispozici víc věcí - no a co? To je snad dobře, ne? Navíc volně prodejné v obchodech, takže stížnosti na nuggety odpadají. Naopak, zdá se mi, že i bez nuggetů bude možné sehnat oblečení, které se bude v některých ohledech blížit tombolovým věcem (třeba hnědý plášť teď bude dávat 19 zdraví, takže už nebudu tak závistivě koukat na Nattyho kabát).

A ta nejsmutnější část.Úkoly:No to je největší problém,kde jsou ty staré,propracované úkoly?Pořád nám tu jen servírují úkolové řady s 30ti úkoly,běhání od místa k místu,klikání a to je šecko.XP a $ za tyto úspěšně splněné úkoly jsou směšné,stejně tak odměna 20 UPD za úkolovou řadu o 30ti úkolech:)
Stačí se trošku vrátit zpět,zamyslet se a popovídat si trošku s hráči.Myslím,že by jim to velice prospělo.

Tohle mě fakt dojalo. Ukaž mi ty staré propracované úkoly. S dobrou odměnou? Který? Jistě, Hernandův meč - ale to člověk musel mít fakt kliku, aby si úplně náhodou vybral správně. 2. klíč - ten samý příběh. A jinak nic, co by se alespoň vzdáleně užitečností blížilo 20 UPB. A v čem byly staré úkoly méně tupé klikání a běhání po mapě než teď? Naopak, takový úkol zabít 5 (nebo dokonce 10) NPC je těžký i pro dobře vybaveného člověka na 120. levelu. A těch keců, co si tu člověk mohl přečíst o neadekvátně těžkém úkolu. Protože to nebylo tupé klikání, člověk musel MYSLET. Ajajaj. Ale INNO naslouchalo hráčům (jak ty si přeješ) a požadavek snížilo (nebo alespoň slíbilo, že jej sníží). A opět fňukání (zejména od těch, co se jim povedlo pár NPC zabít). Mělo INNO opět naslouchat a požadavek zvýšit?
Ve westu je spousta věcí, co člověk může dělat - řemeslo, duely, bitvy, hledání předmětů. Pokud se někdo se vší vervou vrhne jen na jednu věc, brzy dosáhne stropu a neví, co dál dělat. Například já už mám skoro všechny úspěchy, které je možno nějak rozumně získat. Někdo tady stále brečí, že má level 650 v řemesle a nemůže postupovat dál. Spousta lidí nadává, že se nepohnulo s pevnostmi. Další chtějí, aby bylo co stavět. Ale je z velké části jejich problém, že si neumí/nechtějí najít něco jiného, co chtějí dělat. Myslím, že INNO by nemělo kvůli hrstce lidí, kteří se neúnavně ženou za nějakým cílem (a nestačí jim jej dosáhnout, tj. mít maximální level, potřebují jej překonat!) stále zvyšovat strop - pak to jen demotivuje ostatní, protože uvidí, že svým tempem se k vrcholu nedostanou ani za deset let.
 
Úkoly:No to je největší problém,kde jsou ty staré,propracované úkoly?Pořád nám tu jen servírují úkolové řady s 30ti úkoly,běhání od místa k místu,klikání a to je šecko.XP a $ za tyto úspěšně splněné úkoly jsou směšné,stejně tak odměna 20 UPD za úkolovou řadu o 30ti úkolech:)

Nevím podle čeho soudíš, ale úkoly se nijak nezhoršily. Naopak dělají docela dobré serie. Stjeně jako v úkolech co byli v začátku, je tam to samé; shánění surovin, duely, cestování, kraftění a prodej/nákup věcí. Nic víc tam nebylo a ani není, je to pořád to samé.
 

DeletedUser

Guest

Pokud jde o ty nové věci, tak ty mi vždycky vadily a vždycky vadit budou. Jedna věc je, že se přidá pár kousků, ovšem přidávat ročně stovky předmětů, to jen ukazuje, že vývojáři už neví, jak hru rozvíjet, tak jen neustále dávají další a další předměty s vyššími a vyššími bonusy.
A pokud jde o ty nové úkoly, které jsou jen plné střílení ******ních NPCček - kde je nějaký příběh? Do hry byl přidán hlavní příběh, ale když se člověk přelouská špatným Google-style překladem, tak zjišťuje, že příběh je strašně odbytý a ničím nezajímavý. Ale takových úkolů je ve hře více. Přijde mi, že hra byla opravdu zábavná, záživná a plná akčnosti tak rok, když to vezmu z pohledu úkolů. Když si čtu popisky u těch nových, tak mi je spíš do pláče. Klidně budu běhat po mapě sem a tam, když budu u toho přemýšlet nad nějakým příběhem - takhle je to stejné jako s předměty, které dávají sto bodů do atributů - INNO jen navozuje falešný pocit, že se hra vyvíjí.
 

DeletedUser

Guest
Mi chybí v těch úkolech to překvapení:),ten pocit toho,že něco můžeš pokadit a nakonec nedostaneš nic.
 
Zrovna stojím před rozhodnutím v serii "Základna" či odstřelit toho podvodníka H.D. anebo ne. A tak stojím před rozhodnutím, které ovlivní celý Hlavní příběh a můžu říct, že jsem napnutý docela dost...
 

DeletedUser

Guest
A máš jistotu, že to rozhodnutí opravdu hlavní příběh ovlivní? To nejspíš neví ani vývojáři, možná je to tam jen pro srandu králíkům, aby sis vybral podle své vlastní povahy, ale skutečný vliv to mít nutně nemusí. Nejspíš stejně za chvíli zapomenou, že nějaké rozhodnutí do úkolů dali.
 
Já právě nemám žádnou jistotu, nevím jaký dopad bude mít výběr. Jestli se mi v dalších seriích něco uzavře. Kdybych věděl že to nemá vliv, anebo to je správné rozhodnutí, tak toho šupáka odstřelím. Mno ale nevím nic, a tak se do toho nehrnu abych něco nepokadil (a dostal velké kulové).
 

DeletedUser

Guest
Já jsem chtěl být drsný,tak jsem dal,že ho zastřelím:D,žádné slitování:D
 

DeletedUser3338

Guest
Podle toho jak se rozhodneš, tak to ovlivní v další části příběhu úkol s ID 1794 respektive 1795. Když ho nezastřelíš v první části, zastřelíš ho v druhé a naopak :D.
Na splnění druhé části hlavního příběhu to vliv nemá, pouze plníš při jiném rozhodnuté jiný úkol. Obě ID úkolů ale vedou ke stejnému závěru.
Bylo by nesmyslné dát zrovna do hlavního příběhu nějaké rozhodnutí, které by nějak drasticky ovlivnilo plnění celé skupiny úkolových řad.
 

DeletedUser

Guest
Mám na toto stejný názor :)

Mi chybí v těch úkolech to překvapení:),ten pocit toho,že něco můžeš pokadit a nakonec nedostaneš nic.

Jenže když bude něco kde si můžeš výsledek pokadit, tak se tady najdou zase kvanta hráčů, kteří si to pokadí a budou tu brečet, že to nevěděli nebyli upozorněni a chcou to vrátit zpět... Tím ale neříkám, že bych takové úkoly neuvítal taky :D

Pokud jde o ty nové věci, tak ty mi vždycky vadily a vždycky vadit budou. Jedna věc je, že se přidá pár kousků, ovšem přidávat ročně stovky předmětů, to jen ukazuje, že vývojáři už neví, jak hru rozvíjet, tak jen neustále dávají další a další předměty s vyššími a vyššími bonusy....

Nevím jestli jsi četl ten report, ale teda doufám, že asi ano když se tady k němu vyjadřuješ. Jak můžeš napsat, že neví jak hru rozvíjet, když v něm je jasně napsáno, že se chystaj pustit zvyšování lvl přes 120, A to opravdu nemá smysl jestliže si pro to nepřipraví půdu jako jsou nové úkoly, práce, produkty a jak píšou oblečení. To že vyplnili mezery v oblečeních a nahrávají nové a je dle mého nutnost, v oblečeních jsou značné díry a to přesně tam, kde příjdou ty nové úpravy, u oblečení, šátků, klobouků a bot a ten kdo to nevidí, tak je asi fakt slepej nebo nevím už.
A jak píšou je to první krok k povolení vyšších levelů. Píšou, že to bude mít asi návaznost na část příběhu, takže já bych to viděl tak, že to bude někdy na konci té série a jak se to bude blížit, tak si myslím, že budou přicházet ty další změny potřebné pro smysluplný posun nad lvl 120, jakože nové práce s produkty, nové úkoly nad 120, nové oblečení, úspěchy a nedivil bych se kdyby na to pak navázali i to řemeslo :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser17319

Guest
Já se osobně na ty změny těším. Rád přivítám cokoliv nového ve hře, hra má aspoň pořád co nabídnout a jen tak neomrzí. Místo toho aby někteří byli rádi, že je pro hru něco děláno, tak pořád nadávají, chtěl bych vidět opak toho všeho, kdyby se třeba rozhodli vývojáři s TW skončit, co by pak někteří říkali. Takže za mě, jsem rád za to co tu je a doufám, že se hra bude i nadále vyvíjet.
 
Mi se taky nové věci líbí, oproti minulým časům, kdy začínal poslední svět, se dost věcí změnilo. Nechtěl jsem hrát na Eldorádu, ale když to bude zase jiné, tak mně to celkem láká...
 

DeletedUser9371

Guest
Já jsem už letos páté Vánoce na hře optimista a každou novinku či změnu vítám v očekávání, že bude lít. Prostě hraji tuto hru a rád. A chyby ? To stejně jako komunita hráčů nevyřešíme, vůči ekonomickým záměrům provozovatele této hry. :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru