DeletedUser14636
Guest
Projekt: LOV SKALPŮ
Nepřátelské skalpy byly pro indiánské bojovníky odnepaměti důkazy odvahy a skutečnými válečnými trofejemi. Válečníci si ukořistěné skalpy pečlivě uchovávali a zdobili s nimi svá obydlí či své oděvy.
Kdo se zapojí do tohoto projektu, po dobu jeho trvání přijme tuto indiánskou tradici.
Pravidla:
Projekt trvá omezenou dobu (nepříliš dlouho, např. 3 dny). O čase spuštění a ukončení jsou hráči předem informováni. Každý hráč na světě, kde je projekt spuštěn, se může zapojit.
• Cílem každého je získat v uvedeném časovém rozmezí co nejvíce skalpů.
• Každý účastník se musí pomalovat válečnými barvami (v nastavení charakteru) a zůstat tak po celou dobu trvání projektu. (Tohle asi není moc kontrolovatelné, ale to nevadí. Je to jen taková třešnička na dortu. Když to někdo neudělá, akci to nezruinuje.)
Jak se tedy získávají skalpy? Správný indián vezme pořádně tupý nůž a šmik šmik šmik, ufikne nepříteli z hlavy vlasy i s kůží. Přitom se neohlíží na vlastní zranění. Jeden skalp tedy získáte, když splníte tyto podmínky:
• Absolvujete duel s jiným hráčem.
• V tomto duelu máte jako zbraň zrezivělý lovecký nůž (on může mít jakoukoliv).
• Zasáhnete ho alespoň třikrát do hlavy.
• Výsledek duelu může být jakýkoliv (nemusíte vyhrát).
Pokud někdo skalpuje vás, je to jedno, můžete skalpy získávat dál.
Důležitá je však tato podmínka:
• Každého hráče můžete skalpovat pouze jednou.
Tím se zabrání tomu, že si někdo vyhlédne snadný cíl a bude na něj útočit každou hodinu.
Samozřejmě se nesmí žádné duely domlouvat a podobně (kdo by se nechal dobrovolně skalpovat, že).
Každý hráč si schovává reporty z duelů na důkaz ukořistěných skalpů (na reportech je vidět, jestli splňují výše uvedené podmínky). Na konci akce je organizátoři zkontrolují a zvítězí ten, kdo má nejvíc platných reportů (skalpů).
Ceny:
Spíše symbolické či sběratelské vzhledem k jasnému zvýhodnění duelantů.
1. místo: titul Lovec skalpů, speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
2. místo: speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
3. místo: speciální předmět Skalp +7 vytrvalost, +7 skrývání, +5 vést
Poznámka – tyto skalpy již jako speciální předměty existují, někteří hráči je dostali z vánočních beden (viz tw-db.info).
Výhody
• Hráči se vžijí do role indiánských lovců skalpů.
• Využití duelového systému v trochu jiném smyslu než obvykle.
• Krátká akce, možné opakované spuštění.
Nevýhody
• Jasné zvýhodnění duelantů (hráčů zaměřených na duely, nikoli jako charakterové skupinyú.
• Případná složitost vyhodnocení. Snažil jsem se to udělat z hlediska vyhodnocení co nejjednodušší, ale stejně. Počty reportů jdou omezit délkou trvání akce.
• Může být málo cílů pro extrémně vysoké duelové levely.
• Zrezivělý lovecký nůž je dostupná zbraň téměř pro všechny, ale pro úplně nízké levely ne. Akce musí být oznámena dostatečně dopředu, aby si ho hráči stačili opatřit.
Nepřátelské skalpy byly pro indiánské bojovníky odnepaměti důkazy odvahy a skutečnými válečnými trofejemi. Válečníci si ukořistěné skalpy pečlivě uchovávali a zdobili s nimi svá obydlí či své oděvy.
Kdo se zapojí do tohoto projektu, po dobu jeho trvání přijme tuto indiánskou tradici.
Pravidla:
Projekt trvá omezenou dobu (nepříliš dlouho, např. 3 dny). O čase spuštění a ukončení jsou hráči předem informováni. Každý hráč na světě, kde je projekt spuštěn, se může zapojit.
• Cílem každého je získat v uvedeném časovém rozmezí co nejvíce skalpů.
• Každý účastník se musí pomalovat válečnými barvami (v nastavení charakteru) a zůstat tak po celou dobu trvání projektu. (Tohle asi není moc kontrolovatelné, ale to nevadí. Je to jen taková třešnička na dortu. Když to někdo neudělá, akci to nezruinuje.)
Jak se tedy získávají skalpy? Správný indián vezme pořádně tupý nůž a šmik šmik šmik, ufikne nepříteli z hlavy vlasy i s kůží. Přitom se neohlíží na vlastní zranění. Jeden skalp tedy získáte, když splníte tyto podmínky:
• Absolvujete duel s jiným hráčem.
• V tomto duelu máte jako zbraň zrezivělý lovecký nůž (on může mít jakoukoliv).
• Zasáhnete ho alespoň třikrát do hlavy.
• Výsledek duelu může být jakýkoliv (nemusíte vyhrát).
Pokud někdo skalpuje vás, je to jedno, můžete skalpy získávat dál.
Důležitá je však tato podmínka:
• Každého hráče můžete skalpovat pouze jednou.
Tím se zabrání tomu, že si někdo vyhlédne snadný cíl a bude na něj útočit každou hodinu.
Samozřejmě se nesmí žádné duely domlouvat a podobně (kdo by se nechal dobrovolně skalpovat, že).
Každý hráč si schovává reporty z duelů na důkaz ukořistěných skalpů (na reportech je vidět, jestli splňují výše uvedené podmínky). Na konci akce je organizátoři zkontrolují a zvítězí ten, kdo má nejvíc platných reportů (skalpů).
Ceny:
Spíše symbolické či sběratelské vzhledem k jasnému zvýhodnění duelantů.
1. místo: titul Lovec skalpů, speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
2. místo: speciální předmět Skalp +10 vytrvalost, +10 skrývání, +10 vést
3. místo: speciální předmět Skalp +7 vytrvalost, +7 skrývání, +5 vést
Poznámka – tyto skalpy již jako speciální předměty existují, někteří hráči je dostali z vánočních beden (viz tw-db.info).
Výhody
• Hráči se vžijí do role indiánských lovců skalpů.
• Využití duelového systému v trochu jiném smyslu než obvykle.
• Krátká akce, možné opakované spuštění.
Nevýhody
• Jasné zvýhodnění duelantů (hráčů zaměřených na duely, nikoli jako charakterové skupinyú.
• Případná složitost vyhodnocení. Snažil jsem se to udělat z hlediska vyhodnocení co nejjednodušší, ale stejně. Počty reportů jdou omezit délkou trvání akce.
• Může být málo cílů pro extrémně vysoké duelové levely.
• Zrezivělý lovecký nůž je dostupná zbraň téměř pro všechny, ale pro úplně nízké levely ne. Akce musí být oznámena dostatečně dopředu, aby si ho hráči stačili opatřit.
Naposledy upraveno moderátorem: