• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.220 je naplánovaná na úterý 16. dubna. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru

Lov skalpů

  • Zakladatel vlákna DeletedUser14636
  • Vytvořeno

Líbí se vám tento projekt?


  • Celkový počet hlasujících
    48
  • Anketa uzavřena .
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser14636

Guest
Projekt: LOV SKALPŮ

Nepřátelské skalpy byly pro indiánské bojovníky odnepaměti důkazy odvahy a skutečnými válečnými trofejemi. Válečníci si ukořistěné skalpy pečlivě uchovávali a zdobili s nimi svá obydlí či své oděvy.
Kdo se zapojí do tohoto projektu, po dobu jeho trvání přijme tuto indiánskou tradici.
iroquois-warrior-scalping-a-white-victim.jpg

Pravidla:
Projekt trvá omezenou dobu (nepříliš dlouho, např. 3 dny). O čase spuštění a ukončení jsou hráči předem informováni. Každý hráč na světě, kde je projekt spuštěn, se může zapojit.

• Cílem každého je získat v uvedeném časovém rozmezí co nejvíce skalpů.
• Každý účastník se musí pomalovat válečnými barvami (v nastavení charakteru) a zůstat tak po celou dobu trvání projektu. (Tohle asi není moc kontrolovatelné, ale to nevadí. Je to jen taková třešnička na dortu. Když to někdo neudělá, akci to nezruinuje.)

Jak se tedy získávají skalpy? Správný indián vezme pořádně tupý nůž a šmik šmik šmik, ufikne nepříteli z hlavy vlasy i s kůží. Přitom se neohlíží na vlastní zranění. Jeden skalp tedy získáte, když splníte tyto podmínky:

• Absolvujete duel s jiným hráčem.
• V tomto duelu máte jako zbraň zrezivělý lovecký nůž (on může mít jakoukoliv).
• Zasáhnete ho alespoň třikrát do hlavy.
• Výsledek duelu může být jakýkoliv (nemusíte vyhrát).

Pokud někdo skalpuje vás, je to jedno, můžete skalpy získávat dál.
Důležitá je však tato podmínka:

• Každého hráče můžete skalpovat pouze jednou.

Tím se zabrání tomu, že si někdo vyhlédne snadný cíl a bude na něj útočit každou hodinu.
Samozřejmě se nesmí žádné duely domlouvat a podobně (kdo by se nechal dobrovolně skalpovat, že).

Každý hráč si schovává reporty z duelů na důkaz ukořistěných skalpů (na reportech je vidět, jestli splňují výše uvedené podmínky). Na konci akce je organizátoři zkontrolují a zvítězí ten, kdo má nejvíc platných reportů (skalpů).

Ceny:
Spíše symbolické či sběratelské vzhledem k jasnému zvýhodnění duelantů.
1. místo: titul Lovec skalpů, speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
2. místo: speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
3. místo: speciální předmět Skalp +7 vytrvalost, +7 skrývání, +5 vést
Poznámka – tyto skalpy již jako speciální předměty existují, někteří hráči je dostali z vánočních beden (viz tw-db.info).
scalp.png

scalp_yield.png

Výhody
• Hráči se vžijí do role indiánských lovců skalpů.
• Využití duelového systému v trochu jiném smyslu než obvykle.
• Krátká akce, možné opakované spuštění.

Nevýhody
• Jasné zvýhodnění duelantů (hráčů zaměřených na duely, nikoli jako charakterové skupinyú.
• Případná složitost vyhodnocení. Snažil jsem se to udělat z hlediska vyhodnocení co nejjednodušší, ale stejně. Počty reportů jdou omezit délkou trvání akce.
• Může být málo cílů pro extrémně vysoké duelové levely.
• Zrezivělý lovecký nůž je dostupná zbraň téměř pro všechny, ale pro úplně nízké levely ne. Akce musí být oznámena dostatečně dopředu, aby si ho hráči stačili opatřit.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser4662

Guest
zdravim, bohuzel v techto vecech jsou opravdu zvyhodneni znacne duelanti, kdyby soutez byla globalni a vysledky rozdeleny do 4 kategorii ... viz jednotlive charaktery a kazdy v techto charakterovych skupinach by dostal 1.-3. misto ... bylo by to mnohem atraktivnejsi ..

tudiz zatim nehlasuji .. napad je to dobry .. ale jak jsem psal ...
 

DeletedUser

Guest
tiež si myslím že by to malo byť nejak rozdelené, hráč s vysokým levelom bude duelovať najnižšie leveli ktoré može a na počet vlastností a schopností vyhrá.. :) nápad ale dobrý :)
 

DeletedUser

Guest
Luxusní. A dokonce i reálné odměny. Perfektní, nádherný, skvělý.. držím palce. :-)
 

DeletedUser

Guest
Zatím první projekt, který jsem tu viděl, který splňuje podmínky a je reálný. Že zvýhodňuje duelanty? Ani bych neřekl. Duelant má vysokou duelovou úroveň, tedy málo cílů a samé duelanty, což není zrovna dvakrát příznivé. Navíc ve chvíli, kdy bude mít zrezivělý nůž, se na něj vrhne spousta lidí, aby získali expy.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser8423

Guest
• Každý účastník se musí pomalovat válečnými barvami (v nastavení charakteru) a zůstat tak po celou dobu trvání projektu. (Tohle asi není moc kontrolovatelné, ale to nevadí. Je to jen taková třešnička na dortu. Když to někdo neudělá, akci to nezruinuje.)

Až na tenhle bod se mi to líbí moc. Mam starý charakterový obrázek a o ten bych nechtěl přijít. Ale protože píšeš, že to není úplně nutnost, máš i tak ANO. Jen ten dodatek prosím nevypouštěj :)
 

DeletedUser

Guest
Mě se tento projekt moc líbí, ačkoliv jako dělník na Colorádu toho asi moc nenaskalpuji :D Ale je to hezky zpracované a rád bych se účastnil takového projektu.
 

DeletedUser

Guest
chci se zeptat plati teda ze v duelu ziskavam skalpy? at vim jestli jej muzu duelem ziskat.. vidim totiz ze nekteri hraci na koloradu jej maji
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru