• Ve středu 25.3. proběhne aktualizace na verzi 2.121 Více informací najdete na herním fóru
  • Vážené hráčky, vážení hráči a příznivci počítačových her, v letošním roce jsme se rozhodli uspořádat velký sraz všech milovníků českých a slovenských verzí her firmy InnoGames Více informací najdete na herním fóru

Migrácia

Je úplná blbost přitáhnout si postavu z jiného světa na jakýkoliv jiný. Ukázkový případ je uživatel účtu HIV- - pořád tu vypisoval o migraci, pak si tým dal tu práci a přehodil ho s celým inventářem na S1 (už nevím odkud, ono to není důležité) a nakonec si na S1 postavu smazal... no jak píšu - úplná blbost.
Jasně chápu,díky...tak osobně koumám jen nad HUDSONEM,tam jsem šel z neznalosti a úplným omylem (má chyba) jinak to neřeším,jo kdyby šlo tam zrušit postavu a věci si převést jinam,nemám problém hrát zbytek :)
S9 byl začátek...Indiana konec ;)
 
Já osobně si myslím že Migrace už nemá smysl, ta hra je v takovém stádiu, že i kdyby se spojily všechny CZ světy stejně by to bylo mrtvé.
Hlavní problém migrace je, že většina zbývající komunity stejně používá účty na všech světech (relevantních světech) zároveň, nevím jak to je na takové Floridě, Georgii, Hudsonu... tam by to možná smysl mělo, každopádně jediné potenciální řešení, které by znamenalo herní kontakt více hráčů je nechvalně známý návrh spojení CZ a SK světů, do toho se INNU už tím tuplem nebude chtít, bohužel...
 
Osobně nejsem proti nějakému mezinárodnímu pojení světů.

  1. Spojit Německý, Ruský a Polský dohromady.
  2. Spojit Slovenský a Maďarský dohromady.
  3. Spojit Řecký a Turecký dohromady.
  4. Český světy bych spojil třeba s Brazilskýma, vždyť o co jde.
  5. Zbývající světy dohromady.
 
Tohle mezinárodní pojení světů má jeden zásadní problém a tím je jazyk... udělat to tak, aby si každý nastavil v jakém jazyce se mu bude hra zobrazovat je pro programátory nadliský úkol. Nemluvě o přenosu všech dat o postavách z jedné mutace na druhou...hra toho ukládá celkem dost, viz. všechna ta data, která jsou pak podkladem pro tvorbu žebříčků bitev o pevnosti, dobrodružství, řemesla...

A i když člověk tu hru zná, když je rázem v jiném jazyce, taková sranda to není (mnozí si jistě vzpomenou na mistrovství v bitvách, kde byla hra anglicky a i tak to člověku činilo celkem problémy.
 
Tohle mezinárodní pojení světů má jeden zásadní problém a tím je jazyk... udělat to tak, aby si každý nastavil v jakém jazyce se mu bude hra zobrazovat je pro programátory nadliský úkol. Nemluvě o přenosu všech dat o postavách z jedné mutace na druhou...hra toho ukládá celkem dost, viz. všechna ta data, která jsou pak podkladem pro tvorbu žebříčků bitev o pevnosti, dobrodružství, řemesla...

A i když člověk tu hru zná, když je rázem v jiném jazyce, taková sranda to není (mnozí si jistě vzpomenou na mistrovství v bitvách, kde byla hra anglicky a i tak to člověku činilo celkem problémy.
Samozřejmě jsem na to myslel a došel k závěru, že nejideálnější by bylo, kdyby všechny servery běžely v Esperantu.