• Nově připravená aktualizace hry na verzi 2.218 je naplánovaná na úterý 19. března. Upozorňujeme, že termín i obsah aktualizace se mohou změnit. Více informací najdete na herním fóru
  • Vítejte kovbojové a kovbojky, všude je cítit jaro, to znamená, že se na The West blíží Velikonoce. Tak jako každý rok i letos máte šanci zastřílet si s nejznámějšími střelci. Big Fred, Van Cliff, Brinson a Westwood jsou zpět ve Velikonoční střelnici! Více informací najdete na herním fóru

Migrácia

  • Zakladatel vlákna DeletedUser14895
  • Vytvořeno
Je úplná blbost přitáhnout si postavu z jiného světa na jakýkoliv jiný. Ukázkový případ je uživatel účtu HIV- - pořád tu vypisoval o migraci, pak si tým dal tu práci a přehodil ho s celým inventářem na S1 (už nevím odkud, ono to není důležité) a nakonec si na S1 postavu smazal... no jak píšu - úplná blbost.
Jasně chápu,díky...tak osobně koumám jen nad HUDSONEM,tam jsem šel z neznalosti a úplným omylem (má chyba) jinak to neřeším,jo kdyby šlo tam zrušit postavu a věci si převést jinam,nemám problém hrát zbytek :)
S9 byl začátek...Indiana konec ;)
 

EREWAN

Člen týmu
Já osobně si myslím že Migrace už nemá smysl, ta hra je v takovém stádiu, že i kdyby se spojily všechny CZ světy stejně by to bylo mrtvé.
Hlavní problém migrace je, že většina zbývající komunity stejně používá účty na všech světech (relevantních světech) zároveň, nevím jak to je na takové Floridě, Georgii, Hudsonu... tam by to možná smysl mělo, každopádně jediné potenciální řešení, které by znamenalo herní kontakt více hráčů je nechvalně známý návrh spojení CZ a SK světů, do toho se INNU už tím tuplem nebude chtít, bohužel...
 
Osobně nejsem proti nějakému mezinárodnímu pojení světů.

  1. Spojit Německý, Ruský a Polský dohromady.
  2. Spojit Slovenský a Maďarský dohromady.
  3. Spojit Řecký a Turecký dohromady.
  4. Český světy bych spojil třeba s Brazilskýma, vždyť o co jde.
  5. Zbývající světy dohromady.
 
Tohle mezinárodní pojení světů má jeden zásadní problém a tím je jazyk... udělat to tak, aby si každý nastavil v jakém jazyce se mu bude hra zobrazovat je pro programátory nadliský úkol. Nemluvě o přenosu všech dat o postavách z jedné mutace na druhou...hra toho ukládá celkem dost, viz. všechna ta data, která jsou pak podkladem pro tvorbu žebříčků bitev o pevnosti, dobrodružství, řemesla...

A i když člověk tu hru zná, když je rázem v jiném jazyce, taková sranda to není (mnozí si jistě vzpomenou na mistrovství v bitvách, kde byla hra anglicky a i tak to člověku činilo celkem problémy.
 
Tohle mezinárodní pojení světů má jeden zásadní problém a tím je jazyk... udělat to tak, aby si každý nastavil v jakém jazyce se mu bude hra zobrazovat je pro programátory nadliský úkol. Nemluvě o přenosu všech dat o postavách z jedné mutace na druhou...hra toho ukládá celkem dost, viz. všechna ta data, která jsou pak podkladem pro tvorbu žebříčků bitev o pevnosti, dobrodružství, řemesla...

A i když člověk tu hru zná, když je rázem v jiném jazyce, taková sranda to není (mnozí si jistě vzpomenou na mistrovství v bitvách, kde byla hra anglicky a i tak to člověku činilo celkem problémy.

Samozřejmě jsem na to myslel a došel k závěru, že nejideálnější by bylo, kdyby všechny servery běžely v Esperantu.
 
Naposledy upraveno:

Pawn

Člen týmu
Ono i na SK světě Linteo zmiňoval že Migraci už si určuje čistě INNO (na "obranu" týmu), jenže, čím je tedy že slovácí měli před rokem migraci ze světa kde bylo víc hráčů než na našich, a nyní mají další opět ze světa kde bylo víc "tabulkově" hráčů jak na naší Floridě a Georgii (Zde mám účty tak čísla vidím, nevím jak jsou na tom přesně ostatní, krom doslechu).

Napadají mne dvě možnosti, buďto náš team nedělal dříve nic o prosazení migrace, a nyní v tom pokračuje, že migraci alespoň ani nepřipomíná nebo druhá možnost němci si stále myslí že jsme československo takže ani neví že něco jako cz servery ještě vlastně mají zvlášť, ale s nastávajícím šampionátem dost nepravděpodobné. Nevím je to při nejmenším dost divné na základě čeho inno tedy migrace schvaluje/nařizuje. ( i když dle oznámení na SK to spíše působí že si to opět Linteo vybojoval :-D)
 
Hlásím počet postav - Buffalo: 243; Colorado: 253.

A to je potřeba vzít v potaz i to, že je momentálně tombola a pár lidí zase obnovilo svoje klikací postavy.

Možná se nakonec dostaneme i k onomu bájnému číslu 200 hráčů na svět. Původní příspěvek s tímto číslem už byl někam smazán, ale ještě se zachoval tenhle odkaz. V době, kdy se začala uvádět číslovka 200 bylo na B i C přes 400 hráčů a asi si všichni mysleli, že je to dostatečná rezerva a tak nízko to nikdy neklesne. Ale už se blížíme.
 
Nahoru