Mikosansobi
Člen týmu
ZÁKLADNÍ FAKTA O MIGRACI
K migraci postavy může dojít pouze tehdy, když InnoGames vytvoří migrační cestu ze současného světa na jiný. Migrace je na začátku volitelná, ale jakmile dojde k velkému úbytku hráčů, budou zbývajícií hráči vyzváni k opuštění světa do určitého data. poté se svět uzavře.
Tento proces je definován společností InnoGames! Populace každého světa je bedlivě sledována každých 14 dní.
Před-migrační fáze
Všechny světy jsou průběžně monitorovány a když aktivita hráčů na mnoha úrovních výrazně klesne, migrace v takovém světě bude otevřena. Vezměte prosím na vědomí, že při zahájení migrace bude proces uzavření nevyhnutelně zahájen, což také znamená, že registrace do příslušného světa již nebude možná. Nezapomínejte, že nechceme uzavřít svět, pokud jsou hráči ochotní dál hrát.
Migrace hráčem
Pokud je k dispozici trasa migrace, zpřístupní se v nabídce nastavení. Přejděte na obrazovku Nastavení → Účet → Transfer charakteru. Zde si můžete vybrat požadovaný cílový svět. Před kliknutím na tlačítko Převést musíte zadat své heslo.
Vaše postava nebude přesunuta okamžitě poté, co se tak rozhodnete; všechny naplánované migrace probíhají přes noc, takže možná budete muset počkat až 24 hodin, než bude migrace dokončena. Nemůžete se přihlásit mezi plánováním a dokončením migrace bez zrušení celého procesu. Po uplynutí této doby budete mít přístup ke své postavě provedením běžného přihlášení a poté výběrem cílového světa, do kterého chcete vstoupit.
Migrace administrátorkou
V případě, že máte postavu na světě, na který chcete migrovat, musíte postavu v cílovém světě zrušit. Tento proces trvá několik dní. Můžete proto požádat administrátorku hry v ticketu o manuální zrušení postavy a manuální přesun postavy. Týká se to hlavně hráčů, kteří zareagují na přesun postavy pozdě nebo těsně před zrušením světa.
Požadavky
Než bude moci dojít k migraci, musí být splněno několik podmínek:
Pokud nechcete svůj účet smazat, můžete požádat ostatní hráče, aby vám pomohli tím, že své položky/itemy přenesete do příslušného světa. Jednoduše je prodejte prostřednictvím trhu a poté se po migraci opět prodají. Udělejte to však pouze s hráči, kterým důvěřujete, tým podpory vám nepomůže, pokud vám tyto položky/itemy nevrátí.
Položky/itemy, které nelze prodat na trhu, nelze převádět do jiných světů. Můžete však požádat naši herní podporu, pokud splníte všechny následující požadavky:
Vezměte prosím na vědomí, že tým podpory není povinen převádět žádnou položku/item, takže mohou vaši žádost kdykoli zamítnout, i když splníte uvedená kritéria.
Co bude migrací přesunuto
Při prvním přihlášení byste měli zjistit, že peníze, dluhopisy, veteránské body, body zkušeností, třída, statistika, inventář, dovednosti, profese, recepty, úkoly, úspěchy, přátelské body, bonusy, avatar a prémiové nastavení byly úspěšně převedeny. Nicméně, kvůli faktorům, které jsou mimo naši kontrolu, ztratí Vaše postava všechny:
K migraci postavy může dojít pouze tehdy, když InnoGames vytvoří migrační cestu ze současného světa na jiný. Migrace je na začátku volitelná, ale jakmile dojde k velkému úbytku hráčů, budou zbývajícií hráči vyzváni k opuštění světa do určitého data. poté se svět uzavře.
Tento proces je definován společností InnoGames! Populace každého světa je bedlivě sledována každých 14 dní.
Před-migrační fáze
Všechny světy jsou průběžně monitorovány a když aktivita hráčů na mnoha úrovních výrazně klesne, migrace v takovém světě bude otevřena. Vezměte prosím na vědomí, že při zahájení migrace bude proces uzavření nevyhnutelně zahájen, což také znamená, že registrace do příslušného světa již nebude možná. Nezapomínejte, že nechceme uzavřít svět, pokud jsou hráči ochotní dál hrát.
Migrace hráčem
Pokud je k dispozici trasa migrace, zpřístupní se v nabídce nastavení. Přejděte na obrazovku Nastavení → Účet → Transfer charakteru. Zde si můžete vybrat požadovaný cílový svět. Před kliknutím na tlačítko Převést musíte zadat své heslo.
Vaše postava nebude přesunuta okamžitě poté, co se tak rozhodnete; všechny naplánované migrace probíhají přes noc, takže možná budete muset počkat až 24 hodin, než bude migrace dokončena. Nemůžete se přihlásit mezi plánováním a dokončením migrace bez zrušení celého procesu. Po uplynutí této doby budete mít přístup ke své postavě provedením běžného přihlášení a poté výběrem cílového světa, do kterého chcete vstoupit.
Migrace administrátorkou
V případě, že máte postavu na světě, na který chcete migrovat, musíte postavu v cílovém světě zrušit. Tento proces trvá několik dní. Můžete proto požádat administrátorku hry v ticketu o manuální zrušení postavy a manuální přesun postavy. Týká se to hlavně hráčů, kteří zareagují na přesun postavy pozdě nebo těsně před zrušením světa.
Požadavky
Než bude moci dojít k migraci, musí být splněno několik podmínek:
- InnoGames musí ve vašem světě vytvořit migrační cestu.
- V cílovém světě nesmíte mít existující postavu.
- Vaše postava musí dosáhnout úrovně 40.
- Vaše postava nesmí duelovat jiné hráče, plnit jiné úkoly a nesmí probíhat ani aukce.
- Pokud jste zrušili probíhající migraci, musíte počkat 2 dny a začít novou,
- Vaše postava nemigrovala v posledních 90 dnech do cílového světa.
Pokud nechcete svůj účet smazat, můžete požádat ostatní hráče, aby vám pomohli tím, že své položky/itemy přenesete do příslušného světa. Jednoduše je prodejte prostřednictvím trhu a poté se po migraci opět prodají. Udělejte to však pouze s hráči, kterým důvěřujete, tým podpory vám nepomůže, pokud vám tyto položky/itemy nevrátí.
Položky/itemy, které nelze prodat na trhu, nelze převádět do jiných světů. Můžete však požádat naši herní podporu, pokud splníte všechny následující požadavky:
- Položka/item byla k dispozici pouze během prodeje a nyní ji nelze získat,
- Položka/item byla zakoupena nuggetami,
- Položky/itemy nelze na trhu prodat.
- Tato položka/item byla získána z úkolu, který již není ve hře k dispozici,
- Položka/item nelze na trhu prodat.
Vezměte prosím na vědomí, že tým podpory není povinen převádět žádnou položku/item, takže mohou vaši žádost kdykoli zamítnout, i když splníte uvedená kritéria.
Co bude migrací přesunuto
Při prvním přihlášení byste měli zjistit, že peníze, dluhopisy, veteránské body, body zkušeností, třída, statistika, inventář, dovednosti, profese, recepty, úkoly, úspěchy, přátelské body, bonusy, avatar a prémiové nastavení byly úspěšně převedeny. Nicméně, kvůli faktorům, které jsou mimo naši kontrolu, ztratí Vaše postava všechny:
- Telegramy
- Zprávy
- Přijaté přátelé
- Doporučené hráče
- Členství ve městě
- Přidružené pevnosti
- Peníze a dluhopisy - protokol
- Statistiky síně slávy
- Denní úkoly (pokud jste za aktuální týden udělali 3 dny, tato data budou při přenosu ztracena - doporučujeme migrovat v pondělí, abyste neztratili žádnou odměnu)